Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát kvě 03, 2024 7:51 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: problém s ABS
PříspěvekNapsal: pon lis 24, 2008 11:58 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Nedávno se mi rozsvítila na palubce kontrolka ABS. Když vypnu motor a pak auto zase nahodím, tak sice kontrolka nesvítí, ale při brždění mi to tak jemně pokopává do brzdovýho pedálu, po chvíli se kontrolka zase rozsvítí a s tím přestane i kopání do pedálu.
Neměl tuhle závadu už někdo přede mnou? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 24, 2008 3:59 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm
Příspěvky: 141
Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
Zdravím tě Hejláku. Jednou nám na servis přijel chlapík s něčím podobným. V jeho případě to dělaly akorát konektory, které jsou hned u kol. Měl akorát zoxidované kontakty. Potom stačilo kontakty vyčistit a nastříkat kontaktolem. Nejlepším řešenim ale bude, když si auto necháš zkontrolovat na diagnostice a tam ti přesně nebo alespoň přibližně řeknou v čem je problém. Když potom závadu odstraníš tak budeš muset znova na diagnostiku aby ti vymazali chyby, které to načetlo pokud to nezhasne po opravě samo. Ceny na diagnostice se pohybují většinou kolem 400,-/hod. Doufám, že ti moje rady trošku pomůžou. Přeju hodně štěstí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 24, 2008 4:25 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Paráda, mrknu na to. Akorát té diagnostiky se bojím. Když jsem volal naposled do Renaultu, tak mi řekli, že si za napíchnutí auta na diagnostiku vezmou 1300,- :) Hoši z Brněnskýho Renaultu se s tím nepářou.:) Díky za radu!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 24, 2008 4:53 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm
Příspěvky: 141
Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
:D to je hezký. Zkus raději nějaký menší servis, určitě ne autorizovaný.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 25, 2008 8:25 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Karlos píše:
Zdravím tě Hejláku. Jednou nám na servis přijel chlapík s něčím podobným. V jeho případě to dělaly akorát konektory, které jsou hned u kol. Měl akorát zoxidované kontakty. Potom stačilo kontakty vyčistit a nastříkat kontaktolem. Nejlepším řešenim ale bude, když si auto necháš zkontrolovat na diagnostice a tam ti přesně nebo alespoň přibližně řeknou v čem je problém. Když potom závadu odstraníš tak budeš muset znova na diagnostiku aby ti vymazali chyby, které to načetlo pokud to nezhasne po opravě samo. Ceny na diagnostice se pohybují většinou kolem 400,-/hod. Doufám, že ti moje rady trošku pomůžou. Přeju hodně štěstí.


Mě si možná taky pomohl :wink: mě to taky kope do nohy...kouknu na to a dám vědět...

Jěště mě napadlo kde vlastne ten konektor je? :oops: na trmenech neni ne?!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 25, 2008 10:11 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
Karlos píše:
Zdravím tě Hejláku. Jednou nám na servis přijel chlapík s něčím podobným. V jeho případě to dělaly akorát konektory, které jsou hned u kol. Měl akorát zoxidované kontakty. Potom stačilo kontakty vyčistit a nastříkat kontaktolem. Nejlepším řešenim ale bude, když si auto necháš zkontrolovat na diagnostice a tam ti přesně nebo alespoň přibližně řeknou v čem je problém. Když potom závadu odstraníš tak budeš muset znova na diagnostiku aby ti vymazali chyby, které to načetlo pokud to nezhasne po opravě samo. Ceny na diagnostice se pohybují většinou kolem 400,-/hod. Doufám, že ti moje rady trošku pomůžou. Přeju hodně štěstí.


Mě si možná taky pomohl :wink: mě to taky kope do nohy...kouknu na to a dám vědět...

Jěště mě napadlo kde vlastne ten konektor je? :oops: na trmenech neni ne?!
neni, vzadu zkontoluj konektor v ty krabicce v podbehu, tam je to pripojeny a vepredu jakoby u tycek rizeni, ty konektory jsou oranzovy. popripade diagnostika aby dyztak zjitili jestli to neni primo nektery cidlo v tehlicich

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 25, 2008 1:31 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďa píše:
MatesK píše:
Karlos píše:
Zdravím tě Hejláku. Jednou nám na servis přijel chlapík s něčím podobným. V jeho případě to dělaly akorát konektory, které jsou hned u kol. Měl akorát zoxidované kontakty. Potom stačilo kontakty vyčistit a nastříkat kontaktolem. Nejlepším řešenim ale bude, když si auto necháš zkontrolovat na diagnostice a tam ti přesně nebo alespoň přibližně řeknou v čem je problém. Když potom závadu odstraníš tak budeš muset znova na diagnostiku aby ti vymazali chyby, které to načetlo pokud to nezhasne po opravě samo. Ceny na diagnostice se pohybují většinou kolem 400,-/hod. Doufám, že ti moje rady trošku pomůžou. Přeju hodně štěstí.


Mě si možná taky pomohl :wink: mě to taky kope do nohy...kouknu na to a dám vědět...

Jěště mě napadlo kde vlastne ten konektor je? :oops: na trmenech neni ne?!
neni, vzadu zkontoluj konektor v ty krabicce v podbehu, tam je to pripojeny a vepredu jakoby u tycek rizeni, ty konektory jsou oranzovy. popripade diagnostika aby dyztak zjitili jestli to neni primo nektery cidlo v tehlicich


Né tak víš jak, když sem zaslechnul něco o kontatolu a o špatnejch kontaktech, tak už se do toho hrnu, ale rozsahlejší věci řešit nebudu :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 25, 2008 4:13 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm
Příspěvky: 141
Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
Hele ty konektory najdeš snadno. K těhlici ti vede akorát brzdová hadička, (vzadu ještě lanovody od ruční brzdy), která dál pokračuje do třmenu a potom kabel od ABS. Když pojedes po tom kabelu tak narazis na konektor.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ABS
PříspěvekNapsal: stř lis 26, 2008 12:00 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: pát dub 04, 2008 6:21 pm
Příspěvky: 31
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: ---
Ahoj,

měl jsem něco podobnýho co vy. Když jsem měnil brzdový kotouče a destičky, pak mi to začalo dělat to že když jsem brzdil tak mi to kopalo do novy a poštělo ABS, po chvilce auto vyplo ABS a ujistilo mě, že i když ABS vypojí, tak zabrzdím :).

Chvilku jsem špekuloval čim to je a zjistil jsem že ABS se pouští s frekvencí kola ... což znamená, že to nekope fur, ale jen trrr, chvilku nic a zase trrr ... samosebou čím člověk rychlejc jel tím byla frekvence rychlejší. Tak sem usoudil, že snímač nemá signál pořád a někdy si myslí, že nějáky kolo je ve smyku. Tak jsem sundal kola a podíval jsem se jestli snímač má ty správny rozestupy od toho děrovanýho talíře. Zjistil jsem že na pravým kole asi u třech paprsků je vzdálenost větší a tudíž, snímač nemá signál a myslí si, že kolo je ve smyku a pustí ABS. Stačilo použe ty tři paprsky něják naklepat zpátky, aby měli stejnou vzdálenost jako ty ostatní a voala ABS už bylo opravené :).

Nevím přesně co Vám to ABS dělá, ale pokud se ABS pouští přerušovaně s frekvencí otáčení kola, tak to bude tahle závada :).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 05, 2009 10:41 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Jen tak pro zajímavost, u mě očištění poloos rozchodilo ABS! Poloosa nebyla tolik zkorodovana, ale zjistil jsem ze dostatecne na to, aby z toho bylo ABS v prdeli :)

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz