Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pon říj 14, 2019 4:14 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Demontáž hydrauliky spojky
PříspěvekNapsal: ned lis 23, 2008 3:47 pm 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: pát úno 22, 2008 6:32 pm
Příspěvky: 18
Bydliště: Praha, Kladno
Lidi pomóc! Co si to na mě ten žabožrout vymyslel? Už druhý den se pokouším rozpojit "rychlospojku" na hydraulice spojky 2,2 dt (takový ten modrý bazmeg) a nějak se mi to ne a ne a nedaří. Nevíte náhodou někdo jestli je v tom nějaký fígl nebo mám jen chromé ruce a dutou hlavu? :cry:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Demontáž hydrauliky spojky
PříspěvekNapsal: sob lis 21, 2015 4:06 pm 
Offline
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 22, 2013 7:47 pm
Příspěvky: 15
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXE
Auto snů: > Cadillac de Ville - cabrio - 62 <
nikdo nic hezčího nevyrobil !!!
Džusblůs !
Nevím, jestli Safrane-fórum není už totálně mrtvý... :?: ale zkusím se zeptat na demontáž spojkové hydrauliky. Ten hlavní válec nad pedálem se vyndává jak ??? Je zakomponovanej do takovýho prostoru, že tam nedám ruku. A šrouby vidět nejsou žádný... tak jak tam ten celoplastovej výmysl drží ??? Doufám, že není potřeba demontovat půlku auta... :roll: Mám ho v kyblu a musím ho co nejdřív vyměnit, takže kdyby mě někdo napověděl, než se do toho pustím, bylo by to fajn. :good: Předem díky :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Demontáž hydrauliky spojky
PříspěvekNapsal: ned lis 22, 2015 11:46 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
u spojkovýho pedálu uvolníš kloub na tyčce, kterým je to spojený s pedálem a potom z motorovýho prostoru uchopíš ten váleček a pootočíš asi o 1/8 otáčky doleva a vytáhneš

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Demontáž hydrauliky spojky
PříspěvekNapsal: čtv lis 26, 2015 5:49 pm 
Offline
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 22, 2013 7:47 pm
Příspěvky: 15
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXE
Auto snů: > Cadillac de Ville - cabrio - 62 <
nikdo nic hezčího nevyrobil !!!
Zdar Bóďo !
Díky za popis. Ta tyčka je jasná :wink: šlo mě o ten vlastní válec. Už mě ta hydraulika došla, tak bych to chtěl o víkendu přehodit. Snad nezačne chumelit, v garáži na to nemám místo. A jestli ještě můžu otravovat, jak jsem si všiml, ani ten spodní válec nemá žádnej šroub, taky to funguje na pootočení ? A po osazení se předpokládám spojí ty dvě trubky do sebe zase nějakým bajonetovým způsobem. (Po sundání těch prezervativů z koncovek) :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Demontáž hydrauliky spojky
PříspěvekNapsal: čtv lis 26, 2015 11:32 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1689
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
:D no takže, rozhodně to nedávej dohromady na autě, protože to nikdy neodvzdušníš. Pak teda jestli ti došla kapalina hodně tak to budeš muset odvzdušnit - tj. parkrat to jakoby prošlápnout ten válec na převodovce. V kabině je to přidělaný pouze tim špuntíkem - šroubovákem to jemně vyškubneš do strany. V motoráku to vzmeš do ruky a pootočíš jak řikal bóďa a táhneš k sobě. Napsal ti to v podstatě uplně přesně.
Nicméně pokud ti došla kapalina, tak je někde problém. Normálně neuniká. Takže buď to tam dolej a dole to sundej jenom z převodovky a mačkej to dokud z toho pujde vzduch do nádobky. To je prozatimní reseni.
Jinak musis prijit na to kde to chcije, kdyz ne tak to zkusis parkrat az to vyndas z auta, jestli na to prijdes..no a nasledne oprava tam kde je to v pici..nicmene dost pravdepodobne budes potrebovat dalsi funkcni sadu nebo dily od nekoho, nebo to proste vymenit za funkcni..oprava bez dilu si myslim nebude mozna.

Jo a na prevodovce je to pridelany dvouma sroubama, jestli ses ptal na todle :)

_________________
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RXE Manual
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RT - LPG
I-V6RXE Manual
I-V6RT Manual
II-V6RXE Automat
II-R5Manual 430tkm
II-R5Automat
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Demontáž hydrauliky spojky
PříspěvekNapsal: pát lis 27, 2015 12:03 pm 
Offline
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 22, 2013 7:47 pm
Příspěvky: 15
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXE
Auto snů: > Cadillac de Ville - cabrio - 62 <
nikdo nic hezčího nevyrobil !!!
Džusblůs ! :)
No... on mě ten spojkovej pedál začal jakoby vrzat, bylo to jemně slyšet i cítit při šlapání na něho. A zjistil jsem, že kapalina prosakuje po tyčce do kabiny. Takže budu měnit kompletní hydrauliku, oba válce. Ať se mě za pár měsíců nevyhnojí zas ještě ten spodní.
Už mám celu tu sadu doma - 4400 kč - (po původní beznaději se to podařilo do dvou dnů - prej je to výprodejová záležitost a mám předposlední kus z Německa). Takže jsem na to hodil voko a takhle na ponku to vypadá na prácu jako pohodová záležitost. Pokud ty starý věci půjdou demontovat (díky vám tady na fóru vím jak) tak by to mohlo klapnout.
Jen se mě zdá, že ten horní válec je v motorovým prostoru něčím ještě jakoby překrytej :?: A na ten spodní válec hodím voko až to dole voddekluju. Zvrchu je vidět ..... ! Žádný šrouby, proto jsem se na ně ptal. :wink: A ty nový věci, předpokládám že se musí spojit ty dvě trubky těma rychlospojkama, až po osazení obou válců. Proto mají na sobě ty prezervativy, aby se nezasvinili při protahování a provlíkání... :wink: Jak jinak bych se tam s tím mógloval kdyby to celý bylo v kupě. Bylo by to jak ježek v kleci a ještě bych něco mohl ulomit. :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Demontáž hydrauliky spojky
PříspěvekNapsal: sob lis 28, 2015 3:33 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
1) u 2,5 20v pak ještě existuje verze, kterou jsem nikdy neviděl... je to systém jako používaj novější auta. neni na převodovce ten váleček jako na ostatních safránech zvenku s tím, že ke spojkovýmu ložisku je páka, ale místo toho tam je váleček až přímo pod spojkovym ložiskem, tudíž demontáž možná až po vyndání převodovky. ven z převodovky trčí jen hadička s odvdušňovákem.

2) pokud máš novou hydrauliku, tak gratuluju, že na tvoje aut ose dá ještě koupit... v tom případě ji máš na dva hydraulikou naplněný díly, který samostatně namontuješ a spojíš k sobě až to budeš mít v autě. navíc pokud máš novou, tak máš jedinečnou možnost ji prozkoumat a zjistit tak přesně, jak budeš demontovat tu starou ;)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Demontáž hydrauliky spojky
PříspěvekNapsal: sob lis 28, 2015 6:57 pm 
Offline
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 22, 2013 7:47 pm
Příspěvky: 15
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXE
Auto snů: > Cadillac de Ville - cabrio - 62 <
nikdo nic hezčího nevyrobil !!!
Savana !
Tak to mám za sebou. Safránek už zase spojkuje ! :D Naštěstí teda tu variantu s válečkem v převodovce nemám. A ani to, jak popisovaval Mates, s těma dvouma šroubama na převodovce. Ten můj spodní válec je nasunutej v oku na převodovce a k zajištění slouží velká segrovka. Což je teda taky supr !!! Přístup jak k penězům, všechno zavazí... sundat tu segrovku byl celkem porod. No ale podařilo se. Musí se teda demontovat držák s relátkama na podběhu, povolit a odsunout nádržka na vodu od chladiče, vytáhnout baterka... a vyoperovat tu trubku se spodním válcem, to je taky moc fajn. :shock:
S nostalgií vzpomínám na otcovýho Taunusa, kde se dalo krásně vyndat cokoliv, co bylo potřeba. Ke všemu přístup... dneska je ten motorovej prostor plnej všeho možnýho a něco tam dělat je pomalu na raplhaus ! :lol_


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Demontáž hydrauliky spojky
PříspěvekNapsal: sob lis 28, 2015 7:10 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1689
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
jo trochu mi nedoslo ze mas jinou pravodovku :D

_________________
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RXE Manual
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RT - LPG
I-V6RXE Manual
I-V6RT Manual
II-V6RXE Automat
II-R5Manual 430tkm
II-R5Automat
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Demontáž hydrauliky spojky
PříspěvekNapsal: ned lis 29, 2015 12:32 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 280
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Achernar9 píše:
Savana !
Tak to mám za sebou. Safránek už zase spojkuje ! :D Naštěstí teda tu variantu s válečkem v převodovce nemám. A ani to, jak popisovaval Mates, s těma dvouma šroubama na převodovce. Ten můj spodní válec je nasunutej v oku na převodovce a k zajištění slouží velká segrovka. Což je teda taky supr !!! Přístup jak k penězům, všechno zavazí... sundat tu segrovku byl celkem porod. No ale podařilo se. Musí se teda demontovat držák s relátkama na podběhu, povolit a odsunout nádržka na vodu od chladiče, vytáhnout baterka... a vyoperovat tu trubku se spodním válcem, to je taky moc fajn. :shock:
S nostalgií vzpomínám na otcovýho Taunusa, kde se dalo krásně vyndat cokoliv, co bylo potřeba. Ke všemu přístup... dneska je ten motorovej prostor plnej všeho možnýho a něco tam dělat je pomalu na raplhaus ! :lol_

Nemusíš vzpomínat jen na Taunusa,stačí otevřít kapoty u čtyřválcových R 25,tam byl přístup naprosto ke všemu a pohodlí o nic horší,možná v lecčems i lepší.To je prostě daň za krávovinu jménem příčně uložený motor.A debilně vyřešený váleček uvnitř spojky má třeba i takový VW Transporter.Jsem rád,že Tě vidím,už jsem měl strach,že červený Safík změnil majitele. :)

_________________
Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Demontáž hydrauliky spojky
PříspěvekNapsal: ned lis 29, 2015 10:49 pm 
Offline
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 22, 2013 7:47 pm
Příspěvky: 15
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXE
Auto snů: > Cadillac de Ville - cabrio - 62 <
nikdo nic hezčího nevyrobil !!!
Helou !
Kdepak, můj René majitele nezměnil a zatím to ani nehrozí. :jop: Kde bych bral love na něco jinýho... :shock:
A tu čtyřválcovou R25-ku jsem měl před Safíkem, takže ju znám. No a když jsem na ní tenkrát měnil rozvody, měl jsem ohoblovaný ruce jak prase. Taky tam nebylo extra moc místa. Ale jinak z boku to s místem ušlo Tady u Safíka není místo na nic.
No ale spojka už je v goldně, dneska jsem ju prověřil za jízdy a teď se přesunu s vyzvídáním na jiný téma... a to homoklouby, nebo poloosy. Je tam celkem slušná vůle, po novým roce se tomu budu muset začít věnovat. Ale samotnýmu se mě do toho nechce. Asi pověřím nějakej servis.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Demontáž hydrauliky spojky
PříspěvekNapsal: pon lis 30, 2015 4:22 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 280
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Poloosu jsem měnil letos v letě/levou/karavan je znát a pravá mě čeká.Kdybys měl problém se servisem a nevadilo Ti 110km,napiš,jezdím v Humpolci ke kamarádovi už spousty let.Vždy pomohli,ochotně a se vším. :)

_________________
Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Demontáž hydrauliky spojky
PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2015 7:47 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1453
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
No na Taunusovi už si ani nevzpomínám, ale na Granadě jsi odpojil kardan, povolil čtyři šrouby na nápravě a vyjel jsi s celou nápravou vč. motoru a převodovky z auta. Stačilo vyheverovat kastli. To je velká pohodička. Ale ono ještě zlatý Safrane. Ve finále se ke všemu nějak dostaneš a aspoň vyměníš žárovku ve světle bez toho, abys musel rozebrat celý předek. :good:

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Demontáž hydrauliky spojky
PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2015 9:04 pm 
Offline
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 22, 2013 7:47 pm
Příspěvky: 15
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXE
Auto snů: > Cadillac de Ville - cabrio - 62 <
nikdo nic hezčího nevyrobil !!!
Max900R píše:
No na Taunusovi už si ani nevzpomínám, ale na Granadě jsi odpojil kardan, povolil čtyři šrouby na nápravě a vyjel jsi s celou nápravou vč. motoru a převodovky z auta. Stačilo vyheverovat kastli. To je velká pohodička. Ale ono ještě zlatý Safrane. Ve finále se ke všemu nějak dostaneš a aspoň vyměníš žárovku ve světle bez toho, abys musel rozebrat celý předek. :good:


Jo... s Taunusem to bylo stejný. :good: Safík už má mouchy novodobějšího auta. Ale to co vymýšlí s novinkama, jako jsou ty nevyměnitelný žárovky, to je takovej bordel, že tomu není rovno !!! Konstruktérům nakopat do pr...e !!! :x :kladivo: Za to jsem u Safránka ještě rád. :jop: Ale to sem nepatří... Spojka zatím furt spojkuje, takže se to asi podařilo. :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Demontáž hydrauliky spojky
PříspěvekNapsal: pát pro 18, 2015 1:16 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Achernar9 píše:
Ale to co vymýšlí s novinkama, jako jsou ty nevyměnitelný žárovky, to je takovej bordel, že tomu není rovno !!! Konstruktérům nakopat do pr...e !!! :x :kladivo:

co na to místní konstruktér světel? :lol_

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz