Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát dub 19, 2024 7:20 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování
PříspěvekNapsal: úte lis 24, 2009 10:56 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
No jo tak kdo myslíš že má jednu na víc? :lol_ tak mi pisni co by si mi za ní dal a já ti ji zase pošlu :wink: tentokrat, ale hned :)

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování
PříspěvekNapsal: stř lis 25, 2009 4:23 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Hodnej kluk :D
Ještě mě napadla jedna věc.Někde na fóru(už nevím kde)jsem se dočetl,že při výměně těchto dílů je potřeba ještě něco udělat.Jestli resetovat,či vymazat paměť závad nebo co,aby ř.j. mohla načíst díl nový.Nevíte o tom někdo něco víc?Nebo to stačí prostě vyměnit a ono ser to tam už pak nějak schroupne?


Přílohy:
Poznámka: Můj běloušek
17-08-09_1110.jpg
17-08-09_1110.jpg [ 211.78 KiB | Zobrazeno 6663 krát ]
Poznámka: Můj běloušek
17-08-09_1110.jpg
17-08-09_1110.jpg [ 211.78 KiB | Zobrazeno 6663 krát ]
Poznámka: ..
31-05-09_0806.jpg
31-05-09_0806.jpg [ 115.81 KiB | Zobrazeno 6663 krát ]

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování
PříspěvekNapsal: stř lis 25, 2009 10:06 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
No mě by to taky zajímalo. určitě je možný, že ECU si pamatuje i když odpojená baterka.

Jinak fakt pěkněj oř :good: ta bílá mě baví...

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování
PříspěvekNapsal: sob lis 28, 2009 9:33 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Jo,to je ono,to ECU.Zeptám se na to jednoho servismana.Fakt šíkovnej kluk.Ten to bude vědět.
Jo jinak díky za pochvalu.Ještě má ale pár much.To ale až na jaře a až budou děngy.

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování
PříspěvekNapsal: stř pro 02, 2009 9:32 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am
Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
viktoska píše:
Max900R píše:
viktoska píše:
Počítač mi hlásí závadu vstřikování.Může to mít souvislost s tím,že mám v autě LPG?Jinak mi všechno funguje normálně.Přepínání plyn-benzín,automatické přepínání benzín-plyn atd.Po výmazu odpojením baterie se mi hláška nějakou dobu neozve,až zase po nějaké době.


Mi to taky delalo a měl jsem blbou lambda sondu. Auto jelo normalne,zralo normalne,ale svitila kontrolka a sem tam to zacukalo,kdyz to bylo studene.

Vyresetoval jsem řídící jednotku a zase je klid.Víš,já mám stejně pocit,že se mi to stalo,když mi došel plyn a já to na benzín přepnul až na poslední chvíli.Budu se muset naučit pro novou náplň zajet alespoň s nějakou rezervou(stačí těch 20km do předpokládaného úplného vyprázdnění nádrže).


Ahoj, mam podobny problem, ze se mi obcas rozsviti tahle kontrolka vstrikovacu plus dalsi chaos, muzes mi rict, jak se jednotka resetuje a ktera?

_________________
Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování
PříspěvekNapsal: pon led 11, 2010 9:51 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Mohl bych pozadat vsechny, co mate problem s tim vstrikovanim, a kecalek vam neco malo rekne, at to nahrajete / prepisete? Vymenil jsem ted RJ (v lete zrejme prehodim i motor k rj do meho auta) ale dela to neco podivneho... strasne nepravidelne (a zrejme pouzi pri provozu na benzin) mi to nahlasi tu chybu... snazil jsem se ji vyvolat a nepovedlo se. vim ze musim mit motor nejakou dobu pres 3k rpm.

Proto zadam vsechny kdo s tim maji problem, at se tento problem doresi.

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování
PříspěvekNapsal: stř led 13, 2010 1:56 am 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 04, 2009 10:55 am
Příspěvky: 84
Bydliště: praha
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RT
Auto snů: Lexus LS 400 (2000)
nahral sem to na mobil tak snad to pomuze


Přílohy:
Safrane chyba.zip [184.38 KiB]
280 krát

_________________
Fiat Bravo 1.8 GT 1996 - prodano
Renault Safrane 2.5 1998 - prodano
Renault Vel Satis 3.5 2002 - :lol_
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování
PříspěvekNapsal: stř led 13, 2010 8:48 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Ta nahraná chyba je vážná závada vstřikování v trvání 1s a je způsobená komplexní chybou v jednotce vstřikování.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování
PříspěvekNapsal: čtv led 14, 2010 1:46 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
chapadlo píše:
nahral sem to na mobil tak snad to pomuze



tak tohle je jina chyba nez mam ja... jak se dostanu k tomu aby mi zarval muj kecalek, tak to postnu. v nejhorsim az za 2 tydny... bo to se dostanu k jednotce co jsem tam mel do ted.

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování
PříspěvekNapsal: čtv led 14, 2010 1:51 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Max900R píše:
Ta nahraná chyba je vážná závada vstřikování v trvání 1s a je způsobená komplexní chybou v jednotce vstřikování.



muzes to trosicku upresnit?


jinak - tahle jednotka v motoru - jak moc muze vadit, ze je k motoru pripojena jina RJ nez by mela byt? rekneme ze mam doma 1 pro 2,2 79kw (8v) auto, druhou pro 2,2 101kw (12v) automat a treti konecne 2,2 101kw (12v) pro manualni prevodovku - z meho hlediska (jako ridice) 79kw jednotka nenahlasila jedinou chybu, obe 101kw hlasi stejnou chybu, kteoru nahraju za zhruba 2 tydny. Co se tyce vykonu - zda se mi stejnej at s tou ci onou jednotkou... cili z pohledu ridice rozdil nulovej, ale co z pohledu motoru? O.o

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování
PříspěvekNapsal: čtv led 14, 2010 2:03 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
daweo píše:
muzes to trosicku upresnit?

Pro upřesnění si myslím, že musís na diagnostiku - mimo to ze to jediny normalni reseni, nez prekopavat pul auta, prendavat jednotky a ja nevim co vsechno, nez dat litr za diagnostiku a ta ti rekne napriklad, ze mas v prdeli nejaky cidla....a to se nebavim, o tom ze kdyz mi neco rekne ze tam mam VÁŽNOU zavadu vstrikovani, tak nebudu nad nicim laborovat a zajedu na tu diagnotiku nez abych si nicil motor - chudou nebo bohatou smesi, v horsim pripade nefunkcnim vstrikovacem, nebo milion dalsima disfunkcema.

daweo píše:
jinak - tahle jednotka v motoru - jak moc muze vadit, ze je k motoru pripojena jina RJ nez by mela byt? rekneme ze mam doma 1 pro 2,2 79kw (8v) auto, druhou pro 2,2 101kw (12v) automat a treti konecne 2,2 101kw (12v) pro manualni prevodovku - z meho hlediska (jako ridice) 79kw jednotka nenahlasila jedinou chybu, obe 101kw hlasi stejnou chybu, kteoru nahraju za zhruba 2 tydny. Co se tyce vykonu - zda se mi stejnej at s tou ci onou jednotkou... cili z pohledu ridice rozdil nulovej, ale co z pohledu motoru? O.o


No dle meho nazoru uz jenom mapy ECU musi byt jine, omezovac jinde, prubeh jiny. spis me napada jestli tam puvodne nebyla ta slabsi 2,2 a nehodily tam motor 12v a ECU, ale bez kabelaze. Ale to je moje sci-fi.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování
PříspěvekNapsal: čtv led 14, 2010 4:55 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
MatesK píše:
daweo píše:
muzes to trosicku upresnit?

Pro upřesnění si myslím, že musís na diagnostiku - mimo to ze to jediny normalni reseni, nez prekopavat pul auta, prendavat jednotky a ja nevim co vsechno, nez dat litr za diagnostiku a ta ti rekne napriklad, ze mas v prdeli nejaky cidla....a to se nebavim, o tom ze kdyz mi neco rekne ze tam mam VÁŽNOU zavadu vstrikovani, tak nebudu nad nicim laborovat a zajedu na tu diagnotiku nez abych si nicil motor - chudou nebo bohatou smesi, v horsim pripade nefunkcnim vstrikovacem, nebo milion dalsima disfunkcema.

daweo píše:
jinak - tahle jednotka v motoru - jak moc muze vadit, ze je k motoru pripojena jina RJ nez by mela byt? rekneme ze mam doma 1 pro 2,2 79kw (8v) auto, druhou pro 2,2 101kw (12v) automat a treti konecne 2,2 101kw (12v) pro manualni prevodovku - z meho hlediska (jako ridice) 79kw jednotka nenahlasila jedinou chybu, obe 101kw hlasi stejnou chybu, kteoru nahraju za zhruba 2 tydny. Co se tyce vykonu - zda se mi stejnej at s tou ci onou jednotkou... cili z pohledu ridice rozdil nulovej, ale co z pohledu motoru? O.o


No dle meho nazoru uz jenom mapy ECU musi byt jine, omezovac jinde, prubeh jiny. spis me napada jestli tam puvodne nebyla ta slabsi 2,2 a nehodily tam motor 12v a ECU, ale bez kabelaze. Ale to je moje sci-fi.




add vazna zavada vstrikovani - tuhle chybu co jsem slysel tak mi to nehlasi.. mne to hlasi neco trochu jineho

co se tyka motoru - podle technicaku (puvodniho) tam ten 12v je od pocatku, problem je ze tu jednotku pro 79kw jsem sehnal na vrakaci a rikal jsem si ze konecne mam rj ktera tam potri.. no zrejme ne. Ta rj pro automat - tu tam dal nejakej servis pred tim nez jsem auto koupil... pry ze prestala fungovat tak ji vymenili a pry pote co to zacalo tohle hlasit se uz servis nebavil s majitelem... ze se mu to stalo a ze oni nic nepokazili:(

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování
PříspěvekNapsal: čtv led 14, 2010 11:36 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
daweo píše:
mne to hlasi neco trochu jineho

aha to jsem si nevsim :oops:
daweo píše:
co se tyka motoru - podle technicaku (puvodniho) tam ten 12v je od pocatku, problem je ze tu jednotku pro 79kw jsem sehnal na vrakaci a rikal jsem si ze konecne mam rj ktera tam potri.. no zrejme ne. Ta rj pro automat - tu tam dal nejakej servis pred tim nez jsem auto koupil... pry ze prestala fungovat tak ji vymenili a pry pote co to zacalo tohle hlasit se uz servis nebavil s majitelem... ze se mu to stalo a ze oni nic nepokazili:(

dobrá detektivka :D

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování
PříspěvekNapsal: pát led 15, 2010 9:37 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
MatesK píše:
dobrá detektivka :D



bohuzel detektivka je vzdy nejak vyresena a to relativne uspesne... tohle ma za vysledek (mozna) mrtvy motor....

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: 1500
PříspěvekNapsal: stř úno 17, 2010 3:14 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Tak jenom pro info....zatím se závada již neprojevila.Vyřešil jsem to výměnou snímače klapky a následným vymazáním ECU odpojením baterky na více ja 15 minut(u mě to byly asi dvě hodiny).Dokonce i startování se významně zlepšilo a to po pouhé výměně svíček za ty "echt"k tomu určené.
Takže,pokud neznáte,tak důvěřujte ale pro sichr prověřujte.Ten,co mi auto prodal mi buď lhal ohledně svíček anebo ho v servise tak opepřili,že by to tam měli zavřít.Mě řekl,že dal za výměnu svíček 2000,-.To by odpovídalo na Bosche s platinovou elektrodou.Vyňal jsem ale z auta sice Bosche ale ty nejlevnější měděný,který jsou.Nedivím se,že to nechtělo občas táhnout,že to cukalo apod.Navíc na nich nebyl nastavený ani otrh na 0,7mm ale 0,8-0,9 v průměru.Jedna svíčka bratru tak za 65-70 peněz.Ty správný nejsou o nic dražší,jsou určeny právě pro LPG,akorát se musí upravit odtrh.Jsou doporučeny na 15000 km,což při té ceně je pakatel.

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz