Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pon dub 29, 2024 6:14 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tlactiko S na Automate + spotreba 3,0V6
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 12:25 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
Chalani, chcel som sa spytat dve veci:

1) Mam automat a je tam na pake tlacitko ktore ked stalcim tak sa rozsvieti pri pake male cervene S. Myslel som si ze to bude dajaky Sport alebo tak, ale zda sa mi ze automat radi rovnako so zapnutym aj vypnutym S-kom. Ako to ma original pracovat?

2) ake mate skusenosti so spotrebou 3,0V6 automat? 8litrov som samozrejme necakal, ale pri normalnej jazde mesto / mimo mesta sa dostavam na priemerky okolo 16l co sa mi zda aj celkom dost. Pri 120tke na tempomate to ukazuje cca 11l . Nemoze byt motor v dajakom nudzovom rezime, alebo daco podobneho? Kontrolka motora na palubke nesvieti...

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tlactiko S na Automate + spotreba 3,0V6
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 1:12 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
taxman píše:
Chalani, chcel som sa spytat dve veci:

1) Mam automat a je tam na pake tlacitko ktore ked stalcim tak sa rozsvieti pri pake male cervene S. Myslel som si ze to bude dajaky Sport alebo tak, ale zda sa mi ze automat radi rovnako so zapnutym aj vypnutym S-kom. Ako to ma original pracovat?

2) ake mate skusenosti so spotrebou 3,0V6 automat? 8litrov som samozrejme necakal, ale pri normalnej jazde mesto / mimo mesta sa dostavam na priemerky okolo 16l co sa mi zda aj celkom dost. Pri 120tke na tempomate to ukazuje cca 11l . Nemoze byt motor v dajakom nudzovom rezime, alebo daco podobneho? Kontrolka motora na palubke nesvieti...
to tlačítko sport je na to, že automat řadí ve vyšších otáčkách (nechává motor víc vytočit).

jinak ta tvoje spotreba je docela vyšší, co si pamatuju, tak to byl docela mazec, ale tolik zase ne

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 1:34 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
no, asi to budem mat pokazene, lebo mne to radi rovnako... aspon sa mi tak zda. Dam si na to pozor a skusim to odsledovat.

Tak pojdem s tym asi na diagnostiku, lebo uprimne povedane som cakal pri normalnej jazde tak 11-12, 13 by som zniesol, ale 16 je moc.

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 4:07 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Musis na to vic slapat pak radi ve vyssich otackach kdyz jedes normalne radi normalne,mam to tak taky na Lagune 3.0 12v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 4:37 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no jeste abych to upresnil, tak s tim tlacitkem sport to radi ve vyssich otackach a pri seslapnuti plynovyho pedalu uplne na zem to podradi az o dva stupne

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 6:05 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
Bóďa píše:
no jeste abych to upresnil, tak s tim tlacitkem sport to radi ve vyssich otackach a pri seslapnuti plynovyho pedalu uplne na zem to podradi az o dva stupne

abych to upresnil,tak u toho hnedyho automata to taky nefungovalo, sledoval jsem to, at to mas zmackle nebo ne, tak kdyz plyn zatlacis do podlahy, tak to podradi o dva stupne (pokud je to zrovna vzhledem k otackam/prevodovemu stupni mozne)... asi je to jen takove placebo efekt tlacitko :lol_

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 6:11 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Bóďa píše:
no jeste abych to upresnil, tak s tim tlacitkem sport to radi ve vyssich otackach a pri seslapnuti plynovyho pedalu uplne na zem to podradi az o dva stupne
Sem si rikal ze z 50 pri tom S to jelo nejak lip nez normalne,takze podradi o 2 aha


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 9:38 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
NeviM píše:
Bóďa píše:
no jeste abych to upresnil, tak s tim tlacitkem sport to radi ve vyssich otackach a pri seslapnuti plynovyho pedalu uplne na zem to podradi az o dva stupne

abych to upresnil,tak u toho hnedyho automata to taky nefungovalo, sledoval jsem to, at to mas zmackle nebo ne, tak kdyz plyn zatlacis do podlahy, tak to podradi o dva stupne (pokud je to zrovna vzhledem k otackam/prevodovemu stupni mozne)... asi je to jen takove placebo efekt tlacitko :lol_
abych to upresnil, tak jsi peknej kecka, my jsme to zkoušeli a s "eskem" to řadilo pozdějc. nefungovalo to pak možná, když to řadilo jenom zpátečku a trojku :lol_ . vim, že to potom blblo, ale vždy, když se rozsvítila ta malá kontrolka, tak to šlo.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 26, 2009 6:36 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
U mě to teda žádné placebo tlačítko není, řadí až v 6000 a podřazuje dřív dolů při ubrání plynu. Když na to ale šlapeš bez S do plných,tak je to skoro stejné, akorát zařadí nahoru o něco dřív.

Já jezdím na benzín tak za 11 průměr,přesně to nevím,bo mi nejde počítač.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 26, 2009 8:27 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
oki, tak ja si to odsledujem a uvidime ako mi to teda naozaj funguje. Dakujem za odpovede. :)

ku spotrebe: no tych 11 keby to zralo, tak by som nepovedal ani pol slova. S tym budem musiet poriadky narobit, lebo za 16 uzivim na tu istu trasu obydve fuega sucastne :evil:

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 26, 2009 9:38 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Ahoj,
mám sice manuál řazení ale za ten rok a neco jsem vysledoval ze spotreba je az neuveritelne zavisla na seslapavani plynu....90 % casu jezdim po praze a i proto je u me spotreba hodne promenliva.....ale kdyz jedu fakt podlahu tak se dostanu s prumerem klidne na 20 jako nic, uz jsem zvladnul prumernou na 30l/100km :) ....ale kdyz jedu opravdu 50kmh a nejsou zacpy tak sem tak na 12litrech.....preci jenom do třílitru se vejde dost paliva

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 26, 2009 12:22 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
MatesK píše:
Ahoj,
mám sice manuál řazení ale za ten rok a neco jsem vysledoval ze spotreba je az neuveritelne zavisla na seslapavani plynu....90 % casu jezdim po praze a i proto je u me spotreba hodne promenliva.....ale kdyz jedu fakt podlahu tak se dostanu s prumerem klidne na 20 jako nic, uz jsem zvladnul prumernou na 30l/100km :) ....ale kdyz jedu opravdu 50kmh a nejsou zacpy tak sem tak na 12litrech.....preci jenom do třílitru se vejde dost paliva


To ti odesla lambda ne,Matesku?To není možný :shock: To by se ti fakt vyplatilo Biturbo teda,to bys jezdil za míň.... Měl bys o tom uvažovat...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 26, 2009 1:06 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Max900R píše:
To ti odesla lambda ne,Matesku?To není možný :shock: To by se ti fakt vyplatilo Biturbo teda,to bys jezdil za míň.... Měl bys o tom uvažovat...


No lambda odejit mohla to je mozny jelikoz nevim jak bych to poznal:)...nicmene tech 30 bylo na useku asi 3 km kdyz jsem zkousel novej vzduchovej filtr :twisted: .... jinak si myslim ze ty spotrebe hodne nahrava ze mam prokuchanej katalizator, KN vzduchovej filtr a pred nim trubku s nahubkem vyvedenou na naraznik takze o naky to procento vzduchu tam asi jede vic nebo minimalne lip nez s default saním a jeste k tomu mi "fouka" vyfuk lehoulince u motoru a docela dost za katalizatorem....

O BI bohuzel uvazuju az moc casto:) je pro me v tuhle chvili nerealny - mam za zadama velkej dluh a jeste by to chtelo hodne investic...a k tomu kdyz pripoctu jaky bych mel pocit ze do BI musim cpat penize tak uz bych si nedokazal nechat ani na jidlo :lol_ takze BI zatim rozhodne ne :lol:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 26, 2009 2:57 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Citace:
No lambda odejit mohla to je mozny jelikoz nevim jak bych to poznal:)...nicmene tech 30 bylo na useku asi 3 km kdyz jsem zkousel novej vzduchovej filtr :twisted: .... jinak si myslim ze ty spotrebe hodne nahrava ze mam prokuchanej katalizator, KN vzduchovej filtr a pred nim trubku s nahubkem vyvedenou na naraznik takze o naky to procento vzduchu tam asi jede vic nebo minimalne lip nez s default saním a jeste k tomu mi "fouka" vyfuk lehoulince u motoru a docela dost za katalizatorem....

O BI bohuzel uvazuju az moc casto:) je pro me v tuhle chvili nerealny - mam za zadama velkej dluh a jeste by to chtelo hodne investic...a k tomu kdyz pripoctu jaky bych mel pocit ze do BI musim cpat penize tak uz bych si nedokazal nechat ani na jidlo :lol_ takze BI zatim rozhodne ne :lol:


No to bys poznal,nejelo by to a zralo tricet uplne normalne.

Ja mam taky takove mysky,ze se uz uz vidim v biturbu,ale pak me to taky vzdycky prejde. Kdybych se na to aspon nemusel zadluzit,tak bych do nej asi sel, ale zadluzit se s vidinou,ze do toho jeste dal budu vrazet, je docela krize...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 26, 2009 7:07 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
Biturbo je pekne auto, vo vsetkom s vami suhlasim, ale neni to auto na kazdy den. Myslim si ze to sice bolo povodne tak myslene, ale dneska uz take auto bezne pouziva asi iba velmi maly zlomok jeho majitelov. Vasinou to maju ako druhe, popripade tretie auto, a na prechadzky chodi iba z casu na cas. Mam kamarata ktory ma Alfu 156 GTA v uprave od Autodelty (prevrtana na 3,7l cca 400k). Kupoval to ako auto na kazdy den a po case si kupil druhu 156tku, tentokrat obycajny 6valec a vozi sa na tom... neunosne naklady. Takisto, ja som sa doteraz vozil na Fuegu a druhe som si zacal stavat ako auto na vikend. Teraz kedze som si na kazdy den kupil safrana, fuego co som pouzival denno denne pojde asi napredaj. Zostanem pri konfiguracii auto na kazdy den safrane, auto na vikend 2,0Turbo fuego.

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz