Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob dub 20, 2024 10:24 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hlášená závada vstřikování
PříspěvekNapsal: ned bře 08, 2009 8:24 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Počítač mi hlásí závadu vstřikování.Může to mít souvislost s tím,že mám v autě LPG?Jinak mi všechno funguje normálně.Přepínání plyn-benzín,automatické přepínání benzín-plyn atd.Po výmazu odpojením baterie se mi hláška nějakou dobu neozve,až zase po nějaké době.

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování
PříspěvekNapsal: ned bře 08, 2009 8:28 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
viktoska píše:
Počítač mi hlásí závadu vstřikování.Může to mít souvislost s tím,že mám v autě LPG?Jinak mi všechno funguje normálně.Přepínání plyn-benzín,automatické přepínání benzín-plyn atd.Po výmazu odpojením baterie se mi hláška nějakou dobu neozve,až zase po nějaké době.


Mi to taky delalo a měl jsem blbou lambda sondu. Auto jelo normalne,zralo normalne,ale svitila kontrolka a sem tam to zacukalo,kdyz to bylo studene.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování
PříspěvekNapsal: pát bře 13, 2009 2:45 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Max900R píše:
viktoska píše:
Počítač mi hlásí závadu vstřikování.Může to mít souvislost s tím,že mám v autě LPG?Jinak mi všechno funguje normálně.Přepínání plyn-benzín,automatické přepínání benzín-plyn atd.Po výmazu odpojením baterie se mi hláška nějakou dobu neozve,až zase po nějaké době.


Mi to taky delalo a měl jsem blbou lambda sondu. Auto jelo normalne,zralo normalne,ale svitila kontrolka a sem tam to zacukalo,kdyz to bylo studene.

Vyresetoval jsem řídící jednotku a zase je klid.Víš,já mám stejně pocit,že se mi to stalo,když mi došel plyn a já to na benzín přepnul až na poslední chvíli.Budu se muset naučit pro novou náplň zajet alespoň s nějakou rezervou(stačí těch 20km do předpokládaného úplného vyprázdnění nádrže).

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování
PříspěvekNapsal: pát bře 13, 2009 3:38 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
viktoska píše:
Vyresetoval jsem řídící jednotku a zase je klid.Víš,já mám stejně pocit,že se mi to stalo,když mi došel plyn a já to na benzín přepnul až na poslední chvíli.Budu se muset naučit pro novou náplň zajet alespoň s nějakou rezervou(stačí těch 20km do předpokládaného úplného vyprázdnění nádrže).


Počítač přestane ukazovat dojezd přesně ve chvíli když je v nádrži méně než 6 litrů, tudíž když v tu chvíli vynuluješ počítání tak víš že máš dojezd 6 litrů - dle mojí zkušenosti počítač měří hodně přesně a když je odchylka tak spíš ukazuje větší spotřebu než menší.
Ve chvíli (předpokládám že máš V6tku) kdy se ti samovolně zvýší otáčky bez důvodu tak je nejhůř a dochází ti benzín, v tu chvíli máš cca stovky metrů na dojetí. Toť poznatky člověka který většinu času jezdí na rezervu :lol_ Nicméně i když mi došel benzín nebo docházel tak kontrolka vstřiků nikdy nesvítila.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlášená závada vstřikování
PříspěvekNapsal: pát bře 13, 2009 8:27 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
MatesK píše:
viktoska píše:
Vyresetoval jsem řídící jednotku a zase je klid.Víš,já mám stejně pocit,že se mi to stalo,když mi došel plyn a já to na benzín přepnul až na poslední chvíli.Budu se muset naučit pro novou náplň zajet alespoň s nějakou rezervou(stačí těch 20km do předpokládaného úplného vyprázdnění nádrže).


Počítač přestane ukazovat dojezd přesně ve chvíli když je v nádrži méně než 6 litrů, tudíž když v tu chvíli vynuluješ počítání tak víš že máš dojezd 6 litrů - dle mojí zkušenosti počítač měří hodně přesně a když je odchylka tak spíš ukazuje větší spotřebu než menší.
Ve chvíli (předpokládám že máš V6tku) kdy se ti samovolně zvýší otáčky bez důvodu tak je nejhůř a dochází ti benzín, v tu chvíli máš cca stovky metrů na dojetí. Toť poznatky člověka který většinu času jezdí na rezervu :lol_ Nicméně i když mi došel benzín nebo docházel tak kontrolka vstřiků nikdy nesvítila.


Kolega mluvil o plynu Matesku, tohle u plynu někdy může dělat, dost se ochudí směs když plyn dochází a nestačí z nádoby zplynovat. RJ to pak muze vyhodnotit jako závadu. Na benzín by to dělat nemělo, tam prostě dojde a stojíš... :-) Taky jsem tak jezdil, ale stojí to úplně stejně, když to průběžně doplnujes a nestve tam ta kontrolka a kecalista :-) Já teď jezdím jen pro plnou a kontrolku většinou nenechám rozsvítit.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: LPG nebo ridici jednotka nebo oboji?
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 2:17 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
jak koukam tak to muze byt zpusobeno vsim moznym... V Renault servisu (auto avant ktery pro safrany zapovezeny zrejme jest) mi rekli ze mam ridici jednotku pro automatickou prevodovku...

Rozsveci se mi kontrolka sevisce a vstrikovace - pry to ale zadna zavada neni, jen to hlasi "tropfstop einspitsung deffect". Pry to na chod vozidla nema vubec zadny vliv...

Rozhodne se rad necham nekym ubezpecit ze se tim nemam znepokojovat.

Je tam LPG, a chybu to nahlasi +- pri 1700 otackach za minutu od te doby to sviti do zastaveni. Bohuzel mi to dela i na provoz na benzin, tak ze nevim zda se znepokojovat.


Rozhodne tomu autoservisu neverim ani jejich nazev...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 4:21 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Podle mě by to na benzín určitě dělat nemělo.Mě při pohonu na plyn,taky svítilo service a hlásilo závadu na vstřikování,ale to je prý tím,že při chodu na plyn,jsou vstřikovače vyřazeny z provozua proto to hlásí závadu.Alespoň mě to takhle vysvětlili v servisu.Auto jelo normálně a spotřeba taky OK,tak jsem jim věřil a neřešil to.

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 9:59 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Plzeňák píše:
Podle mě by to na benzín určitě dělat nemělo.Mě při pohonu na plyn,taky svítilo service a hlásilo závadu na vstřikování,ale to je prý tím,že při chodu na plyn,jsou vstřikovače vyřazeny z provozua proto to hlásí závadu.Alespoň mě to takhle vysvětlili v servisu.Auto jelo normálně a spotřeba taky OK,tak jsem jim věřil a neřešil to.


Mi to teda nesvitilo ani na plyn... az pak,co mi odesla ta lambda

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 11:45 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Max900R píše:
Plzeňák píše:
Podle mě by to na benzín určitě dělat nemělo.Mě při pohonu na plyn,taky svítilo service a hlásilo závadu na vstřikování,ale to je prý tím,že při chodu na plyn,jsou vstřikovače vyřazeny z provozua proto to hlásí závadu.Alespoň mě to takhle vysvětlili v servisu.Auto jelo normálně a spotřeba taky OK,tak jsem jim věřil a neřešil to.


Mi to teda nesvitilo ani na plyn... az pak,co mi odesla ta lambda


Jednou se mi to zakuckalo,když jsem rychle akceleroval a rozsvítilo se mi to.Pak to hlásilo,i když jsem jel jenom na benzín.Na 10 vteřin jsem odpojil baterku a je to zase o.k.
Jak říkám,v květnu mám revizi.Nechám si to projet,nechám si spoustu věcí vysvětlit a budu vidět.Určitě by měli měnit filtr apod.Svíčky jsou tam úplně nový.Stály prý 2000,-.

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 30, 2009 10:37 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
viktoska píše:
Max900R píše:
Plzeňák píše:
Podle mě by to na benzín určitě dělat nemělo.Mě při pohonu na plyn,taky svítilo service a hlásilo závadu na vstřikování,ale to je prý tím,že při chodu na plyn,jsou vstřikovače vyřazeny z provozua proto to hlásí závadu.Alespoň mě to takhle vysvětlili v servisu.Auto jelo normálně a spotřeba taky OK,tak jsem jim věřil a neřešil to.


Mi to teda nesvitilo ani na plyn... az pak,co mi odesla ta lambda


Jednou se mi to zakuckalo,když jsem rychle akceleroval a rozsvítilo se mi to.Pak to hlásilo,i když jsem jel jenom na benzín.Na 10 vteřin jsem odpojil baterku a je to zase o.k.
Jak říkám,v květnu mám revizi.Nechám si to projet,nechám si spoustu věcí vysvětlit a budu vidět.Určitě by měli měnit filtr apod.Svíčky jsou tam úplně nový.Stály prý 2000,-.




jakou baterku jsi odpojil kvuli tomu? - predpokladam ze tu jedinou o ktere v tom aute vim {v motorovem prostoru}...


jinak pokud by r servis mel pravdu da se s tou ridici jednotkou neco delat? podle nich je to jen kontrolni jednotka ale nic pry nedela... ael podle znameho mi jede auto v servisnim modu > vyssi spotreba, nizzi vykon:{ a kdyz opomenu zahadne vypadajici vyfuk, tak nemohu z auta vytahnout vic jak +-180kmh... {na rovine} pri jizde na bemzin a max by melo byt 206kmh...

neporadil by nekdo co s tim??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 31, 2009 10:36 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
viz dalsi prispevek


Naposledy upravil daweo dne úte bře 31, 2009 10:43 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 31, 2009 10:40 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Jen pro upresneni - po nastartovani a vyuzivani otacek pod +-1800 rpm mi vse jde ok, jakmile prejdu tu hranici, ozve se hlaska TROPFSTOP EINSPRITSUNG DEFFECT, BEDIENUGN LICHTS EINSEHEN nebo neco takoveho, rozsviti se kontrolka service a zluta kontrolka pod kontrolkou ostrikovacu - takove jako by NNN v kurzive - spojene - v ramecku (nedokazu poradne popsat ale urcite se to da dohledat co to je a jak to vypada)

a rad bych se toho zbavil jen nevim co pro to mam udelat:{

http://obrazki.elektroda.net/70_1218437085.jpg - je to ten horni symbol z tech dvou v cervenem ramecku...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 31, 2009 11:27 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
daweo píše:
Jen pro upresneni - po nastartovani a vyuzivani otacek pod +-1800 rpm mi vse jde ok, jakmile prejdu tu hranici, ozve se hlaska TROPFSTOP EINSPRITSUNG DEFFECT, BEDIENUGN LICHTS EINSEHEN nebo neco takoveho, rozsviti se kontrolka service a zluta kontrolka pod kontrolkou ostrikovacu - takove jako by NNN v kurzive - spojene - v ramecku (nedokazu poradne popsat ale urcite se to da dohledat co to je a jak to vypada)

a rad bych se toho zbavil jen nevim co pro to mam udelat:{

http://obrazki.elektroda.net/70_1218437085.jpg - je to ten horni symbol z tech dvou v cervenem ramecku...


No hlásí to závadu vstřikování. Pokud to dělá jen na plyn, tak je závada nejspíš v řídící jednotce plynu, že nesprávně "oblbuje" počítač. Pokud to dělá i na benzín, bude špatná lambda asi. Jinak 2,2 Si po dálnici letěla tachometrových 220, aspoň ta moje.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 31, 2009 11:52 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Max900R píše:
daweo píše:
Jen pro upresneni - po nastartovani a vyuzivani otacek pod +-1800 rpm mi vse jde ok, jakmile prejdu tu hranici, ozve se hlaska TROPFSTOP EINSPRITSUNG DEFFECT, BEDIENUGN LICHTS EINSEHEN nebo neco takoveho, rozsviti se kontrolka service a zluta kontrolka pod kontrolkou ostrikovacu - takove jako by NNN v kurzive - spojene - v ramecku (nedokazu poradne popsat ale urcite se to da dohledat co to je a jak to vypada)

a rad bych se toho zbavil jen nevim co pro to mam udelat:{

http://obrazki.elektroda.net/70_1218437085.jpg - je to ten horni symbol z tech dvou v cervenem ramecku...


No hlásí to závadu vstřikování. Pokud to dělá jen na plyn, tak je závada nejspíš v řídící jednotce plynu, že nesprávně "oblbuje" počítač. Pokud to dělá i na benzín, bude špatná lambda asi. Jinak 2,2 Si po dálnici letěla tachometrových 220, aspoň ta moje.



hemm no ono to vypada tak ze mam spatnej katalyzator {malej} a pak minimalne jedna roura vejfuku je vic kriva nez rovna... a zde znamej vidi duvod snizene rychlosti


jinak lambda sonda byla ted menena v autoservise auto avant {aspon podle toho co je v papirech ze servisu} a bohuzel to sviti dal.... jejich vyjadreni> je problem v tom ze auto ma RJ vstrikovani z auta s automatickou prevodovkou a proto to hlasi tuhle zavadu. Na druhou stranu je to jen kontrolni system ktery nic neovlivnuje, tak ze se to resit nemusi


- mohu jim to verit? je vubec nejaky rozdil u vstrik jednotky pro auto s manualni a automatickou prevodovkou? proc se to rozsviti az po prekroceni urcitych otacek? da se to nejak vyresetovat abych zjistil zda to bude delat i pri provoze na benzin? nebo mam hledat novou jednotku????


add rychlost 220 - no v papirech mam maximalku 206kmh {phase I 101kw - nehoraznej zrout ale ma taky uz 260K km nalitano...}


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 31, 2009 12:07 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Max900R píše:
daweo píše:
Jen pro upresneni - po nastartovani a vyuzivani otacek pod +-1800 rpm mi vse jde ok, jakmile prejdu tu hranici, ozve se hlaska TROPFSTOP EINSPRITSUNG DEFFECT, BEDIENUGN LICHTS EINSEHEN nebo neco takoveho, rozsviti se kontrolka service a zluta kontrolka pod kontrolkou ostrikovacu - takove jako by NNN v kurzive - spojene - v ramecku (nedokazu poradne popsat ale urcite se to da dohledat co to je a jak to vypada)

a rad bych se toho zbavil jen nevim co pro to mam udelat:{

http://obrazki.elektroda.net/70_1218437085.jpg - je to ten horni symbol z tech dvou v cervenem ramecku...


No hlásí to závadu vstřikování. Pokud to dělá jen na plyn, tak je závada nejspíš v řídící jednotce plynu, že nesprávně "oblbuje" počítač. Pokud to dělá i na benzín, bude špatná lambda asi. Jinak 2,2 Si po dálnici letěla tachometrových 220, aspoň ta moje.





Lambda sonda byla ted menena v autoservise auto avant {aspon podle toho co je v papirech ze servisu} a bohuzel to sviti dal.... jejich vyjadreni> je problem v tom ze auto ma RJ vstrikovani z auta s automatickou prevodovkou a proto to hlasi tuhle zavadu. Na druhou stranu je to jen kontrolni system ktery nic neovlivnuje, tak ze se to resit nemusi


- mohu jim to verit? je vubec nejaky rozdil u vstrik jednotky pro auto s manualni a automatickou prevodovkou? proc se to rozsviti az po prekroceni urcitych otacek? da se to nejak vyresetovat abych zjistil zda to bude delat i pri provoze na benzin? nebo mam hledat novou jednotku????


add rychlost 220 - no v papirech mam maximalku 206kmh {phase I 101kw - nehoraznej zrout ale ma taky uz 260K km nalitano...} no navic ono to vypada tak ze mam spatnej katalyzator {malej} a pak minimalne jedna roura vejfuku je vic kriva nez rovna... a zde znamej vidi duvod snizene rychlosti ale 220 asi z toho bez mensich zasahu do sani a vyfuku nedostanu....

a ted mne napadlo {rsp jsem si vzpomnel} ze pry muj motor v autoservise rozebirali a delali tam nevim co vsechno... to mi rekl hlavni technik jen tak nahodou... tak ze mozna neco nedali tak jak meli nebo nevim... ale zrejme by to mohl byt ten problem

rozhodne az dam safrana dokupy {coz bude diky nakladum na ruzne nahradni dily} az za rok tak bych se i chtel objevit na sraze... {to snad bude vse pocinaje sedackama vpredu, prednim naraznikem, lakem, osvetlenim interieru skrze led diody misto ted divnych svetylek nad dverma, {osvetleni kufru mam uz 2 neonove trubice svitici jak silene - bile, 30 cm koupene v czc.cz - sekce tuning pc - ale musim jim vymyslet poradne umisteni - zatim jsou prisroubovane zespoda na plato {coz nevypada dobre, navic bilyma potvorama...} ale zrejme tam dam 2x par 10 cm trubic ktere sviti obdobne pod bocnice v kufru} 2 trubice 10cm misto hlavniho svetla v interieru - umistene na pozici soucasneho interieroveho osvetleni {coz by melo umoznit i cteni za jizdy bez mzourani} , mozna nejak zajistim osvetleni motoru {ale nevim jak} - jde ciste o funkcnost ne o vzhled ale dokaze mne nastvat kdyz v garazi mam blbe osvetleny motorovy prostor... pretesneni motoru {zrejme}, vymena tlumicu, predelani sani, komplet vyfuku {vyhozeni 1. tlumice a dozadu vrazeneho na zakazku vyrobeneho dual vyfukoveho} -> teoreticky prinos pro lancii znameho byl 45 procent realneho vykonu... tak ze kdyz mne to prida 20 procent budu rad:D no ale nasledujici vikend je hold na rade shozeni palubky a vytrhani kabelu - nevim ktery prase se v tom vrtalo ale des a bes...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz