Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob dub 20, 2024 5:09 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tempomat
PříspěvekNapsal: úte led 20, 2009 10:27 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Nejde mi tempomat.Kde bych měl začít s kontrolou?
Díky za všechny rady... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 20, 2009 11:03 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
-jestli se ti rozsviti oranzovej ťuplík na tom cudliku vedle radicky.
-u me je to treba kontaktem na volantu, je tam vlastne takovej otocnej kontakt - musis sundat volant....ale mozna to pujde jenom bokem ofouknout kontaktolem, to me nikdy nenapadlo az ted:D

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 3:58 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
Taky mi nefunguje tempomat.
Nejdříve jsem myslel že je špatné tlačítko. Po rozebráni jsem zjistil že mi v něm akorát nesvítí žárovky. jedná je funkční a druhá ne. Myslím, že to nemá vliv.
Ten kontakt na volantu mě nenapadnul. Je ještě něco jiného co bych měl zkontrolovat? Kromě toho?

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 4:11 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Ridici jednotku tempa,popripade skrtici klapku vede tam od podtlakoveho balonku takova tycka co otevira nebo privira klapku


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Tempomat opraven!!!
PříspěvekNapsal: čtv led 29, 2009 5:14 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Tak dnes jsem se rozhodnul trochu víc omrknout ten tempomat a...řídící jednotka pod sedadlem spolujezdce byla zapojená,tak jsem přešel do motorového prostoru.Odpojil jsem hadici vedoucí do podtlakového ventilu a nastartoval jsem auto.Přišlo mi,že vůbec nic nepodsává(možná že ani ve volnoběhu nemusí...),tak jsem to celý nahoře odstrojil,abych se přesvědčil,že není hadička porušená.Nakonec jsem našel na levé straně,kde je hadička napojená na kovovou trubku vedoucí okolo motoru podélnou prasklinu,kde vzduch podsával.Lehce jsem jí zkrátil o ten prasklý kousek,zpět nasadil a už to fachá.
Takže,kdyby se to někomu hodilo,tak...překontrolovat vedení pro podsávání podtlakového ventilu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tempomat opraven!!!
PříspěvekNapsal: čtv led 29, 2009 9:23 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
viktoska píše:
Tak dnes jsem se rozhodnul trochu víc omrknout ten tempomat a...řídící jednotka pod sedadlem spolujezdce byla zapojená,tak jsem přešel do motorového prostoru.Odpojil jsem hadici vedoucí do podtlakového ventilu a nastartoval jsem auto.Přišlo mi,že vůbec nic nepodsává(možná že ani ve volnoběhu nemusí...),tak jsem to celý nahoře odstrojil,abych se přesvědčil,že není hadička porušená.Nakonec jsem našel na levé straně,kde je hadička napojená na kovovou trubku vedoucí okolo motoru podélnou prasklinu,kde vzduch podsával.Lehce jsem jí zkrátil o ten prasklý kousek,zpět nasadil a už to fachá.
Takže,kdyby se to někomu hodilo,tak...překontrolovat vedení pro podsávání podtlakového ventilu.


Ahoj díky za info. V neděli bych měl mít čas na auto, tak se snad dostanu pod něj a podívám se na můj tempomat a na servo :) Jen možná otázečka. Jak má vypadat tá řídicí jednotka od tempomatu? Protože pod sedadlem spolujezdce je docela dost drátku s velkým konektorem. Sedačky jsou plně elektrické, hodně drátu vede k pohonu a k vyhříváni, tak se ptám, jestli se mám dívat trošku jinam, hlavně na co?

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tempomat opraven!!!
PříspěvekNapsal: čtv led 29, 2009 10:25 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Pepe_5 píše:
viktoska píše:
Tak dnes jsem se rozhodnul trochu víc omrknout ten tempomat a...řídící jednotka pod sedadlem spolujezdce byla zapojená,tak jsem přešel do motorového prostoru.Odpojil jsem hadici vedoucí do podtlakového ventilu a nastartoval jsem auto.Přišlo mi,že vůbec nic nepodsává(možná že ani ve volnoběhu nemusí...),tak jsem to celý nahoře odstrojil,abych se přesvědčil,že není hadička porušená.Nakonec jsem našel na levé straně,kde je hadička napojená na kovovou trubku vedoucí okolo motoru podélnou prasklinu,kde vzduch podsával.Lehce jsem jí zkrátil o ten prasklý kousek,zpět nasadil a už to fachá.
Takže,kdyby se to někomu hodilo,tak...překontrolovat vedení pro podsávání podtlakového ventilu.


Ahoj díky za info. V neděli bych měl mít čas na auto, tak se snad dostanu pod něj a podívám se na můj tempomat a na servo :) Jen možná otázečka. Jak má vypadat tá řídicí jednotka od tempomatu? Protože pod sedadlem spolujezdce je docela dost drátku s velkým konektorem. Sedačky jsou plně elektrické, hodně drátu vede k pohonu a k vyhříváni, tak se ptám, jestli se mám dívat trošku jinam, hlavně na co?



Odsuneš sedačku co nejvíc dopředu.Vlezeš si ze zadu pod prostor na nohy pravého zadního sedadla,odhrneš koberec a objeví se před tebou plastový kryt na dva hvězdicové šrouby.Ty odmontuješ a dostaneš se do prostoru,kde se(podle výbavy)nachází několik řídících jednotek.Tuším že kromě tempomatu,který tam mám jako jedinou jednotku, tam bývá ŘJ proměnlivého posilovače brzd a určitě ještě něco(ale nevím co :-? ).ŘJ pro tempomat má při pohledu ze předu,napravo velký konektor(10 nebo 12 pin ve dvou řadách) a nalevo pouze jeden konektor(asi zem).Řekl bych,že se to nedá poplést,protože ty ostatní konektory byly krapánek menší(spíš drobnější zpracování).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tempomat opraven!!!
PříspěvekNapsal: čtv led 29, 2009 10:32 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
viktoska píše:
Pepe_5 píše:
viktoska píše:
Tak dnes jsem se rozhodnul trochu víc omrknout ten tempomat a...řídící jednotka pod sedadlem spolujezdce byla zapojená,tak jsem přešel do motorového prostoru.Odpojil jsem hadici vedoucí do podtlakového ventilu a nastartoval jsem auto.Přišlo mi,že vůbec nic nepodsává(možná že ani ve volnoběhu nemusí...),tak jsem to celý nahoře odstrojil,abych se přesvědčil,že není hadička porušená.Nakonec jsem našel na levé straně,kde je hadička napojená na kovovou trubku vedoucí okolo motoru podélnou prasklinu,kde vzduch podsával.Lehce jsem jí zkrátil o ten prasklý kousek,zpět nasadil a už to fachá.
Takže,kdyby se to někomu hodilo,tak...překontrolovat vedení pro podsávání podtlakového ventilu.


Ahoj díky za info. V neděli bych měl mít čas na auto, tak se snad dostanu pod něj a podívám se na můj tempomat a na servo :) Jen možná otázečka. Jak má vypadat tá řídicí jednotka od tempomatu? Protože pod sedadlem spolujezdce je docela dost drátku s velkým konektorem. Sedačky jsou plně elektrické, hodně drátu vede k pohonu a k vyhříváni, tak se ptám, jestli se mám dívat trošku jinam, hlavně na co?



Odsuneš sedačku co nejvíc dopředu.Vlezeš si ze zadu pod prostor na nohy pravého zadního sedadla,odhrneš koberec a objeví se před tebou plastový kryt na dva hvězdicové šrouby.Ty odmontuješ a dostaneš se do prostoru,kde se(podle výbavy)nachází několik řídících jednotek.Tuším že kromě tempomatu,který tam mám jako jedinou jednotku, tam bývá ŘJ proměnlivého posilovače brzd a určitě ještě něco(ale nevím co :-? ).ŘJ pro tempomat má při pohledu ze předu,napravo velký konektor(10 nebo 12 pin ve dvou řadách) a nalevo pouze jeden konektor(asi zem).Řekl bych,že se to nedá poplést,protože ty ostatní konektory byly krapánek menší(spíš drobnější zpracování).


Díky moc. V neděli se podívam.

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tempomat
PříspěvekNapsal: pon srp 09, 2010 8:53 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: pon kvě 10, 2010 12:03 pm
Příspěvky: 1
Bydliště: Ostrava 17
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Initiale Paris
Úpravy: Tonovana okna, dení svícení, audio.
Plány: Top stav.... pouze sen :-D
Auto snů: BMW M6 cabrio
Mam prodřeny ten podtlakovy balonek... co stím dá se spravit nebo kde ho sehnat??? pls help. rady prosim na email. martin2032@seznam.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tempomat
PříspěvekNapsal: úte srp 10, 2010 9:57 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
www.blondaci.cz

nebo uživatel Bóďa nějakej bude mít...

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz