|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je ned pro 22, 2024 2:26 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Autor |
Zpráva |
ToJa
|
Předmět příspěvku: Renault Laguna 3.0 12v po startu cuka Napsal: sob črc 04, 2009 6:45 am |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Mam takovy problem,ted mi Lagca tyden stala,nakopl sem ji a motor sebou trhal jakokdyby jel jen na 5 valcu,ale otackomer se ani nehnul skoro,jen to tak trhalo,kdyz sem pridal plyn,tak jakokdyby se tomu nechtelo,dusilo se to a kdyz to bylo studene a slapl sem na plyn tak chvilinku nic a pak se rozjela,ke klasice s odpojovanim kabelu sem se este nedostal(nebo dostal ale jen u 2 valcu,zbytek kryl kryt a spechal sem),ale mam tu 3 nahradni civky ze bych je prohodil(Svicky nove,kabely taky) jeste me napadlo tesneni pod hlavou kdyz je studene tak se stahne jak se zahreje roztahne se,pripominam ze se to stava jen kdyz to dlouho stoji treba 2 az 3 dny.Co poradite?
Zkousim to i tu jelikoz tady je zkusenosti s V6 vic nez kde jinde
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon črc 06, 2009 7:50 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Hoj, jeste kdy to dela podobny nesmysly je kdyz odpojis vstřikovače. Jako zní to samozřejmě, ale mam na dvou vtřikovačích praskly konektor a obcas vypadne. To jen kdyby to nahodou nebyly kabely atd.
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon črc 06, 2009 10:47 am |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Sou na nich takove bile konektory zajistene jakokdyby segrovkou ze??Sou 2 pinove??Ty sem prostrikal vsecky
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon črc 06, 2009 12:08 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
jestli to dela pri odpojenych vstrikach a konektory mas OK, tak co rikas na to, ze by to mohly byt vstriky?
nevim, pokud vynechava nejakej valec, nejdriv bych zkontroloval, jestli hazej vsechny svicky jiskru, kdyz ne, tak potom patrat po tom, proc nehazi (svicka, kabel, civka, rozdelovac atd) a kdyz hazej vsechny, tak zkontrolovat vstriky, respektive zkusit tam dat jiny a potom treba nechat tyhle zrenovovat.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon črc 06, 2009 1:55 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Takze sou to ty 2 pinove bile konektory zajistene??No ono uz sem to castecne vyresil,mel sem na zapalovaci civce zlomeny jeden kontakt na kabel ke svicce,nebo spis nalomeny,dal sem druhou civku a bylo to ok,ale pak mi to zas zacalo delat,vycistil sem skrtici klapku a ted mi to dela jen pri teplem motoru kdyz dam N sem tam na semaforu jen,prijde mi ze ma malo otacek aso cca 650 na N,necuka to kdyz to nastartuju studene a funguje sytic kdyz je to na 1000 otackach nebo kdyz jede klima.Proste mi prijde ze je tam malo otacek,da se to nejak postelovat samodoma???
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon črc 06, 2009 5:31 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Vzduch filtr předpokladam si kontroloval ale jeste me napada ze kdyz jsem si hral s tema vstrikama tak se mi podelalo jedno tesneni. a kdyz to netesnilo tak to taky klepalo. a mozna jestli to jede stejne tak - sice s tim nemam zkusenosti- ale volnobezny ventil by se teoreticky taky mohl ucpat
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon črc 06, 2009 6:14 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Ja jen vycvakl ty konektory a prostrikl,nijak sem je nedemontoval ale jak rikam je to lepsi,uvidim budu to sledovat,no jo co bych chtel auto bylo tesne pred hrobem a ja ho ozivil 15 let stare.Furt chcu aby to jezdilo jak nove
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: Re: Renault Laguna 3.0 12v po startu cuka Napsal: čtv črc 09, 2009 3:04 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
ToJa píše: Mam takovy problem,ted mi Lagca tyden stala,nakopl sem ji a motor sebou trhal jakokdyby jel jen na 5 valcu,ale otackomer se ani nehnul skoro,jen to tak trhalo,kdyz sem pridal plyn,tak jakokdyby se tomu nechtelo,dusilo se to a kdyz to bylo studene a slapl sem na plyn tak chvilinku nic a pak se rozjela,ke klasice s odpojovanim kabelu sem se este nedostal(nebo dostal ale jen u 2 valcu,zbytek kryl kryt a spechal sem),ale mam tu 3 nahradni civky ze bych je prohodil(Svicky nove,kabely taky) jeste me napadlo tesneni pod hlavou kdyz je studene tak se stahne jak se zahreje roztahne se,pripominam ze se to stava jen kdyz to dlouho stoji treba 2 az 3 dny.Co poradite? Zkousim to i tu jelikoz tady je zkusenosti s V6 vic nez kde jinde
Překontroluj si kabelová spojení pro benzínovou pumpu,vedoucí z řídící jednotky.U Safrána V6tky je na podběhu konektor,který je zdá se krapánek poddimenzovaný a dělalo mi to podobný trikule,jako Tobě.Našel jsem to pak taky díky tomu,že jsem to nemohl nastartovat,nebo že to naskočilo a hned zase zhaslo,či to škytalo jako že se tomu chce a nechce...při šlápnutí na plyn to nereagovalo anebo rovnou zhaslo.Když se mi to podařilo pak dostat do otáček,aby se mi přepnulo auto na plyn,tak to okamžitě přestalo dělat.To mi taky dost při hledání závady pomohlo.
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv črc 09, 2009 3:57 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Jak ses k tomu konektoru dostal zevnitr z motoru nebo od kola???Predpokladam ze myslis prave predni kolo
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát črc 10, 2009 3:26 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
ToJa píše: Jak ses k tomu konektoru dostal zevnitr z motoru nebo od kola???Predpokladam ze myslis prave predni kolo
Zevnitř z motoru.Ano,u safroše je to na pravé straně z pohledu řidiče.
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát črc 10, 2009 5:23 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Este sem zapomel jak je velky nebo jakou ma barvu nebo tvar
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|