|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pát bře 29, 2024 1:06 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Autor |
Zpráva |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Automat - fuknce Napsal: čtv čer 25, 2009 1:00 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Hojhoj,
Včera zakoupené RXE má automat a já bohužel jsem zatím nepolíben. Pomůže nám nějaký automatický kolega prosím?
1)
Sportovní režim jsme nenašli. Bóďa říkal, že je to to spodní tlačítko na řadící páce. Bohužel po zmačknutí se nic neděje já ani nevím, jestli je to elektronický jenom čudlík nebo se má páka někam posunout. Prostě vůbec nevim.
2)
Vysvětlí nám někdo stupně 1-2-3-D? Bylo nám rečeno že když se dá 1 tak to nechá zařazenou jenom jedničku. Když se dá 2 tak to řadí jenom dva stupně, atd. Nicméně jediný co jsme vypozorovali, tak že na jedničku to drží otáčky a nechá ten motor do 5,5t ot/min ale pak stejně zařadí.
3)
Po sepnutí "žhavení" - nevim jak u benzínu tý fázi mám řikat tak svítí kontrolka automatu a když se nastartuje tak po cca vteřině kontolka zhasne. Je to v pořádku?
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv čer 25, 2009 1:55 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
sport sepnes jen tim cudlikem, ale ma svitit to maly cerveny Sko. kdyz nesviti tak to asi neni v poradku. nebo se koukni jestli nekam nezapadla ta dioda. ma to sviti uplne jakoby nahore, jak sem ti ukazoval. a pokud vim, tak to ma radit ve vyssich otackach a pri seslapnuti plynu az na podlahu podradit az o dva stupne
k tomu 1-2-3 je to tak, jak jsem rikal, ale ma to mozna ochranu proti "pretoceni", i kdyz 5500rpm neni nejvic.. tak nevim, at radsi rekne nekdo zkusenejsi
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
chapadlo
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv čer 25, 2009 10:57 pm |
|
|
Pisálek.. |
|
Registrován: čtv čer 04, 2009 10:55 am Příspěvky: 84 Bydliště: praha
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RT
Auto snů: Lexus LS 400 (2000)
|
Kdyz se zmackne ten prtavej cudlik tak by se melo rozsvitit S hned vedle zarazeneho stupne na displayi. Sport mod toci vic otacek, ale celkove mi prijde ze se auto chova vic zivejc bohuzel je to vykoupeno peknou spotrebou co sem mel max aktualni na rovince tak 35l/100
zadny kontrolky sem si po nastartovani nevsiml tak nevim, jen pri otoceni klickem vsecky kontrolky probliknou ale to je podle me info ze tam sou
1-2-3 jsem nikdy nezkousel takze netusim, ale kdyz bys chtel muzu zkusit a dam info.
_________________ Fiat Bravo 1.8 GT 1996 - prodano Renault Safrane 2.5 1998 - prodano Renault Vel Satis 3.5 2002 -
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát čer 26, 2009 8:29 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
u staryho safrane se ale sport na displeji nerosvici... rozsviti se jen male cervene S uplne nahore na te liste, kde jsou namalovane polohy automatu
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob čer 27, 2009 10:05 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Tak já si dovolím, jako asi jediný protěžovatel automatu tady...
BTW. Matesku,co tebe k tomu vedlo????
ty stupně jsou jak píšeš, je to jakoby priorita určitého stupně a slouží to hlavně pro brždění motorem z kopce když vezeš např. karavan nebo jiný těžký náklad. Abych řekl pravdu,tak to používám tak maximálně když se přeťuknu a místo D zařadím 3 Pro normální ježdění je to zbytečnost.
Malé tlačítko na boku páky je S jako sport. Chová se podobně jako tlačítko na podlaze, tzv. kickdown. Převodovka nechá motor vytočit do vyšších otáček až na 6000 při plném plynu (záleží na poloze plynu,tu to taky snímá) a podřazuje dřív než bez stisknutého S tlačítka. Navíc, co je asi největší výhoda a rozdíl oproti tomu kickdownu je to, že si udrží podřazeno i při mírném ubrání plynu, např. když jedeš za nákladákem a čekáš podřazený na možnost kdy předjet. Bez S ti to pořád háže vyšší kvalt a ztrácíš čas než znova podřadí.
No vypadá to jako složité kombinování, ale právě tohle hraní si s plynem,S tlačítkem a kickdownem je na tom zábava a dá se to srovnat s normálním řazením. V podstatě vhodným nastavením se dá docílit toho, že auto donutím zařadit přesně co chci a kdy chci a to jen plynem. Akorát pětku jsem ho ještě zařadit nenaučil...
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned čer 28, 2009 12:37 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
To ja taky ne ale s tim zarazenim na vyssi stupen po kick downu mi to dela i v normal rezimu,i kdyz uplne pustim plyn tak ta mrcha nezaradi vyssi stupen az tak za 5sec,je na to nejaky figl??
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned čer 28, 2009 6:57 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
ToJa píše: To ja taky ne ale s tim zarazenim na vyssi stupen po kick downu mi to dela i v normal rezimu,i kdyz uplne pustim plyn tak ta mrcha nezaradi vyssi stupen az tak za 5sec,je na to nejaky figl??
No myslím,že když pustíš uplně plyn,tak ho to tam chvilku nekopne,ale kdyz jen lehce odsadis,tak ho kopne hned-takove to,jakoze jedes za nekym a drzis se mu za zadkem nez muzes predjet. Jinak s S mi to nekopne nahoru ani po tech 5 sekundach,ale drzi si to tu trojecku.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Re: Automat - fuknce Napsal: pát říj 30, 2009 5:07 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Sem vypozoroval ze kdyz dam sport tak nekdy zaradi o dva dolu a nekdy ne,jak to mate vypozorovano vy??Samo myslim kdyz jedu na 4 a dava 2 ze 3 na 1 se nebavim
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
chapadlo
|
Předmět příspěvku: Re: Automat - fuknce Napsal: pát říj 30, 2009 5:31 pm |
|
|
Pisálek.. |
|
Registrován: čtv čer 04, 2009 10:55 am Příspěvky: 84 Bydliště: praha
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RT
Auto snů: Lexus LS 400 (2000)
|
me prijde ze pri S zaradi o dva dolu kdyz to zadupnu az na podlahu, ale pokud seslapnu jen cca do poloviny tak jde dolu jen o jeden
_________________ Fiat Bravo 1.8 GT 1996 - prodano Renault Safrane 2.5 1998 - prodano Renault Vel Satis 3.5 2002 -
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Re: Automat - fuknce Napsal: pát říj 30, 2009 6:51 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Aha vidis to me nenapadlo ja si rikal kdyz podradi je az na doraz,takze na to zkusim poradne dupnout jeste a uvidim
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
TOMGWELL
|
Předmět příspěvku: Re: Automat - fuknce Napsal: ned lis 08, 2009 4:23 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm Příspěvky: 536 Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
|
Safrane má automat pouze 4stupňový, starší systém (podle tiptronic), ale myslím si že se s ním jezdí výborně. Mě vůbec necuká a řadí naprosto plynule a hladce. Při sport režimu podžazuje někdy o dva a někdy jen o jeden stupeň, záleží tam na terénu, a na zatížení. Například když v autě sedí 4 nebo jedu do kopce řadí o dva, pokud jedu sám po rovince tak o jeden. Tlačítko sport pokud nereaguje je nejprve dobré se ujistit zda není rozpojené ( já sám jsem ho měl po předchozím majiteli nefunkční, byl poze odpojen drátek po rozdělání řadící páky) pak také záleží zda je správná hladina oleje. Jak jsem auto koupil bylo tam oleje nad rysku a automat řadil na sport už při 5500rpm. Jakmile jsem dal uplně nový olej (DEXRON III, v mém případě Shell Donax TX) tak automat se začal chovat jinak, řadil plynuleji a velice hladce a při sport vytáčí pokaždé až do 6000rpm. Na to že je to tak starý typ automatu tak si myslím že je odolný a povedený. Řídil jsem Mercedes C se sedmistupňovým automatem a zase tak velký rozdíl v tom není na to že je mezi nima rozdíl 15let.
_________________
Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-( Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Re: Automat - fuknce Napsal: ned lis 08, 2009 5:14 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Tak sem to zkousel,kdyz to otacky dovoli pri sportu podradi o 2 treba jedu 70 na 4 dam sport plny a podradi o 2 kdyz jedu tak kilo tak uz jen o jeden,jinak pri sportu radi az ve 6200 otackach teda aspon me
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Re: Automat - fuknce Napsal: úte lis 17, 2009 3:09 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Jeste sem vypozoroval,ze kdyz jedu tak 140 a dam plny tak uz nepodradi jen zrychluje,ale kdyz dam sport tak jeste podradi
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
jendys
|
Předmět příspěvku: Re: Automat - fuknce Napsal: úte lis 17, 2009 5:43 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am Příspěvky: 288 Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
|
I u automatu se dá obejít trošku zdlouhavá reakce na potřebu rychlého předjetí,mně se osvědčilo přeřazení z D na 3 a následná reakce je opravdu rychlá a při sešlápnutí plynu na doraz vyrazí jak šíp.Sportovní režim jsem používal dříve,tohle se mi jeví daleko lepší,na Vysočině,kde je kopec na kopec,je to docela příjemná změna.
_________________ Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Re: Automat - fuknce Napsal: úte lis 17, 2009 5:57 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Zadnou dlouhou reakci nepozoruju slapnu podradi a jedu tu 3 pouzivam spis do kopce kde je hodne zatacek a pri 4 motor toci malo otacek,tak neni tak pruzny,pro potreby jakokdyby manualniho podrazeni pri predjeti sem to jeste nepouzil
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|