viktoska píše:
Tak jenom pro info....zatím se závada již neprojevila.Vyřešil jsem to výměnou snímače klapky a následným vymazáním ECU odpojením baterky na více ja 15 minut(u mě to byly asi dvě hodiny).Dokonce i startování se významně zlepšilo a to po pouhé výměně svíček za ty "echt"k tomu určené.
Takže,pokud neznáte,tak důvěřujte ale pro sichr prověřujte.Ten,co mi auto prodal mi buď lhal ohledně svíček anebo ho v servise tak opepřili,že by to tam měli zavřít.Mě řekl,že dal za výměnu svíček 2000,-.To by odpovídalo na Bosche s platinovou elektrodou.Vyňal jsem ale z auta sice Bosche ale ty nejlevnější měděný,který jsou.Nedivím se,že to nechtělo občas táhnout,že to cukalo apod.Navíc na nich nebyl nastavený ani otrh na 0,7mm ale 0,8-0,9 v průměru.Jedna svíčka bratru tak za 65-70 peněz.Ty správný nejsou o nic dražší,jsou určeny právě pro LPG,akorát se musí upravit odtrh.Jsou doporučeny na 15000 km,což při té ceně je pakatel.
tak mne se zatim tez zavada zatim neprojevila a stacilo jen ususit kontakty na kabelu ktery vedl do vahy vzduchu.... (pravda jsou vymeneje svicky - BRISK ktere maji byt pro lpg (otestuju a uvidim... jinak boshe jsou obecne asi lepsi) i kabely a dokonce i rozdelovac...)