Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pon dub 29, 2024 2:42 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Servo řízení
PříspěvekNapsal: pon lis 24, 2008 9:58 am 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
Zdravím všechny,
mám technický problém se servem řízení. Vyměnil jsem Safrana 2,1 za 2,5 :) a akorát teď mi začala svítít kontrolka serva. Zjistil jsem, že mi kape trošku oleje z motoru ale příjde mi, že je to spíše motorový olej než olej ze serva. Potřebuju vědět, jestli ta kontrolka když svítí hlásí málo oleje nebo malý (žádný) tlak v okruhu. Protože oleje v nádobce je dost, tak jestli není problém se servem. Točit volantem jde docela normálně.
Jestě jedná věc. Nemá někdo obrázek motoru 2,5 z boku? Tam kde je alternátor a rozvody? Nebo nějaké technické schéma motoru?

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Servo řízení
PříspěvekNapsal: úte pro 16, 2008 10:38 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
Pepe_5 píše:
Zdravím všechny,
mám technický problém se servem řízení. Vyměnil jsem Safrana 2,1 za 2,5 :) a akorát teď mi začala svítít kontrolka serva. Zjistil jsem, že mi kape trošku oleje z motoru ale příjde mi, že je to spíše motorový olej než olej ze serva. Potřebuju vědět, jestli ta kontrolka když svítí hlásí málo oleje nebo malý (žádný) tlak v okruhu. Protože oleje v nádobce je dost, tak jestli není problém se servem. Točit volantem jde docela normálně.
Jestě jedná věc. Nemá někdo obrázek motoru 2,5 z boku? Tam kde je alternátor a rozvody? Nebo nějaké technické schéma motoru?


Mám trochu podobný problém. Mně občas servo vypadne za jízdy, paralelně s tím začně svítit jeho kontrolka. Kapaliny je přitom dostatek, ale čím jí je víc, tím méně často servo vypadne (takže když je jí víc, než být má, servo prakticky nevypadává - kontrolka se nerozsvítí). Posilovač naskočí až při vypnutí motoru a znovunastartování. Mám i jakési schéma motoru na straně rozvodů, ale jednak to je 2435ccm takže benzín a jednak je schema jen hrubě orientační - spíš jak v principu vypadají rozvody, takže to by asi nepomohlo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 17, 2008 4:48 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
Díky za info, zkusím tam dolít, ale podle mě to spíše blbne buď čerpadlo, nebo ventil. Podle mě tam je nižší tlak. Protože než to začalo svítit, tak se dal volant otáčet malíčkem a teď je to trošku horší.
Každopádně dík, já to přes týden zkusím.

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 15, 2009 2:27 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
podle mych zkusenosti kontrolka serva nejcasteji sviti u variabilniho serva, kdyz jede v nouzovem rezimu, tzn. ne variabilne ale stale stejne.. a to se stava kdyz dojde k nejake elektronicke zavade (RJ erva nema informaci o rychlosti vozidla atd.) a vy mate serva normalni nebo variabilni? (variabilni se pozna podle toho, ze na prevodce rizeni je jeste takovy valecek (el.mag. ventil), do ktereho vede kablik se tremi zilami)

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 15, 2009 3:18 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Pepe_5 píše:
Díky za info, zkusím tam dolít, ale podle mě to spíše blbne buď čerpadlo, nebo ventil. Podle mě tam je nižší tlak. Protože než to začalo svítit, tak se dal volant otáčet malíčkem a teď je to trošku horší.
Každopádně dík, já to přes týden zkusím.


Tak to mně tedy jedním prstem otáčet určitě nejde.A kontrolka asi umřela,protože už dvakrát jsem měl se servem problém a kontrolka nic,dokonce ani Helmut neřval.Nevzpomenete si někdo,která kontrolka to hlídá a jaký má symbol?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 15, 2009 4:09 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
jendys píše:
Pepe_5 píše:
Díky za info, zkusím tam dolít, ale podle mě to spíše blbne buď čerpadlo, nebo ventil. Podle mě tam je nižší tlak. Protože než to začalo svítit, tak se dal volant otáčet malíčkem a teď je to trošku horší.
Každopádně dík, já to přes týden zkusím.


Tak to mně tedy jedním prstem otáčet určitě nejde.A kontrolka asi umřela,protože už dvakrát jsem měl se servem problém a kontrolka nic,dokonce ani Helmut neřval.Nevzpomenete si někdo,která kontrolka to hlídá a jaký má symbol?


Volantik vlevo-oranzovy spolu se servisem. Helmut u toho nerve nikdy.
Mi to sviti taky ale presne z duvodu co popisoval Nevim... Teda podle me uz jen proto,ze si to pamatuje RJ,jinak uz by to melo byt v poradku,takze musim na diagnostiku a vymazat.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 15, 2009 4:19 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
NeviM píše:
podle mych zkusenosti kontrolka serva nejcasteji sviti u variabilniho serva, kdyz jede v nouzovem rezimu, tzn. ne variabilne ale stale stejne.. a to se stava kdyz dojde k nejake elektronicke zavade (RJ erva nema informaci o rychlosti vozidla atd.) a vy mate serva normalni nebo variabilni? (variabilni se pozna podle toho, ze na prevodce rizeni je jeste takovy valecek (el.mag. ventil), do ktereho vede kablik se tremi zilami)


Ahoj, k tomu jsem asi taky došel. To servo je podle mě variabilní, protože volantem otočím kdykoliv. Pokud by nefungovalo vůbec, tak na místě bych měl velké problémy otočit volantem. Takže je asi v defaultu. Musím se juknout pod kapotu, jak je to s těmi kabely. Už je tma, tak se na to juknu zítra.
Řídicí jednotka serva je na tom válečku? Nebo někde jinde umístěná?

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 15, 2009 5:29 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Max900R píše:
jendys píše:
Pepe_5 píše:
Díky za info, zkusím tam dolít, ale podle mě to spíše blbne buď čerpadlo, nebo ventil. Podle mě tam je nižší tlak. Protože než to začalo svítit, tak se dal volant otáčet malíčkem a teď je to trošku horší.
Každopádně dík, já to přes týden zkusím.


Tak to mně tedy jedním prstem otáčet určitě nejde.A kontrolka asi umřela,protože už dvakrát jsem měl se servem problém a kontrolka nic,dokonce ani Helmut neřval.Nevzpomenete si někdo,která kontrolka to hlídá a jaký má symbol?


Volantik vlevo-oranzovy spolu se servisem. Helmut u toho nerve nikdy.
Mi to sviti taky ale presne z duvodu co popisoval Nevim... Teda podle me uz jen proto,ze si to pamatuje RJ,jinak uz by to melo byt v poradku,takze musim na diagnostiku a vymazat.



Děkuji.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 19, 2009 8:27 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
Takže objevil jsem ten váleček. Vedou do něj kabely, takže se pravděpodobně jedná o variabilní servo. Jde nějak napíchnout diagnostiku, at mi to řekne, kde je problém? Který signál nedostává ŘJ serva? Může byt špatný přímo ten váleček? Neví někdo?

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 20, 2009 7:32 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Pepe_5 píše:
Takže objevil jsem ten váleček. Vedou do něj kabely, takže se pravděpodobně jedná o variabilní servo. Jde nějak napíchnout diagnostiku, at mi to řekne, kde je problém? Který signál nedostává ŘJ serva? Může byt špatný přímo ten váleček? Neví někdo?


spíš servo nedostává informaci o rychlosti jízdy z ŘJ motoru,ale diagnostika ti to odhalí.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 20, 2009 9:49 am 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Tohle delalo i me,servo nedostavalo signal o rychlosti jizdy je to casta zavada,mam teda Lagunu,ale je to to same asi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 20, 2009 3:07 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
ToJa píše:
Tohle delalo i me,servo nedostavalo signal o rychlosti jizdy je to casta zavada,mam teda Lagunu,ale je to to same asi


Můžu se zeptat, kde ten snímač je? Neví někdo? Jak otestovat, že funguje? Eventuelně sehnat a vyměnit?

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 20, 2009 3:56 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Ja mam automat 3.0 12v a snimac je takovy jednorady 3pinovy bily konektor,je na prevodovce ale u manualu to je jinak


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 20, 2009 4:12 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
ToJa píše:
Ja mam automat 3.0 12v a snimac je takovy jednorady 3pinovy bily konektor,je na prevodovce ale u manualu to je jinak


Tak u manuálu by to taky mohlo být u převodovky. Musím se podívat, ale mám takový pocit, že dráty z toho válečku vedou někam jinam a ne do převodovky.

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 6:19 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
u manualu (phase I.) ma servo zvlast magneticky snimac rychlosti na diferaku za tim mechanickym snimacem pro rychlomer... A RJ ma to servo pod sedadlem spolujezdce (je tam ale nekolik RJ a nevim ktera konkretne to je)... Nejlepsi je s tim zajit rovnou na diagnostiku, protoze se stava, ze i kdyz uz je mechanicka zavada odstranena, tak servo zustane v nouzovem rezimu dokud se neodstrani zavada na diagnostice :wink:

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz