|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je stř dub 24, 2024 2:53 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř led 28, 2009 8:13 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Bóďa píše: Hejláku, kdyby to nešlo, tak sem ty rádia vem a uděláme z nich jedno. Ty mechanický části použijem z tohodle zakódovanýho a ostatní z toho druhýho, je to jak skládačka, je tam několik panelů na sobě a je to hodotový za chvíli. Bude stačit vzít ten panel s CD z toho zakódovanýho a šoupnout do toho druhýho, popřípadě jestli to má poškrábanej přední panel s tlačíkama tak taky vyměnit a je to za půl hoďky. A zbyde Ti zakódovaný s nefunkčním CD... No, tomu bych se právě chtěl vyhnout. To druhý rádio by si právě vzal táta s tím, že by to pak připojil na changer, takže by mu to nejedoucí CD nevadilo. Asi bych to v nejhorším případě poslal někam na rozkódování...:\
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv úno 05, 2009 8:34 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Tak jsem před týdnem (po tom co si s tím nevěděli rady ani v Renaultu, ani na fórech s kódama) dával rádio na rozkódování. Včera jsem si pro něj přijel a (světe div se) rádio jede. Akorát mě teda ti servisáci řekli, že si s tím ani oni nevěděli rady a že to museli poslat nějakýmu většímu fanšmejkrovi. Prý v tom rádio byl nalitej software z nějakýho jinýho typu (proto mě v Renaultu nemohli přijít normální cestou na správnej kód).
No, ale zase taková výhra to není. Po tom co jsem rádio zapojil, tak to vůbec nečetlo CD. Po příjezdu domů jsem vzal čistící CD, strčil ho do rádia a šmirgloval ho tam asi 10 minut pořád dokola. Mechanika se začala pomalu probírat a číst. Teď jsem v takové fázi, že CD to načte pokaždé, ale buď to přeskakuje jen tak a nebo to přeskakuje pokaždé, když přejedu přes kterejkoliv hrbol...
Chci se zeptat, jestli s tím nemá někdo zkušenost. Podle mě to může být buď roztřesená (uvolněná) čočka a nebo pořád jen zaprášená... A nebo taky stářím zesláblej laser a s tím nic neudělám...:\
Přijde mi, že mi to rádio někdo nepřeje. Už mám 2, obě s CD a u obou to CD nejede (buď vůbec a nebo jen kulhavě)...
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv úno 05, 2009 1:22 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
to gratuluju, kolik si za to vzali? docela věda ty rádia, nějakej software atd, jak se to tam dává?
to rádio přivez a kup technickej líh, vyčistíme to, pokud není čočka už uvolnená. Už jsem to na dvou rádiích ze safrana čistil (pak na hifi věži, vypalovačcce atd ). Popřípadě teď nedávno jsem četl, že u některejch takovejch zařízení (CD, DVD atd, co má laser) se dá zesílit laser potenciometrem, kterej tam občas je, tak na to juknem, jestli je v tomhle rádiu nevim, od tý doby co jsem to zjistil jsem žádný ještě neměl otevřený.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv úno 05, 2009 2:04 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Bóďa píše: to gratuluju, kolik si za to vzali? docela věda ty rádia, nějakej software atd, jak se to tam dává? to rádio přivez a kup technickej líh, vyčistíme to, pokud není čočka už uvolnená. Už jsem to na dvou rádiích ze safrana čistil (pak na hifi věži, vypalovačcce atd ). Popřípadě teď nedávno jsem četl, že u některejch takovejch zařízení (CD, DVD atd, co má laser) se dá zesílit laser potenciometrem, kterej tam občas je, tak na to juknem, jestli je v tomhle rádiu nevim, od tý doby co jsem to zjistil jsem žádný ještě neměl otevřený. Ok, mám i nějakou supr čistící vodičku přímo na čočky. Ale mám spíš strach, že je právě uvolněná...:\ Nevim, uvidíme. Slezem se o víkendu asi v sobotu, ne?
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv úno 05, 2009 2:19 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
hejlák píše: Bóďa píše: to gratuluju, kolik si za to vzali? docela věda ty rádia, nějakej software atd, jak se to tam dává? to rádio přivez a kup technickej líh, vyčistíme to, pokud není čočka už uvolnená. Už jsem to na dvou rádiích ze safrana čistil (pak na hifi věži, vypalovačcce atd ). Popřípadě teď nedávno jsem četl, že u některejch takovejch zařízení (CD, DVD atd, co má laser) se dá zesílit laser potenciometrem, kterej tam občas je, tak na to juknem, jestli je v tomhle rádiu nevim, od tý doby co jsem to zjistil jsem žádný ještě neměl otevřený. Ok, mám i nějakou supr čistící vodičku přímo na čočky. Ale mám spíš strach, že je právě uvolněná...:\ Nevim, uvidíme. Slezem se o víkendu asi v sobotu, ne? ok tak to dovez. a jo, v sobotu to bude nejlepsi
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv úno 05, 2009 4:25 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Me to taky skakalo pres kazdy hrbol,od te doby co mi to ten chlapek procistil tak ok
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob úno 07, 2009 9:27 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Čoveče, tak se zdá, že pročištění pomohlo. Jak jsem se vracel z Kutné Hory, tak to nepřekočilo sand ani jendou... Bóďo, díky Ti!
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob úno 07, 2009 11:43 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
hejlák píše: Čoveče, tak se zdá, že pročištění pomohlo. Jak jsem se vracel z Kutné Hory, tak to nepřekočilo sand ani jendou... Bóďo, díky Ti! ok, to jsem rád . možná tomu taky pomohlo to naše "plovoucí" uložení rádia . já zase děkuju za ty lišty, ale jsem na to teda zvědavej
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
sparky07
|
Předmět příspěvku: Re: kódování u originálního rádia Napsal: čtv led 13, 2011 5:01 am |
|
|
Pisálek.. |
Registrován: sob říj 09, 2010 4:55 pm Příspěvky: 52
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: netusim
|
caute chlapci teraz som doviezol safrana a je tam nejake alpine radio na kazety....+cahnger v kufri...pekne je ze mam kod....aj ho pyta...ale ja ani za boha neviem prist na to ako ho tam zadat...vobec nic nefunguje nech stlacam hocico.....nemate s tym nahodou niekto nejake skusenosti?:( vyskusal som vaaazne vsetko
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: kódování u originálního rádia Napsal: čtv led 13, 2011 6:56 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Zadává se ovladáním pod volantem .
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
sparky07
|
Předmět příspěvku: Re: kódování u originálního rádia Napsal: pát led 14, 2011 11:52 am |
|
|
Pisálek.. |
Registrován: sob říj 09, 2010 4:55 pm Příspěvky: 52
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: netusim
|
ty koky a to ako prosiim ta?aj to som skusal:D:D
|
|
Nahoru |
|
|
sparky07
|
Předmět příspěvku: Re: kódování u originálního rádia Napsal: pát led 14, 2011 1:22 pm |
|
|
Pisálek.. |
Registrován: sob říj 09, 2010 4:55 pm Příspěvky: 52
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: netusim
|
tak uz som na to prisiel diiky moc:)) problem vsak je ze ten kod nesedi...kurna:D
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: kódování u originálního rádia Napsal: pát led 14, 2011 2:44 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Teď is z hlavy nepamatuju link, ale jsou fóra, kam napíšeš sériové číslo rádia a oni Ti obratem napíšou kód...
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: kódování u originálního rádia Napsal: sob led 15, 2011 12:17 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Ten link je na stránkách Renault clubu ČR v kategorii HIFI.Napíšeš tam čísla ze štítku rádia a a podle nějakého klíče se to dá spočítat.
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: kódování u originálního rádia Napsal: sob led 15, 2011 9:17 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
jj, nedavno jsem tam psal a zhruba do dvou hodin jsem ho mel... parada, teda kdyz zrovna nejsi zlodej... :-(
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|