Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát kvě 17, 2024 7:33 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Světlomet
PříspěvekNapsal: pon úno 16, 2009 1:21 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
poraďte někdo prosím, potřebuji sundat sklo ze světla ale je tam přilepený či co, tak jestli máte někdo radu jak to bez poškození sundat? Dík mates

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 16, 2009 2:34 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
nezbyde ti nic jinýho, než to odřezat odlamovákem. já abych na to nespotřeboval deset odlamovacích nožů, tak jsem si koupil u rákosek takový rádoby skalpely různejch tvarů asi za 30 korun a tim jsem to udělal. pár sem jich zlomil, ale věřim, že kdybych byl opatrnější, tak jsem ani žádnej nezlomil. když to odřežeš opravdu kolem dokola, tak ti to nekřupne. já jsem to chtěl "ochcat" a spodní část jsem neodřezal a málem jsem to rozbil, naštěstí jsem jen kousek uštípl. Ale když to vezmeš fakt kolem dokola tak to potom normálně sundáš, pomůžeš tomu šroubovákem a zbytek lepidla už se ti natáhne jak žvejkačka a máš to. pokud se je chystáš čistit, tak rozdíl je potom fakt celkem velkej. za 1. je na parabole spoustu bordelu a když jsem to rozdělal tak i sklo bylo zevnitř dost začouzený

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 16, 2009 4:27 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
právě chci to hodit do čsta:) ... ale jeste nemas zkusenost s barvou na to sklo? nevim jestli taky proste obrousit pod vodou a normalne plnič?! chci si udelat černý celý to sklo jenom nechat vlastně tu čelní svítící část...
jo sundaval jsem druhy rameno samozrejme s problemama ale nakonec se povedlo - jedna zajamvost zadni silentblok byl pridelanej sroubem 18tkou a na tom byla 19tka matka :lol: nečekal jsem to ale nakonec jsem koupil ořech 18 a pohoda, asi metrovou pákou jsem to povolil :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 16, 2009 6:52 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 06, 2008 10:43 pm
Příspěvky: 153
Bydliště: Olomouc
Já to nahřejval tepelnou pistolí a šlo to jako po másle ALe opatrně na plast světla.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 16, 2009 7:59 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
Já ti dám radu. Dělal sem to minulej tejden a jak píše Maharadža tak teplo pomahá. Pořádně to zahřej a ten tmel změkne jak žvějkačka. Pak to opatrne odlep a tmel postupne odřezávej. A jak pak dostat tmel ze skla a světla? Taky rada, já to šoupnul na pár hodin do mrazáku mezi masíko a po vyndání ho normárne olámej. :lol:

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 12:14 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Poraďte mi prosím ještě jak nastříkat to samotný sklo, nebo je to moc jebání a mám to udělat jen černou samolepou a svůj účel to splní úplně stejně?!

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 4:36 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
aha, s tou horkovzdusnou pistoli me to ani nenapadlo, ale to bude min prace :D

nevim hele, sklo jsem nikdy nestrikal :lol_. ale myslim si, ze to bude jako cokoli jinyho, zbrousit (to jde) a pak normalně plnič, přebrousit a lak

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 5:00 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
No jako horko vzdušná pistole jedině! bez ní to budeš dělat třikrát déle :lol_ s tim sklem jeste uvidim no...

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 18, 2009 11:12 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
hele a čim to vlastně přilepit zpátky? respektive co je to za sajrajt, čim je to přilepený origoš?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 19, 2009 12:13 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďa píše:
hele a čim to vlastně přilepit zpátky? respektive co je to za sajrajt, čim je to přilepený origoš?


čoveče co to je nevim ale je to i na tapecu na dverich myslim...ja sem to tam soupnul pres silikon ten by měl držet ale když to nahřeješ tak by měl povolit lehce...akorat mam trochu obavy aby se ty svetla moc neohraly a silikon se nerozpustil :D ale uz to mam hotovy a zejtra dam fotky jenom jeste nemam ty zarovky mam obyc "žlutý"

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 19, 2009 1:17 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
Já bych potřeboval zjistit. Jestli je lepší pro HID sadu ta clonka v potkávačkách ve světle nebo ne, nevíte někdo?

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 19, 2009 8:44 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
MatesK píše:
Bóďa píše:
hele a čim to vlastně přilepit zpátky? respektive co je to za sajrajt, čim je to přilepený origoš?


čoveče co to je nevim ale je to i na tapecu na dverich myslim...ja sem to tam soupnul pres silikon ten by měl držet ale když to nahřeješ tak by měl povolit lehce...akorat mam trochu obavy aby se ty svetla moc neohraly a silikon se nerozpustil :D ale uz to mam hotovy a zejtra dam fotky jenom jeste nemam ty zarovky mam obyc "žlutý"


Silikon se určitě nerozpustí, ten je tepelně dost odolný, i ty běžné průhledné vydrží okolo 200°C.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 19, 2009 8:51 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 06, 2008 10:43 pm
Příspěvky: 153
Bydliště: Olomouc
Já ty světla od toho lepidla nečistil, spravil sem paraboly a pak nahřál znova světlo a sklo a připlácnul na sebe. Akorát pro jistotu sem to kolem dokola obtáhnul čirým silikonem :jop:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 19, 2009 5:14 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Na Lagune bude asi to same,ja to jen zase nahral a slepil zpatky,ztvrdlo to a je to ok :D

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 19, 2009 10:50 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
Bóďa píše:
hele a čim to vlastně přilepit zpátky? respektive co je to za sajrajt, čim je to přilepený origoš?


čoveče co to je nevim ale je to i na tapecu na dverich myslim...ja sem to tam soupnul pres silikon ten by měl držet ale když to nahřeješ tak by měl povolit lehce...akorat mam trochu obavy aby se ty svetla moc neohraly a silikon se nerozpustil :D ale uz to mam hotovy a zejtra dam fotky jenom jeste nemam ty zarovky mam obyc "žlutý"
na dvěřích mezi tapecem a dveřma to určitě není ono, to je takový strašidelná jen těsnící žvejkačka.. hlavně měkká a nejde vyprat z hadrů :lol_

já bych potřeboval vědět, co to tak je ten sajrajt, protože to vypadá, že by byl dobrej na všechno, co na světle potřebuju přilepit :D

2DIX píše:
Já bych potřeboval zjistit. Jestli je lepší pro HID sadu ta clonka v potkávačkách ve světle nebo ne, nevíte někdo?
samozrejme ji tam nech. u mě jí nějakej doveda vyndal a trochu to oslňuje. navíc pokud se na to clonítko podíváš zblízka, tak je přesně řezaný a nebude to jen tak pro nic za nic... určitě bych ho nevyndával :wink: (kdybych si nedělal ty druhý světla, tak bych to původní rozdělal a to chybějící clonítko bych tam dodal)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz