Bóďa píše:
a přitom guma jako guma co?
Právě jsem si koupil i nějakou sadu tesnění v Halfords kde je asi milion ruznejch rozměrů kroužků a piču
tak jsem si našel na pár eshopech přesně ty gumičky ale zase je to na dlouho tak jsem chtěl jestli nahodou v Renaultu nebudou mít trochu rozumu ale ty ceny co mi řek to teda ani nahodou a ještě je to na obědnání
Jinak neni samozřejmě guma jako guma ale ten kroužek na vstřikovače je ze dvou materiálů ten horší na vodu a netlakový těsnění stojí 1Kč a ze spešl matroše, kterej je na to dělanej stojí jeden 10Kč takže si jich obědnám tak 30
.... Jinak nevíš kde bych mohl hledat to těsnění pod parohy? všude kde jsem hledal jsou na obědnání...
Jo Bóďo nemáš nějakou starou haubnu??? klidně i rozsekanou - potřebuju to na pokusy s flexou
Jinak všem kdo by rádi sportovnější chování V6i doporučuju zakoupit KN filtr a udělat si přívod co nejstudenějšího vzduchu - tohle je závěr dvoutýdeního testování - další je že náporové sání není na Safrana
protože by se musel udělat pořádnej tunel přes celou kapotu a efekt by nebyl nic zázračnýho