Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je stř kvě 29, 2024 12:55 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pylový filtr
PříspěvekNapsal: čtv kvě 07, 2009 1:54 am 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Mohl by někdo tady přesně popsat,jak je to s pylovým filtrem?Nikde se to člověk pořádně nedoví.Objednal jsem si ho a ačkoli by to podle katalogu měl být on,nijak mi nepřipadá,že by tam mohl nějak pasovat.Přijde mi,že mi tam něco chybí.yPrý nějaký trychtýř,co se nasadí na tu díru,či co.

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 07, 2009 5:03 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Patrně tam nemáš to těleso do kterého se vkládá,takže ti bude asi na prd.Velmi málo safranů ten filtr má.Většinou se dával podle mě jen na přání.Je vždy lepší to napřed zkontrolovat :wink: .

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 07, 2009 8:57 am 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Plzeňák píše:
Patrně tam nemáš to těleso do kterého se vkládá,takže ti bude asi na prd.Velmi málo safranů ten filtr má.Většinou se dával podle mě jen na přání.Je vždy lepší to napřed zkontrolovat :wink: .


U6 jsem to vyřešil...normálně jsem ten filtr na tu ďouznu jenom položil a tím vrchním deklem zadekloval.Vzduch to normálně nasává.Až bude tak ucpanej,že přestane nasávat,tak to 100% poznám.Vyndám ho a bude to zase bez filtru :lol_

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 07, 2009 11:20 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Taky řešení.Jestli ti tam drží,tak je to lepší,než aby se ti někde válel v garáži.Hlavně aby ti tam nějak za jízdy nedrnčel,nebo nerachtal :twisted:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 07, 2009 6:40 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
V Havlíčkově Brodě v Renaultu mi podle VIN zjistili,že v mém autě pylový filtr není.Nechápu.U automatické klimy není vůbec žádný,nejen pylový filtr.Hrozně se mi prášilo dovnitř,stále byla zaprášená přístrojová deska.Kamarád v servisu mi nabídl,že to vyřeší-original filtr-tuším asi za 550 Kč-dali na silikon a je klid.Prach zmizel.Už je tam asi 2 roky,letos ho nechám vyměnit.Je pravda,že přes filtr je vzduch jiný,ale čistý a bez prachu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 07, 2009 8:15 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
s tim filtrem je to divný. někde v Renaultu řeknou, že se tam vůbec nedával a někde nabídnou hned víc variant a tvarů. Jako dával se tam každopádně, ale jen do některejch safránů. Je tam na to takovej plastovej box, kterej se nasadí na to nasávání vzduchu.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 07, 2009 9:10 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
jendys píše:
V Havlíčkově Brodě v Renaultu mi podle VIN zjistili,že v mém autě pylový filtr není.Nechápu.U automatické klimy není vůbec žádný,nejen pylový filtr.Hrozně se mi prášilo dovnitř,stále byla zaprášená přístrojová deska.Kamarád v servisu mi nabídl,že to vyřeší-original filtr-tuším asi za 550 Kč-dali na silikon a je klid.Prach zmizel.Už je tam asi 2 roky,letos ho nechám vyměnit.Je pravda,že přes filtr je vzduch jiný,ale čistý a bez prachu.


Stačilo to na tu díru jenom položit a ten dekl to přidržuje.Teoreticky by šlo taky z toho filtru vystřihnout přesně tvar té díry a do ní to nastrčit,popř.na těch vystouplých hranách něčím zajistit,aby to tam drželo.Fakt je,že je období,kdy je to u nás od pylů všechno žlutý.Alergik sice nejsem ale uvnitř v autě jsem měl všechno dost silně zaprášenýa to mě dost s..e :lol_

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 07, 2009 10:12 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no ono kdyz to tam das bez toho boxu tak ti to saje vzduch i zespoda ne? a tam to pronikne tim "vlněním" filtru bez přefiltrování

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 08, 2009 7:05 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Nevim teda o kolik přečuhuje ale normalne bych to obmotal takovou tou kobercovkou ale stribrnou ta vydrzi vsechno. Jako je to klasicky prasacky reseni (u mě klasika :lol_ )ale fungovalo by to si myslim.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 08, 2009 8:58 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no přečuhuje to dost. jinak já tam ten filtr taky nemám, ale vyndal jsem ho i s tim boxem z jednoho safrana, ale ten box je prasklej, takze shanim dal... zatim u kazdyho safrana z kteryho jsem bral dily, tak jsem sel hnedka rabovat filtr a zatim to zadny nemel :)

ale myslím, že proti nejhorším nečistotám je dobrý tam dát alespoň nějakej molitan nebo něco podobnýho, protože se ta klima/topení potom fakt zasírá. stačí se podívat na výparník (? nevím, jestli je to tak správně, prostě ten radiátor klimy pod palubkou, přes kterej se fouká vzduch) a většinou v rozích a dole je vrstva listí, jehličí a hlíny, takže pak není divu, že se vždycky kousek "odfoukne" a práší se.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 08, 2009 3:44 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Bóďa píše:
no ono kdyz to tam das bez toho boxu tak ti to saje vzduch i zespoda ne? a tam to pronikne tim "vlněním" filtru bez přefiltrování


Až bude čas,tak to zase vytáhnu a trochu si s tím pohraju.Když jsem to tam dával,tak začalo pršet,tak jsem to urychlil.Zrčitě by to tam chtělo nějakou lepší úpravu udělat.

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz