Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pon kvě 06, 2024 12:05 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: řídící jednotka vstřikovaní
PříspěvekNapsal: čtv dub 23, 2009 9:34 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Zdravim vsechny prosim o pomoc.

potreboval bych idealne od kazdeho z vas malickoou pomoc. Otevrete kapotu sveho plechacka a na spolujezdcove strane je plastova krabicka. V ni je hlinikova krabicka a na ni je stitek. Potreboval bych od vas nasledujici informace. Viz příklad /moje auto

Motor 2,2 si
ventilu 12
převodovka manuální
počet kw 101


s101724101
hom7700850439
pod BVM 7700864490


moc dekuju vsem.. treba se mi postesti a sezenu tu RJ kterou potrebuju;)

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 23, 2009 9:45 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jo ty shanis jednotku motoru? ahááá. já myslel neco jinýho...

jinak někde jsi psal, že tam máš z automatu, nemáš. automat je BVA a manuál BVM, takže máš správnou jednotku. mám vyfocenou někde tu mojí a kdybys chtěl tak mám ještě pár dalších jednotek od motorů (párkrát 3,0, potom biturbo a 2,5i)

mimochodem, máš tam immobiliser?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 23, 2009 10:48 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Bóďa píše:
jo ty shanis jednotku motoru? ahááá. já myslel neco jinýho...

jinak někde jsi psal, že tam máš z automatu, nemáš. automat je BVA a manuál BVM, takže máš správnou jednotku. mám vyfocenou někde tu mojí a kdybys chtěl tak mám ještě pár dalších jednotek od motorů (párkrát 3,0, potom biturbo a 2,5i)

mimochodem, máš tam immobiliser?



ja mam manual - ta nova ma BVM a ta predchozi BVA tak ze aspon jedna vec v R servisu byla spravne diagnostikovana.... ale potrebuju porovnat s co nejvic kusama abych zkusil natrefit na tu co shanim... uz mam skoro jistotu ze tu co jsem koupil mam pouzit na 79kw... 2,2... ale chybi mi jistota a hlavne mne zajima ta 2,2 101kw;)

no r servis mi rekl ze to je kontrolni jednotka vstrikovani.. ze to na chod motoru nema vliv.. ale to se mi nezda.. -

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 24, 2009 1:39 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
aha, takze potrebujes hlavne kody z 2,2 manual, automat a 2,2 Si manual a automat ne?

jinak je to proste ridici jednotka motoru, na ktery jsou pripojeny vsechny cidla (vaha vzduchu, ruzny cidla teploty, lambda, cidla klepani atd, proste vsechny cidla na motoru) a ridi cely motor, takze rekl bych nejen vstrikování, i kdyz je to samozrejme jeji hlavni ukol

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 24, 2009 9:19 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Bóďa píše:
aha, takze potrebujes hlavne kody z 2,2 manual, automat a 2,2 Si manual a automat ne?

jinak je to proste ridici jednotka motoru, na ktery jsou pripojeny vsechny cidla (vaha vzduchu, ruzny cidla teploty, lambda, cidla klepani atd, proste vsechny cidla na motoru) a ridi cely motor, takze rekl bych nejen vstrikování, i kdyz je to samozrejme jeji hlavni ukol




hmm supr to abych sehnal cely auto teda nebot na netu jen tak RJ nesezenu :-?

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz