|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pát bře 29, 2024 11:24 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
daweo
|
Předmět příspěvku: Urgentni Napsal: pát čer 26, 2009 1:20 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
Prosim nekoho kdo se v safranech vyzna (predpokladam Boda, ktery jich asi rozebral nejvic bude nelepe vedet) kde hledat problem s tim ze pri pokusu o nastartovani se nepohne palivove cerpadlo ani starter....
pokud mam dobre ifnormace, mela by se nekde v motorovem prostoru nachazet nejaka krabicka - proste vec, ktera pri bouracce se prerusi (pojistka zrejme) a odpoji motor, starter a palivove cerpadlo...
prosim potreboval bych tu informaci asap.... idealne postnete na icq kopii
icq 214 000 855
moc dekuju za informaci
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát čer 26, 2009 8:55 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
to cidlo si myslim, ze u phase I není. u phase II je to taková krabička kousek od expanzního ventilu klimatizace v motorovym prostoru jakoby ke kabině.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob čer 27, 2009 12:08 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
Bóďa píše: to cidlo si myslim, ze u phase I není. u phase II je to taková krabička kousek od expanzního ventilu klimatizace v motorovym prostoru jakoby ke kabině.
sakra... v tom pripade budu mit problem...... a uz fakt netusim cim by to mohlo byt:(
pri otoceni klickem se ozyva zpredu nejake cvakani (2 pozice kicku na 2)
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Problem doresen Napsal: úte srp 11, 2009 4:19 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
No tak konecne zde dam duvod, proc safran nestartoval (po 3 tydnech ale preci). Predne vsem chci podekovat za snahu o rady, byt rady byly relativne nepouzitelne:(.
Problem s imobilisererm: Tenhle problem mne napadlo vyradit, protoze i po vyndani imobiliseru safran nastartuje a bezi dokud mu nedojde palivo z trubek nebot je odpojene palivove cerpadlo (nevim zda se pri otoceni klicku vubec ozve). Dalsi vec je ze mam auto s LPG tak a mohu startovat primo na lpg -> vubec nepotrebuju palivove cerpadlo a tak imobiliser mne neomezuje.
Problem s vsemoznymi kabely: no to bylo neco co mne desilo nejvic.. byt se hruzna predstava vubec nevyplnila ze by nekde po ceste nejaky drat zkolaboval (pretavil se apod) - zde kupodivu problem taky nebyl.
Kde tedy byl problem? No to je velmi smutne... protoze problem byl s uzemnenim motoru zemnici pasek byl komplet zelenej (nez mne napadlo ho vyfotit, byl uz vyhozen) a dosli sme na nej tak, ze kamos rekl ze uz jedina vec, co ho napada je, abychom zacali ocistovat konektory od zakladu - tak ze se cistila baterka, a vse na co se prislo bez slozite demontaze. Kdyz kamos hledal zemnici pasek a pak ho nasel, trochu ho zdesila barva, kterou mel a tak ho chtel odsroubovat nebot byl dost zrezly i na ockach pro prichyceni. Pri odsroubovani se ale stalo to, ze se pasek pretrhl a problem byl nalezen... Kterej piiiiiip dal ten zemnici pasek tak, ze na nej strika voda od kola? O.O... No bylo videt ze ten zemnici pasek toho ma uz za sebou pomerne dost a ze vymena byla vhodna. Bylo na nem videt spousta opalenych mist od jiskricek ktere se snazily preskocit, ale uz tam byl moc velky odpor. Tak ze oprava ktera meho safrana odstavila na 2 mesice stala 90kc (kdyz nepocitam dovoz kamose z prahy za 2500kc brr jeho auto je fakt nenazrany). Mohu rici, ze od te doby safran startuje lepe a z nejakeho duvodu ma na benzin nejakou nizsi spotrebu... ted na ceste praha brno mel spotrebu 8,5l na 100 vcetne mesta pri rychlosti okolo 130-140kmh.... ale to s tim urcite nema co delat:D
Tak ze pouceni: kdyz vam najednou zhasne safran, pri otoceni klicku se neozve palivove cerpadlo a cvaka rele pod ridici jednotkou vstrikovani (i po nahrazeni), pri startovani se starter nehne, palubovka zhasne, svetla nepohasnou (porad sviti stejne) zkontrolujte zemnici pasek:D
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned srp 16, 2009 10:09 am |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Nevite nekdo kde je okostreni motoru u 3.0 12v automat??
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned srp 16, 2009 11:29 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
ToJa píše: Nevite nekdo kde je okostreni motoru u 3.0 12v automat??
Čoveče, tech ukostření tam je trochu víc, ale myslim že budou tak tři velký na tom pleteným kabelu. Musíš hledat.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned srp 16, 2009 2:42 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Kde ten kabel najdu??Jak vic ja myslel ze je jen jedna kostra motoru
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned srp 16, 2009 8:59 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
u safrana co vim takhle z hlavy tak z prevodovky je jedno, ktery docela koroduje a potom u horniho silentbloku motoru... jinak brachovi se jednou prepalil kostrici kabel primo od baterky
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte srp 18, 2009 11:11 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
Bóďa píše: u safrana co vim takhle z hlavy tak z prevodovky je jedno, ktery docela koroduje a potom u horniho silentbloku motoru... jinak brachovi se jednou prepalil kostrici kabel primo od baterky
no ja mam ten zemnici pletenej "drat" medi videt na leve strane - proste vytocis na max levej raid, kouknes do podbehu a tam by jsi ho mel videt - pravdepodobne to bude jedina zelena vec, co tam uvidis... zvlastni ze to neni poradne chranene pred okolnima vlivama..
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte srp 18, 2009 11:26 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
daweo píše: Bóďa píše: u safrana co vim takhle z hlavy tak z prevodovky je jedno, ktery docela koroduje a potom u horniho silentbloku motoru... jinak brachovi se jednou prepalil kostrici kabel primo od baterky no ja mam ten zemnici pletenej "drat" medi videt na leve strane - proste vytocis na max levej raid, kouknes do podbehu a tam by jsi ho mel videt - pravdepodobne to bude jedina zelena vec, co tam uvidis... zvlastni ze to neni poradne chranene pred okolnima vlivama.. ano, to je ten z převodovky, jinak řečeno "kdyz kouknes do podběhu"... raid.. to je na komary ne?
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Atilla
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv říj 08, 2009 10:12 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
Registrován: úte pro 02, 2008 4:51 pm Příspěvky: 117 Bydliště: Beroun
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE, lpg
|
2x v zimě, 2x za poslední měsíc. Přišel čas na dotaz a vyřešení problému. Při startu otočím klíčkem, sepne čerpadlo, rozsvítí se kontrolky, vše naběhne, ale motor ani neškytne. Baterka je v pohodě. Z kopce, či roztažením auto na dvojku nastartuji okamžitě - neničím tímhle způsobem startu něco? V poslední době se mi nějak rozkolísali otáčky..
Nemůže to způsobovat nějaké čidlo otáček, nezasekne se nějak a nehlásí ŘJ jiný stav? Proto ta nedává povel ku startu?
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát říj 09, 2009 7:20 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Jestli chces tak se nekdy zastav, bydlim na proseku. Muzem zkusit vymenit par veci - vahu vzduchu, baterku atd..
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|