Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát bře 29, 2024 1:06 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Automat - fuknce
PříspěvekNapsal: čtv čer 25, 2009 1:00 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Hojhoj,
Včera zakoupené RXE má automat a já bohužel jsem zatím nepolíben. Pomůže nám nějaký automatický kolega prosím?

1)
Sportovní režim jsme nenašli. Bóďa říkal, že je to to spodní tlačítko na řadící páce. Bohužel po zmačknutí se nic neděje :roll: já ani nevím, jestli je to elektronický jenom čudlík nebo se má páka někam posunout. Prostě vůbec nevim. :)

2)
Vysvětlí nám někdo stupně 1-2-3-D? Bylo nám rečeno že když se dá 1 tak to nechá zařazenou jenom jedničku. Když se dá 2 tak to řadí jenom dva stupně, atd. Nicméně jediný co jsme vypozorovali, tak že na jedničku to drží otáčky a nechá ten motor do 5,5t ot/min ale pak stejně zařadí.

3)
Po sepnutí "žhavení" - nevim jak u benzínu tý fázi mám řikat :) tak svítí kontrolka automatu a když se nastartuje tak po cca vteřině kontolka zhasne. Je to v pořádku?

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 25, 2009 1:55 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
sport sepnes jen tim cudlikem, ale ma svitit to maly cerveny Sko. kdyz nesviti tak to asi neni v poradku. nebo se koukni jestli nekam nezapadla ta dioda. ma to sviti uplne jakoby nahore, jak sem ti ukazoval. a pokud vim, tak to ma radit ve vyssich otackach a pri seslapnuti plynu az na podlahu podradit az o dva stupne

k tomu 1-2-3 je to tak, jak jsem rikal, ale ma to mozna ochranu proti "pretoceni", i kdyz 5500rpm neni nejvic.. tak nevim, at radsi rekne nekdo zkusenejsi

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 25, 2009 10:57 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 04, 2009 10:55 am
Příspěvky: 84
Bydliště: praha
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RT
Auto snů: Lexus LS 400 (2000)
Kdyz se zmackne ten prtavej cudlik tak by se melo rozsvitit S hned vedle zarazeneho stupne na displayi. Sport mod toci vic otacek, ale celkove mi prijde ze se auto chova vic zivejc bohuzel je to vykoupeno peknou spotrebou :twisted: co sem mel max aktualni na rovince tak 35l/100

zadny kontrolky sem si po nastartovani nevsiml tak nevim, jen pri otoceni klickem vsecky kontrolky probliknou ale to je podle me info ze tam sou :)

1-2-3 jsem nikdy nezkousel takze netusim, ale kdyz bys chtel muzu zkusit a dam info.

_________________
Fiat Bravo 1.8 GT 1996 - prodano
Renault Safrane 2.5 1998 - prodano
Renault Vel Satis 3.5 2002 - :lol_


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 26, 2009 8:29 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
u staryho safrane se ale sport na displeji nerosvici... rozsviti se jen male cervene S uplne nahore na te liste, kde jsou namalovane polohy automatu

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 27, 2009 10:05 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Tak já si dovolím, jako asi jediný protěžovatel automatu tady...

BTW. Matesku,co tebe k tomu vedlo????

ty stupně jsou jak píšeš, je to jakoby priorita určitého stupně a slouží to hlavně pro brždění motorem z kopce když vezeš např. karavan nebo jiný těžký náklad. Abych řekl pravdu,tak to používám tak maximálně když se přeťuknu a místo D zařadím 3 :-) Pro normální ježdění je to zbytečnost.

Malé tlačítko na boku páky je S jako sport. Chová se podobně jako tlačítko na podlaze, tzv. kickdown. Převodovka nechá motor vytočit do vyšších otáček až na 6000 při plném plynu (záleží na poloze plynu,tu to taky snímá) a podřazuje dřív než bez stisknutého S tlačítka. Navíc, co je asi největší výhoda a rozdíl oproti tomu kickdownu je to, že si udrží podřazeno i při mírném ubrání plynu, např. když jedeš za nákladákem a čekáš podřazený na možnost kdy předjet. Bez S ti to pořád háže vyšší kvalt a ztrácíš čas než znova podřadí.

No vypadá to jako složité kombinování, ale právě tohle hraní si s plynem,S tlačítkem a kickdownem je na tom zábava a dá se to srovnat s normálním řazením. V podstatě vhodným nastavením se dá docílit toho, že auto donutím zařadit přesně co chci a kdy chci a to jen plynem. Akorát pětku jsem ho ještě zařadit nenaučil... ;-)

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 28, 2009 12:37 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
To ja taky ne :D ale s tim zarazenim na vyssi stupen po kick downu mi to dela i v normal rezimu,i kdyz uplne pustim plyn tak ta mrcha nezaradi vyssi stupen az tak za 5sec,je na to nejaky figl??

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 28, 2009 6:57 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
ToJa píše:
To ja taky ne :D ale s tim zarazenim na vyssi stupen po kick downu mi to dela i v normal rezimu,i kdyz uplne pustim plyn tak ta mrcha nezaradi vyssi stupen az tak za 5sec,je na to nejaky figl??


No myslím,že když pustíš uplně plyn,tak ho to tam chvilku nekopne,ale kdyz jen lehce odsadis,tak ho kopne hned-takove to,jakoze jedes za nekym a drzis se mu za zadkem nez muzes predjet. Jinak s S mi to nekopne nahoru ani po tech 5 sekundach,ale drzi si to tu trojecku.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Automat - fuknce
PříspěvekNapsal: pát říj 30, 2009 5:07 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Sem vypozoroval ze kdyz dam sport tak nekdy zaradi o dva dolu a nekdy ne,jak to mate vypozorovano vy??Samo myslim kdyz jedu na 4 a dava 2 ze 3 na 1 se nebavim :D

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Automat - fuknce
PříspěvekNapsal: pát říj 30, 2009 5:31 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 04, 2009 10:55 am
Příspěvky: 84
Bydliště: praha
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RT
Auto snů: Lexus LS 400 (2000)
me prijde ze pri S zaradi o dva dolu kdyz to zadupnu az na podlahu, ale pokud seslapnu jen cca do poloviny tak jde dolu jen o jeden

_________________
Fiat Bravo 1.8 GT 1996 - prodano
Renault Safrane 2.5 1998 - prodano
Renault Vel Satis 3.5 2002 - :lol_


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Automat - fuknce
PříspěvekNapsal: pát říj 30, 2009 6:51 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Aha vidis to me nenapadlo ja si rikal kdyz podradi je az na doraz,takze na to zkusim poradne dupnout jeste a uvidim

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Automat - fuknce
PříspěvekNapsal: ned lis 08, 2009 4:23 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Safrane má automat pouze 4stupňový, starší systém (podle tiptronic), ale myslím si že se s ním jezdí výborně. Mě vůbec necuká a řadí naprosto plynule a hladce. Při sport režimu podžazuje někdy o dva a někdy jen o jeden stupeň, záleží tam na terénu, a na zatížení. Například když v autě sedí 4 nebo jedu do kopce řadí o dva, pokud jedu sám po rovince tak o jeden.
Tlačítko sport pokud nereaguje je nejprve dobré se ujistit zda není rozpojené ( já sám jsem ho měl po předchozím majiteli nefunkční, byl poze odpojen drátek po rozdělání řadící páky) pak také záleží zda je správná hladina oleje. Jak jsem auto koupil bylo tam oleje nad rysku a automat řadil na sport už při 5500rpm. Jakmile jsem dal uplně nový olej (DEXRON III, v mém případě Shell Donax TX) tak automat se začal chovat jinak, řadil plynuleji a velice hladce a při sport vytáčí pokaždé až do 6000rpm. Na to že je to tak starý typ automatu tak si myslím že je odolný a povedený. Řídil jsem Mercedes C se sedmistupňovým automatem a zase tak velký rozdíl v tom není na to že je mezi nima rozdíl 15let.

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Automat - fuknce
PříspěvekNapsal: ned lis 08, 2009 5:14 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Tak sem to zkousel,kdyz to otacky dovoli pri sportu podradi o 2 treba jedu 70 na 4 dam sport plny a podradi o 2 kdyz jedu tak kilo tak uz jen o jeden,jinak pri sportu radi az ve 6200 otackach teda aspon me

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Automat - fuknce
PříspěvekNapsal: úte lis 17, 2009 3:09 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Jeste sem vypozoroval,ze kdyz jedu tak 140 a dam plny tak uz nepodradi jen zrychluje,ale kdyz dam sport tak jeste podradi

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Automat - fuknce
PříspěvekNapsal: úte lis 17, 2009 5:43 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
I u automatu se dá obejít trošku zdlouhavá reakce na potřebu rychlého předjetí,mně se osvědčilo přeřazení z D na 3 a následná reakce je opravdu rychlá a při sešlápnutí plynu na doraz vyrazí jak šíp.Sportovní režim jsem používal dříve,tohle se mi jeví daleko lepší,na Vysočině,kde je kopec na kopec,je to docela příjemná změna. :)

_________________
Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Automat - fuknce
PříspěvekNapsal: úte lis 17, 2009 5:57 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Zadnou dlouhou reakci nepozoruju slapnu podradi a jedu tu 3 pouzivam spis do kopce kde je hodne zatacek a pri 4 motor toci malo otacek,tak neni tak pruzny,pro potreby jakokdyby manualniho podrazeni pri predjeti sem to jeste nepouzil

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz