Safrane Club
http://forum.safrane.org/

Demontáž hydrauliky spojky
http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=7&t=386
Stránka 2 z 2

Autor:  Plzeňák [ pát pro 18, 2015 2:34 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Demontáž hydrauliky spojky

:smichypozemi: :good: :jop:

Autor:  Max900R [ úte led 05, 2016 11:10 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Demontáž hydrauliky spojky

Bóďa píše:
Achernar9 píše:
Ale to co vymýšlí s novinkama, jako jsou ty nevyměnitelný žárovky, to je takovej bordel, že tomu není rovno !!! Konstruktérům nakopat do pr...e !!! :x :kladivo:

co na to místní konstruktér světel? :lol_


To nevymýšlíme my, ale konstruktéři aut tam nenechají prostor a nebo schovají upevňovací body pod nárazník. Ale s LEDkama to stejně směřuje k tomu, že výměna žárovek bude zapomenuta. Nejnovější světla už nemají ani servisní otvory. Světla se při poruše mění jako celek. Sice to zní jako kravina, ale reálně ten ledkový zdroj překonává svou životností plánovanou životnost auta, takže kdo by to reálně měnil? Ale to už tu bylo dřív, jen se to vrací. V USA prakticky většinu času používají tzv. "sealed beam", což jsou normalizované 7" paraboly slepené se sklem a žárovkou v nerozebíratelný celek a mění se celý světlomet jako žárovka někdy od 50. let? Však každý, kdo trošku sleduje US cars, to zná. Všechny ameriky mají stejná světla a kolik variací s umístěním, rámečky atd. dokázali vymyslet!

Nová auta jsou spotřebním zbožím podobným mobilu. Stejně jsou tak složitě postavené, že je prakticky nemožné je rozumně opravovat (kombinace kovových a kompozitních materiálů, lepení a nýtování, tenkostěnné odlitky z lehkých kovů, nesvařitelná vysokopevnostní ocel, neskutečně složitá elektronika a nerozebíratelné celky). Spalovací motor je paradoxně ta nejméně složitá a nejsnáze opravitelná část na dnešním autě.

A upřímně, ono bastlit dneska něco i na Safranu, když se většina dílů už nedodává a staré jsou za hranicí životnosti a přitom poměrně složitě nahraditelné (třeba plastové blinkry, zadní světelný panel, že, Bóďo apod.) je poměrně pro silné nadšence a i ti propadají občas skepsi a koukají po něčem starším, jednodušším a nebo naopak totálně rezignují, koupí něco nového, ojedou a zahodí a než by opravovali, berou další.

Autor:  TOMGWELL [ stř led 06, 2016 2:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Demontáž hydrauliky spojky

Jo přesně Maxi!
To je ta dnešní debilní doba :kladivo:

KUP :shock: UŽÍVEJ :D PO ROCE JEZDI DO SERVISU :evil: PLAŤ PLAŤ PLAŤ
:twisted: VYHOD A CO NEJDŘÍV KUP NOVÉ :roll:

Nejhorší na tom je že je to strašně nesmyslně NEEKOLOGICKÉ pro celou planetu a aby to bylo ještě více k naštvání tak na stará auta která vydrží déle nasadí větší EKO poplatky :kladivo:

Jo a konstruktéři? Ti jsou dnes placeni za to, aby se snažili věci znemožnit opravovat.
U elektroniky dokonce přidávají součástky s předem stanovenou životností, do spotřební elektroniky i prográmky odpočítavající čas zapnutí přístroje atd atd.... Vše se začne dít samozdřejmě těsně po záruční době :blíč:

Autor:  Achernar9 [ stř led 06, 2016 6:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Demontáž hydrauliky spojky

Helou borci. To je mě jasný, kterým směrem se to dneska ubírá. Ovšem bohužel, pro mě je pořád, stejně jako kdysi dávno, nový auto nepoříditelný. Kde bych na to vzal ??? :( S hotovostí su hned hotov a blízink bych neublízal. :lol_ Takže musím nějak udržovat to co mám. No ale Safránek je stejně supr ! :jop: No a jinak po nějaké době opět můžu napsat, že spojka spojkuje o 106 ! :good:

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/