|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pát dub 19, 2024 7:20 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování Napsal: úte lis 24, 2009 10:56 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
No jo tak kdo myslíš že má jednu na víc? tak mi pisni co by si mi za ní dal a já ti ji zase pošlu tentokrat, ale hned
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování Napsal: stř lis 25, 2009 4:23 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování Napsal: stř lis 25, 2009 10:06 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
No mě by to taky zajímalo. určitě je možný, že ECU si pamatuje i když odpojená baterka. Jinak fakt pěkněj oř ta bílá mě baví...
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování Napsal: sob lis 28, 2009 9:33 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
Jo,to je ono,to ECU.Zeptám se na to jednoho servismana.Fakt šíkovnej kluk.Ten to bude vědět. Jo jinak díky za pochvalu.Ještě má ale pár much.To ale až na jaře a až budou děngy.
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
MilanCB
|
Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování Napsal: stř pro 02, 2009 9:32 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
|
viktoska píše: Max900R píše: viktoska píše: Počítač mi hlásí závadu vstřikování.Může to mít souvislost s tím,že mám v autě LPG?Jinak mi všechno funguje normálně.Přepínání plyn-benzín,automatické přepínání benzín-plyn atd.Po výmazu odpojením baterie se mi hláška nějakou dobu neozve,až zase po nějaké době. Mi to taky delalo a měl jsem blbou lambda sondu. Auto jelo normalne,zralo normalne,ale svitila kontrolka a sem tam to zacukalo,kdyz to bylo studene. Vyresetoval jsem řídící jednotku a zase je klid.Víš,já mám stejně pocit,že se mi to stalo,když mi došel plyn a já to na benzín přepnul až na poslední chvíli.Budu se muset naučit pro novou náplň zajet alespoň s nějakou rezervou(stačí těch 20km do předpokládaného úplného vyprázdnění nádrže). Ahoj, mam podobny problem, ze se mi obcas rozsviti tahle kontrolka vstrikovacu plus dalsi chaos, muzes mi rict, jak se jednotka resetuje a ktera?
_________________ Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování Napsal: pon led 11, 2010 9:51 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
Mohl bych pozadat vsechny, co mate problem s tim vstrikovanim, a kecalek vam neco malo rekne, at to nahrajete / prepisete? Vymenil jsem ted RJ (v lete zrejme prehodim i motor k rj do meho auta) ale dela to neco podivneho... strasne nepravidelne (a zrejme pouzi pri provozu na benzin) mi to nahlasi tu chybu... snazil jsem se ji vyvolat a nepovedlo se. vim ze musim mit motor nejakou dobu pres 3k rpm.
Proto zadam vsechny kdo s tim maji problem, at se tento problem doresi.
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
|
chapadlo
|
Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování Napsal: stř led 13, 2010 1:56 am |
|
|
Pisálek.. |
|
Registrován: čtv čer 04, 2009 10:55 am Příspěvky: 84 Bydliště: praha
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RT
Auto snů: Lexus LS 400 (2000)
|
nahral sem to na mobil tak snad to pomuze
_________________ Fiat Bravo 1.8 GT 1996 - prodano Renault Safrane 2.5 1998 - prodano Renault Vel Satis 3.5 2002 -
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování Napsal: stř led 13, 2010 8:48 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Ta nahraná chyba je vážná závada vstřikování v trvání 1s a je způsobená komplexní chybou v jednotce vstřikování.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování Napsal: čtv led 14, 2010 1:46 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
chapadlo píše: nahral sem to na mobil tak snad to pomuze tak tohle je jina chyba nez mam ja... jak se dostanu k tomu aby mi zarval muj kecalek, tak to postnu. v nejhorsim az za 2 tydny... bo to se dostanu k jednotce co jsem tam mel do ted.
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování Napsal: čtv led 14, 2010 1:51 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
Max900R píše: Ta nahraná chyba je vážná závada vstřikování v trvání 1s a je způsobená komplexní chybou v jednotce vstřikování. muzes to trosicku upresnit? jinak - tahle jednotka v motoru - jak moc muze vadit, ze je k motoru pripojena jina RJ nez by mela byt? rekneme ze mam doma 1 pro 2,2 79kw (8v) auto, druhou pro 2,2 101kw (12v) automat a treti konecne 2,2 101kw (12v) pro manualni prevodovku - z meho hlediska (jako ridice) 79kw jednotka nenahlasila jedinou chybu, obe 101kw hlasi stejnou chybu, kteoru nahraju za zhruba 2 tydny. Co se tyce vykonu - zda se mi stejnej at s tou ci onou jednotkou... cili z pohledu ridice rozdil nulovej, ale co z pohledu motoru? O.o
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování Napsal: čtv led 14, 2010 2:03 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
daweo píše: muzes to trosicku upresnit? Pro upřesnění si myslím, že musís na diagnostiku - mimo to ze to jediny normalni reseni, nez prekopavat pul auta, prendavat jednotky a ja nevim co vsechno, nez dat litr za diagnostiku a ta ti rekne napriklad, ze mas v prdeli nejaky cidla....a to se nebavim, o tom ze kdyz mi neco rekne ze tam mam VÁŽNOU zavadu vstrikovani, tak nebudu nad nicim laborovat a zajedu na tu diagnotiku nez abych si nicil motor - chudou nebo bohatou smesi, v horsim pripade nefunkcnim vstrikovacem, nebo milion dalsima disfunkcema. daweo píše: jinak - tahle jednotka v motoru - jak moc muze vadit, ze je k motoru pripojena jina RJ nez by mela byt? rekneme ze mam doma 1 pro 2,2 79kw (8v) auto, druhou pro 2,2 101kw (12v) automat a treti konecne 2,2 101kw (12v) pro manualni prevodovku - z meho hlediska (jako ridice) 79kw jednotka nenahlasila jedinou chybu, obe 101kw hlasi stejnou chybu, kteoru nahraju za zhruba 2 tydny. Co se tyce vykonu - zda se mi stejnej at s tou ci onou jednotkou... cili z pohledu ridice rozdil nulovej, ale co z pohledu motoru? O.o No dle meho nazoru uz jenom mapy ECU musi byt jine, omezovac jinde, prubeh jiny. spis me napada jestli tam puvodne nebyla ta slabsi 2,2 a nehodily tam motor 12v a ECU, ale bez kabelaze. Ale to je moje sci-fi.
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování Napsal: čtv led 14, 2010 4:55 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
MatesK píše: daweo píše: muzes to trosicku upresnit? Pro upřesnění si myslím, že musís na diagnostiku - mimo to ze to jediny normalni reseni, nez prekopavat pul auta, prendavat jednotky a ja nevim co vsechno, nez dat litr za diagnostiku a ta ti rekne napriklad, ze mas v prdeli nejaky cidla....a to se nebavim, o tom ze kdyz mi neco rekne ze tam mam VÁŽNOU zavadu vstrikovani, tak nebudu nad nicim laborovat a zajedu na tu diagnotiku nez abych si nicil motor - chudou nebo bohatou smesi, v horsim pripade nefunkcnim vstrikovacem, nebo milion dalsima disfunkcema. daweo píše: jinak - tahle jednotka v motoru - jak moc muze vadit, ze je k motoru pripojena jina RJ nez by mela byt? rekneme ze mam doma 1 pro 2,2 79kw (8v) auto, druhou pro 2,2 101kw (12v) automat a treti konecne 2,2 101kw (12v) pro manualni prevodovku - z meho hlediska (jako ridice) 79kw jednotka nenahlasila jedinou chybu, obe 101kw hlasi stejnou chybu, kteoru nahraju za zhruba 2 tydny. Co se tyce vykonu - zda se mi stejnej at s tou ci onou jednotkou... cili z pohledu ridice rozdil nulovej, ale co z pohledu motoru? O.o No dle meho nazoru uz jenom mapy ECU musi byt jine, omezovac jinde, prubeh jiny. spis me napada jestli tam puvodne nebyla ta slabsi 2,2 a nehodily tam motor 12v a ECU, ale bez kabelaze. Ale to je moje sci-fi. add vazna zavada vstrikovani - tuhle chybu co jsem slysel tak mi to nehlasi.. mne to hlasi neco trochu jineho co se tyka motoru - podle technicaku (puvodniho) tam ten 12v je od pocatku, problem je ze tu jednotku pro 79kw jsem sehnal na vrakaci a rikal jsem si ze konecne mam rj ktera tam potri.. no zrejme ne. Ta rj pro automat - tu tam dal nejakej servis pred tim nez jsem auto koupil... pry ze prestala fungovat tak ji vymenili a pry pote co to zacalo tohle hlasit se uz servis nebavil s majitelem... ze se mu to stalo a ze oni nic nepokazili:(
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování Napsal: čtv led 14, 2010 11:36 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
daweo píše: mne to hlasi neco trochu jineho aha to jsem si nevsim daweo píše: co se tyka motoru - podle technicaku (puvodniho) tam ten 12v je od pocatku, problem je ze tu jednotku pro 79kw jsem sehnal na vrakaci a rikal jsem si ze konecne mam rj ktera tam potri.. no zrejme ne. Ta rj pro automat - tu tam dal nejakej servis pred tim nez jsem auto koupil... pry ze prestala fungovat tak ji vymenili a pry pote co to zacalo tohle hlasit se uz servis nebavil s majitelem... ze se mu to stalo a ze oni nic nepokazili:( dobrá detektivka
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování Napsal: pát led 15, 2010 9:37 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
MatesK píše: dobrá detektivka bohuzel detektivka je vzdy nejak vyresena a to relativne uspesne... tohle ma za vysledek (mozna) mrtvy motor....
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: 1500 Napsal: stř úno 17, 2010 3:14 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
Tak jenom pro info....zatím se závada již neprojevila.Vyřešil jsem to výměnou snímače klapky a následným vymazáním ECU odpojením baterky na více ja 15 minut(u mě to byly asi dvě hodiny).Dokonce i startování se významně zlepšilo a to po pouhé výměně svíček za ty "echt"k tomu určené. Takže,pokud neznáte,tak důvěřujte ale pro sichr prověřujte.Ten,co mi auto prodal mi buď lhal ohledně svíček anebo ho v servise tak opepřili,že by to tam měli zavřít.Mě řekl,že dal za výměnu svíček 2000,-.To by odpovídalo na Bosche s platinovou elektrodou.Vyňal jsem ale z auta sice Bosche ale ty nejlevnější měděný,který jsou.Nedivím se,že to nechtělo občas táhnout,že to cukalo apod.Navíc na nich nebyl nastavený ani otrh na 0,7mm ale 0,8-0,9 v průměru.Jedna svíčka bratru tak za 65-70 peněz.Ty správný nejsou o nic dražší,jsou určeny právě pro LPG,akorát se musí upravit odtrh.Jsou doporučeny na 15000 km,což při té ceně je pakatel.
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|