|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pon dub 29, 2024 6:16 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Karlos
|
Předmět příspěvku: Těsnění pod hlavou Napsal: stř led 07, 2009 9:14 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm Příspěvky: 141 Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
|
Nevíte někdo kde se hledaj peníze na opravy?
Odešlo mi těsnění pod jednou z hlav, nejhorší na tom je že nevim pod kterou. Rencek mi přestal topit a pár dní na to začal tlakovat chladící systém (fouká do vody). Při opravě rovnou udělám i rozvody a doufám, že to stihnu opravit do nějakýho srazu Teď musím jezdit IBIZOU 1.2i !!!
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř led 07, 2009 9:35 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
sice to sem asi nepatři, ale pokud bys měl zájem, tak tu mam navic tesnění pod hlavy (pod obě) zn. Glaser, nechal bych to levně.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Karlos
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř led 07, 2009 9:39 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm Příspěvky: 141 Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
|
Co znamená levně? A jsou uplně nové?
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř led 07, 2009 9:47 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
samozrejme, ze jsou uplne nove, kdyby nebyly uplne nove, tak jsou nepouzitelne, ze...
jinak cenu bych si představoval 600,- . myslim si, že je to hodně slušný.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
Naposledy upravil Bóďa dne stř led 07, 2009 9:57 pm, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
Karlos
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř led 07, 2009 9:51 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm Příspěvky: 141 Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
|
Daji se použít starší i když to je zoufalý tah
600 za kus? Levé a Pravé. Možná že se dohodnem.
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob led 10, 2009 1:11 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Hele a seš si jistej že ti odešlo těsnění pod hlavou? Dělá ti to bublinky v nádobce nebo kouří hodně bíle (při týhle zimě se to sice těžko pozná)? Voda mizí? Jestli ti jen někde neteče topení, nebo neni hodně zavzdušněný.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
Karlos
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob led 10, 2009 8:31 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm Příspěvky: 141 Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
|
2DIX píše: Hele a seš si jistej že ti odešlo těsnění pod hlavou? Dělá ti to bublinky v nádobce nebo kouří hodně bíle (při týhle zimě se to sice těžko pozná)? Voda mizí? Jestli ti jen někde neteče topení, nebo neni hodně zavzdušněný. Ne ne Dixi. Jak říkáš, běhaj bublinky do nádržky a voda se neztrácí.
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob led 10, 2009 1:52 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Karlos píše: 2DIX píše: Hele a seš si jistej že ti odešlo těsnění pod hlavou? Dělá ti to bublinky v nádobce nebo kouří hodně bíle (při týhle zimě se to sice těžko pozná)? Voda mizí? Jestli ti jen někde neteče topení, nebo neni hodně zavzdušněný. Ne ne Dixi. Jak říkáš, běhaj bublinky do nádržky a voda se neztrácí.
A to jen tak jo? Nebo jsi uvařil? To se mi nezdá, že by těsnění odešlo jen tak samo od sebe....
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Karlos
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob led 10, 2009 9:55 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm Příspěvky: 141 Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
|
A to jen tak jo? Nebo jsi uvařil? To se mi nezdá, že by těsnění odešlo jen tak samo od sebe....[/quote]Mám tam najeto 157 000 km a netuším jak s tim kdo jezdil předemnou. Safík nejdřív přestal topit. To znamenalo, že těsnění je už načatý a jak to tlakovalo chladící kapalinu, tak to nemohlo cirkulovat do topení. Po nějakym čase ježdění to to těsnění nejspíš dodělalo. Teď už kapalinu chvíli po nastartování začne vyhazovat přes nádržku a rychle se přehřejvá.
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|