Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát kvě 10, 2024 3:56 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Dovoz Biturbo
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 1:50 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Tak jsem začal přemýšlet, že bych si dovezl biturbo třeba z Francie, ale je vůbec nějaká cesta, jak ho dostat u nás na papíry? EURO 2 nesplňuje, mladší 8 let už vůbec není, takže to asi nebude tak jednoduché že? Jak to udělal třeba ten Honza, co byl na sraze?

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dovoz Biturbo
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 2:17 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Max900R píše:
Tak jsem začal přemýšlet, že bych si dovezl biturbo třeba z Francie, ale je vůbec nějaká cesta, jak ho dostat u nás na papíry? EURO 2 nesplňuje, mladší 8 let už vůbec není, takže to asi nebude tak jednoduché že? Jak to udělal třeba ten Honza, co byl na sraze?


Jeste je moznost jezdit bez papiru - vykon a jizdni vlastnosti na to staci :lol_ :lol_ :lol_


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dovoz Biturbo
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 2:43 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
MatesK píše:
Max900R píše:
Tak jsem začal přemýšlet, že bych si dovezl biturbo třeba z Francie, ale je vůbec nějaká cesta, jak ho dostat u nás na papíry? EURO 2 nesplňuje, mladší 8 let už vůbec není, takže to asi nebude tak jednoduché že? Jak to udělal třeba ten Honza, co byl na sraze?


Jeste je moznost jezdit bez papiru - vykon a jizdni vlastnosti na to staci :lol_ :lol_ :lol_


JJ, ta možnost je tu vždycky... ;-) Nebo hodit takové ty cedulky Biturbo,jak davaji v autosalonu-stejne pri tom poctu,kolik jich je v CR by jim to bohate stacilo ;-)

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 3:47 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
Co já vim, tak by ti měl stačit origo vejkej techničák a pak podle země nějaká licence od autorizovanýho prodejce ???? Nevim tak nějak. A tady STK + emise + evidence + za 5tis hodit na českej čistopis + 5tis. přepis asi už + 800Kč SPZ a máš to v garáži. :jop:

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 19, 2008 8:53 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
2DIX píše:
Co já vim, tak by ti měl stačit origo vejkej techničák a pak podle země nějaká licence od autorizovanýho prodejce ???? Nevim tak nějak. A tady STK + emise + evidence + za 5tis hodit na českej čistopis + 5tis. přepis asi už + 800Kč SPZ a máš to v garáži. :jop:


No to je pravda, ale jak je to s těma emisema a stářím? Platí to nebo neplatí? Nebo je nějaká cesta jak to udělat jinak?

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 19, 2008 9:11 am 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Podle me dovoz podle stari byl uz zrusen


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 19, 2008 9:45 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
ToJa píše:
Podle me dovoz podle stari byl uz zrusen


Přesně, ten už se mi zdá neplatí přes rok.

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 19, 2008 12:22 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Co je třeba k žádosti o schválení technické způsobilosti jednotlivě dovezeného silničního vozidla předložit:

---bla bla bla--- jasné věci jako evidenčku, žádost a tak
ale pak je tohle:

* technickým protokolem vydaným zkušební stanicí, jedná-li se o kategorie M1, M2 nebo N1, splňující emisní limity ve výfukových plynech podle normy EURO 2, od jehož první registrace v jiném státě neuplynula ke dni vystavení jednotné celní deklarace nebo ke dni vystavení dokladu o vyřazení vozidla z registru jiného státu doba delší než osm let nebo které nebylo registrováno v jiném státě anebo o vozidlo kategorie L, O1, O2, T nebo S, od jehož první registrace v jiném státě neuplynula ke dni vystavení jednotné celní deklarace nebo ke dni vystavení dokladu o vyřazení vozidla z registru jiného státu doba delší než osm let nebo které nebylo registrováno v jiném státě, anebo o vozidlo ostatních kategorií, od jehož první registrace v jiném státě neuplynula ke dni vystavení jednotné celní deklarace nebo ke dni vystavení dokladu o vyřazení vozidla z registru jiného státu doba delší než pět let nebo nebylo registrováno v jiném státě,
* technickým protokolem vydaným pověřenou zkušebnou, jedná-li se o vozidlo, u kterého byly lhůty podle písm. d) překročeny


Jenže pak je tady ještě tahle klausule ohledně toho certifikátu ES...

Kdy rozhodne okresní úřad o schválení technické způsobilosti jednotlivě dovezeného silničního vozidla.

Obecní úřad obce s rozšířenou působností rozhodne o schválení technické způsobilosti jednotlivě dovezeného silničního vozidla jestliže žadatel prokáže, že:

* pro silniční vozidlo bylo uděleno osvědčení o homologaci typu ES,
* na vozidle nebyly provedeny žádné konstrukční změny a vozidlo je nově vyrobeno a má k dispozici ES prohlášení o shodě,
* nejde-li o nově vyrobené vozidlo, lze rozhodnout o schválení jeho technické způsobilosti, je-li technickým protokolem vydaným zkušební stanicí doloženo, že svým provedením odpovídá udělené homologaci typu ES.

Obecní úřad obce s rozšířenou působnosti rozhodne o schválení technické způsobilosti jednotlivě dovezeného silničního vozidla, u něhož není prokázáno udělení osvědčení o homologaci typu ES a

* které nebylo dosud registrováno, nebo
* jedná-li se o vozidlo kategorie M1, M2 nebo N1, splňující emisní limity ve výfukových plynech podle normy EURO 2, od jehož první registrace v jiném státě neuplynula ke dni vystavení jednotné celní deklarace nebo ke dni vystavení dokladu o vyřazení vozidla z registru jiného státu doba delší než osm let, anebo o vozidlo kategorie L, O1, O2, T nebo S, od jehož první registrace v jiném státě neuplynula ke dni vystavení jednotné celní deklarace nebo ke dni vystavení dokladu o vyřazení vozidla z registru jiného státu doba delší než osm let, anebo o vozidlo ostatních kategorií, od jehož první registrace v jiném státě neuplynula ke dni vystavení jednotné celní deklarace nebo ke dni vystavení dokladu o vyřazení vozidla z registru jiného státu doba delší než pět let.


Takže jestli tomu dobře rozumím, tak pokud to auto přivezu ze země EU, tak stačí, když má certifikát ES (což nevím, jestli Biturbo má). Pokud bych ho koupil třeba ve Švýcarsku, tak jsem v háji, protože nesplňuje EURO 2 a není mladší 8 let. Nebo je to fuk odkud je, když má certifikát ES? Kurňa jsem z toho jelen...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 19, 2008 1:41 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
hele myslim ze tohle by melo bejt vsechno v klidku, vdyt tak pred rokem se to nejvic resilo ze se sem budou dovazet popelnice atd. bratranec si tak pred rokem, ani ne, dovazel E30 (takze starou jebku :) z nemec, ten majitel mu tam zajistil prevozky a on si tu s tim pak dosel na evidencku, zaplatil nejaky ty poplatky a ma to normal prihlaseny. jestli chces, tak se ho zeptam, tak to presne bylo a co to obnaselo. ale myslim ze staci ze je to ze zeme EU, ze na to stari se uz nehraje.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 19, 2008 3:15 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Bóďa píše:
hele myslim ze tohle by melo bejt vsechno v klidku, vdyt tak pred rokem se to nejvic resilo ze se sem budou dovazet popelnice atd. bratranec si tak pred rokem, ani ne, dovazel E30 (takze starou jebku :) z nemec, ten majitel mu tam zajistil prevozky a on si tu s tim pak dosel na evidencku, zaplatil nejaky ty poplatky a ma to normal prihlaseny. jestli chces, tak se ho zeptam, tak to presne bylo a co to obnaselo. ale myslim ze staci ze je to ze zeme EU, ze na to stari se uz nehraje.


JJ, fakt by mě to docela zajímalo od člověka, který už tím prošel. Dík.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 19, 2008 5:18 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Max900R píše:
Bóďa píše:
hele myslim ze tohle by melo bejt vsechno v klidku, vdyt tak pred rokem se to nejvic resilo ze se sem budou dovazet popelnice atd. bratranec si tak pred rokem, ani ne, dovazel E30 (takze starou jebku :) z nemec, ten majitel mu tam zajistil prevozky a on si tu s tim pak dosel na evidencku, zaplatil nejaky ty poplatky a ma to normal prihlaseny. jestli chces, tak se ho zeptam, tak to presne bylo a co to obnaselo. ale myslim ze staci ze je to ze zeme EU, ze na to stari se uz nehraje.


JJ, fakt by mě to docela zajímalo od člověka, který už tím prošel. Dík.
prijede asi o vikendu nebo proste nejak do vanoc, tak mu reknu at si sem sedne a napise to :D

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát led 02, 2009 6:03 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
hele sorry, uplne jsem na to pres svatky zapomnel, ale ted je tu bratranec zas, tak ho poprosim... kazdopadne biturbo by euro 2 splňovat mělo, alespoň klasickej 3,0 ho splňuje, bohužel v techničaku biturba emise nejsou vyplněný, protože při dovozu to asi nevyplnili, ale kouknu do biturba, prej tam je ten průkaz z emisí a tam by to mělo bejt.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 03, 2009 5:06 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Bóďa píše:
hele sorry, uplne jsem na to pres svatky zapomnel, ale ted je tu bratranec zas, tak ho poprosim... kazdopadne biturbo by euro 2 splňovat mělo, alespoň klasickej 3,0 ho splňuje, bohužel v techničaku biturba emise nejsou vyplněný, protože při dovozu to asi nevyplnili, ale kouknu do biturba, prej tam je ten průkaz z emisí a tam by to mělo bejt.
Takze klasicky 3.0 12v v safrane splnuje Euro 2??To bude i Laguna ne?Taky to nemam nikde v technicaku :-?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: 2
PříspěvekNapsal: sob led 03, 2009 5:31 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ToJa píše:
Bóďa píše:
hele sorry, uplne jsem na to pres svatky zapomnel, ale ted je tu bratranec zas, tak ho poprosim... kazdopadne biturbo by euro 2 splňovat mělo, alespoň klasickej 3,0 ho splňuje, bohužel v techničaku biturba emise nejsou vyplněný, protože při dovozu to asi nevyplnili, ale kouknu do biturba, prej tam je ten průkaz z emisí a tam by to mělo bejt.
Takze klasicky 3.0 12v v safrane splnuje Euro 2??To bude i Laguna ne?Taky to nemam nikde v technicaku :-?
jj, koukal jsem pro jistotu u dvou safranu do velkyho technicaku i do karticky z emisi... jeste kouknu u biturba do ty karticky. cetl jsem nejakou metodiku a pri dovozu v technicaku nemusi bejt napsany primo euro 1, 2 nebo 3, ale neco jinyho, co se zase převádí na to euro (1, 2 nebo 3) a podle toho se třeba vypočítává i ten poplatek za přepis atd. u některejch aut z dovozu to tam v techničáku bejt uvedený vůbec nemusí a to znamená, že to euro nesplňuje (a za přepis se teda platí nejvyšší taxa - 10 000), ale když se majitel domnívá, že to auto aspon něco splňuje, tak může zažádat o vyhledání a zapsání do TP.

Kdyby měl někdo zájem se dozvědět, jakou auro normu jeho auto splňuje a v TP má jenom nějaký jiný údaje u emisí, tak můžu poskytnout tabulky, kde je to všechno rozepsaný jak se to převádí na euro normu.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 03, 2009 8:58 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Bóďa píše:
kazdopadne biturbo by euro 2 splňovat mělo


No v inzerátech je uváděno pouze Euro 1 u biturb.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz