|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je stř kvě 15, 2024 3:01 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
hejlák
|
Předmět příspěvku: místo normálního topení klima Napsal: pon pro 08, 2008 10:18 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Mám zase období, kdy přemejšlim, co všechno bych mohl dát do svýho Safroše. Vzhledem k tomu, že mám úžasnou výbavu RN, tak je toho co bych tam chtěl dát fakt hodně (spoustu věcí už jsem dokoupil, chybějící repro, dysplay k rádiu, ovládání pod volant, polstrovanou loketní opěrku...). Nejvíc ze všeho mě ale štve, že mám Safíra bez klimy. Nevadí mi ani tak to, že tam ta klima není jako taková, spíš mě šíleně deptaj ty 4 otáčecí knoflíky na regulaci topení místo displaye...
No, takže se chci zeptat, jestli je vůbec reálný přidat do Safroše klimu, když tam není. Má s tím třeba někdo zkušenosti?
Zajímalo by mě, jak moc by tenhle tah byl reálnej, složitej a drahej.
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: místo normálního topení klima Napsal: pon pro 08, 2008 11:46 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
hejlák píše: Mám zase období, kdy přemejšlim, co všechno bych mohl dát do svýho Safroše. Vzhledem k tomu, že mám úžasnou výbavu RN, tak je toho co bych tam chtěl dát fakt hodně (spoustu věcí už jsem dokoupil, chybějící repro, dysplay k rádiu, ovládání pod volant, polstrovanou loketní opěrku...). Nejvíc ze všeho mě ale štve, že mám Safíra bez klimy. Nevadí mi ani tak to, že tam ta klima není jako taková, spíš mě šíleně deptaj ty 4 otáčecí knoflíky na regulaci topení místo displaye... No, takže se chci zeptat, jestli je vůbec reálný přidat do Safroše klimu, když tam není. Má s tím třeba někdo zkušenosti? Zajímalo by mě, jak moc by tenhle tah byl reálnej, složitej a drahej.
Hodně stěstí jestli do toho půjdeš Asi by to nemusel byt takovej problem ale srani s tim bude fakt hodne ... no ale tedka me napada ze tak elektrika co do toho vede tak ji vest maulne nevim co vsechno tam jde ale tak 20 dratu to je
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: místo normálního topení klima Napsal: pon pro 08, 2008 12:55 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Právě proto se ptám jak moc by to bylo náročný a co tam je všechno potřeba. Víš co, jestli by to měla bejt nějaká extra drbárna, tak to asi nechám bejt. Ale napadlo mě, že spousta věcí je v tom autě připravenejch. Třeba když jsme s Bóďou teďkonc dávali jinej tunel s tou loketní opěrkou, tak je tam zavedená elektrika na jacky do sluchátek (a to jsem tam před tím v tom tunelu neměl ani vývody na ofuky). Stejně jak třeba vejškáče, sice jsem je tam neměl, ale elektrika na to tam rozvedená byla. Jsem si říkal, že by mohlo bejt něco připravený i na tu klimu...
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: místo normálního topení klima Napsal: pon pro 08, 2008 2:30 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
hejlák píše: Právě proto se ptám jak moc by to bylo náročný a co tam je všechno potřeba. Víš co, jestli by to měla bejt nějaká extra drbárna, tak to asi nechám bejt. Ale napadlo mě, že spousta věcí je v tom autě připravenejch. Třeba když jsme s Bóďou teďkonc dávali jinej tunel s tou loketní opěrkou, tak je tam zavedená elektrika na jacky do sluchátek (a to jsem tam před tím v tom tunelu neměl ani vývody na ofuky). Stejně jak třeba vejškáče, sice jsem je tam neměl, ale elektrika na to tam rozvedená byla. Jsem si říkal, že by mohlo bejt něco připravený i na tu klimu... ono jestli tam bude elektrika, jakože u RN se digi klima myslim nedavala takze spis ne, tak s tim bude asi dost srani, protoze nejde jenom o tu elektriku, ale spis ty trubky, ventily, vymeniky a kdesi cosi... kazdopadne myslim ze neni problem se podivat pod ty knofliky, sundas ten panel, je to asi na dvou sroubech zespodu a pak uvidis jestli je tam konektor... ale teda ten vyvod na to foukani dozadu musime udelat . ja mam urcite ty trubky (2x) tak to vezmu domu a nekdy az tu budes tak to udelame, myslim ze to nebude moc narocny, oddelat ten tunel, ten predni taky a urcite to bude stacit jenom zasunout, je to skladacka... jo a jaks tu byl tak jsem ti zapomnel dat ty svetylka k reprakum jak osvetlujou nastupni prostor, mam je pro tebe pripraveny
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: místo normálního topení klima Napsal: pon pro 08, 2008 2:36 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Bóďa píše: hejlák píše: Právě proto se ptám jak moc by to bylo náročný a co tam je všechno potřeba. Víš co, jestli by to měla bejt nějaká extra drbárna, tak to asi nechám bejt. Ale napadlo mě, že spousta věcí je v tom autě připravenejch. Třeba když jsme s Bóďou teďkonc dávali jinej tunel s tou loketní opěrkou, tak je tam zavedená elektrika na jacky do sluchátek (a to jsem tam před tím v tom tunelu neměl ani vývody na ofuky). Stejně jak třeba vejškáče, sice jsem je tam neměl, ale elektrika na to tam rozvedená byla. Jsem si říkal, že by mohlo bejt něco připravený i na tu klimu... ono jestli tam bude elektrika, jakože u RN se digi klima myslim nedavala takze spis ne, tak s tim bude asi dost srani, protoze nejde jenom o tu elektriku, ale spis ty trubky, ventily, vymeniky a kdesi cosi... kazdopadne myslim ze neni problem se podivat pod ty knofliky, sundas ten panel, je to asi na dvou sroubech zespodu a pak uvidis jestli je tam konektor... ale teda ten vyvod na to foukani dozadu musime udelat . ja mam urcite ty trubky (2x) tak to vezmu domu a nekdy az tu budes tak to udelame, myslim ze to nebude moc narocny, oddelat ten tunel, ten predni taky a urcite to bude stacit jenom zasunout, je to skladacka... jo a jaks tu byl tak jsem ti zapomnel dat ty svetylka k reprakum jak osvetlujou nastupni prostor, mam je pro tebe pripraveny Sakra, neumíš si představit, jak těžko se čte, že to bude drbárna. Ty "čudle" od topení mě tam nasíraj při každým sednutí do auta.
Však já se někdy áž budu v Městci zase stavím a pustíme se do tuninku.
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: místo normálního topení klima Napsal: pon pro 08, 2008 2:41 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
hejlák píše: Bóďa píše: hejlák píše: Právě proto se ptám jak moc by to bylo náročný a co tam je všechno potřeba. Víš co, jestli by to měla bejt nějaká extra drbárna, tak to asi nechám bejt. Ale napadlo mě, že spousta věcí je v tom autě připravenejch. Třeba když jsme s Bóďou teďkonc dávali jinej tunel s tou loketní opěrkou, tak je tam zavedená elektrika na jacky do sluchátek (a to jsem tam před tím v tom tunelu neměl ani vývody na ofuky). Stejně jak třeba vejškáče, sice jsem je tam neměl, ale elektrika na to tam rozvedená byla. Jsem si říkal, že by mohlo bejt něco připravený i na tu klimu... ono jestli tam bude elektrika, jakože u RN se digi klima myslim nedavala takze spis ne, tak s tim bude asi dost srani, protoze nejde jenom o tu elektriku, ale spis ty trubky, ventily, vymeniky a kdesi cosi... kazdopadne myslim ze neni problem se podivat pod ty knofliky, sundas ten panel, je to asi na dvou sroubech zespodu a pak uvidis jestli je tam konektor... ale teda ten vyvod na to foukani dozadu musime udelat . ja mam urcite ty trubky (2x) tak to vezmu domu a nekdy az tu budes tak to udelame, myslim ze to nebude moc narocny, oddelat ten tunel, ten predni taky a urcite to bude stacit jenom zasunout, je to skladacka... jo a jaks tu byl tak jsem ti zapomnel dat ty svetylka k reprakum jak osvetlujou nastupni prostor, mam je pro tebe pripraveny Sakra, neumíš si představit, jak těžko se čte, že to bude drbárna. Ty "čudle" od topení mě tam nasíraj při každým sednutí do auta. Však já se někdy áž budu v Městci zase stavím a pustíme se do tuninku. tak podivat se muzes pod ten panel zejo... fakt to jsou jenom dva srouby a vytahnes to, ale to tvoje musi bejt taky nejak elektronicky ne? neumim si predstavit ze by od toho panelu vedly hejblatka a hejbaly s tema klapkama misto motorků . myslim si, ze s tim digitalnim panelem to bude jenom tak, ze ty dratky co tam mas se jenom poskladaj do jinyho konektoru k tomu digipanelu a bude ti fachcit zatim aspon ted digitalni panel.... jenom jestli si to nepredstavuju jak hurvinek valku . fakt jsem nikdy nemel rozdelanou palubku u safrana s tema kolečkama co tam mas
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: místo normálního topení klima Napsal: pon pro 08, 2008 2:44 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Bóďa píše: hejlák píše: Bóďa píše: hejlák píše: Právě proto se ptám jak moc by to bylo náročný a co tam je všechno potřeba. Víš co, jestli by to měla bejt nějaká extra drbárna, tak to asi nechám bejt. Ale napadlo mě, že spousta věcí je v tom autě připravenejch. Třeba když jsme s Bóďou teďkonc dávali jinej tunel s tou loketní opěrkou, tak je tam zavedená elektrika na jacky do sluchátek (a to jsem tam před tím v tom tunelu neměl ani vývody na ofuky). Stejně jak třeba vejškáče, sice jsem je tam neměl, ale elektrika na to tam rozvedená byla. Jsem si říkal, že by mohlo bejt něco připravený i na tu klimu... ono jestli tam bude elektrika, jakože u RN se digi klima myslim nedavala takze spis ne, tak s tim bude asi dost srani, protoze nejde jenom o tu elektriku, ale spis ty trubky, ventily, vymeniky a kdesi cosi... kazdopadne myslim ze neni problem se podivat pod ty knofliky, sundas ten panel, je to asi na dvou sroubech zespodu a pak uvidis jestli je tam konektor... ale teda ten vyvod na to foukani dozadu musime udelat . ja mam urcite ty trubky (2x) tak to vezmu domu a nekdy az tu budes tak to udelame, myslim ze to nebude moc narocny, oddelat ten tunel, ten predni taky a urcite to bude stacit jenom zasunout, je to skladacka... jo a jaks tu byl tak jsem ti zapomnel dat ty svetylka k reprakum jak osvetlujou nastupni prostor, mam je pro tebe pripraveny Sakra, neumíš si představit, jak těžko se čte, že to bude drbárna. Ty "čudle" od topení mě tam nasíraj při každým sednutí do auta. Však já se někdy áž budu v Městci zase stavím a pustíme se do tuninku. tak podivat se muzes pod ten panel zejo... fakt to jsou jenom dva srouby a vytahnes to, ale to tvoje musi bejt taky nejak elektronicky ne? neumim si predstavit ze by od toho panelu vedly hejblatka a hejbaly s tema klapkama misto motorků . myslim si, ze s tim digitalnim panelem to bude jenom tak, ze ty dratky co tam mas se jenom poskladaj do jinyho konektoru k tomu digipanelu a bude ti fachcit zatim aspon ted digitalni panel.... jenom jestli si to nepredstavuju jak hurvinek valku . fakt jsem nikdy nemel rozdelanou palubku u safrana s tema kolečkama co tam mas Počkej, Ty chceš říct, že bych tam mohl dát ten digitální panel a ovládat tím klasický topení? To je dost blbost, ne?
Jako kdyby to šlo takhlenc, tak se naprosto vyseru na klimu a jsem spokojenej...
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: místo normálního topení klima Napsal: pon pro 08, 2008 2:58 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
hejlák píše: Bóďa píše: hejlák píše: Bóďa píše: hejlák píše: Právě proto se ptám jak moc by to bylo náročný a co tam je všechno potřeba. Víš co, jestli by to měla bejt nějaká extra drbárna, tak to asi nechám bejt. Ale napadlo mě, že spousta věcí je v tom autě připravenejch. Třeba když jsme s Bóďou teďkonc dávali jinej tunel s tou loketní opěrkou, tak je tam zavedená elektrika na jacky do sluchátek (a to jsem tam před tím v tom tunelu neměl ani vývody na ofuky). Stejně jak třeba vejškáče, sice jsem je tam neměl, ale elektrika na to tam rozvedená byla. Jsem si říkal, že by mohlo bejt něco připravený i na tu klimu... ono jestli tam bude elektrika, jakože u RN se digi klima myslim nedavala takze spis ne, tak s tim bude asi dost srani, protoze nejde jenom o tu elektriku, ale spis ty trubky, ventily, vymeniky a kdesi cosi... kazdopadne myslim ze neni problem se podivat pod ty knofliky, sundas ten panel, je to asi na dvou sroubech zespodu a pak uvidis jestli je tam konektor... ale teda ten vyvod na to foukani dozadu musime udelat . ja mam urcite ty trubky (2x) tak to vezmu domu a nekdy az tu budes tak to udelame, myslim ze to nebude moc narocny, oddelat ten tunel, ten predni taky a urcite to bude stacit jenom zasunout, je to skladacka... jo a jaks tu byl tak jsem ti zapomnel dat ty svetylka k reprakum jak osvetlujou nastupni prostor, mam je pro tebe pripraveny Sakra, neumíš si představit, jak těžko se čte, že to bude drbárna. Ty "čudle" od topení mě tam nasíraj při každým sednutí do auta. Však já se někdy áž budu v Městci zase stavím a pustíme se do tuninku. tak podivat se muzes pod ten panel zejo... fakt to jsou jenom dva srouby a vytahnes to, ale to tvoje musi bejt taky nejak elektronicky ne? neumim si predstavit ze by od toho panelu vedly hejblatka a hejbaly s tema klapkama misto motorků . myslim si, ze s tim digitalnim panelem to bude jenom tak, ze ty dratky co tam mas se jenom poskladaj do jinyho konektoru k tomu digipanelu a bude ti fachcit zatim aspon ted digitalni panel.... jenom jestli si to nepredstavuju jak hurvinek valku . fakt jsem nikdy nemel rozdelanou palubku u safrana s tema kolečkama co tam mas Počkej, Ty chceš říct, že bych tam mohl dát ten digitální panel a ovládat tím klasický topení? To je dost blbost, ne? Jako kdyby to šlo takhlenc, tak se naprosto vyseru na klimu a jsem spokojenej... to nevim, ale myslim, že by to jít mělo
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: místo normálního topení klima Napsal: pon pro 08, 2008 3:47 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Bóďa píše: hejlák píše: Bóďa píše: hejlák píše: Bóďa píše: hejlák píše: Právě proto se ptám jak moc by to bylo náročný a co tam je všechno potřeba. Víš co, jestli by to měla bejt nějaká extra drbárna, tak to asi nechám bejt. Ale napadlo mě, že spousta věcí je v tom autě připravenejch. Třeba když jsme s Bóďou teďkonc dávali jinej tunel s tou loketní opěrkou, tak je tam zavedená elektrika na jacky do sluchátek (a to jsem tam před tím v tom tunelu neměl ani vývody na ofuky). Stejně jak třeba vejškáče, sice jsem je tam neměl, ale elektrika na to tam rozvedená byla. Jsem si říkal, že by mohlo bejt něco připravený i na tu klimu... ono jestli tam bude elektrika, jakože u RN se digi klima myslim nedavala takze spis ne, tak s tim bude asi dost srani, protoze nejde jenom o tu elektriku, ale spis ty trubky, ventily, vymeniky a kdesi cosi... kazdopadne myslim ze neni problem se podivat pod ty knofliky, sundas ten panel, je to asi na dvou sroubech zespodu a pak uvidis jestli je tam konektor... ale teda ten vyvod na to foukani dozadu musime udelat . ja mam urcite ty trubky (2x) tak to vezmu domu a nekdy az tu budes tak to udelame, myslim ze to nebude moc narocny, oddelat ten tunel, ten predni taky a urcite to bude stacit jenom zasunout, je to skladacka... jo a jaks tu byl tak jsem ti zapomnel dat ty svetylka k reprakum jak osvetlujou nastupni prostor, mam je pro tebe pripraveny Sakra, neumíš si představit, jak těžko se čte, že to bude drbárna. Ty "čudle" od topení mě tam nasíraj při každým sednutí do auta. Však já se někdy áž budu v Městci zase stavím a pustíme se do tuninku. tak podivat se muzes pod ten panel zejo... fakt to jsou jenom dva srouby a vytahnes to, ale to tvoje musi bejt taky nejak elektronicky ne? neumim si predstavit ze by od toho panelu vedly hejblatka a hejbaly s tema klapkama misto motorků . myslim si, ze s tim digitalnim panelem to bude jenom tak, ze ty dratky co tam mas se jenom poskladaj do jinyho konektoru k tomu digipanelu a bude ti fachcit zatim aspon ted digitalni panel.... jenom jestli si to nepredstavuju jak hurvinek valku . fakt jsem nikdy nemel rozdelanou palubku u safrana s tema kolečkama co tam mas Počkej, Ty chceš říct, že bych tam mohl dát ten digitální panel a ovládat tím klasický topení? To je dost blbost, ne? Jako kdyby to šlo takhlenc, tak se naprosto vyseru na klimu a jsem spokojenej... to nevim, ale myslim, že by to jít mělo No, moc bych tomu nevěřil. Jak dojedu dom z práce, tak to prozkoumám, nafotím a fotky Ti ukážu...
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon pro 08, 2008 3:56 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
No rozhodně bych teda řešil jen samotnej ten digi panel, jestli ti o něj de a ne celou klimatizaci, protože to by ti zešedivěli vlasy, než bys tam roztahal jenom ty trubky dopředu a zpátky.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon pro 08, 2008 4:13 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
2DIX píše: No rozhodně bych teda řešil jen samotnej ten digi panel, jestli ti o něj de a ne celou klimatizaci, protože to by ti zešedivěli vlasy, než bys tam roztahal jenom ty trubky dopředu a zpátky. Jestli to půjde, tak bych tam dal jen ten panel. Asi by to byla fakt drbárna (ještě k tomu s mojí "šikovností").
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon pro 08, 2008 5:08 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Kamos to delal v 2L Lagune,de to ale on mel pristavene jedno stejne na dily s digi klimou
|
|
Nahoru |
|
|
Drobek
|
Předmět příspěvku: Re: místo normálního topení klima Napsal: ned dub 15, 2012 4:52 pm |
|
|
Začátečník |
Registrován: stř úno 01, 2012 1:10 pm Příspěvky: 9
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: RT
|
Jak to nakonec dopadlo? Povedlo se? Uvažuju o něčem podobném. Je vůbec možné domontovat klimatizaci do Safrana ve kterém není? Pokud ano, jak je to náročné?
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: místo normálního topení klima Napsal: ned dub 15, 2012 6:24 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
všechno jde domontovat ale složitý to trochu je
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Drobek
|
Předmět příspěvku: Re: místo normálního topení klima Napsal: ned dub 15, 2012 7:42 pm |
|
|
Začátečník |
Registrován: stř úno 01, 2012 1:10 pm Příspěvky: 9
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: RT
|
Bóďo, a co znamená trochu složitý? Co vše se musí doplnit nebo vyměnit? Kabeláž?
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|