Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv kvě 09, 2024 4:34 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Odvrtávání šroubů
PříspěvekNapsal: stř kvě 06, 2009 12:27 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Potřeboval bych poradit jak odvrtávat zlomené šrouby. nikdy jsem to nedělal a bohužel ani nevím jak se to dělá. Na autě je to zhruba 20% všech šroubů, který prostě už buď po zásazích "profíků" maj stržený hvězdy a nebo jsou zarezly že se zlomí. Poradíte někdo prosím? Děěěkuji

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 06, 2009 3:45 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
nevim teda, jestli cekas neco profesianalnejsiho, ale proste vezmes vrtacku, dat vrtak o neco silnejsi nez je asi tak zavit sroubu, vrazis doprostred hlavicky a vrtas, dokud neodvrtas hlavicku. samozrejme pokud je vetsi tak nejdriv mensim vrtakem predvrtat a potom vetsim.

pokud myslis ulomený hlavy, tak zase něco podobnýho, jen si musíš dávat pozor, abys moc nepoškodil závit u tý věci, co to drží. potom si vzít závitník a závit protáhnout

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 06, 2009 5:10 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Ještě že tě mám :jop: každopádně jde mi třeba konkrétně o šroub co drží kolo a tím i dva torx šrouby co drží brzdový kotouč - myšleno zadní kolo. jako to první jsem si docela představil, ale přijde mi že můžu dost poškodit závity - to je ten šroub kola - ten mi tam zůstal tak z poloviny. no a to druhý jsou ty torxy a to nevim jakej asi má průměr :oops: . no kámoš řikal něco o tom, že si musim koupit nějakej šroub s opačnym závitem a závitník na to a pak vlastně utahuješ ten vnitřní a tim se ten vnější povoluje :D nevim jestli jsem to popsal dobře.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 06, 2009 6:15 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Na zadnich kotoucich sem to taky odvrtaval prvne 4mm vrtakem a pak 6.8mm je tam M8 a pohoda,zbytek co zustal v zavitu sem protahl zavitnikem,kdyz to nejdriv vezmes mensim vrtakem tak se nemuzes minout,popripade si tam muzes udelat dulek a navrtat este predtim

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 06, 2009 7:48 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no ty na kotoucich chapu, ty casto zarezavaj... ale jakej sroub kola? :?:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 06, 2009 8:19 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Treba ulomil pri povolovani sroub,i to uz sem videl :D

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 06, 2009 8:30 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jako fakt na kole? to snad ne :lol_

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 06, 2009 10:04 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďa píše:
jako fakt na kole? to snad ne :lol_


No to piš kamaráde :lol_ :lol_ :lol_ taky sem na to docela vejral :shock:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 06, 2009 10:18 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no pockej, jak jsi to dokazal? tos musel dorvat ty, ne? :lol_

jako rozumime si, ze mas urvanou hlavu u jednoho z peti sroubu na kole? :lol_

na to bych asi navaril nejakou matku a vysrouboval...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 06, 2009 11:03 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: úte pro 02, 2008 4:51 pm
Příspěvky: 117
Bydliště: Beroun
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE, lpg
MatesK píše:
. no kámoš řikal něco o tom, že si musim koupit nějakej šroub s opačnym závitem a závitník na to a pak vlastně utahuješ ten vnitřní a tim se ten vnější povoluje :D nevim jestli jsem to popsal dobře.

Já si to koupil ve snaze povolit zlomený vycentrovací šroub a zlomil jsem i ten závitník, šroub jsem předtím předvrtal menším průměrem..)
Tohle, si myslím, funguje max na vytahování šroubů ze dřeva..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 07, 2009 4:57 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Mě taky ulít šroub kola při povolování.Někdy to v pneuservisech dost dorvou :evil: .

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 07, 2009 8:40 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďa píše:
no pockej, jak jsi to dokazal? tos musel dorvat ty, ne? :lol_

jako rozumime si, ze mas urvanou hlavu u jednoho z peti sroubu na kole? :lol_

na to bych asi navaril nejakou matku a vysrouboval...


No je to zapříčiněný tim, že jak jsem koupil ty nový kola a neměl ty středící kroužky, tak jsem ty kola dotahoval uplně do brutálu. No a 15 let starý šrouby to asi prostě nerozdýchaly. :)

Jako rád bych na to navařil matku, ale bohužel je zlomenej zhruba v půlce takže dovnitř nevlezu. No když jsem chtěl sundat brzdový kotouč tak ten má stržený ty torxy :x Takže jediný co jsem mohl, bylo na to koukat. :lol: Včera jsem koupil vrtáky do železa, tak dneska uvidim, jak to dopadne. :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 07, 2009 11:15 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Odvrtej hlavičky těch torxů a zklepni ten kotouč.Většinou se mi pak ty zbytky těla těch torxů podařilo vytočit kleštěma.Snad až budeš mít dole ten kotouč se ti lepší podaří vyndat zbytek toho šroubu kola :wink: .Jinej postup mě nenapadá....

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 07, 2009 11:23 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Plzeňák píše:
Odvrtej hlavičky těch torxů a zklepni ten kotouč.Většinou se mi pak ty zbytky těla těch torxů podařilo vytočit kleštěma.Snad až budeš mít dole ten kotouč se ti lepší podaří vyndat zbytek toho šroubu kola :wink: .Jinej postup mě nenapadá....


Dobrý nápad :idea: Díky :jop:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 07, 2009 11:28 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
existuji vytahovacky zalomenych sroubu, vypada to jak zavitnik ale má to takovou spirálu proti směru otáčení. Ale je fakt, že když je šroub zarostlý tak se to s tím vytahnout neda. ale někdy to pomuže. Jinak dost taky pomaha sroub nastrikat den dva predem WDckem a pak pomalicku poklepavat kladivkem a pomalu zkouset povolit. Je to drbacka ale s trpelivosti se tak da povolit vetsina i hodne zarezlych sroubu.

Jinak taky uz jsem ukroutil sroub kola, neni na to treba ani moc velka sila, staci dobry kriz na kola a je to... :-)

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz