 |
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je sob čer 21, 2025 6:09 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Levé přední rameno V6i Napsal: stř úno 04, 2009 9:42 am |
|
 |
2. Site Admin |
 |
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Hoj,
pomóc - zase sem se do něčeho pustil  chtěl jsem sundat rameno jak řikal Bóďa "Je to sranda"...no takze po dvou a půl hodině jsem vyndal komplet šroub ze zadního silentbloku, přední jsem povolil ale kvůli poloose nemůžu vyndat ten šroub, ale ta nejvetsi lahoda - čep...povolil jsem tu matku na čepu ale ta jen vyjela po zavitech nahoru a čep tam drží jak hovado - ale hlavně nevim jestli má vyjet rameno dolu i s šroubem čepu nebo jak??? ta svině nechce vylézt a auto mám na heveru takže ani nemužu dojet to někomu dát udělat
PROSÍM PORAĎTE MI o víkendu mám jet do Kutný Hory a ještě musim nechat zalisovat ten silentblok do ramene - prostě dneska musim bez podmínečně sundat to rameno...
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř úno 04, 2009 11:45 am |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no čep s ramenem musíš z těhlice vytlačit dolu (celej, i s tim závitem  ). a ten šroub v prostředním silenbloku ramene musíš povolit zespodu a vytáhnout.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř úno 04, 2009 12:02 pm |
|
 |
2. Site Admin |
 |
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
JJ šroub u silentbloku vim ten sem povolil zespoda ale nejde vytáhnout nahoru přes poloosu...ale hlavne ten čep nejde vytlačit ven takze asi vytáhnout poloosu z těhlice a pořádně do něj jebnout protože prostě nejde vyndat....no prostě asi nějakym způsobem nacpu tlumič nahoru s celym kolem a pak už snad nebude ten čep zkříženej....jinak mám ten dekl jakoby záclonkovej ale bez zaclonky:)
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř úno 04, 2009 12:15 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
doprdele, vymazalo se mi to... takze strucne
sroub musis povolit zeshora i zespoda a vytahnout zespoda. poloosu nevytahuj, kdyby bylo nehhur tak povol tehlici z tlumice a pak zkus rameno s cepem vytahnout.
za clonku bez clonky budu rad, vyriznu tam diru a implantuju tam moji clonku, ta je ok, ale to kolo potazeny kobercem je na hadry...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř úno 04, 2009 1:26 pm |
|
 |
2. Site Admin |
 |
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Jak jiste víš tak můj vůz je v jistém smyslu PROTOTYP takže samozřejmě ten šroub tam je obraceně než řikáš  takže když ho chceš teda horem vyndat, jak je tomu na mojem zázraku, tak v půlce šroubu naraziš na poloosu  takže budu muset cely to svinstvo i s tlumicem posunout co nejvic do zadu abych tim posunul poloosu a vyndal ten šroub...no nic neco snad vymyslim ale tesim se jak malej kluk az to bude hotovy  nepřestávám se divit co všechno dokázali na tom autě posrat a zničit 
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř úno 04, 2009 1:37 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no to teda potěš prdel 
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv úno 05, 2009 2:31 pm |
|
 |
2. Site Admin |
 |
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Bóďo jeste prosim te ten čep kdyz ho vezmu za ten sroub tak ma docela vůli - je to ok? nebo mam rovnou koupit novej stoji docela hovínko tak bych asi mel co?! jo a jeste jestli se musi taky zalisovat nebo ho vyměnim růčo?!
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv úno 05, 2009 4:10 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
MatesK píše: Bóďo jeste prosim te ten čep kdyz ho vezmu za ten sroub tak ma docela vůli - je to ok? nebo mam rovnou koupit novej stoji docela hovínko tak bych asi mel co?! jo a jeste jestli se musi taky zalisovat nebo ho vyměnim růčo?! jako nahoru dolu?
nema, proste cep, takze se ma hejbat na vsechny strany, jen ne nahoru dolu a nema to jit volne, spíš ztuha
když to rameno máš venku tak vyměn i ten čep, stojí od 300,- vejš... A pokud tam budeš nechávat zalisovat ty silentbloky tak tam nech zalisovat i ten čep, jako dá se vyměnit i na autě, že kdy ho vyndáš, tak ten novej tam prostě natlučeš že pod něj dáš trubku zapřenou o zem a do ramene mlátíš jak hluchej do vrat, ale je to spoustu práce a není to uplně nejlepší...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv úno 05, 2009 6:04 pm |
|
 |
2. Site Admin |
 |
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Dík za všechny rady! Konečně sem to rameno pokořil  už sem to borcovi dal a rikal ze zitra se mam stavit tak snad to vsechno klapne...
Když už píšu tak nandání tam - vsechny srouby přitáhnout "na krev" asi ne?!
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv úno 05, 2009 11:40 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
MatesK píše: Dík za všechny rady! Konečně sem to rameno pokořil  už sem to borcovi dal a rikal ze zitra se mam stavit tak snad to vsechno klapne... Když už píšu tak nandání tam - vsechny srouby přitáhnout "na krev" asi ne?! ok, neni zač.
ne, půl závitu před utržením 
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát úno 06, 2009 8:30 am |
|
 |
2. Site Admin |
 |
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Bóďa píše: MatesK píše: Dík za všechny rady! Konečně sem to rameno pokořil  už sem to borcovi dal a rikal ze zitra se mam stavit tak snad to vsechno klapne... Když už píšu tak nandání tam - vsechny srouby přitáhnout "na krev" asi ne?! ok, neni zač. ne, půl závitu před utržením 
No ty dva šrouby na silentblokach jsem povoloval hodinu tak si predstav jak byli dotahly:) obema nohama jsem se zaprel o auto a obema rukama za klic a jak se se zaprel tak sem byl uplne ve vzduchu 
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
 |
NeviM
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát úno 06, 2009 10:09 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
|
MatesK píše: Bóďa píše: MatesK píše: Dík za všechny rady! Konečně sem to rameno pokořil  už sem to borcovi dal a rikal ze zitra se mam stavit tak snad to vsechno klapne... Když už píšu tak nandání tam - vsechny srouby přitáhnout "na krev" asi ne?! ok, neni zač. ne, půl závitu před utržením  No ty dva šrouby na silentblokach jsem povoloval hodinu tak si predstav jak byli dotahly:) obema nohama jsem se zaprel o auto a obema rukama za klic a jak se se zaprel tak sem byl uplne ve vzduchu 
nejosvedcenejsi metoda pro vyndani toho spudniho cepu je pomlatit tu tehlici z boku, ono jak je to konicky, tak to vyskoci samo a je to asi desetkrat ucinejsi nez do nej mlatit seshora do ty zavitovy casti, tak priste 
_________________ Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|