|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pon kvě 06, 2024 2:21 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Autor |
Zpráva |
hejlák
|
Předmět příspěvku: problém s ABS Napsal: pon lis 24, 2008 11:58 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Nedávno se mi rozsvítila na palubce kontrolka ABS. Když vypnu motor a pak auto zase nahodím, tak sice kontrolka nesvítí, ale při brždění mi to tak jemně pokopává do brzdovýho pedálu, po chvíli se kontrolka zase rozsvítí a s tím přestane i kopání do pedálu.
Neměl tuhle závadu už někdo přede mnou?
|
|
Nahoru |
|
|
Karlos
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon lis 24, 2008 3:59 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm Příspěvky: 141 Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
|
Zdravím tě Hejláku. Jednou nám na servis přijel chlapík s něčím podobným. V jeho případě to dělaly akorát konektory, které jsou hned u kol. Měl akorát zoxidované kontakty. Potom stačilo kontakty vyčistit a nastříkat kontaktolem. Nejlepším řešenim ale bude, když si auto necháš zkontrolovat na diagnostice a tam ti přesně nebo alespoň přibližně řeknou v čem je problém. Když potom závadu odstraníš tak budeš muset znova na diagnostiku aby ti vymazali chyby, které to načetlo pokud to nezhasne po opravě samo. Ceny na diagnostice se pohybují většinou kolem 400,-/hod. Doufám, že ti moje rady trošku pomůžou. Přeju hodně štěstí.
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon lis 24, 2008 4:25 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Paráda, mrknu na to. Akorát té diagnostiky se bojím. Když jsem volal naposled do Renaultu, tak mi řekli, že si za napíchnutí auta na diagnostiku vezmou 1300,- Hoši z Brněnskýho Renaultu se s tím nepářou. Díky za radu!
|
|
Nahoru |
|
|
Karlos
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon lis 24, 2008 4:53 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm Příspěvky: 141 Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
|
to je hezký. Zkus raději nějaký menší servis, určitě ne autorizovaný.
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte lis 25, 2008 8:25 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Karlos píše: Zdravím tě Hejláku. Jednou nám na servis přijel chlapík s něčím podobným. V jeho případě to dělaly akorát konektory, které jsou hned u kol. Měl akorát zoxidované kontakty. Potom stačilo kontakty vyčistit a nastříkat kontaktolem. Nejlepším řešenim ale bude, když si auto necháš zkontrolovat na diagnostice a tam ti přesně nebo alespoň přibližně řeknou v čem je problém. Když potom závadu odstraníš tak budeš muset znova na diagnostiku aby ti vymazali chyby, které to načetlo pokud to nezhasne po opravě samo. Ceny na diagnostice se pohybují většinou kolem 400,-/hod. Doufám, že ti moje rady trošku pomůžou. Přeju hodně štěstí.
Mě si možná taky pomohl mě to taky kope do nohy...kouknu na to a dám vědět...
Jěště mě napadlo kde vlastne ten konektor je? na trmenech neni ne?!
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte lis 25, 2008 10:11 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
MatesK píše: Karlos píše: Zdravím tě Hejláku. Jednou nám na servis přijel chlapík s něčím podobným. V jeho případě to dělaly akorát konektory, které jsou hned u kol. Měl akorát zoxidované kontakty. Potom stačilo kontakty vyčistit a nastříkat kontaktolem. Nejlepším řešenim ale bude, když si auto necháš zkontrolovat na diagnostice a tam ti přesně nebo alespoň přibližně řeknou v čem je problém. Když potom závadu odstraníš tak budeš muset znova na diagnostiku aby ti vymazali chyby, které to načetlo pokud to nezhasne po opravě samo. Ceny na diagnostice se pohybují většinou kolem 400,-/hod. Doufám, že ti moje rady trošku pomůžou. Přeju hodně štěstí. Mě si možná taky pomohl mě to taky kope do nohy...kouknu na to a dám vědět... Jěště mě napadlo kde vlastne ten konektor je? na trmenech neni ne?! neni, vzadu zkontoluj konektor v ty krabicce v podbehu, tam je to pripojeny a vepredu jakoby u tycek rizeni, ty konektory jsou oranzovy. popripade diagnostika aby dyztak zjitili jestli to neni primo nektery cidlo v tehlicich
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte lis 25, 2008 1:31 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Bóďa píše: MatesK píše: Karlos píše: Zdravím tě Hejláku. Jednou nám na servis přijel chlapík s něčím podobným. V jeho případě to dělaly akorát konektory, které jsou hned u kol. Měl akorát zoxidované kontakty. Potom stačilo kontakty vyčistit a nastříkat kontaktolem. Nejlepším řešenim ale bude, když si auto necháš zkontrolovat na diagnostice a tam ti přesně nebo alespoň přibližně řeknou v čem je problém. Když potom závadu odstraníš tak budeš muset znova na diagnostiku aby ti vymazali chyby, které to načetlo pokud to nezhasne po opravě samo. Ceny na diagnostice se pohybují většinou kolem 400,-/hod. Doufám, že ti moje rady trošku pomůžou. Přeju hodně štěstí. Mě si možná taky pomohl mě to taky kope do nohy...kouknu na to a dám vědět... Jěště mě napadlo kde vlastne ten konektor je? na trmenech neni ne?! neni, vzadu zkontoluj konektor v ty krabicce v podbehu, tam je to pripojeny a vepredu jakoby u tycek rizeni, ty konektory jsou oranzovy. popripade diagnostika aby dyztak zjitili jestli to neni primo nektery cidlo v tehlicich
Né tak víš jak, když sem zaslechnul něco o kontatolu a o špatnejch kontaktech, tak už se do toho hrnu, ale rozsahlejší věci řešit nebudu
|
|
Nahoru |
|
|
Karlos
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte lis 25, 2008 4:13 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm Příspěvky: 141 Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
|
Hele ty konektory najdeš snadno. K těhlici ti vede akorát brzdová hadička, (vzadu ještě lanovody od ruční brzdy), která dál pokračuje do třmenu a potom kabel od ABS. Když pojedes po tom kabelu tak narazis na konektor.
|
|
Nahoru |
|
|
schwayk
|
Předmět příspěvku: ABS Napsal: stř lis 26, 2008 12:00 pm |
|
|
Pokročilý |
Registrován: pát dub 04, 2008 6:21 pm Příspěvky: 31 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: ---
|
Ahoj,
měl jsem něco podobnýho co vy. Když jsem měnil brzdový kotouče a destičky, pak mi to začalo dělat to že když jsem brzdil tak mi to kopalo do novy a poštělo ABS, po chvilce auto vyplo ABS a ujistilo mě, že i když ABS vypojí, tak zabrzdím .
Chvilku jsem špekuloval čim to je a zjistil jsem že ABS se pouští s frekvencí kola ... což znamená, že to nekope fur, ale jen trrr, chvilku nic a zase trrr ... samosebou čím člověk rychlejc jel tím byla frekvence rychlejší. Tak sem usoudil, že snímač nemá signál pořád a někdy si myslí, že nějáky kolo je ve smyku. Tak jsem sundal kola a podíval jsem se jestli snímač má ty správny rozestupy od toho děrovanýho talíře. Zjistil jsem že na pravým kole asi u třech paprsků je vzdálenost větší a tudíž, snímač nemá signál a myslí si, že kolo je ve smyku a pustí ABS. Stačilo použe ty tři paprsky něják naklepat zpátky, aby měli stejnou vzdálenost jako ty ostatní a voala ABS už bylo opravené .
Nevím přesně co Vám to ABS dělá, ale pokud se ABS pouští přerušovaně s frekvencí otáčení kola, tak to bude tahle závada .
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon říj 05, 2009 10:41 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Jen tak pro zajímavost, u mě očištění poloos rozchodilo ABS! Poloosa nebyla tolik zkorodovana, ale zjistil jsem ze dostatecne na to, aby z toho bylo ABS v prdeli
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|