Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát kvě 10, 2024 8:20 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zámky kapotu motoru spraveny!!!
PříspěvekNapsal: úte led 27, 2009 10:29 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Na stejné téma jsem založil tento topic.
Zámky jsem osadil pružinkami z R25tky.Byl jsem u blonďáků ale Safranovský zámky už byly fuč.Tak jsem omrknul z 25-tky a zjistil jsem,že ačkoli jsou jiné,princip je stejný.Malé pružinky jsem dnes použil a zámky opět fungují.Namísto těch čudlů jsem použil gumové kufrové distanční kolíky z R5-tky.Ty mají totiž na jedné straně malý průřez na šroubovák kvůli zatočení do karoserie.Tento gumový špalík je dostatečně tuhý,aby svojí úlohu v zámku splnil.Sračí ho pouze zkrátit a průřez malinko prodloužit,aby se to vlezlo na tu pacičku u zámku.Přesně padne do toho ohybu tyčky zámku otevírání.Pak už jenom správně seřídit táhlo a funguje to skvěle.
Na to,že mi chybělo v zámku:obě pérka malá,vratná pružina a původní táhlo bylo prasklé a pákový mechanismus v kabině mírně poškozený byla oprava vcelku v pohodě.Spravila to jedna podložka do pákového mechanismu v kabině,brzdové lanko na bicikl.jedno očko,plynová pružina a ty dvě malé pružinky z R25.
Většinou se potýkáte s problémy u těch čudlů.Pružinky vám nechybějí.Ta mechanická vědma,co to měla rozebrané přede mnou musela být úchylná na pérka,protože co rozmontovala,tak je tam už nevracela.Pružinka chyběla i v zámku kufru.Ten typ mechanika,který něco rozmontuje,posléze smontuje a i když mu na stole zbyde hrst součástek,aniž by ho to nějak vzrušilo a dal je zpět a vybodne se na to,mě fakt přivádí k záchvatu smíchu.Ale já mám stejně pocit,že původní majitel s tím byl pokaždé v servisu,protože si nic sám neopravoval.Nejdříve se mu přetrhlo lanko a tím to začalo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 28, 2009 9:03 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
:jop: hezky pekne blahopreji....ja jsem taky uz pokrocil...vsechno sem seštelovat, vsechny soucastky skoro jak novy, nicmene to stejne nefungovalo, no tak jsem nakonec zjistil ze se zlomila packa pod volantem kde je to uchyceny, takze sem prakticky za to lanko netahal :lol_ Bóďo nemáš nahodou tu packu pod volant?! jo a nechcete udelat seslost o vikendu s hejlákem?!

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 28, 2009 9:19 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
MatesK píše:
:jop: hezky pekne blahopreji....ja jsem taky uz pokrocil...vsechno sem seštelovat, vsechny soucastky skoro jak novy, nicmene to stejne nefungovalo, no tak jsem nakonec zjistil ze se zlomila packa pod volantem kde je to uchyceny, takze sem prakticky za to lanko netahal :lol_ Bóďo nemáš nahodou tu packu pod volant?! jo a nechcete udelat seslost o vikendu s hejlákem?!
Tak shodou okolností tu páčku mám taky zlomenou. Udělam jsem si z drátu vývod nad světlem a když chci otevřít kapotu, tak pod ní nejdřív musím zašmátrat, najít drát, zatáhnout a kapota se otevře.:D Horší bylo, když jsem to tam před tím měl "lagricově" na zvonkovým drátu a ten jednoho krásnýho dne praskl. Už jsem musel pod auto a šroubovákem hledat ty dva úchyty, abych je vycvakl. Jsem myslel, že u toho chcípnu... Ještě že mám 2,2 u kterýho pod kapotou skoro nic není (narozdíl od třílitra) a bylo tam aspoň trošku místa...
Se sešlostí souhlasím. A když už jsme u toho, nenachystal bys mi Bóďo ty úchyty na loketní opěrky do dveří? Bychom to tam o víkendu zrovna mohli navrtat, kdyby se Ti chtělo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 28, 2009 12:22 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
však jsem Heláku řikal, že o víkendu jsem pryč :D . měli jste přijet tenhle víkend... vrátim se asi až ve středu a budu dělat ty světla, pak se můžete stavit klidně až do neděle a skritizovati mi to, není problém :wink:
tu páčku nevim, jestli mam, podívam se, jednu jsem prodával ale teoreticky by tam měla být ještě jedna, pokud se do tý doby dostanu na chatu, tak se po tom podívám a vezmu i ty úchyty na opěrky a dalších asi milion drobností co po mě chce milion lidí :lol_

dyžtak to dořešíme jinde, ať to tu nezasí...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 28, 2009 7:25 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
MatesK píše:
:jop: hezky pekne blahopreji....ja jsem taky uz pokrocil...vsechno sem seštelovat, vsechny soucastky skoro jak novy, nicmene to stejne nefungovalo, no tak jsem nakonec zjistil ze se zlomila packa pod volantem kde je to uchyceny, takze sem prakticky za to lanko netahal :lol_ Bóďo nemáš nahodou tu packu pod volant?! jo a nechcete udelat seslost o vikendu s hejlákem?!

Tahat musíš s citem :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 29, 2009 11:31 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
viktoska píše:
MatesK píše:
:jop: hezky pekne blahopreji....ja jsem taky uz pokrocil...vsechno sem seštelovat, vsechny soucastky skoro jak novy, nicmene to stejne nefungovalo, no tak jsem nakonec zjistil ze se zlomila packa pod volantem kde je to uchyceny, takze sem prakticky za to lanko netahal :lol_ Bóďo nemáš nahodou tu packu pod volant?! jo a nechcete udelat seslost o vikendu s hejlákem?!

Tahat musíš s citem :roll:

Po boji je každý generálem :wink: už to samozřejmě vím taky :) ale kdyby jsi to řešil přes rok jako já jelikož nebyli čudlíky, brejle na kterejch to drží rozlamaný, haubna šoupnutá do strany, zadřený zámky kapoty tak možná by se to stalo i tobě že v tom všem si nevšimneš, že máš tu páčku zlomenou:)

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 15, 2009 4:33 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: úte pro 02, 2008 4:51 pm
Příspěvky: 117
Bydliště: Beroun
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE, lpg
Když už jste takoví machři ), neporadili byste mi, jak otevřít haubnu motoru? Páčka pod volantem funguje, ale někde dále je chyba, z pohledu řidiče se nadzvedává pravá část a levá drží a já bych celkem potřeboval zkontrolovat množství oleje (kape mi z vypouštěcího ventilu, dotáhnout nejde, budu muset vyměnit těsnění s novým olejem za cca 5t km).
Dá se věřit ukazateli v palubce - dost to tam kolísá - dle tlaku?
Zítra jedu do Krušných hor..
Zkoušel jsem něco vykoukat ze spodu, ale ten třílitr je tam nějak moc napěchovaný..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 15, 2009 5:59 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
nasilim vytahni levej blinkr a tam zatahni za lanko

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 16, 2009 5:03 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Atilla píše:
Když už jste takoví machři ), neporadili byste mi, jak otevřít haubnu motoru? Páčka pod volantem funguje, ale někde dále je chyba, z pohledu řidiče se nadzvedává pravá část a levá drží a já bych celkem potřeboval zkontrolovat množství oleje (kape mi z vypouštěcího ventilu, dotáhnout nejde, budu muset vyměnit těsnění s novým olejem za cca 5t km).
Dá se věřit ukazateli v palubce - dost to tam kolísá - dle tlaku?
Zítra jedu do Krušných hor..
Zkoušel jsem něco vykoukat ze spodu, ale ten třílitr je tam nějak moc napěchovaný..


Vzpadá to na ten čudl.Zkusil bych nejdřív,než začnu něco ničit,někomu říct,aby tahal za páku a pokusi se lehkým nadzvedáváním kapotu otevřít.Pak už holt pod auto anebo zkrze ten blinkr.

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 16, 2009 5:28 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
nemusí při tom nic ničit

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 22, 2009 8:49 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: úte pro 02, 2008 4:51 pm
Příspěvky: 117
Bydliště: Beroun
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE, lpg
Problém stále přetrvává. Dostanu se křešení vždy na chvíli po týdnu...
Jak radil Bóďa přes blinkr se člověk dostane k bovdenu, za ten může zatáhnout a zámky se otevřou. Provedl jsem na chalupě, pak odmontoval oba zámky, pročistil a dal zpět, vše se zdálo fungující, zaklapl jsem kapotu a zámky se neotvíraly. Při pokusu otevřit je potaháním bovdenu se lanko vyháklo a byl jsem namydlený. Dnes jsem se dostal ke zvedáku a povedlo se dlouhým šroubovákem zespodu zámky po jednom uvolnit. Ty jsou spojené tyčkou, která jezdí přes umělohmotný otočný vodící nasouvací mechanismus, ten jsem měl na obou z jedné strany ulomený, nemám náhradní, a proto jsem je stáhnul umělohmotnou rychlostahovací páskou. Trošku jsem je porovnal a na prázdno byl s výsledkem spokojený. S haubnou však systém nefunguje.

Měl bych prosbu na někoho z Prahy/blízkého okolí, sjet se podívat na funkční zavírání, abych vědel, kde je chyba, proč se mi otvírání nedaří zprovoznit. Možná někde něco ulomeného..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 25, 2009 8:13 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 09, 2008 6:10 pm
Příspěvky: 193
Bydliště: BOŽI DAR
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: zmena sani
Plány: oprava celeho laku, nebo folie
Auto snů: už mam
no maš tam přece vuly pred zamkem;levym; a lankem.Ja sem to vyřešil novym bovdenem na kola a problem byl pryč.to lanko musi bit lechce napnute


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 26, 2009 7:18 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
hele jestli ti vyhovuje prosek praha 9 tak se stav. S klucíma Bohuňkovíma sme to dali o vikendu do kupy. Oteviram kapotu jednim prstem :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 28, 2009 12:18 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: úte pro 02, 2008 4:51 pm
Příspěvky: 117
Bydliště: Beroun
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE, lpg
MatesK píše:
hele jestli ti vyhovuje prosek praha 9 tak se stav. S klucíma Bohuňkovíma sme to dali o vikendu do kupy. Oteviram kapotu jednim prstem :lol_


Rád zajedu )
Psal jsem ti na maila..


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz