Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je ned čer 22, 2025 10:05 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Demontáž motoru zavírání klapky přístupu vzduchu
PříspěvekNapsal: úte bře 03, 2009 3:50 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Nejde mi motůrek pro otevírání a zavírání klapky přístupu vzduchu.Abych vyloučil čidla apod.,tak jsem konektor napojil napřímo a motorek nijak nereagoval.Každopádně by se měla klapka při aktivaci funkce uzavřeného okruhu zavřít.Zůstává však neustále otevřená.Takže mi to hlásí samozřejmě závadu.Při poslechu a po zapnutí A.C. slyším jak se rozběhne kompresor.Teď,když je venku zima,tak i tak občas zapnu na pár minut A.C.,aby se to protočilo.Protože ale při jízdě nasávám studený vzduch,tak se automaticky klapka nezavírá,takže po restartu jednotky mi to závadu nehlásí.Když ale zastavím a začne to nasávat teplý vzduch zpoza kapoty,tak se mi rozsvítí SERVIS a hlásí to závadu.Klima ale chladí dál,pouze bez klapky ale pokud jí budu v létě zapínat bude chladit hůř.
To byla omáčka a teď k věci...než se pustím do demontáže svýho "mazlíka",tak bych byl vděčný za každou dobrou radu,JAK VYMONTOVAT MOTOREK KLAPKY.Vymontoval jsem na straně spolujezdce snad všechno,co vymontovat šlo ale motorek je řekl bych na dvou šroubech,ke kterým je přístup jak k penězům.Má někdo osobní zkušenost s jeho demontáží?Anebo bude muset dolu celá palubka?Jde mi o to,že demontáží palubky se mi odstaví auto.Když už by byla dole,tak by se udělaly i ostatní drobnosti typu žárovičky,vysprávka výduchů vzduchu apod. a nemá cenu to montovat dříve,než bude opravený motorek.

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 03, 2009 4:58 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Ahoj,
první na co bych tě upozornil, že moje klapka se neotevírá kvůli špatnému kabelu klimy, přesněji v konektoru ktery je na panelu klimy tak se nějakým způsobem v něm kabely podělali a taky nefunguje...
obávám se že bez palubní desky to nepůjde, měl jsem ji sundanou a když sem to viděl tak to nevypadalo že by to šlo když je namontovaná....
Dallší že jestli chceš dát klimu fakt do pucu a nejseš si uplně jistej funkčností tak bych tu palubku dal pryč a v klidu si vyzkoušíš každej motůrek jestli jede přesně jak má...ta palubka neni na tak dlouho - myslim ze se to vyplatí
Jenom mě napadá jestli se bavíš o klapce pod pravým stěračem :) :oops: to popisuju já :D jo a když se mnou myšlená klapka neotevře tak to táhne vzduch od nohou u spolujezdce

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 03, 2009 8:03 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
MatesK píše:
Ahoj,
první na co bych tě upozornil, že moje klapka se neotevírá kvůli špatnému kabelu klimy, přesněji v konektoru ktery je na panelu klimy tak se nějakým způsobem v něm kabely podělali a taky nefunguje...
obávám se že bez palubní desky to nepůjde, měl jsem ji sundanou a když sem to viděl tak to nevypadalo že by to šlo když je namontovaná....
Dallší že jestli chceš dát klimu fakt do pucu a nejseš si uplně jistej funkčností tak bych tu palubku dal pryč a v klidu si vyzkoušíš každej motůrek jestli jede přesně jak má...ta palubka neni na tak dlouho - myslim ze se to vyplatí
Jenom mě napadá jestli se bavíš o klapce pod pravým stěračem :) :oops: to popisuju já :D jo a když se mnou myšlená klapka neotevře tak to táhne vzduch od nohou u spolujezdce


Přesně tuhle klapku mám na mysli...pod pravým stěračem,tam,co se dává pylovej filtr.Já jí mám permanetně otevřenou.Zavřít nejde,ani když zespodu do ní zatlačím.Kabely to nebude,protože jsem zkusil navést do motůrku proud napřímo a ani nehlesnul.Známej,co těmhle věcem rozumí mi řekl,že jednoduchý test je,když např.na jeden kontakt připojím kostru a o druhý kontakt budu brnkat napájeným drátem,tak by to mělo jiskřit,pokud je motorek živej.A ani ťuk.Mě přijde až upečenej,protože vím,že kdyby byl o.k. a i kdyby byl odpojený od proudu,tak by s ním mělo být možné pohybovat.Zkrátka klapka by mělam jít tahem zavřít a otevřít.Já s ní ani nehnu.Ten převod jena motorek napojený ale ani se to nehne.Jenom to pruží.Je jasný,že motorek musí ven.Jinak si nemohu stěžovat.Trochu mě zlobilo topení.Bylo to ventilátorem,protože se to nerozběhlo,díky konektoru,kterej je asi taky trochu nedomyšlenej.Už to bylo jednou opravovaný,tak jsem to rozdělal ,vyčistil a zase to fachá.Topí to krásně,fouká to dobře,akorát mi nejde levá strana rozmražování př.okna.Už jsem to tady psal.Nakonec se mi podařilo si to podle manuálu otestovat a došel jsem až k oknu samotnému.Kostra a +12V tam jde,ikdyž mě ještě nenapadlo oddělat ten silikonový ochranný obal,co je přímo na okně.Když jsem to ale propíchnul,tak tam napětí šlo.Zase si ale říkám,že kdyby to bylo odlomený,tak by to po zatažení odpadlo.Asi bude v kelu okno.To ale neřeším,hlavní je ten podělanej motůrek.K těm dvěma šroubům fakt není přístup.Zkusím se ještě mrknout do katalogu Uni-Maxu.Mají tam fakt suprový vychytávky pro servisy.Různý speciální klíče a šroubováky na tyhle problémové věci.A je to profi a za slušné ceny.Apropó,jak dlouho Ti trvalo,než jsi odmontoval palubku?Návod na demontáž mám,jenom jestli bys mi nemohl dát pifku na některý vychytávky či problémový místa.Rád bych to fakt zkrátil na minimum.To víš,garáž nemám a ještě nebývá tak dlouho světlo :lol_

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 03, 2009 8:39 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
MatesK píše:
Ahoj,
první na co bych tě upozornil, že moje klapka se neotevírá kvůli špatnému kabelu klimy, přesněji v konektoru ktery je na panelu klimy tak se nějakým způsobem v něm kabely podělali a taky nefunguje...
obávám se že bez palubní desky to nepůjde, měl jsem ji sundanou a když sem to viděl tak to nevypadalo že by to šlo když je namontovaná....
Dallší že jestli chceš dát klimu fakt do pucu a nejseš si uplně jistej funkčností tak bych tu palubku dal pryč a v klidu si vyzkoušíš každej motůrek jestli jede přesně jak má...ta palubka neni na tak dlouho - myslim ze se to vyplatí
Jenom mě napadá jestli se bavíš o klapce pod pravým stěračem :) :oops: to popisuju já :D jo a když se mnou myšlená klapka neotevře tak to táhne vzduch od nohou u spolujezdce


Přesně tuhle klapku mám na mysli...pod pravým stěračem,tam,co se dává pylovej filtr.Já jí mám permanetně otevřenou.Zavřít nejde,ani když zespodu do ní zatlačím.Kabely to nebude,protože jsem zkusil navést do motůrku proud napřímo a ani nehlesnul.Známej,co těmhle věcem rozumí mi řekl,že jednoduchý test je,když např.na jeden kontakt připojím kostru a o druhý kontakt budu brnkat napájeným drátem,tak by to mělo jiskřit,pokud je motorek živej.A ani ťuk.Mě přijde až upečenej,protože vím,že kdyby byl o.k. a i kdyby byl odpojený od proudu,tak by s ním mělo být možné pohybovat.Zkrátka klapka by mělam jít tahem zavřít a otevřít.Já s ní ani nehnu.Ten převod jena motorek napojený ale ani se to nehne.Jenom to pruží.Je jasný,že motorek musí ven.Jinak si nemohu stěžovat.Trochu mě zlobilo topení.Bylo to ventilátorem,protože se to nerozběhlo,díky konektoru,kterej je asi taky trochu nedomyšlenej.Už to bylo jednou opravovaný,tak jsem to rozdělal ,vyčistil a zase to fachá.Topí to krásně,fouká to dobře,akorát mi nejde levá strana rozmražování př.okna.Už jsem to tady psal.Nakonec se mi podařilo si to podle manuálu otestovat a došel jsem až k oknu samotnému.Kostra a +12V tam jde,ikdyž mě ještě nenapadlo oddělat ten silikonový ochranný obal,co je přímo na okně.Když jsem to ale propíchnul,tak tam napětí šlo.Zase si ale říkám,že kdyby to bylo odlomený,tak by to po zatažení odpadlo.Asi bude v kelu okno.To ale neřeším,hlavní je ten podělanej motůrek.K těm dvěma šroubům fakt není přístup.Zkusím se ještě mrknout do katalogu Uni-Maxu.Mají tam fakt suprový vychytávky pro servisy.Různý speciální klíče a šroubováky na tyhle problémové věci.A je to profi a za slušné ceny.Apropó,jak dlouho Ti trvalo,než jsi odmontoval palubku?Návod na demontáž mám,jenom jestli bys mi nemohl dát pifku na některý vychytávky či problémový místa.Rád bych to fakt zkrátil na minimum.To víš,garáž nemám a ještě nebývá tak dlouho světlo :lol_

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 04, 2009 11:16 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
viktoska píše:
Přesně tuhle klapku mám na mysli...pod pravým stěračem,tam,co se dává pylovej filtr.Já jí mám permanetně otevřenou.Zavřít nejde,ani když zespodu do ní zatlačím.Kabely to nebude,protože jsem zkusil navést do motůrku proud napřímo a ani nehlesnul.Známej,co těmhle věcem rozumí mi řekl,že jednoduchý test je,když např.na jeden kontakt připojím kostru a o druhý kontakt budu brnkat napájeným drátem,tak by to mělo jiskřit,pokud je motorek živej.A ani ťuk.Mě přijde až upečenej,protože vím,že kdyby byl o.k. a i kdyby byl odpojený od proudu,tak by s ním mělo být možné pohybovat.Zkrátka klapka by mělam jít tahem zavřít a otevřít.Já s ní ani nehnu.Ten převod jena motorek napojený ale ani se to nehne.Jenom to pruží.Je jasný,že motorek musí ven.Jinak si nemohu stěžovat.Trochu mě zlobilo topení.Bylo to ventilátorem,protože se to nerozběhlo,díky konektoru,kterej je asi taky trochu nedomyšlenej.Už to bylo jednou opravovaný,tak jsem to rozdělal ,vyčistil a zase to fachá.Topí to krásně,fouká to dobře,akorát mi nejde levá strana rozmražování př.okna.Už jsem to tady psal.Nakonec se mi podařilo si to podle manuálu otestovat a došel jsem až k oknu samotnému.Kostra a +12V tam jde,ikdyž mě ještě nenapadlo oddělat ten silikonový ochranný obal,co je přímo na okně.Když jsem to ale propíchnul,tak tam napětí šlo.Zase si ale říkám,že kdyby to bylo odlomený,tak by to po zatažení odpadlo.Asi bude v kelu okno.To ale neřeším,hlavní je ten podělanej motůrek.K těm dvěma šroubům fakt není přístup.Zkusím se ještě mrknout do katalogu Uni-Maxu.Mají tam fakt suprový vychytávky pro servisy.Různý speciální klíče a šroubováky na tyhle problémové věci.A je to profi a za slušné ceny.Apropó,jak dlouho Ti trvalo,než jsi odmontoval palubku?Návod na demontáž mám,jenom jestli bys mi nemohl dát pifku na některý vychytávky či problémový místa.Rád bych to fakt zkrátil na minimum.To víš,garáž nemám a ještě nebývá tak dlouho světlo :lol_


Hele u ty palubky když nejseš blázen a všechno hned netaháš silou tak tam nic zas tak prokletýho neni, ale jestli vydržíš tak dneska nevim jak to pujde ale kazdopadne tu palubku musim taky shodit takze bych nafotil nakej postup :wink: akorat ze mam jenom fotomobil tak to snad nebude uplne nahovno :lol: aspon me to donuti začít - doted sem si to odročoval kvůli zimě ta ale už skoro opadla takže bych měl začít:)

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 04, 2009 7:13 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
MatesK píše:
viktoska píše:
Přesně tuhle klapku mám na mysli...pod pravým stěračem,tam,co se dává pylovej filtr.Já jí mám permanetně otevřenou.Zavřít nejde,ani když zespodu do ní zatlačím.Kabely to nebude,protože jsem zkusil navést do motůrku proud napřímo a ani nehlesnul.Známej,co těmhle věcem rozumí mi řekl,že jednoduchý test je,když např.na jeden kontakt připojím kostru a o druhý kontakt budu brnkat napájeným drátem,tak by to mělo jiskřit,pokud je motorek živej.A ani ťuk.Mě přijde až upečenej,protože vím,že kdyby byl o.k. a i kdyby byl odpojený od proudu,tak by s ním mělo být možné pohybovat.Zkrátka klapka by mělam jít tahem zavřít a otevřít.Já s ní ani nehnu.Ten převod jena motorek napojený ale ani se to nehne.Jenom to pruží.Je jasný,že motorek musí ven.Jinak si nemohu stěžovat.Trochu mě zlobilo topení.Bylo to ventilátorem,protože se to nerozběhlo,díky konektoru,kterej je asi taky trochu nedomyšlenej.Už to bylo jednou opravovaný,tak jsem to rozdělal ,vyčistil a zase to fachá.Topí to krásně,fouká to dobře,akorát mi nejde levá strana rozmražování př.okna.Už jsem to tady psal.Nakonec se mi podařilo si to podle manuálu otestovat a došel jsem až k oknu samotnému.Kostra a +12V tam jde,ikdyž mě ještě nenapadlo oddělat ten silikonový ochranný obal,co je přímo na okně.Když jsem to ale propíchnul,tak tam napětí šlo.Zase si ale říkám,že kdyby to bylo odlomený,tak by to po zatažení odpadlo.Asi bude v kelu okno.To ale neřeším,hlavní je ten podělanej motůrek.K těm dvěma šroubům fakt není přístup.Zkusím se ještě mrknout do katalogu Uni-Maxu.Mají tam fakt suprový vychytávky pro servisy.Různý speciální klíče a šroubováky na tyhle problémové věci.A je to profi a za slušné ceny.Apropó,jak dlouho Ti trvalo,než jsi odmontoval palubku?Návod na demontáž mám,jenom jestli bys mi nemohl dát pifku na některý vychytávky či problémový místa.Rád bych to fakt zkrátil na minimum.To víš,garáž nemám a ještě nebývá tak dlouho světlo :lol_


Hele u ty palubky když nejseš blázen a všechno hned netaháš silou tak tam nic zas tak prokletýho neni, ale jestli vydržíš tak dneska nevim jak to pujde ale kazdopadne tu palubku musim taky shodit takze bych nafotil nakej postup :wink: akorat ze mam jenom fotomobil tak to snad nebude uplne nahovno :lol: aspon me to donuti začít - doted sem si to odročoval kvůli zimě ta ale už skoro opadla takže bych měl začít:)


Podařilo se mi to demontovat bez demontáže palubky.Motorek jsem vyndal,rozebral,rozchodil a x-krát ho ještě nechal poběhat a chodí.Převody jsou v pořádku.Tak jsem to tam ještě gut promazal a zítra,páč už byla tma se ho pokusím zase šoupnout zpátky.Akorát si asi budu muset vyrobit nějaký vychytávky.Pořád mi upadává šroubek.Zkusím ho do voříšku nalepit.Měl jsem obavy z toho horního šroubku,nakonec,když jsem to okolo "očistil",tak je tam jednou tolik místa,než u toho spodního šroubku.Potřeboval bych ale ruce mojí roby,ty moje jsou jako poleno.

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Postup demontáže-montáže
PříspěvekNapsal: čtv bře 05, 2009 8:45 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Tak je to hotovo,takže jak jsem slíbil,tak činím...
Postup:demontovat kastlík(pro ty,co mají airbagy,tak airbagy:s tím ale zkušenost nemám,bohužel)
demontovat kryt u nohou spolujezdce(dva šrouby napravo z boku,dva zespodu u nohou spolujezdce)
Zespodu vyšroubovat šroubek,co drží výduch.Výduch odejmout.Odejmout S-koleno bočního přívodu vzduchu do dveří.Odstranit plastovou motpásku u hlavního výduchu a odejmout co nejopatrněji trubku.Tato trubka je velice choulostivá.S naprostou pravděpodobností na obvodu praskne.Pro zpětnou montáž je vhodné si jí pospravit.Vyřešil jsem to kombinací chemoprénu a klasické sešívačky.Poté už je na motorek dobře vidět,ne však se k němu dozadu dostat.Opatrně tedy podélně zleva doprava naříznete tlumící izolační zástěnu za motorkem a zatlačíte jí dolů tak,aby se za motorkem udělalo místo.V tuto chvíli se lze na zadní šroub dostat.Šroub je kombinací šestky ořechu anebo křížového šroubu.Použil jsem plastový kloubový nástavec,na který bylo možné napojit el.šroubovák.S tímto šel šroubek ven dobře.U předního šroubku ale není dost místa,tudíž tam jsem již musel použít pouze oříšek s krátkým nástavcem a povolit to silou mezi prsty.Nedostal jsem tam ani malou ráčnu.Není od věci si něco na to rychle vyrobit.Neměl jsem ale po ruce zrovna nikoho,kdo by mi něco někam na něco navařil.Chc e to trpělivost,dostatek světla a brejlovcům doporučuji kontaktní čočky.Brejle jsem měl permanentně zamlžený,jak jsem u toho funěl :lol:
Montáž je přesným opakem demontáže.Při uchycování motorku bylo třeba si pozici osičky správně nastavit.Chvilku to trvá,než se trefíte.Řešil jsem to aktivací motorku přes klim.jednotku a pouze jsem ve vhodnou chvíli rozpojil konektor.Nesmí motorek dojet na doraz,pak nejde nasadit.Nasazuje se lépe v pozici zavřené klapky,t.j.když se páka přibližuje k vám.Po nasazení na čep je potřeba zatlačit a zacvaknout motorek do držáků.Pak je trochu pakárna šroubky nasadit a zašroubovat.Ideální jsou magnetické oříšky.Já ho ale neměl,páč měli v železářství nejmenší osmičku.Vyřešil jsem to:u předního šel nasadit růčo a pak utáhnout,u zadního jsem použil vteřinového lepidla a šlo to hned napoprvé.Pak jenom vyzkoušet,jestli maká a pokračovat...Natlačit zpět tu přeřízlou tumící stěnu.Nasadit opravenou trubku hlavního výduchu a nezapomenout jí stáhnout novou páskou.Nasadit S-koleno bočního dveřního výduchu,nasadit samotný plastový výduch a zespodu ho přišroubovat.Přidělat kryt spodní a namontovat kastlík.Než jsem na to přišel,tak jsem to dělal celý den.Dneska jsem to musel dělat znova a měl jsem to za chvíli.

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz