|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pon dub 29, 2024 2:41 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
daweo
|
Předmět příspěvku: Mnozstvi oleje Napsal: stř dub 08, 2009 8:18 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
Pomoc - v aute mam podle merky najednou o +-10 cm oleje vic nez bych mel mit... co to muze mit za nasledky?
problem - najel jsem s tim uz tak pres 1000 km - praha brno a zpet, brno blava a zpet 2x, byl testovan max vykon auta s timhle...
co mam zacit okamzite opravovat? co to muze zpusobit? vim ze to je pruser ale zjistili sme to s kamosem vcera a dneska se to kontrolovalo zda to nebylo jen teplym motorem... bohuzel realita je blba....
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř dub 08, 2009 8:58 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
podle mě by tomu nemělo nic bejt. pořád lepší víc než míň
ne, fakt. mě osobně teda nic nenapadá, co by to mohlo způsobit
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
nolimit
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř dub 08, 2009 9:59 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm Příspěvky: 178 Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
|
voda sa ti nestraca?
alebo si pred vymenou zabudol vyliat stary olej
ale vazne. nejazdit vyliat olej,a naliat dalsi.(len sa ubezpec ci vytieklo vsetko.)pri vacsiom mnozstve oleja mozu prasknut tesniace vlozky(simering) vdaka vysokemu tlaku oleja. a celkove hrozi znicenie motora: olej sa pretlaca do spalovacieho pristoru(nedymi?) ,
kukni ci nemas na viecku motora emulziu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř dub 08, 2009 10:13 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
to že má místo oleje šlehačku by si snad všiml, ne?
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř dub 08, 2009 11:23 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
Tak to vypada ze ja jsem jen vul:D
olej je i po 20K skoro jako novy (to dela to lpg zrejme) ano bude se menit velmi brzy - nehodlam tam nechat olej 2 roky;)
je tam uzasna 15w40 a pujde tam 10w40 co tam byt ma;) - snad to nebude utikat.
pozitivni zjisteni: najednou po odpusteni tak 2L oleje se mi zahriva motor - uz neni rucicka pod 1/4 na teplomeru ale ma uz dokonce 1/2 coz je spravna teplota bych rekl;)... - coz ale tak ukazovalo od doby co mam safrana a v servise rekli spatny termostat a ted byl pry meneny nebo co.... nejak jim to ale neverim.
o vikendu zkusime provest zbeznou kontrolu co se deje, dovypustit veskery prebytek oleje aby tam byl tak akorat a pak dodelat brzdy a otestovat
mohl by mit prebytek oleje a drhnouci brzdy vliv na vykon auta? respektive na jeho maximalku ze nejedu vic jak 180kmh podle tachometru??????
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 09, 2009 8:30 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
drhnoucí brzdy mají samozřejmě velký podíl na maximální rychlosti...
kdyz je oleje víc tak to zase tak nevadi - ja tam mel zhruba pul roku tak o litr víc a chod motoru se nezmenil ...urcite je lepsi mit olej v pulce měrky než na maximu
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 09, 2009 8:37 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Drhnoucí brzdy=vyšší spotřeba paliva
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 09, 2009 9:00 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
No tak aspon ze tak s tim olejem... doufam ze jeste motor nejakou tu dobu prezije;)
Jinak dekuju hejlákovi, ktery mi vecer (kolem 10) pujcil klic na odpusteni oleje a taky za ukazku toho ze na mem safranovi je jeste sakra prace aby vse bylo tak jak ma;)
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 09, 2009 9:37 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
daweo píše: No tak aspon ze tak s tim olejem... doufam ze jeste motor nejakou tu dobu prezije;)
Jinak dekuju hejlákovi, ktery mi vecer (kolem 10) pujcil klic na odpusteni oleje a taky za ukazku toho ze na mem safranovi je jeste sakra prace aby vse bylo tak jak ma;) Nemáš zač.
Jinak pro informaci, odpuštění oleje proběhla trošku "hardcore" přímo na parkovišti u jednoho obchoďáku v Brně...
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 09, 2009 11:23 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
No teda chlapi, nechci vás nějak zrazovat od vašeho názoru, ale to, že přibývá olej asi moc v pohodě nebude. Už jen z čistě fyzikálního hlediska to moc normální není. Řekl bych,že jde spíš do oleje benzín a nebo voda a obojí znamená dřív nebo později smrt motoru.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
taxman
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 09, 2009 11:23 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm Příspěvky: 100 Bydliště: Modra, Slovensko
|
Skus vytiahnut olejovu rysku o ovonaj ju ci nesmrdi po benzine Moze ti stekat benzin do oleja. Ak sa to deje, olej sa moze natolko zriedit ze to prestane mazat... pricin moze byt viacero, kazdopadne pokial bude ten olej smrdet za benzinom tak by som na tom nejazdil
_________________ Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)
..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk
|
|
Nahoru |
|
|
taxman
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 09, 2009 11:25 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm Příspěvky: 100 Bydliště: Modra, Slovensko
|
_________________ Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)
..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 09, 2009 11:33 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
Max900R a taxman:
no kontrola oleje sice probihala po tme a jedine zjisteni bylo ze ten olej je zahadne mooc cisty.voda ani benzin v tom neni... jen na vicku od chl kapaliny je mozna mastne oko ale pry to nevypadalo tak ze by to nekde teklo nebo tak - kamos rika ze ted ze to je u tehle aut relativne normalni pokud to neni ve velkem mnozsti a zdalo se mu ze je to ve velmi malem mnozstvi...
rozhodne jak rikam - zrejme to bylo zpusobene tim ze jsem tam dolil moc oleje byt nechapu kde byl ten olej v dobe kdy jsem to tam dolival (nejsem trouba abych tam nalil najednou 2,5L oleje a pak resil co teda s prebytkem:D )
no a jak psal hejlák o hardcore odpousteni... dnes to melo pokracovani:( rano jsem prisel k autu a musel jsem utahovat sroub - ono to nejak kapalo:((( a za 6 hodin se hladina oleje snizila tak ze je uz lehce nad riskou (tak max 0,5cm bych rekl) coz uz je dobry stav... no a pak po prijezdu k ibm jsem lehl pod auto a predvadel jesm jak pracuje it specialista:P ten sroub ael je potreba vymenit... chic tam normalni sroub a ne tenhle ctvercovy parchant co tam je:D
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 09, 2009 12:38 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Dobrý je taky vymněnit to těsnění pod tím šroubem.Podle mého názoru,je ideální stav mezi ryskami na měrce.A pokud by ti ubýval,tak průběžně olej dolít.URČITĚ NE OLEJ NAD HORNÍ RYSKU!!!!! Jak bylo psáno výše-motor se zbytečně tlakuje,což pro něj není dobré.Takže ,jesli ti můžu poradit,tak ještě upusť olej mezi rysky a hladinu častěji hlídej.Plechovku s 1litrem oleje na dolití v kufru uvezeš .
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 09, 2009 12:46 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
Plzeňák píše: Dobrý je taky vymněnit to těsnění pod tím šroubem.Podle mého názoru,je ideální stav mezi ryskami na měrce.A pokud by ti ubýval,tak průběžně olej dolít.URČITĚ NE OLEJ NAD HORNÍ RYSKU!!!!! Jak bylo psáno výše-motor se zbytečně tlakuje,což pro něj není dobré.Takže ,jesli ti můžu poradit,tak ještě upusť olej mezi rysky a hladinu častěji hlídej.Plechovku s 1litrem oleje na dolití v kufru uvezeš .
jj to planuju ale ted s tim musim z brna odjet do blavy a tam se auto zvedne aspon na dva zvedaky (tomu jednomu neverim... a doufam ze jsem moc neopizlal ten sroub...
btw neporadi nekdo jaky sroub tam idealne dat? typ zavitu a podobne abych nemusel do r servisu a rici potrebuju sroub do olejove vany a oni se na mne usmali, prodali mi jeden a rekli 5000kc a plat bych se jim pak asi safrankem projel po dilne a zkoumal jake auto co vydrzi:D
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|