|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pon dub 29, 2024 6:08 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Autor |
Zpráva |
daweo
|
Předmět příspěvku: Problémy s brzdama Napsal: ned bře 29, 2009 4:22 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
Zdravim vsechny.
Potreboval bych poradit, kdy ma zhasnout kontrolka parkovaci brzdy - na cem zavisi?
Nastartuju auto, odbrzdim rucni brzdu a dokud neseslapnu brzdovy pedal (alespon jemne) tak mi kontrolka dal blika a nevim zda je to Ok nebo mam hledat nekde nejaky zahadny problem....
dalsi vec co mne zajima je, jak dostat z predniho brzdoveho trmene odvzdusnovaci sroub? - jsem na nej nasadil racnu a zustala mi hlavicka v ni.... hlinikovy parchant... (pri snaze vytocit zbytek z odvrtaneho sroubu ven se tam podarilo nechat spicku sroubovaku....
mimochodem, jak poznam ze mam dobre odvzdusnene brzdy? (nechce se mi ted zkouset technickou abych o ni neprosel:P )
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned bře 29, 2009 5:18 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
To s tema brzdama je kontrola brzd dokud neslapnes blikas az slapnes je zkontrolovane ze sou ok a zhasne definitivne
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon bře 30, 2009 10:19 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
ToJa píše: To s tema brzdama je kontrola brzd dokud neslapnes blikas az slapnes je zkontrolovane ze sou ok a zhasne definitivne
no tak to je blby:DDD - napadlo mne zda to neni nejaky kontrolni mechanismus, jen jsem to na spouste aut videl zhasnout hned po odbrzdeni rucni brzdy...
Tak mne napada zda mi neporadis ty nebo kdokoliv jiny, kam se mam napojit s tema dratkama z prednich brzdovych desticek... nejakej jouda predemnou vzal stipacky a ten kabel presmikl aby mohl zrejme dele vyuzivat opotrebovane desticky a neblikalo to neustale na nej... ael ja bych to rad zapojil>P
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon bře 30, 2009 10:43 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Většinou to končí někde v podběhu u kol.
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon bře 30, 2009 11:28 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
Plzeňák píše: Většinou to končí někde v podběhu u kol.
no ja tam chci tahat novy kabely... tak mne to zajima... nebot se nemohu drzet ani barvy kabelu prooze nejakej stoura se tam stoural a ze zelenyho kabelu je najednou bilej, z cervenyhoa najednou modrej a podobny psi kusy:P
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon bře 30, 2009 2:43 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no kabel se spis sam presmikne.... jinak samozrejme najdes ho nekde v podbehu. brzda ma blikat do prvniho seslapnuti brzdovyho pedalu. a ze jsou brzdy odvzdusneny poznas jednoduse tak, ze pri odvzdusnovani z nich proste uz nejde zadny vzduch, ale jen kapalina
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon bře 30, 2009 3:45 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
Bóďa píše: no kabel se spis sam presmikne.... jinak samozrejme najdes ho nekde v podbehu. brzda ma blikat do prvniho seslapnuti brzdovyho pedalu. a ze jsou brzdy odvzdusneny poznas jednoduse tak, ze pri odvzdusnovani z nich proste uz nejde zadny vzduch, ale jen kapalina
add kabel: no ten byl usmikanej klestema;) na 3 mistech u leveho kola, na 2 u praveho kola. spis mne zajima kde je ridici jednotka, ktera kontroluje zda jsou desticky opotrebovane nebo stale ok.
add svetelko pred seslapnutim brzd pedalu - v jednom autoservise (auto avant) mne servisni technik sdelil ze je to z duvodu ze brzdy nefunguji tak jak maji - ze jsou zavzdusnene a kdesicosi...
add odvzdusneni - supr - ale co kdyz nekde po ceste v hadickach je jeste vzduch? ja poznam tohle?
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon bře 30, 2009 4:03 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
daweo píše: Bóďa píše: no kabel se spis sam presmikne.... jinak samozrejme najdes ho nekde v podbehu. brzda ma blikat do prvniho seslapnuti brzdovyho pedalu. a ze jsou brzdy odvzdusneny poznas jednoduse tak, ze pri odvzdusnovani z nich proste uz nejde zadny vzduch, ale jen kapalina add kabel: no ten byl usmikanej klestema;) na 3 mistech u leveho kola, na 2 u praveho kola. spis mne zajima kde je ridici jednotka, ktera kontroluje zda jsou desticky opotrebovane nebo stale ok. add svetelko pred seslapnutim brzd pedalu - v jednom autoservise (auto avant) mne servisni technik sdelil ze je to z duvodu ze brzdy nefunguji tak jak maji - ze jsou zavzdusnene a kdesicosi... add odvzdusneni - supr - ale co kdyz nekde po ceste v hadickach je jeste vzduch? ja poznam tohle? kabel: stejne to muze byt poskozene od kola a podobne.. zadnou ridici jednotku to nema, na co by melo. spusti se to tak, ze se jen spoji dva kontakty.
svetylko: pokud je to tak jak ti to rekli v servise, tak v tom případě jsem ještě neviděl ani jednoho safrane, kterej by měl brzdy v pořádku .
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon bře 30, 2009 9:47 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
(P) blikající světýlko je super věc! Tak trochu to řidiče donutí brzdy zkusit předtím, než se rozjede, což mu sem tam může zachránit život
Je fakt, že na manuálu mě to trochu prudilo, protože tam se brzda při startu běžně nemačká a chce to trošku zvyku. U automatu je to přirozené při řazení z P na D, takže tam je to naprostá vychytanost.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte bře 31, 2009 10:50 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
Dobra - problem s brzdama bych celkem tedy uzavrel s tim, ze autorizovany servis AUTO AVANT nezna SAFRANKY a nedoporucuji tam plechacka davat
- neumi ani odvzdusnit originalni system a rikaji ze tam nejsou odvzdusnovaci srouby popripade ze to nekdo uplne pozmenil a oni nevedi jak to bez poskozeni odvzdusnit... {pritom stacilo vzit obyc klic a otocit sroubeckem:D az tedy na prave predni kolo... to je potreba odvrtat:{{ ale to i sterac na strane ridice:P}
dobra a jeste tedy k tem destickam - co s tim to ma spojit? jsem se koukal na desticky a tam je jen dratek v izolaci ktery vim na co zrejme napojit ale nevim jak to ma fungovat, kde ma byt zapojen druhy konec - predpokladam ze totiz ta desticka kdz se dotkne kotouce pliskem tak se to ukostri a melo by to zacit hlasit ze je potreba desticky vymenit, ale prave nevim s cim to spojit :{
ale diky za uklidnovani:P
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte bře 31, 2009 1:07 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Tobě tam nevisí nikde v podběhu žádnej drát,kterej nikam nevede?
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte bře 31, 2009 1:13 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
Plzeňák píše: Tobě tam nevisí nikde v podběhu žádnej drát,kterej nikam nevede?
no to je prave to - on tam visi kus ruzoveho dratku {pokud si dobre pamatuju barvu} ale ten vede jako by k tomu cidlu {aspon mi to tak pripada ze se ma do te koncovky zapojit ten drat od desticky} ale na druhe strane to kocni v pulce podbehu {ustrizenim}
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte bře 31, 2009 1:43 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
A co to zkusit na druhé straně podběhu od motoru,jestli tam nevisí nejaký drát odněkud z kabelového svazku,nebo z bužírky?
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte bře 31, 2009 2:27 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
Plzeňák píše: A co to zkusit na druhé straně podběhu od motoru,jestli tam nevisí nejaký drát odněkud z kabelového svazku,nebo z bužírky?
no hledal jsem na obou stranach a uspesnost byla 0 :{ ale projedu do autorizovaneho servisu a reknou mi ze je to ok stejne jako mlhovky mam prvni auto s bezdratovyma mlhovkama {ktery ale podle mne nesviti ale aut servis ma na to jiny nazor} - pry sviti....
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|