|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je stř dub 24, 2024 11:59 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
daweo
|
Předmět příspěvku: A nestartujeme Napsal: ned kvě 17, 2009 11:44 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
Tak jsem zvedav, zda nekdo bude schopen vyresit nasledujici problem...
V patek se mi pri zhruba 15km rychlosti vypl motor (rozjezd z krizovatky v Bratislave pote co jsem dojel z brna a 15 minut pred tim nez se to stalo jsem skocil do mekace na zachod - motor jsem vypl a pak bez problemu jeste nastartoval) a najednou mi chcipl motor... otoceni klicku na prvni a druhou pozici udela vse standardne az na to ze neslysim palivove cerpadlo, nehne se rucicka olejele z mista, mnozstvi paliva se zobrazi... 3. pozice (startovani) vse zhasne a neozve se starter. Jelikoz jsem v dopravni spicce nemohl odtahnout auto, tak sme ho s kamosem odtlacil na parkoviste u ktereho jsem stal a rekli sme ze to je nejspis baterkou. Ale k autu sme se dostali az v sobotu v nedeli ve 4 rano. Hold stehovani 2 1 firmy se protahlo. K safranovi sme vzali baterku z nakladaku (100ah nebo co to bylo - moje je 86ah a s tim by to melo teoreticky nastartovat pokud je problem jen s baterkou) a po otoceni klicku se bohuzel nic nestalo. Prohodila se ridici jednotka a taktez nic. Tak sme se rozhodli ze auto odtahneme a jelikoz byla volna silnice nebyla vhodnejsi doba na odtah. Problem nastal s tim ze svetla si zacaly delat co chteji - jsem jel 30km na osvetleni ridice predemnou co mne tahl neb mne svitily jen parkovacky a to silne utlumene.. smerovky ani tuk, jen vystrazne - vsechny najednou.... potkavaci svetla nejak nereagovala ani po otoceni klicku na prvni ci druhou pozici - na palubni desce se rozsvitily ale realne svitily jen obrysovky zadni, parkovacky predni, dalkove sly zapnout. Po ceste sme zastavili nebot sme sliseli nejaky cvakavy zvuk zpredu z motoru - zrejme nejake rele (staveni bylo kvuli dotankovani paliva do obou vozu v pripade ze bych nemel benzin coz ale by aspon starter reagoval) (klicek byl na 2. pozici otocen) tak se vratil na pozici 0 a s tim se dojelo az do cile. pri tretim pokusu o znovuzapnuti dalkovych svetel nabehly, parkovacky taktez, mlhovky stale nic. Zatim muj odhad je zkrat, ale fakt nevim treba kde by mohl byt. Prosim tedy o jakoukoliv radu ktera mne nasmeruje kde hledat
Po zhruba 3km tazeni jsem dostal nejakou hlasku od pc, kterou neslo zopakovat jinak nez klicek otocit na 0 a tahnout zhruba 3km a pokud jsem ji porovnal spravne s priruckou tak to je: "elektronicke blokovani starteru" ci co to je (nemam prirucku ted u sebe.
Co jsem teda zjistil?
baterka z nakladaku s tim nehla
starter se neotoci, jen pohasne cela pristrojovka
neni slyset palivove cerpadlo
neco cvaka vpredu
svetla si sviti jak maji naladu
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 18, 2009 8:33 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Pokud ja vim tak svetla nemaji rele a cely to prepina ovladac u volantu. me uz odesli dve ty packy, je tam velky odber a ten ovladac se vevnitr roztavi. Kdyz sundas kryt okolo volantu a vyndas ten konektor z packy tak spoj dva krajni kontakty (cislo 4 a 5 - barvy myslim oranzova a druhej modrofialova) a tim primo spojis klasicky svetla bez cehokoliv jinyho. tim muzes si myslim vyzkouset jestli to je packou.
co se tyka toho startovani tak jestli mas imobilizer tak mi to prijde jasny. jestli ti to hlasi ze ti to blokuje start a nejde cerpadlo a ani starter, tak to bude blokovany asi. Tot vse co muzu rict, protoze dal bych hadal kazdopadne bych zkusil vypojit tu packu a pak nastartovat, nevim jak moc je zealny ze by ti zkratoval ten ovladac tak ze by ti to rozhodilo startovani ale zkusil bych to.
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 18, 2009 1:28 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
MatesK píše: Pokud ja vim tak svetla nemaji rele a cely to prepina ovladac u volantu. me uz odesli dve ty packy, je tam velky odber a ten ovladac se vevnitr roztavi. Kdyz sundas kryt okolo volantu a vyndas ten konektor z packy tak spoj dva krajni kontakty (cislo 4 a 5 - barvy myslim oranzova a druhej modrofialova) a tim primo spojis klasicky svetla bez cehokoliv jinyho. tim muzes si myslim vyzkouset jestli to je packou. co se tyka toho startovani tak jestli mas imobilizer tak mi to prijde jasny. jestli ti to hlasi ze ti to blokuje start a nejde cerpadlo a ani starter, tak to bude blokovany asi. Tot vse co muzu rict, protoze dal bych hadal kazdopadne bych zkusil vypojit tu packu a pak nastartovat, nevim jak moc je zealny ze by ti zkratoval ten ovladac tak ze by ti to rozhodilo startovani ale zkusil bych to.
hmm imobilizer bych mit mel... coz mne trochu desi proc by mel delat problem a hlavne proc to udelal po ujeti 130km, 10 min pauze (mekac) a ujeti dalsich asi 10km to uz zhaslo. Popripade - i kdyz imobilizer byl odpojen, tak pokud se nepletu auto minimalne otacelo starter - fyzicke odpojeni kdyz se premyslelo k cemu je ten tistenej spoj, kterej je olepenej izolepou.
packu budu demontovat az se k autu dostanu aleroztavena by byt nemela - jde o to ze ono po prepnuti na dalkove svetla se to okamzite vratilo zpet - nezusltavala na miste... az po chvili zustala na miste a svetla najednou svitily tak jak maji. ale rozhodne to stoji za kontrolu.
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 18, 2009 2:00 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
podle toho co tu pises, tak me taky napadlo, ze by to mohl byt immobiliser. mas ho vubec? respektive musel jsi predtim po delsim stani dalkovym ovladanim zamknout a odemknout auto? ten totiz odpoji palivovy cerpadlo... ty ostatni problemy nevim... jak jsi nekde psal, ze davas pryc vsechny prebytecny kabely, tak to bude mozna ono
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 18, 2009 2:16 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
Bóďa píše: podle toho co tu pises, tak me taky napadlo, ze by to mohl byt immobiliser. mas ho vubec? respektive musel jsi predtim po delsim stani dalkovym ovladanim zamknout a odemknout auto? ten totiz odpoji palivovy cerpadlo... ty ostatni problemy nevim... jak jsi nekde psal, ze davas pryc vsechny prebytecny kabely, tak to bude mozna ono
imobiliser by tam mel byt - pokud je to takovy tisteny spoj umisteny nekde v motorovem prostoru a vede do nej par dratku.
dalkovym ovladamin odemykam a zamykam auto stale pokud nemam zrovna odpojenou baterku treba a nebo ted v zime to 2x zazlobilo ze na dalkove ovladani nereoagoval ale bez potizi auto nastartovalo. Stejne tak ale jsem si nechal pridelat v obi nahradni klicek a tim auto bez potizi nastartuju coz mne trochu mate - mel jsem zato ze obyc klickem auto nenastartuju kdyz mam imobiliser. V tom pripade ale nechapu k cemu je tem plosak v motorovem prostoru (bez nej auto nenasratruje) - vede do nej par kabelu z rj motoru pokud si pamatuju dobre jak to tam bylo.
co se tyce odstranovani kabelu - vse se provadi s rozumem samozrejme... navic spousta kabelu je tam nezaizolovanych 3x nastavovanych - treba central dver jsem mel z ridici jednotky 5 kabelu svedenych do 1 a po 20 cm rozhozenych do 5 kabelu ktere barevne odpovidaly (urcite to nebyla renault instalace)... tak ze jdou ven takovehle kabely vetsinou, popripade takove ktere nejsou nikde zapojeny
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte kvě 19, 2009 3:25 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
daweo píše: Bóďa píše: podle toho co tu pises, tak me taky napadlo, ze by to mohl byt immobiliser. mas ho vubec? respektive musel jsi predtim po delsim stani dalkovym ovladanim zamknout a odemknout auto? ten totiz odpoji palivovy cerpadlo... ty ostatni problemy nevim... jak jsi nekde psal, ze davas pryc vsechny prebytecny kabely, tak to bude mozna ono imobiliser by tam mel byt - pokud je to takovy tisteny spoj umisteny nekde v motorovem prostoru a vede do nej par dratku. dalkovym ovladamin odemykam a zamykam auto stale pokud nemam zrovna odpojenou baterku treba a nebo ted v zime to 2x zazlobilo ze na dalkove ovladani nereoagoval ale bez potizi auto nastartovalo. Stejne tak ale jsem si nechal pridelat v obi nahradni klicek a tim auto bez potizi nastartuju coz mne trochu mate - mel jsem zato ze obyc klickem auto nenastartuju kdyz mam imobiliser. V tom pripade ale nechapu k cemu je tem plosak v motorovem prostoru (bez nej auto nenasratruje) - vede do nej par kabelu z rj motoru pokud si pamatuju dobre jak to tam bylo. co se tyce odstranovani kabelu - vse se provadi s rozumem samozrejme... navic spousta kabelu je tam nezaizolovanych 3x nastavovanych - treba central dver jsem mel z ridici jednotky 5 kabelu svedenych do 1 a po 20 cm rozhozenych do 5 kabelu ktere barevne odpovidaly (urcite to nebyla renault instalace)... tak ze jdou ven takovehle kabely vetsinou, popripade takove ktere nejsou nikde zapojeny
Víš,podle toho,co píšeš a co jsi myslím už i v některých předcešlých příspěvcích psal,tak jsi koupil vůz,který měl v pařátech nějaký doslova neuměl s prasečími sklony.Přeprasený kabely,neodpovídající zapojení,kdo ví,jaká jiná neumělecká zařízení si do toho auta někdy onen neuměl zapojoval.Takovou tradicí bývává občas taky samovyvývojová bezpečnostní zařízení,mající za úkol obalamutit profizloděje,kteří si s nestandartními imobilizéry někdy neví rady,příliš to zdržuje a tak se na to pak racěji vybodnou.Domluv se s někým,kdo má safránka s origo imobilizérem a porovnávej.Rozhodně mi přijde dost nestandartní a ujetý nějaký plošňák(notabene odkrytý) v motorovém prostoru,do ktterého vedou dráty a ty pak do řídící jednotky.Hledal bych chybu tam,je to až do nebe volající.
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte kvě 19, 2009 3:49 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
U me kdyz je blokly imo starter toci ale je zablokovane vstrikovani
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte kvě 19, 2009 3:56 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
immobiliser samozrejme neni cosi, co muze zlodej ustrihnout a odpojit ho tak. je "zabudovany" v jednotce motoru. da se elektronicky vyřadit.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: imobiliser Napsal: úte kvě 19, 2009 9:34 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
OK ale pokud mam imobiliser, tak bych mel bud napsat nekam nejakej kod na odblokovani, nebo by kolem starteru mela byt nejaka civka nebo nejaka ctecka toho kodu z klicku, ale na klicku zadnej kod neni... tak proto si myslim ze to imobiliserem neni....
nejlepsi by bylo mit 2 safrany uplne stejne, oba rozdelat na kostru a postupne v mem predelat kabelaz podle toh druheho (ve kterem se nikdo nestoural). Jasne to ze budu vyrabet ridici jednotku pro posun ridicovy sedacky je vec jina... ale to si dam sakra pozor aby bylo dobre... planek je a 8 relatek snad zapojim.. nejsem takova lama doufam:D
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte kvě 19, 2009 10:08 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
kod immobiliseru predas tim, ze odemknes auto. dalkou. kdyz ti nefunguje, tak manualnim zadanim kodu na tachac. ctecka kolem spinacky je u phase II....
nejlepsi by bylo mit druheho safrana, klidne trochu jineho a toho prvniho hodit ze skaly
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř kvě 20, 2009 8:44 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
Bóďa píše: kod immobiliseru predas tim, ze odemknes auto. dalkou. kdyz ti nefunguje, tak manualnim zadanim kodu na tachac. ctecka kolem spinacky je u phase II.... nejlepsi by bylo mit druheho safrana, klidne trochu jineho a toho prvniho hodit ze skaly
no pokud nebudu nucen jit do neceho driv nez za 4 roky (tj soucasny safranek se vzpamatuje) tak pak pujdu asi do neceho jineho... laka mne c5 soucasny generace ale desim se problemu s technikou hydroactive. Kamosi mne tlaci do nemcu, ze na to staci kladivo - pravda - k nastartovani bmw 5 stacilo 3x bouchnout do starteru kladivem a ono to naskocilo... (rv2001) a nebo japoncik... imprezza, lancer, a nebo mazda rx8....
v soucasne nabidce nema renault nic, co by mi mohl nabidnout minimalne v evrope:-( a problemy s lagunou 2. generace fakt resit nechci
ale zpet k problemu imobilizer
kdy se zadava ten kod pres packu?
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř kvě 20, 2009 1:10 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
pokud nefunguje zamykani, tj. odesel dekoder nebo klicek
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř kvě 20, 2009 1:45 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
Bóďa píše: pokud nefunguje zamykani, tj. odesel dekoder nebo klicek
jasne... to chapu ale kdyz odemknu klickem ktery mi udelali v obi, protoze klicek original mam treba v praze a jsem aktualne v brne, tak po mne to bude ten kod chtit kdy? kdyz otocim klickem? kdyz nastartuju? nejak si nedovedu predstavit kdy to ma ten kod chtit
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř kvě 20, 2009 2:55 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
daweo píše: pravda - k nastartovani bmw 5 stacilo 3x bouchnout do starteru kladivem a ono to naskocilo...
U jakýhokoliv auta když odchází startér tak do něj jebneš a poběží.
Čím dýl se o safrane zajimam tak tim vic zjistuju, ze jejich povest je zalozena na stylu oprav v CR - vylozene safranu. Protoze kdyz si nekdo koupi BMW 7 nebo A8 nebo podobny auto jako safrane tak mu dava servis a cpe do nej prachy a uz od zacatku pocita s tim ze to auto bude stat dost penez. ale kdyz si nekdo koupi safrana tak nepocita ze by mel platit stejne jako majitele vyse zminenych pohybovátek. tudiz se na aute setri plus servisi safrana neumej - obzvlast elektriku a klimu - no a diky tomu se v CR nachazi vetsina pojizdnych safranu v takovym stavu v jakym je. takze kdyz si nekdo dneska koupi safrana dneska tak na 90% do nej nasype spoustu penez jenom kvuli tomu ze predesli majitele nemeli zajem se o auto starat jak by potrebovalo. ALE S KVALITOU ZPRACOVANI SAFRANA JSEM NAPROSTO SPOKOJENEJ.
napriklad pred rokem se mi smali kamaradi (asi 3 lidi - Saab 9000, Audi 100 atd) ze mi to zere a kolik stojej dily atd. , do ty Audiny nalil 60 aby vubec byla v poradku - zadna libovka, vsechno vrze, vsude vůle. Saab 20tkc aby vubec byl pojiznej, obcas mu bouchne v motoru, odesla sahara atd....a ja da se rict ze jdu od koupe jenom k lepsimu a nikdy me safrane nenechal nikde, napriklad 2500km zkrz italii pri 40´C. najezdil jsem od koupe 30tkm a nic. dle mojeho nazoru staci jendou za X let koupit napriklad novy cidla chladici kapaliny a podobny dily na kterych stoji funkcnost a V6 pojede dokud budu zivej
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř kvě 20, 2009 3:10 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
MatesK píše: daweo píše: pravda - k nastartovani bmw 5 stacilo 3x bouchnout do starteru kladivem a ono to naskocilo... U jakýhokoliv auta když odchází startér tak do něj jebneš a poběží. Čím dýl se o safrane zajimam tak tim vic zjistuju, ze jejich povest je zalozena na stylu oprav v CR - vylozene safranu. Protoze kdyz si nekdo koupi BMW 7 nebo A8 nebo podobny auto jako safrane tak mu dava servis a cpe do nej prachy a uz od zacatku pocita s tim ze to auto bude stat dost penez. ale kdyz si nekdo koupi safrana tak nepocita ze by mel platit stejne jako majitele vyse zminenych pohybovátek. tudiz se na aute setri plus servisi safrana neumej - obzvlast elektriku a klimu - no a diky tomu se v CR nachazi vetsina pojizdnych safranu v takovym stavu v jakym je. takze kdyz si nekdo dneska koupi safrana dneska tak na 90% do nej nasype spoustu penez jenom kvuli tomu ze predesli majitele nemeli zajem se o auto starat jak by potrebovalo. ALE S KVALITOU ZPRACOVANI SAFRANA JSEM NAPROSTO SPOKOJENEJ. napriklad pred rokem se mi smali kamaradi (asi 3 lidi - Saab 9000, Audi 100 atd) ze mi to zere a kolik stojej dily atd. , do ty Audiny nalil 60 aby vubec byla v poradku - zadna libovka, vsechno vrze, vsude vůle. Saab 20tkc aby vubec byl pojiznej, obcas mu bouchne v motoru, odesla sahara atd....a ja da se rict ze jdu od koupe jenom k lepsimu a nikdy me safrane nenechal nikde, napriklad 2500km zkrz italii pri 40´C. najezdil jsem od koupe 30tkm a nic. dle mojeho nazoru staci jendou za X let koupit napriklad novy cidla chladici kapaliny a podobny dily na kterych stoji funkcnost a V6 pojede dokud budu zivej MOJE ŘEČ MATES!!!
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|