Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát bře 29, 2024 8:15 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 03, 2009 12:57 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
zrovna k blondakum bych to faktasi nedal, nevim, nechci pomlouvat nebo tak, ale rekl bych, ze ty ti na kryt rozvodu napisou kdy se to ma zase vymenit a tim je to opraveny... :-?. mozna ne zas az tak, ale rozhodne si myslim ze nevymeni vse co maji. pokud se v tom nevyznas tak to proste dej do renaultu a holt to zaplat, jak uz tu nekdo psal. samozrejme kdyz jim do renaultu prineses nejakej neorigo remen tak zadnou zaruku nemas (dokonce bych rekl, ze ti to s neznackovym remenem ani nevyměněj)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 03, 2009 12:59 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
taxman píše:
daweo: spekulujes, spekulujes a spekulujes... podla toho co pises, daj si to spravit do origo servisu, s usmevom vycaluj X penazi a mas zaruku, mas to "urcite spravne" a ked ti to rozbiju na banan o stlp tak ti to opravia zadarmo :!:



hmm no zajimalo by mne zda bych uhadal nekde ze mne v autoservise neupozornili na sjete brzdove desticky + kotouce a nenavrhli vymenu, jen rekli ze mam zavzdusneny system - kdyby to najednou prestalo brzdit a ja se podival do kufru treba bmw rade 7.... tak nejak proste nevim - duvod proc jsem se ptal tak bylo to ze kamosovi na galantovi poskocil rozvodak na vodni pumpe (a to rekl ze chce delat komplet rozovdy) a servis mu pry nemenil v pumpu... a musel na vlastni naklady opravit motor... :( vcera mu prisla na to faktura:(

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 03, 2009 1:08 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Já už to vzdávam.Nechávám ho někomu jinému.Už nemám sílu. :twisted:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 03, 2009 1:18 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Plzeňák píše:
Já už to vzdávam.Nechávám ho někomu jinému.Už nemám sílu. :twisted:


nevzdavej;) uz s timhle koncim radsi - tohle je tema o vstrikach a ridici jednotce, tak zpet k tematu;)


Boda: ano uz jsem se poucil... k nim radsi ne;)

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 03, 2009 3:07 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
U Blonďáků to dělaj kluci z Ukrajiny(či jiného ruskojazyčného státu) a kdo si to neuvědomí, tak je to jeho věc :wink:

BTW: dávat auto do servisu je prostě tak nebo tak risk - ať to dáš do značkovýho nebo ne. Nějaký soudní spory jsou k smíchu - teda jestli někdo je schopnej roky se soudit tak ať si poslouží. :lol_

Kdo chce jistotu ať si koupí nový auto a nebo si to udělá sám.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 03, 2009 3:49 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
To MatesK - nejde o to se soudit, většinou zabere už první dopis od právní kanceláře tomu servisu za tisícikorunu nebo dvě (pokud už to dojde tak daleko, že by zmínka o soudu při jednání v servisu nezabrala). Konkrétně u rozvodů se to totiž moc okecat nedá a možná právě proto, že vědí, že by to za těch 5 let prohráli do toho nepůjdou.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 03, 2009 6:18 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
daweo: Zda sa mi ze ta viacej zaujima kto ti da ake zaruky a kde ti co odide, praskne, nevydrzi, ci ti opravia pripadne skody pri nahodnom poskodeni,... nez to ze potrebujes vymenit rozvody! Proste riesis TOTALNE SOMARINY. Chces to mat spravene dobre, vymenene vsetko, vsetko tak ako ma byt -> vymen si to sam alebo to daj vymenit niekomu komu doverujes. Chces mat na to zaruku (ajked neistu a potencialne tazko vymahatelnu) -> daj si to spravit do servisu. Finito, ende, slus, koniec... neni o com diskutovat.

ps: Videl som aj novy rozvodovy remen prdnut po 10t kilometroch. Niekedy sa tomu nevyhnes, vadu materialu neprekuknes nech sa snazis akokolvek

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Závada vstřikování-hláška
PříspěvekNapsal: ned dub 05, 2009 6:36 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Takže jsem jemně pokročil.Byl jsem v Plzni a musel jsem přepnout na benzín.Závada se projevila stejně jako u plynu.Děje se to takto....při plynulém provozu je vše o.k.ale když jsem rozjetý a mám zařazený 5.rychlostní stupeň a dojedu nějakýho joudu,dám nohu z plynu a nechávám pětku.Chvíli se za ním jakoby na tu pětku courám(V6 se chová v poklidu,kdo to zná) a náhle(prudce,rychleji)přišlápnu pedál plynu,auto se normálně zase rozjede ale rozsvítí se kontrolka vstřikování+servis+hláška.Zatím jsem to postřehl právě při této situaci.Jaké jsem měl konkrétně číselně dané otáčky motoru v momentě akceleraxe jsem si nevšimnul ale po při pokusu simulace,kolik jich tam taky může být,aniž by si auto nějak stěžovalo jsem se dostal i na 15000ot/min.Mrknu do servisního manuálu,měl bych ho mít a pokusím se z toho něco vydolovat.Tipoval bych,že buď došlo při montáži plynu k nějakému nedopatření anebo je to nějaké čidlo.Jinak jsem se snažil trochu vštudovat do plynopohonu a už vím,že mám pouze klasický směšovač.Jede to ale neuvěřitelně romanticky dobře.Mezi 160 a 200 km/h jako prd pouhým lehounkým přišlapováním a ubíráním plynu(jak jsem zrovna potřeboval).Jen to samo víc pak papá ale to by předpokládal snad každý :lol_

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 11, 2009 9:55 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Nom tak ja jsem taky pokrocil a celkem je to zajimave.... dnes jsem konecne shodil palubovku, vystrihal par kabelu ktere tam nemaji co delat popripade jsou zbytecne, vytahal par papirovych lepicich pasek a nasel duvod nefunkcniho ofuku celniho skla :> skoro opraveno.. no a pri testovani a odstrihavani kabelu se otestovalo zda vse jde ok nebo ko - centralni zamykani a podobne... no a pri testovani sem nastartoval motor zda nezlobi imobilizer a ejhle - chyba se ztratila.... dokonce ani na plyn se to nespustilo...


po jak dlouhe dobe se to muze zobrazit?? (pres noc pred tim byla odpojena autobaterie]

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada vstřikování-hláška
PříspěvekNapsal: pát kvě 15, 2009 11:02 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
viktoska píše:
Takže jsem jemně pokročil.Byl jsem v Plzni a musel jsem přepnout na benzín.Závada se projevila stejně jako u plynu.Děje se to takto....při plynulém provozu je vše o.k.ale když jsem rozjetý a mám zařazený 5.rychlostní stupeň a dojedu nějakýho joudu,dám nohu z plynu a nechávám pětku.Chvíli se za ním jakoby na tu pětku courám(V6 se chová v poklidu,kdo to zná) a náhle(prudce,rychleji)přišlápnu pedál plynu,auto se normálně zase rozjede ale rozsvítí se kontrolka vstřikování+servis+hláška.Zatím jsem to postřehl právě při této situaci.Jaké jsem měl konkrétně číselně dané otáčky motoru v momentě akceleraxe jsem si nevšimnul ale po při pokusu simulace,kolik jich tam taky může být,aniž by si auto nějak stěžovalo jsem se dostal i na 15000ot/min.Mrknu do servisního manuálu,měl bych ho mít a pokusím se z toho něco vydolovat.Tipoval bych,že buď došlo při montáži plynu k nějakému nedopatření anebo je to nějaké čidlo.Jinak jsem se snažil trochu vštudovat do plynopohonu a už vím,že mám pouze klasický směšovač.Jede to ale neuvěřitelně romanticky dobře.Mezi 160 a 200 km/h jako prd pouhým lehounkým přišlapováním a ubíráním plynu(jak jsem zrovna potřeboval).Jen to samo víc pak papá ale to by předpokládal snad každý :lol_


Nové zjištění...dělá mi to i když jedu na benzín.Napadá mě klapka.Tam je taky snímač,nehledě toho,že je u klapky nějaký kábl odstřižen a odjinud je tam zaveden kábl jiný,řekl bych,podle toho odkud vede,tak od nějakého el.řídícího systému od plynu.

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 30, 2009 1:54 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Tak už to asi mám.Bylo zjištěno,že byla měněná převodovka automatická za manuál.Potenciometr škrtící klapky je ale z automatu.Kabel střižený a volně visící vedl právě do převodovky.Takže,když prudce sešlápnu pedál plynu na podlahu,dává to signál k rychlému podřazení.Jelikož není kam,hlásí to chybu. Blonďák potvrdil tento stav a doporučil výměnu potenciometru za origo z manuálu.

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 30, 2009 2:21 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Mám ten poťák navíc jestli chceš :wink:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 03, 2009 5:03 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
MatesK píše:
Mám ten poťák navíc jestli chceš :wink:

To víš že ho chci.A skolko many?

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 03, 2009 5:15 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
No buď mi dovozeš něco potřebuju já, to nevim co by mohlo bejt :lol_ a nebo mi dáš třeba 3 kila at si aspon natankuju?!

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování
PříspěvekNapsal: úte lis 24, 2009 9:06 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Takže....díky MatesKovi jsem mohl vyměnit potenciometr škrtící klapky,abych si ověřil,zda ono rozsvěcování servisu a hlášení závady ve vstřikování po prudkém sešlápnutí pedálu až na podlahu dělá právě tento potenciometr,který tam byl ještě z původního automatu.Takže ne,nejni to vono.... :neutral: Tudíž budu pokračovat dál...Nyní přichází na řadu váha vzduchu.Takže,jestli má někdo k dispozici volný měřák množství nasávaného vzduchu na 3.0 V6i 12 ventil,tak šup sem s ním.Pro ty,co si nedovedou vybavit o co jde a kde to v autě je,tak je to plastová podlouhlá krabička,ke které vedou myslím tři dráty a hadička od sání.Nachází se na levé straně plastové schránky vzduchového filtru.
Děkuji za spolupráci :good:

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz