Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát bře 29, 2024 11:24 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Urgentni
PříspěvekNapsal: pát čer 26, 2009 1:20 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Prosim nekoho kdo se v safranech vyzna (predpokladam Boda, ktery jich asi rozebral nejvic bude nelepe vedet) kde hledat problem s tim ze pri pokusu o nastartovani se nepohne palivove cerpadlo ani starter....


pokud mam dobre ifnormace, mela by se nekde v motorovem prostoru nachazet nejaka krabicka - proste vec, ktera pri bouracce se prerusi (pojistka zrejme) a odpoji motor, starter a palivove cerpadlo...

prosim potreboval bych tu informaci asap.... idealne postnete na icq kopii


icq 214 000 855


moc dekuju za informaci

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 26, 2009 8:55 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
to cidlo si myslim, ze u phase I není. u phase II je to taková krabička kousek od expanzního ventilu klimatizace v motorovym prostoru jakoby ke kabině.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 27, 2009 12:08 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Bóďa píše:
to cidlo si myslim, ze u phase I není. u phase II je to taková krabička kousek od expanzního ventilu klimatizace v motorovym prostoru jakoby ke kabině.


sakra... v tom pripade budu mit problem...... a uz fakt netusim cim by to mohlo byt:(


pri otoceni klickem se ozyva zpredu nejake cvakani (2 pozice kicku na 2)

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Problem doresen
PříspěvekNapsal: úte srp 11, 2009 4:19 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
No tak konecne zde dam duvod, proc safran nestartoval (po 3 tydnech ale preci). Predne vsem chci podekovat za snahu o rady, byt rady byly relativne nepouzitelne:(.

Problem s imobilisererm: Tenhle problem mne napadlo vyradit, protoze i po vyndani imobiliseru safran nastartuje a bezi dokud mu nedojde palivo z trubek nebot je odpojene palivove cerpadlo (nevim zda se pri otoceni klicku vubec ozve). Dalsi vec je ze mam auto s LPG tak a mohu startovat primo na lpg -> vubec nepotrebuju palivove cerpadlo a tak imobiliser mne neomezuje.

Problem s vsemoznymi kabely: no to bylo neco co mne desilo nejvic.. byt se hruzna predstava vubec nevyplnila ze by nekde po ceste nejaky drat zkolaboval (pretavil se apod) - zde kupodivu problem taky nebyl.

Kde tedy byl problem? No to je velmi smutne... protoze problem byl s uzemnenim motoru :( zemnici pasek byl komplet zelenej (nez mne napadlo ho vyfotit, byl uz vyhozen) a dosli sme na nej tak, ze kamos rekl ze uz jedina vec, co ho napada je, abychom zacali ocistovat konektory od zakladu - tak ze se cistila baterka, a vse na co se prislo bez slozite demontaze. Kdyz kamos hledal zemnici pasek a pak ho nasel, trochu ho zdesila barva, kterou mel a tak ho chtel odsroubovat nebot byl dost zrezly i na ockach pro prichyceni. Pri odsroubovani se ale stalo to, ze se pasek pretrhl a problem byl nalezen... Kterej piiiiiip dal ten zemnici pasek tak, ze na nej strika voda od kola? O.O... No bylo videt ze ten zemnici pasek toho ma uz za sebou pomerne dost a ze vymena byla vhodna. Bylo na nem videt spousta opalenych mist od jiskricek ktere se snazily preskocit, ale uz tam byl moc velky odpor. Tak ze oprava ktera meho safrana odstavila na 2 mesice stala 90kc (kdyz nepocitam dovoz kamose z prahy za 2500kc brr jeho auto je fakt nenazrany). Mohu rici, ze od te doby safran startuje lepe a z nejakeho duvodu ma na benzin nejakou nizsi spotrebu... ted na ceste praha brno mel spotrebu 8,5l na 100 vcetne mesta pri rychlosti okolo 130-140kmh.... ale to s tim urcite nema co delat:D

Tak ze pouceni: kdyz vam najednou zhasne safran, pri otoceni klicku se neozve palivove cerpadlo a cvaka rele pod ridici jednotkou vstrikovani (i po nahrazeni), pri startovani se starter nehne, palubovka zhasne, svetla nepohasnou (porad sviti stejne) zkontrolujte zemnici pasek:D

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 16, 2009 10:09 am 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Nevite nekdo kde je okostreni motoru u 3.0 12v automat??

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 16, 2009 11:29 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
ToJa píše:
Nevite nekdo kde je okostreni motoru u 3.0 12v automat??


Čoveče, tech ukostření tam je trochu víc, ale myslim že budou tak tři velký na tom pleteným kabelu. Musíš hledat.

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 16, 2009 2:42 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Kde ten kabel najdu??Jak vic ja myslel ze je jen jedna kostra motoru

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 16, 2009 8:59 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
u safrana co vim takhle z hlavy tak z prevodovky je jedno, ktery docela koroduje a potom u horniho silentbloku motoru... jinak brachovi se jednou prepalil kostrici kabel primo od baterky

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 18, 2009 11:11 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Bóďa píše:
u safrana co vim takhle z hlavy tak z prevodovky je jedno, ktery docela koroduje a potom u horniho silentbloku motoru... jinak brachovi se jednou prepalil kostrici kabel primo od baterky



no ja mam ten zemnici pletenej "drat" medi videt na leve strane - proste vytocis na max levej raid, kouknes do podbehu a tam by jsi ho mel videt - pravdepodobne to bude jedina zelena vec, co tam uvidis... zvlastni ze to neni poradne chranene pred okolnima vlivama..

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 18, 2009 11:26 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
daweo píše:
Bóďa píše:
u safrana co vim takhle z hlavy tak z prevodovky je jedno, ktery docela koroduje a potom u horniho silentbloku motoru... jinak brachovi se jednou prepalil kostrici kabel primo od baterky



no ja mam ten zemnici pletenej "drat" medi videt na leve strane - proste vytocis na max levej raid, kouknes do podbehu a tam by jsi ho mel videt - pravdepodobne to bude jedina zelena vec, co tam uvidis... zvlastni ze to neni poradne chranene pred okolnima vlivama..
ano, to je ten z převodovky, jinak řečeno "kdyz kouknes do podběhu"... raid.. to je na komary ne? :lol_

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 08, 2009 10:12 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: úte pro 02, 2008 4:51 pm
Příspěvky: 117
Bydliště: Beroun
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE, lpg
2x v zimě, 2x za poslední měsíc. Přišel čas na dotaz a vyřešení problému. Při startu otočím klíčkem, sepne čerpadlo, rozsvítí se kontrolky, vše naběhne, ale motor ani neškytne. Baterka je v pohodě. Z kopce, či roztažením auto na dvojku nastartuji okamžitě - neničím tímhle způsobem startu něco? V poslední době se mi nějak rozkolísali otáčky..
Nemůže to způsobovat nějaké čidlo otáček, nezasekne se nějak a nehlásí ŘJ jiný stav? Proto ta nedává povel ku startu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 09, 2009 7:20 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Jestli chces tak se nekdy zastav, bydlim na proseku. Muzem zkusit vymenit par veci - vahu vzduchu, baterku atd..

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz