Safrane Club
http://forum.safrane.org/

Hlášená závada vstřikování
http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=7&t=508
Stránka 5 z 6

Autor:  MatesK [ úte lis 24, 2009 10:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlášená závada vstřikování

No jo tak kdo myslíš že má jednu na víc? :lol_ tak mi pisni co by si mi za ní dal a já ti ji zase pošlu :wink: tentokrat, ale hned :)

Autor:  viktoska [ stř lis 25, 2009 4:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlášená závada vstřikování

Hodnej kluk :D
Ještě mě napadla jedna věc.Někde na fóru(už nevím kde)jsem se dočetl,že při výměně těchto dílů je potřeba ještě něco udělat.Jestli resetovat,či vymazat paměť závad nebo co,aby ř.j. mohla načíst díl nový.Nevíte o tom někdo něco víc?Nebo to stačí prostě vyměnit a ono ser to tam už pak nějak schroupne?

Přílohy:
Poznámka: Můj běloušek
17-08-09_1110.jpg
17-08-09_1110.jpg [ 211.78 KiB | Zobrazeno 6706 krát ]
Poznámka: Můj běloušek
17-08-09_1110.jpg
17-08-09_1110.jpg [ 211.78 KiB | Zobrazeno 6706 krát ]
Poznámka: ..
31-05-09_0806.jpg
31-05-09_0806.jpg [ 115.81 KiB | Zobrazeno 6706 krát ]

Autor:  MatesK [ stř lis 25, 2009 10:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlášená závada vstřikování

No mě by to taky zajímalo. určitě je možný, že ECU si pamatuje i když odpojená baterka.

Jinak fakt pěkněj oř :good: ta bílá mě baví...

Autor:  viktoska [ sob lis 28, 2009 9:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlášená závada vstřikování

Jo,to je ono,to ECU.Zeptám se na to jednoho servismana.Fakt šíkovnej kluk.Ten to bude vědět.
Jo jinak díky za pochvalu.Ještě má ale pár much.To ale až na jaře a až budou děngy.

Autor:  MilanCB [ stř pro 02, 2009 9:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlášená závada vstřikování

viktoska píše:
Max900R píše:
viktoska píše:
Počítač mi hlásí závadu vstřikování.Může to mít souvislost s tím,že mám v autě LPG?Jinak mi všechno funguje normálně.Přepínání plyn-benzín,automatické přepínání benzín-plyn atd.Po výmazu odpojením baterie se mi hláška nějakou dobu neozve,až zase po nějaké době.


Mi to taky delalo a měl jsem blbou lambda sondu. Auto jelo normalne,zralo normalne,ale svitila kontrolka a sem tam to zacukalo,kdyz to bylo studene.

Vyresetoval jsem řídící jednotku a zase je klid.Víš,já mám stejně pocit,že se mi to stalo,když mi došel plyn a já to na benzín přepnul až na poslední chvíli.Budu se muset naučit pro novou náplň zajet alespoň s nějakou rezervou(stačí těch 20km do předpokládaného úplného vyprázdnění nádrže).


Ahoj, mam podobny problem, ze se mi obcas rozsviti tahle kontrolka vstrikovacu plus dalsi chaos, muzes mi rict, jak se jednotka resetuje a ktera?

Autor:  daweo [ pon led 11, 2010 9:51 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlášená závada vstřikování

Mohl bych pozadat vsechny, co mate problem s tim vstrikovanim, a kecalek vam neco malo rekne, at to nahrajete / prepisete? Vymenil jsem ted RJ (v lete zrejme prehodim i motor k rj do meho auta) ale dela to neco podivneho... strasne nepravidelne (a zrejme pouzi pri provozu na benzin) mi to nahlasi tu chybu... snazil jsem se ji vyvolat a nepovedlo se. vim ze musim mit motor nejakou dobu pres 3k rpm.

Proto zadam vsechny kdo s tim maji problem, at se tento problem doresi.

Autor:  chapadlo [ stř led 13, 2010 1:56 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlášená závada vstřikování

nahral sem to na mobil tak snad to pomuze

Přílohy:
Safrane chyba.zip [184.38 KiB]
281 krát

Autor:  Max900R [ stř led 13, 2010 8:48 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlášená závada vstřikování

Ta nahraná chyba je vážná závada vstřikování v trvání 1s a je způsobená komplexní chybou v jednotce vstřikování.

Autor:  daweo [ čtv led 14, 2010 1:46 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlášená závada vstřikování

chapadlo píše:
nahral sem to na mobil tak snad to pomuze



tak tohle je jina chyba nez mam ja... jak se dostanu k tomu aby mi zarval muj kecalek, tak to postnu. v nejhorsim az za 2 tydny... bo to se dostanu k jednotce co jsem tam mel do ted.

Autor:  daweo [ čtv led 14, 2010 1:51 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlášená závada vstřikování

Max900R píše:
Ta nahraná chyba je vážná závada vstřikování v trvání 1s a je způsobená komplexní chybou v jednotce vstřikování.



muzes to trosicku upresnit?


jinak - tahle jednotka v motoru - jak moc muze vadit, ze je k motoru pripojena jina RJ nez by mela byt? rekneme ze mam doma 1 pro 2,2 79kw (8v) auto, druhou pro 2,2 101kw (12v) automat a treti konecne 2,2 101kw (12v) pro manualni prevodovku - z meho hlediska (jako ridice) 79kw jednotka nenahlasila jedinou chybu, obe 101kw hlasi stejnou chybu, kteoru nahraju za zhruba 2 tydny. Co se tyce vykonu - zda se mi stejnej at s tou ci onou jednotkou... cili z pohledu ridice rozdil nulovej, ale co z pohledu motoru? O.o

Autor:  MatesK [ čtv led 14, 2010 2:03 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlášená závada vstřikování

daweo píše:
muzes to trosicku upresnit?

Pro upřesnění si myslím, že musís na diagnostiku - mimo to ze to jediny normalni reseni, nez prekopavat pul auta, prendavat jednotky a ja nevim co vsechno, nez dat litr za diagnostiku a ta ti rekne napriklad, ze mas v prdeli nejaky cidla....a to se nebavim, o tom ze kdyz mi neco rekne ze tam mam VÁŽNOU zavadu vstrikovani, tak nebudu nad nicim laborovat a zajedu na tu diagnotiku nez abych si nicil motor - chudou nebo bohatou smesi, v horsim pripade nefunkcnim vstrikovacem, nebo milion dalsima disfunkcema.

daweo píše:
jinak - tahle jednotka v motoru - jak moc muze vadit, ze je k motoru pripojena jina RJ nez by mela byt? rekneme ze mam doma 1 pro 2,2 79kw (8v) auto, druhou pro 2,2 101kw (12v) automat a treti konecne 2,2 101kw (12v) pro manualni prevodovku - z meho hlediska (jako ridice) 79kw jednotka nenahlasila jedinou chybu, obe 101kw hlasi stejnou chybu, kteoru nahraju za zhruba 2 tydny. Co se tyce vykonu - zda se mi stejnej at s tou ci onou jednotkou... cili z pohledu ridice rozdil nulovej, ale co z pohledu motoru? O.o


No dle meho nazoru uz jenom mapy ECU musi byt jine, omezovac jinde, prubeh jiny. spis me napada jestli tam puvodne nebyla ta slabsi 2,2 a nehodily tam motor 12v a ECU, ale bez kabelaze. Ale to je moje sci-fi.

Autor:  daweo [ čtv led 14, 2010 4:55 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlášená závada vstřikování

MatesK píše:
daweo píše:
muzes to trosicku upresnit?

Pro upřesnění si myslím, že musís na diagnostiku - mimo to ze to jediny normalni reseni, nez prekopavat pul auta, prendavat jednotky a ja nevim co vsechno, nez dat litr za diagnostiku a ta ti rekne napriklad, ze mas v prdeli nejaky cidla....a to se nebavim, o tom ze kdyz mi neco rekne ze tam mam VÁŽNOU zavadu vstrikovani, tak nebudu nad nicim laborovat a zajedu na tu diagnotiku nez abych si nicil motor - chudou nebo bohatou smesi, v horsim pripade nefunkcnim vstrikovacem, nebo milion dalsima disfunkcema.

daweo píše:
jinak - tahle jednotka v motoru - jak moc muze vadit, ze je k motoru pripojena jina RJ nez by mela byt? rekneme ze mam doma 1 pro 2,2 79kw (8v) auto, druhou pro 2,2 101kw (12v) automat a treti konecne 2,2 101kw (12v) pro manualni prevodovku - z meho hlediska (jako ridice) 79kw jednotka nenahlasila jedinou chybu, obe 101kw hlasi stejnou chybu, kteoru nahraju za zhruba 2 tydny. Co se tyce vykonu - zda se mi stejnej at s tou ci onou jednotkou... cili z pohledu ridice rozdil nulovej, ale co z pohledu motoru? O.o


No dle meho nazoru uz jenom mapy ECU musi byt jine, omezovac jinde, prubeh jiny. spis me napada jestli tam puvodne nebyla ta slabsi 2,2 a nehodily tam motor 12v a ECU, ale bez kabelaze. Ale to je moje sci-fi.




add vazna zavada vstrikovani - tuhle chybu co jsem slysel tak mi to nehlasi.. mne to hlasi neco trochu jineho

co se tyka motoru - podle technicaku (puvodniho) tam ten 12v je od pocatku, problem je ze tu jednotku pro 79kw jsem sehnal na vrakaci a rikal jsem si ze konecne mam rj ktera tam potri.. no zrejme ne. Ta rj pro automat - tu tam dal nejakej servis pred tim nez jsem auto koupil... pry ze prestala fungovat tak ji vymenili a pry pote co to zacalo tohle hlasit se uz servis nebavil s majitelem... ze se mu to stalo a ze oni nic nepokazili:(

Autor:  MatesK [ čtv led 14, 2010 11:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlášená závada vstřikování

daweo píše:
mne to hlasi neco trochu jineho

aha to jsem si nevsim :oops:
daweo píše:
co se tyka motoru - podle technicaku (puvodniho) tam ten 12v je od pocatku, problem je ze tu jednotku pro 79kw jsem sehnal na vrakaci a rikal jsem si ze konecne mam rj ktera tam potri.. no zrejme ne. Ta rj pro automat - tu tam dal nejakej servis pred tim nez jsem auto koupil... pry ze prestala fungovat tak ji vymenili a pry pote co to zacalo tohle hlasit se uz servis nebavil s majitelem... ze se mu to stalo a ze oni nic nepokazili:(

dobrá detektivka :D

Autor:  daweo [ pát led 15, 2010 9:37 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlášená závada vstřikování

MatesK píše:
dobrá detektivka :D



bohuzel detektivka je vzdy nejak vyresena a to relativne uspesne... tohle ma za vysledek (mozna) mrtvy motor....

Autor:  viktoska [ stř úno 17, 2010 3:14 pm ]
Předmět příspěvku:  1500

Tak jenom pro info....zatím se závada již neprojevila.Vyřešil jsem to výměnou snímače klapky a následným vymazáním ECU odpojením baterky na více ja 15 minut(u mě to byly asi dvě hodiny).Dokonce i startování se významně zlepšilo a to po pouhé výměně svíček za ty "echt"k tomu určené.
Takže,pokud neznáte,tak důvěřujte ale pro sichr prověřujte.Ten,co mi auto prodal mi buď lhal ohledně svíček anebo ho v servise tak opepřili,že by to tam měli zavřít.Mě řekl,že dal za výměnu svíček 2000,-.To by odpovídalo na Bosche s platinovou elektrodou.Vyňal jsem ale z auta sice Bosche ale ty nejlevnější měděný,který jsou.Nedivím se,že to nechtělo občas táhnout,že to cukalo apod.Navíc na nich nebyl nastavený ani otrh na 0,7mm ale 0,8-0,9 v průměru.Jedna svíčka bratru tak za 65-70 peněz.Ty správný nejsou o nic dražší,jsou určeny právě pro LPG,akorát se musí upravit odtrh.Jsou doporučeny na 15000 km,což při té ceně je pakatel.

Stránka 5 z 6 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/