|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pát dub 19, 2024 7:56 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
hejlák
|
Předmět příspěvku: kódování u originálního rádia Napsal: pát led 16, 2009 7:36 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Tak jsem si nedávno koupil originální rádio, dneska jsem ho zapojil a vypadá to, že je kódovaný. Nevím to určitě, protože jsem ještě nezapojil display. Rádio se sice rozsvítí, ale nekomunikuje. Když zapojím starý origo rádio (kde přestalo fungovat CD), tak se to normálně rozjede (i bez displaye). Neví někdo, jestli se to dá řešit jinou cestou, než to dát někomu přímo na rozkódování za šílenej peníz?
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob led 17, 2009 5:39 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Přece za takovýhle věci nebudeš platit, neblbni. To je Alpina nebo co se tam davalo? Dost rádií sem už od kódoval, ale většinou Blaupunkty a Grundigy. Teď sem to teda dost dlouho nedělal, proto si nemůžu vzpomenout na jednu www stránku, ale až jí zase objevim tak ti jí sem dám. Hele na netu je tohodle mraky, většinou teda v americe, nebo u helmutů. Stránky fungujou jako tohle forům, s tím že ty je poprosíš o kód a instrukce jak ho zadat, což neni vždy brnkačka, každá značka to má jinak. Takže teda, o tohle je poprosíš a popíšeš jim rádio, ale hlavně výrobní číslo. Moderátoři toho fóra podle výrobního čísla zjistí kód. Je to dost o hledání takovýhle fór, ale zase je to grátis.
Pokusim se nějaký najít abys věděl co máš hledat. Pak ti to sem hodim.
http://forum.ecoustics.com/bbs/messages/4/544026.html
http://www.mixx.com/stories/178975/free ... _blaupunkt
Najeď na google, zadej třeba Alpine security code a hledej, takovýhle stránky.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob led 17, 2009 7:14 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Dával se tam Philisps (2DIN), taková ta věžička.
Já už o tady těhdle fórech něco málo četl, ale moc jsem tomu nevěřil. Jestli to tak fakt jde, tak by to byla paráda. Pak mrknu na rádio a napíšu tam. Taky jsem četl, že to jde snad i zjistit přímo u Renaultu, pokud jim dáš VIN auta, z kterýho to bylo. VINko bych mohl taky dozjistit...
Díky!
|
|
Nahoru |
|
|
schwayk
|
Předmět příspěvku: kod u Renault Napsal: ned led 18, 2009 10:35 am |
|
|
Pokročilý |
Registrován: pát dub 04, 2008 6:21 pm Příspěvky: 31 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: ---
|
Ahoj,
měl jsem podobnej problem ... měl jsem zakodovaný radio a kod nikdo nevěděl. Povodní majitel bohužel umřel a kod nikomu nesdělil. Takže jsem navštívil originální Renault servis v Brně na Lesné ... nejdřív mi teda dali špatný kod , takže jsem musel čekat 30 minut než jsem to mohl zadat znovu (interval se pořád zvětšuje po špatným zadání) a pak sem to zadal a vše bylo OK. Dokonce to bylo i ZADARMO. Takže bych se nebál zajít do Renaulta a poprosit o kod, oni to najdou zachvilku (když jsou šikovní) a ty nemušíš nic hledat na netu.
Měj se a hodně štěstí
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: kod u Renault Napsal: ned led 18, 2009 2:08 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
schwayk píše: Ahoj, měl jsem podobnej problem ... měl jsem zakodovaný radio a kod nikdo nevěděl. Povodní majitel bohužel umřel a kod nikomu nesdělil. Takže jsem navštívil originální Renault servis v Brně na Lesné ... nejdřív mi teda dali špatný kod , takže jsem musel čekat 30 minut než jsem to mohl zadat znovu (interval se pořád zvětšuje po špatným zadání) a pak sem to zadal a vše bylo OK. Dokonce to bylo i ZADARMO. Takže bych se nebál zajít do Renaulta a poprosit o kod, oni to najdou zachvilku (když jsou šikovní) a ty nemušíš nic hledat na netu. Měj se a hodně štěstí Ok, díky za radu. A potřeboval jsi teda ten VIN auta v kterým to bylo původně?
|
|
Nahoru |
|
|
schwayk
|
Předmět příspěvku: Re: kod u Renault Napsal: ned led 18, 2009 4:15 pm |
|
|
Pokročilý |
Registrován: pát dub 04, 2008 6:21 pm Příspěvky: 31 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: ---
|
to už je tak 2 roky zpátky ... takže pořádně nevim. Pamatuju si, že vyndávali radio a koukali určo na číslo co bylo na něm, ale VIN nevim ... když tak tam zkus zavolat a zeptat se co je zapotřeví.
|
|
Nahoru |
|
|
schwayk
|
Předmět příspěvku: Re: kod u Renault Napsal: ned led 18, 2009 4:15 pm |
|
|
Pokročilý |
Registrován: pát dub 04, 2008 6:21 pm Příspěvky: 31 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: ---
|
to už je tak 2 roky zpátky ... takže pořádně nevim. Pamatuju si, že vyndávali radio a koukali určo na číslo co bylo na něm, ale VIN nevim ... když tak tam zkus zavolat a zeptat se co je zapotřeví.
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: kod u Renault Napsal: úte led 27, 2009 9:42 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
No, tak jsem včera byl v Renault Oportunity s VINkem a rádiem. Něco v počítači chvilku dělali, pak mi řekli, že v autě z kterýho mám VIN to rádio nebylo původní, tak mi dali nějakej "univerzální" kód. Já byl štastnej jak blecha. Hned po příjezdu domů jsem rádio hodil do auta, čekal přes půl hoďky (aby mě rádio vůbec nechalo nasázet kód) a následně kód zadal. NIC! Kód je špatnej... Dneska jsem zavolal do Renaultu a řekli mi, že jinej kód nemaj, leda to nechat někde rozkódovat. Já už z toho začínám bláznit.
Jinak jsem taky projížděl všelijaký fóra, instaloval různý dekódovací prográmky, ale nikde jsem nenašel nic na rádio se sérovým číslem 22 DC 982/62B (našel jsem akorát 22DC982/72B).
Nemá ještě někdo nějaký eso v rukávu? Za vše budu vděčnej...
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte led 27, 2009 12:20 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
No taky by mě docela zajímalo, jak tohle funguje.Já sice kartičku s kódem k rádiu mám, ale v životě jsem ten kód nemusel zadávat a to jsem měl rádio venku, odpojenou baterku několikrát atd. Prostě jsem ho dal do auta a jelo hned,akorát se vymazaly nastavení stanic a equalizeru....
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte led 27, 2009 12:51 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Mě se na Ph I u té věže taky nikdy nezakódovalo,ikdyž bylo bez proudu.Co mám teď Ph II a mám dva ty Philipsy co popisuje hejlák,jeden na CD a jeden na kazety,tak musim zadávat kod pokaždé,jakmile je auto bez baterky.Ani nevím,zda jde ten kód vyřadit,abych ho nemusel pořád zadávat.U té věže v Ph I to šlo.
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte led 27, 2009 1:03 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Ja mám teďkonc ty rádia taky dvě, jenže u jedné to CD nejede (a celkově je ve špatným stavu) a kód tam zadávat nemusím. Je to zvláštní...
Já jsem z toho všeho jelen...
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte led 27, 2009 1:20 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Já teda mám obě funkční i s kódy,ale původní bylo na kazety a já chtěl na CD.Obě tedy fungují,ale používám to na CD a druhé mám doma ve skříni.
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte led 27, 2009 3:13 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Ještě zkusím zajet do druhýho Renaultu v Brně. Volal jsem tam a řekli, že to tam sice stojí 2 kila, ale ty by si vzali jen pokud by ten správnej kód zjistili a odzkoušeli... Nemám co ztratit.
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte led 27, 2009 7:06 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Taky mam tu vez nikdy po me nechtela kod tak nevim,ale cd sem mel taky ve spatnem stavu dal sem to opravit,sice to stalo 600 ale jine radio by stalo litr a buhvi co by melo spatne,takhle mam cd mechaniku vycistenou a cd jedou hned a bez problemu,i na hrbech prestaly vynechavat
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte led 27, 2009 8:39 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
pokud to po vás nechce kód pod odpojení od proudu, tak je to rádio už odkódovaný. Píše vám to nahoře na displeji "code" při zapnutí klíčku (rádia)?
Hejláku, kdyby to nešlo, tak sem ty rádia vem a uděláme z nich jedno. Ty mechanický části použijem z tohodle zakódovanýho a ostatní z toho druhýho, je to jak skládačka, je tam několik panelů na sobě a je to hodotový za chvíli. Bude stačit vzít ten panel s CD z toho zakódovanýho a šoupnout do toho druhýho, popřípadě jestli to má poškrábanej přední panel s tlačíkama tak taky vyměnit a je to za půl hoďky. A zbyde Ti zakódovaný s nefunkčním CD...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|