Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je stř kvě 08, 2024 10:24 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 01, 2009 12:29 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
Svietenie alebo nesvietenie kontrolky motoru pocas prevadzky na LPG zavisi od riesenia montaze plynu. Podla spravnosti by mal byt totiz namontovany tzv. emulator vstrekov, co je vec ktora oblbuje riadiacu jednotku, ze vstreky striekaju ajked nestriekaju. Plyn bude fungovat veselo aj bez neho, ale bude pocitac hlasit chybu, cize bude svietit kontrolka. Je uplne bezne ze ludia na emulator kaslu a jazdia s rozsvietenou kontrolkou. Videl som aj pekne instalacie elektronickeho plynu s RJ, bez pouzitia emulatoru. Alebo je mozne ak to nesvietilo a zacalo svietit, ze sa tento emulator pokazil.

Viktoska: ak ti to svieti aj na benzine, nieje to pravdepodobne sposobene plynom ako tu uz Max napisal, nebolo by odveci s tym zajst niekomu kto ma diagnostiku a nejake skusenosti so safranmi, ajked to som ti asi moc neporadil :wink:

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 01, 2009 12:50 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
taxman píše:
Svietenie alebo nesvietenie kontrolky motoru pocas prevadzky na LPG zavisi od riesenia montaze plynu. Podla spravnosti by mal byt totiz namontovany tzv. emulator vstrekov, co je vec ktora oblbuje riadiacu jednotku, ze vstreky striekaju ajked nestriekaju. Plyn bude fungovat veselo aj bez neho, ale bude pocitac hlasit chybu, cize bude svietit kontrolka. Je uplne bezne ze ludia na emulator kaslu a jazdia s rozsvietenou kontrolkou. Videl som aj pekne instalacie elektronickeho plynu s RJ, bez pouzitia emulatoru. Alebo je mozne ak to nesvietilo a zacalo svietit, ze sa tento emulator pokazil.

Viktoska: ak ti to svieti aj na benzine, nieje to pravdepodobne sposobene plynom ako tu uz Max napisal, nebolo by odveci s tym zajst niekomu kto ma diagnostiku a nejake skusenosti so safranmi, ajked to som ti asi moc neporadil :wink:




hmm na diadnostiku ale kam??

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 01, 2009 1:00 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
No v CR ti samozrejme poradit neviem :-?

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 01, 2009 1:01 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
taxman píše:
No v CR ti samozrejme poradit neviem :-?


a co slovensko? samorin, bratislava a okoli?? +- bych potreboval vedet i cenu.

rozhodne autorizovany servis v CR je opravdu na pytel....

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 01, 2009 1:44 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
Ja sluzby servisov nevyuzivam absolutne vobec. Ak by si chcel, viem o cloveku co ma diagnostiku na renaulty tu v Modre (35km od Bratislavy) a mam tu aj mechanika ktory spravi vsetko :shock: :jop: . Ceny ti samozrejme povedat neviem, ale mozem sa spytat.

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 01, 2009 2:23 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
taxman píše:
Ja sluzby servisov nevyuzivam absolutne vobec. Ak by si chcel, viem o cloveku co ma diagnostiku na renaulty tu v Modre (35km od Bratislavy) a mam tu aj mechanika ktory spravi vsetko :shock: :jop: . Ceny ti samozrejme povedat neviem, ale mozem sa spytat.


Hmm pokud by jsi byl od te lasky dobroty, a pak mne tam s kamosem odnavigoval tak bych byl vdecny {s kamosem safrana opravuju a rekl bych ze tomu bude rozumet vic nez ja}

btw je mozne aby nejaka elektronika naridila motoru omezeni vykonu a zvyseni spotreby?

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 01, 2009 2:34 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Snížení výkonu jo,ale zvýšená spotřeba už je spíš důvodem nějeké chyby.

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 01, 2009 2:45 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Plzeňák píše:
Snížení výkonu jo,ale zvýšená spotřeba už je spíš důvodem nějeké chyby.


no ano zvyseni spotreby muze ovlivnit tezka noha kdy se snazim dostat z toho auta maximum...

ale je fakt ze otacky na 5. stupen moc nechtely jit pres 4500rpm na rovince... jako pomalu to slo ale podle mne by auto melo zrychlovat trochu vyrazneji... -> pedal mam na podlaze a mozna proto se mi zda zvysena spotreba... max rychlost co jsem dosahl byla 180kmh na tachometru {pred navstevou autoservisu renault to bylo 195... a to jen proto ze jsem se zlekl toho co mam na tachometru}...

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 01, 2009 3:04 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
opytam sa, dam ti vediet

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 01, 2009 3:13 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Nemyslel jsem chyby řidiče,ale elektronické,nebo mechanické.Taky bych zkusil přejít ventily.Někdy bývají na vině u těhle 12V více opotřebované vačky,ale to by se projevovalo i větší hlučností chodu motoru.Začal bych filtry,svíčkami,ventily a nakonec třeba kontrolou těch vaček.Slyšel jsem,že je možné po mnohaletém provozu,že dojde také k zanesení katalyzátoru,ale to jsem jen slyšel,takže nevím.Pak už jedině diagnistika.

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 01, 2009 3:23 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Plzeňák píše:
Nemyslel jsem chyby řidiče,ale elektronické,nebo mechanické.Taky bych zkusil přejít ventily.Někdy bývají na vině u těhle 12V více opotřebované vačky,ale to by se projevovalo i větší hlučností chodu motoru.Začal bych filtry,svíčkami,ventily a nakonec třeba kontrolou těch vaček.Slyšel jsem,že je možné po mnohaletém provozu,že dojde také k zanesení katalyzátoru,ale to jsem jen slyšel,takže nevím.Pak už jedině diagnistika.


svíčky jsou měněné před rokem, katalyzator pred 3/4 rokem u blondaku (ale pry je poddimenzovanej)... vetsi hlucnost - to musi nekdo se safranem porovnat:( ja to nesvedu. Vzduchový filtr menen pred 2 tydny palivovy filtr menen soucasne s katalyzatorem

jak se maji zkontrolovat vacky a ventily?

diagnostika pry byla provedena v renault servisu (na vyuctovani jsem ji nevidel) a pry tam mam ridici jednotku pro auto s automatickou prevodovkou.. jen rad bych si to nechal potvrdit od nekoho kdo tomu rozumi... - jinak v servisu jednou mi rekli ze diagnostika provedena byla apodruhe mi rekli ze diagnostiku se provest nepodarilo :( tak ze fakt nevim...

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 01, 2009 3:36 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Ventily se kontrolují měrkami na předepsané hodnoty každý ventil zvlášť.Jiné hodnoty mají výfukové a jiné hodnoty mají sací.Vačka se zkontroluje vizuálně popřípadě mikrometrem.I poddimenzovaný katalyzátor může mít vliv na výkon motoru.Spousta lidí jej prorazí skrz,aby zvýšily výkon svého auta.Ale je třeba pak mít známé na emisích při STK.
Co se týče jiné řídící jednotky,je to klidně možné,že právě proto nepůjde motor na plný výkon.

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 01, 2009 3:47 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
Stratu vykonu moze sposobovat kooopec veci, jednou z nich urcite aj upchaty/inak nedostatocne prechodny katalyzator/vyfuk ako taky. Ja si myslim ze pokial sa tomu nerozumies, darmo ti tu budu ludia vypisovat na fore co to moze a nemoze byt, ked to ty sam nevies overit. Treba to dat do ruky dakomu kto sa rozumie, ten ti to pozrie a povie ti co je zle.

Ked das dole dekel na hlave, tak opotrebovanie vaciek ktore by signifikantne znizovalo vykon by bolo urcite viditelne volnym okom. Ak by si to chcel presne, da sa vacka vybrat a zmerat zdvih.

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 01, 2009 3:47 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Plzeňák píše:
Ventily se kontrolují měrkami na předepsané hodnoty každý ventil zvlášť.Jiné hodnoty mají výfukové a jiné hodnoty mají sací.Vačka se zkontroluje vizuálně popřípadě mikrometrem.I poddimenzovaný katalyzátor může mít vliv na výkon motoru.Spousta lidí jej prorazí skrz,aby zvýšily výkon svého auta.Ale je třeba pak mít známé na emisích při STK.
Co se týče jiné řídící jednotky,je to klidně možné,že právě proto nepůjde motor na plný výkon.



ta řídící jednotka mne ted desi asi nejvic.. nema nekdo paru kolik by +- stala ridici jednotka ktera by se dala do toho auta vrazit mistou soucasne? nebo preprogramovani nebo nevim - proste aby to bylo tak jak ma?


kdyz se budou kontrolovat ty vacky a nevim co tak je potreba pri tom neco menit? nebo se to da kontrolovat bez nutnosti menit tesneni, srouby a nevim co jeste dalsiho:D

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 01, 2009 3:51 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Plzeňák píše:
Ventily se kontrolují měrkami na předepsané hodnoty každý ventil zvlášť.Jiné hodnoty mají výfukové a jiné hodnoty mají sací.Vačka se zkontroluje vizuálně popřípadě mikrometrem.I poddimenzovaný katalyzátor může mít vliv na výkon motoru.Spousta lidí jej prorazí skrz,aby zvýšily výkon svého auta.Ale je třeba pak mít známé na emisích při STK.
Co se týče jiné řídící jednotky,je to klidně možné,že právě proto nepůjde motor na plný výkon.



ta řídící jednotka mne ted desi asi nejvic.. nema nekdo paru kolik by +- stala ridici jednotka ktera by se dala do toho auta vrazit mistou soucasne? nebo preprogramovani nebo nevim - proste aby to bylo tak jak ma?


kdyz se budou kontrolovat ty vacky a nevim co tak je potreba pri tom neco menit? nebo se to da kontrolovat bez nutnosti menit tesneni, srouby a nevim co jeste dalsiho:D

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz