Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pon kvě 13, 2024 10:35 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 6:51 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
NeviM píše:
u manualu (phase I.) ma servo zvlast magneticky snimac rychlosti na diferaku za tim mechanickym snimacem pro rychlomer... A RJ ma to servo pod sedadlem spolujezdce (je tam ale nekolik RJ a nevim ktera konkretne to je)... Nejlepsi je s tim zajit rovnou na diagnostiku, protoze se stava, ze i kdyz uz je mechanicka zavada odstranena, tak servo zustane v nouzovem rezimu dokud se neodstrani zavada na diagnostice :wink:
Presne ja musel na diagnostiku dycky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 7:06 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
NeviM píše:
u manualu (phase I.) ma servo zvlast magneticky snimac rychlosti na diferaku za tim mechanickym snimacem pro rychlomer... A RJ ma to servo pod sedadlem spolujezdce (je tam ale nekolik RJ a nevim ktera konkretne to je)... Nejlepsi je s tim zajit rovnou na diagnostiku, protoze se stava, ze i kdyz uz je mechanicka zavada odstranena, tak servo zustane v nouzovem rezimu dokud se neodstrani zavada na diagnostice :wink:


Dneska jsem se shodou okolností pod kapotu díval a našel jsem pravděpodobně ten snímač, který jsi teď popsal. Kamarád mi říkal, že bych ho měl vymontovat a vyčistit, že to možná bude mít taky na to servo vliv.
Pokud bude svítit kontrolka serva dále, tak budu muset jet na diagnostiku. Jde o to, jestli jde vůbec napíchnout motor 2,5td. Je to čistá mechanika. Tam toho moc z elektroniky nebude, ne?

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 7:23 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
Pepe_5 píše:
NeviM píše:
u manualu (phase I.) ma servo zvlast magneticky snimac rychlosti na diferaku za tim mechanickym snimacem pro rychlomer... A RJ ma to servo pod sedadlem spolujezdce (je tam ale nekolik RJ a nevim ktera konkretne to je)... Nejlepsi je s tim zajit rovnou na diagnostiku, protoze se stava, ze i kdyz uz je mechanicka zavada odstranena, tak servo zustane v nouzovem rezimu dokud se neodstrani zavada na diagnostice :wink:


Dneska jsem se shodou okolností pod kapotu díval a našel jsem pravděpodobně ten snímač, který jsi teď popsal. Kamarád mi říkal, že bych ho měl vymontovat a vyčistit, že to možná bude mít taky na to servo vliv.
Pokud bude svítit kontrolka serva dále, tak budu muset jet na diagnostiku. Jde o to, jestli jde vůbec napíchnout motor 2,5td. Je to čistá mechanika. Tam toho moc z elektroniky nebude, ne?

co se motoru tyce, tak jo, ale stejne jako ostatni safrani ma i dyzl spoustu elektroniky, takze si myslim ze by tam ta diagnosticka zasuvka byt mela (u Phase I je pred baterkou, tvar ctverce, vevnitr kulate diry, velikost cca 5x5 cm... a u Phase II v loketni operce obdelnikova zasuvka)... se jdu schvalne podivat na svuj traktor jestli ji tam mam :)

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 9:42 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
kdybys potreboval, tak bych ti rekl, ktera ridici jednotk pod sedackou to je

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 10:24 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
NeviM píše:
Pepe_5 píše:
NeviM píše:
u manualu (phase I.) ma servo zvlast magneticky snimac rychlosti na diferaku za tim mechanickym snimacem pro rychlomer... A RJ ma to servo pod sedadlem spolujezdce (je tam ale nekolik RJ a nevim ktera konkretne to je)... Nejlepsi je s tim zajit rovnou na diagnostiku, protoze se stava, ze i kdyz uz je mechanicka zavada odstranena, tak servo zustane v nouzovem rezimu dokud se neodstrani zavada na diagnostice :wink:


Dneska jsem se shodou okolností pod kapotu díval a našel jsem pravděpodobně ten snímač, který jsi teď popsal. Kamarád mi říkal, že bych ho měl vymontovat a vyčistit, že to možná bude mít taky na to servo vliv.
Pokud bude svítit kontrolka serva dále, tak budu muset jet na diagnostiku. Jde o to, jestli jde vůbec napíchnout motor 2,5td. Je to čistá mechanika. Tam toho moc z elektroniky nebude, ne?

co se motoru tyce, tak jo, ale stejne jako ostatni safrani ma i dyzl spoustu elektroniky, takze si myslim ze by tam ta diagnosticka zasuvka byt mela (u Phase I je pred baterkou, tvar ctverce, vevnitr kulate diry, velikost cca 5x5 cm... a u Phase II v loketni operce obdelnikova zasuvka)... se jdu schvalne podivat na svuj traktor jestli ji tam mam :)


Jo tu diagnostickou zásuvku jsem našel je před baterkou, jak jsi řekl :)
Jinak věř mi, že ta 2,5td je větší traktor než ta 2,1td. Jezdím s oběma, tak můžu porovnat. Dokonce jsem tu 2,5 přejmenoval pracovně na chrochťu :)

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 10:28 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
Bóďa píše:
kdybys potreboval, tak bych ti rekl, ktera ridici jednotk pod sedackou to je


Pokud teda můžeš, tak budu jen rád, když mi řekneš, která to ta řídicí jednotka je.

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 26, 2009 7:04 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
Pepe_5 píše:
Jo tu diagnostickou zásuvku jsem našel je před baterkou, jak jsi řekl :)
Jinak věř mi, že ta 2,5td je větší traktor než ta 2,1td. Jezdím s oběma, tak můžu porovnat. Dokonce jsem tu 2,5 přejmenoval pracovně na chrochťu :)

jo, ja ji tam taky nasel, hlavne mi pak doslo, ze jsme ji nemuseli vubec hledat, pac vsichni safrani phase I maji stjnou veskerou elektroinstalaci, at je to biturbo, nebo 2.1dT... u phase II. uz frantici setrili i na kabelech, takze tam je to podle vybavy :wink:

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 26, 2009 9:06 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
NeviM píše:
Pepe_5 píše:
Jo tu diagnostickou zásuvku jsem našel je před baterkou, jak jsi řekl :)
Jinak věř mi, že ta 2,5td je větší traktor než ta 2,1td. Jezdím s oběma, tak můžu porovnat. Dokonce jsem tu 2,5 přejmenoval pracovně na chrochťu :)

jo, ja ji tam taky nasel, hlavne mi pak doslo, ze jsme ji nemuseli vubec hledat, pac vsichni safrani phase I maji stjnou veskerou elektroinstalaci, at je to biturbo, nebo 2.1dT... u phase II. uz frantici setrili i na kabelech, takze tam je to podle vybavy :wink:


Když mají v phase 1 komplet elektroinstalaci, tak v podstatě mám přiveden do přístrojovky i snímač rychlosti?
Jde mi o to, že momentálně já tam mám nahon rychloměru veden přímo z převodovky do přístrojové desky. Je myslím mechanický pokud se nepletu, takže pokud tam dám jinou přístrojovku, která nemá vstup na mechanický náhon z převodovky, ale pouze elektronický, tak by to mělo i tak fungovat?
Možná to píšu složitě.

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 26, 2009 10:32 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
Pepe_5 píše:
NeviM píše:
Pepe_5 píše:
Jo tu diagnostickou zásuvku jsem našel je před baterkou, jak jsi řekl :)
Jinak věř mi, že ta 2,5td je větší traktor než ta 2,1td. Jezdím s oběma, tak můžu porovnat. Dokonce jsem tu 2,5 přejmenoval pracovně na chrochťu :)

jo, ja ji tam taky nasel, hlavne mi pak doslo, ze jsme ji nemuseli vubec hledat, pac vsichni safrani phase I maji stjnou veskerou elektroinstalaci, at je to biturbo, nebo 2.1dT... u phase II. uz frantici setrili i na kabelech, takze tam je to podle vybavy :wink:


Když mají v phase 1 komplet elektroinstalaci, tak v podstatě mám přiveden do přístrojovky i snímač rychlosti?
Jde mi o to, že momentálně já tam mám nahon rychloměru veden přímo z převodovky do přístrojové desky. Je myslím mechanický pokud se nepletu, takže pokud tam dám jinou přístrojovku, která nemá vstup na mechanický náhon z převodovky, ale pouze elektronický, tak by to mělo i tak fungovat?
Možná to píšu složitě.

o tom jsem premyslel a az budu mit na to trochu casu tak to udelam, do analogovy pristrojovky vedou stejne dva konektory jako do digitalni, takzeco se rychlomeru tyce (+pocitadla km) tak si myslim, ze by stacilo vymenit ten bovden co vede az do pristrojovky mechanicka za ten co vede jen pod palubku a konci krabickou s magnetickym snimacem a od nej jen kabliky buhvikam... otazka je jak se bude tvarit treba otackomer, protoze u benzinu se predpokladam ridi normalne hallovym snimacem na prevodovce, kdezto u dizlu (aspon u myho) se ridi alternatorem (na to jsem cumel jak puk, kdyz jsem to zjistil :lol_ chtel bych se nekdy pokusit rozchodit i palubni pocitac, coz bude asi trochu slozitejsi, pac bych musel jeste nejak do nej dostat informaci o spotrebe a na takovy elektronicky vychytavky ja jsem lama :lol_

ale co se ty rychlosti tyce, tak si myslim ze pokud vymenis pristrojovku a mechanicky nahon za ten elektronicky a jen zapojit do pripraveneho konektoru, tak si myslim, ze to chodit bude, kazdopadne dam vedet, az to vyzkousim, pokud se ti to nepovede driv nez me :wink:

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 27, 2009 8:22 am 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
NeviM píše:
Pepe_5 píše:
NeviM píše:
Pepe_5 píše:
Jo tu diagnostickou zásuvku jsem našel je před baterkou, jak jsi řekl :)
Jinak věř mi, že ta 2,5td je větší traktor než ta 2,1td. Jezdím s oběma, tak můžu porovnat. Dokonce jsem tu 2,5 přejmenoval pracovně na chrochťu :)

jo, ja ji tam taky nasel, hlavne mi pak doslo, ze jsme ji nemuseli vubec hledat, pac vsichni safrani phase I maji stjnou veskerou elektroinstalaci, at je to biturbo, nebo 2.1dT... u phase II. uz frantici setrili i na kabelech, takze tam je to podle vybavy :wink:


Když mají v phase 1 komplet elektroinstalaci, tak v podstatě mám přiveden do přístrojovky i snímač rychlosti?
Jde mi o to, že momentálně já tam mám nahon rychloměru veden přímo z převodovky do přístrojové desky. Je myslím mechanický pokud se nepletu, takže pokud tam dám jinou přístrojovku, která nemá vstup na mechanický náhon z převodovky, ale pouze elektronický, tak by to mělo i tak fungovat?
Možná to píšu složitě.

o tom jsem premyslel a az budu mit na to trochu casu tak to udelam, do analogovy pristrojovky vedou stejne dva konektory jako do digitalni, takzeco se rychlomeru tyce (+pocitadla km) tak si myslim, ze by stacilo vymenit ten bovden co vede az do pristrojovky mechanicka za ten co vede jen pod palubku a konci krabickou s magnetickym snimacem a od nej jen kabliky buhvikam... otazka je jak se bude tvarit treba otackomer, protoze u benzinu se predpokladam ridi normalne hallovym snimacem na prevodovce, kdezto u dizlu (aspon u myho) se ridi alternatorem (na to jsem cumel jak puk, kdyz jsem to zjistil :lol_ chtel bych se nekdy pokusit rozchodit i palubni pocitac, coz bude asi trochu slozitejsi, pac bych musel jeste nejak do nej dostat informaci o spotrebe a na takovy elektronicky vychytavky ja jsem lama :lol_

ale co se ty rychlosti tyce, tak si myslim ze pokud vymenis pristrojovku a mechanicky nahon za ten elektronicky a jen zapojit do pripraveneho konektoru, tak si myslim, ze to chodit bude, kazdopadne dam vedet, az to vyzkousim, pokud se ti to nepovede driv nez me :wink:


To jsem nevěděl, že nafták má snímač otáček v alternatoru. Tím se ale vše vysvětluje :) protože můj safrán to musí mít taky. Sem tam mi prokluzuje řemen u alternátoru. Otáčkoměr má pořád svých 800otáček a přitom jsem přidal plyn a věděl jsem že jich je víc a ručička se nehla, jen jsem slyšel kvikot řemene. Bylo to ale jen na 3s. Pak už kvikot ustál a otáčkoměr fungoval :)
Co se týče přístrojovky, sehnal jsem druhou, která je pouze elektronická. Když to srovnám jen se starou, tak stará má navíc jen ten bowden z převodovky co vede do tachometru. Nová tam má krytku. Konektory mi příjdou stejné. Chtěl bych během února je zaměnit. Je to otázka maximálně půl hodinky. Dostat se k přístrojovce je poměrně jednoduché je tu i návod (stačí povolit myslím 12 šroubku), jediný problém je, že musíš vytáhnout ten náhon až na te převodovce aby jsi se dostal k přístrojovce. Je lepší když to dělají dva, protože jeden tahá přístrojovku a druhý tlačí ten náhon do kabiny řidiče.
Pak jen prostě napíchnu druhou desku a otestuju :) Pokud to bude fungovat, když to udělám dříve, tak dám vědět :) pokud to vyzkoušíš první ty, dej vědět :D

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 27, 2009 9:07 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
aby jsi vyndal náhon z přístrojovky, tak to stačí vyndat zezadu přístrojovky, jde to dost těžko a je tam naprosto strašnej přístup, ale nakonec to jde, lepší, než to vymontovávat z převodovky a provlíkat a vyndávat s celym náhonem :wink:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 27, 2009 9:21 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
Bóďa píše:
aby jsi vyndal náhon z přístrojovky, tak to stačí vyndat zezadu přístrojovky, jde to dost těžko a je tam naprosto strašnej přístup, ale nakonec to jde, lepší, než to vymontovávat z převodovky a provlíkat a vyndávat s celym náhonem :wink:


Už jsem tu přístrojovku venku měl. Musel bych mít ruce nějaké baletky :), abych se dokázal dostat pod přístrojovku a oddělat ten náhon. Je jednodušší vlézt pod kapotu a klíčem 10 (myslím) odmontovat náhon z převodovky a provléknout do kabiny. Pak má člověk mnohem lepší přístup.

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 14, 2009 9:51 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
Pepe_5 píše:
NeviM píše:
Pepe_5 píše:
NeviM píše:
Pepe_5 píše:
Jo tu diagnostickou zásuvku jsem našel je před baterkou, jak jsi řekl :)
Jinak věř mi, že ta 2,5td je větší traktor než ta 2,1td. Jezdím s oběma, tak můžu porovnat. Dokonce jsem tu 2,5 přejmenoval pracovně na chrochťu :)

jo, ja ji tam taky nasel, hlavne mi pak doslo, ze jsme ji nemuseli vubec hledat, pac vsichni safrani phase I maji stjnou veskerou elektroinstalaci, at je to biturbo, nebo 2.1dT... u phase II. uz frantici setrili i na kabelech, takze tam je to podle vybavy :wink:


Když mají v phase 1 komplet elektroinstalaci, tak v podstatě mám přiveden do přístrojovky i snímač rychlosti?
Jde mi o to, že momentálně já tam mám nahon rychloměru veden přímo z převodovky do přístrojové desky. Je myslím mechanický pokud se nepletu, takže pokud tam dám jinou přístrojovku, která nemá vstup na mechanický náhon z převodovky, ale pouze elektronický, tak by to mělo i tak fungovat?
Možná to píšu složitě.

o tom jsem premyslel a az budu mit na to trochu casu tak to udelam, do analogovy pristrojovky vedou stejne dva konektory jako do digitalni, takzeco se rychlomeru tyce (+pocitadla km) tak si myslim, ze by stacilo vymenit ten bovden co vede az do pristrojovky mechanicka za ten co vede jen pod palubku a konci krabickou s magnetickym snimacem a od nej jen kabliky buhvikam... otazka je jak se bude tvarit treba otackomer, protoze u benzinu se predpokladam ridi normalne hallovym snimacem na prevodovce, kdezto u dizlu (aspon u myho) se ridi alternatorem (na to jsem cumel jak puk, kdyz jsem to zjistil :lol_ chtel bych se nekdy pokusit rozchodit i palubni pocitac, coz bude asi trochu slozitejsi, pac bych musel jeste nejak do nej dostat informaci o spotrebe a na takovy elektronicky vychytavky ja jsem lama :lol_

ale co se ty rychlosti tyce, tak si myslim ze pokud vymenis pristrojovku a mechanicky nahon za ten elektronicky a jen zapojit do pripraveneho konektoru, tak si myslim, ze to chodit bude, kazdopadne dam vedet, az to vyzkousim, pokud se ti to nepovede driv nez me :wink:


To jsem nevěděl, že nafták má snímač otáček v alternatoru. Tím se ale vše vysvětluje :) protože můj safrán to musí mít taky. Sem tam mi prokluzuje řemen u alternátoru. Otáčkoměr má pořád svých 800otáček a přitom jsem přidal plyn a věděl jsem že jich je víc a ručička se nehla, jen jsem slyšel kvikot řemene. Bylo to ale jen na 3s. Pak už kvikot ustál a otáčkoměr fungoval :)
Co se týče přístrojovky, sehnal jsem druhou, která je pouze elektronická. Když to srovnám jen se starou, tak stará má navíc jen ten bowden z převodovky co vede do tachometru. Nová tam má krytku. Konektory mi příjdou stejné. Chtěl bych během února je zaměnit. Je to otázka maximálně půl hodinky. Dostat se k přístrojovce je poměrně jednoduché je tu i návod (stačí povolit myslím 12 šroubku), jediný problém je, že musíš vytáhnout ten náhon až na te převodovce aby jsi se dostal k přístrojovce. Je lepší když to dělají dva, protože jeden tahá přístrojovku a druhý tlačí ten náhon do kabiny řidiče.
Pak jen prostě napíchnu druhou desku a otestuju :) Pokud to bude fungovat, když to udělám dříve, tak dám vědět :) pokud to vyzkoušíš první ty, dej vědět :D


Takže dnes jsme zkusil přehodit přístrojovku z novějšího Safrana na mého staršího (stará má bovden z převodovky do rychloměru a nová ma elektronický - z phase2 na phase1)
Takže doporučuju nedělat to. Funguje jen pár kontrolek, servo, abs, ukazatel oleje, teploty a blinkru. To je tak asi vše. Tachometr nefunguje, otáčkoměr po startu ukazuje 5000otáček, Ukazatel palivové nádrže ukázal plnou, ikdyž jsem měl půlku. To by se mi sice líbilo, ale přece jen je to nepraktické :) Počitadlo kilometrů nesvítilo pro jistotu vůbec. Nemá smysl to předělávat. Když jsme srovnal obě základní desky, tak mi přišlo, že jsou dost jiné. Ta novější je složitější.
Takže pokud to pomůže, tak doporučuji nedělat, je to ztráta času.

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 15, 2009 12:19 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
počkej počkej, ale tys to přehazoval z novýho 2,2 dT nebo tak něco ne? to nemůžeš, to by nefungovalo asi ani na phase 1, která má normálně elektronickej náhon, zkus tam dát nějakou přístrojovku z phase 1.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 15, 2009 4:34 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
Bóďa píše:
počkej počkej, ale tys to přehazoval z novýho 2,2 dT nebo tak něco ne? to nemůžeš, to by nefungovalo asi ani na phase 1, která má normálně elektronickej náhon, zkus tam dát nějakou přístrojovku z phase 1.


To bylo určeno hlavně pro NeviM. S ním jsem se o tom bavil. To byla jediná přístrojovka co mám jako náhradní. Bylo to z phase 2 motor 2,2dt.
No v podstatě teď už náhradní není, kdyby byla možnost tak bych ji rád vyměnil za elektronickou z phase1 z 2,5td pokud by to šlo, ale pochybuju, že tady někdo bude mít náhradní palubní desku a k tomu ještě elektronickou a bude chtít vyměnit.

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz