Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pon čer 23, 2025 9:57 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Demontáž chrom. lišt; lakování plastů
PříspěvekNapsal: čtv kvě 10, 2007 7:12 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: pát úno 09, 2007 8:01 pm
Příspěvky: 13
Zdarec pánové, nevíte jak jsou přidělaný hromovaný lišty, je možné je sundat bez poškození? A jak sundám přední nárazník, teda kryt odstřikovačů, tak abych nepoškodil odstřikovače. Díky za radu.

_________________
Safrane 2,5 20V,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 10, 2007 8:26 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
chromovaný lišty nevim jak je sundáš,.. vypadaj že jsou tam zalisovaný, ale přední kryty ostrikovacu svetel bys bel jenom normalne odcvaknout treba sroubovakem odendat smerem od svetla ven. jestli je to ovsem stejne udelany jako u phase 1, ale asi jo. budes lakovat listy a plasty? jak to udelas aby to po nalakovani bylo leskly jako ostatni casti kaoserie? jde mi o to, jak odstranis tu strukturu plastu. brouseni se mi zda dost pracny a navicty listy a ty oterovy plochy na naraznikach jsou z takovyho toho chlupatejiciho plastu,.. :?:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: lakování
PříspěvekNapsal: sob črc 21, 2007 9:54 am 
Offline
Začátečník

Registrován: pát úno 09, 2007 8:01 pm
Příspěvky: 13
píšu brzo, že? Na to lakování jsem se ptal přímo chlápka v lakovně, ptal jsem se i na tu strukturu, s tím by prý neměl být problém, že by se to snad ani nemuselo brousit, musí tam být dva základy, pak barva a nakonec lak - tím bude vše stejně lesklé, spíš mě varoval před tím, že když se lakujou takovéhle plasty u starších aut, tak je problém s odmaštěním hlavně vepředu, ale že by to snad mělo držet, poslední jeho věta byla že by to na svém autě nedělal, že se to hned opráská od kamenů - že kdyby to bylo v německu, tak prej v pohodě, tam nejsou silničáři takový hovada. cenu za lakování všech dílu, kromě klid kveří by mě stálo zhruba 2500 - 3500,--, takže nevím jestli bych se s tím doma patlal. letos na dovolený jsem potkal chlápka co měl safrána a měl lakovaný nárazníky, vypadalo to pěkně, safránek prokoukne.

_________________
Safrane 2,5 20V,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 10, 2007 4:20 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jak jsi dopadl? jinak zjistil jsem ze ty listy nejsou chromovaný, ale normálně hliníkový a když je vyndáš a vyleštíš leštící pastou na vrtačku tak to hnedka vypadá jinak :) jinak na nárazníkách jsou tam tak, že se ta lišta musí v rohu nárazníku poddloubnout šroubovákem a vycakat, ty "čvonše" samozrejme popraskaj...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 13, 2009 6:38 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
sorry ze vytahuju tak stary tema, ale docela jsem se ted pobavil nad tim, co jsem napsal... :lol_

kdyby to nekoho nahodou jeste zajimalo, tak ty plasty se lakujou tak, ze se obrousi ta struktura do hladka, idealne se nastrika primerem na plasty (změkčovač), potom plnicem, kterej se po poradnym vyschnuti obrousi tisicovkou pod vodou (postup s plnicem a brousenim se muze nekolikrat opakovat az k dokonalosti) a pak normalne lakuje... a ty lišty, ktery nejsou ani chromovany, ani hlinikovy, ale nerezový a daj se krásně leštit, se sundávaj tak, že v náraznících jsou z vnitřní strany přišroubovaný umělohmotnýma matičkama (nutná demontáž nárazníků) a v dveřních lištách jsou jen nasunutý.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz