Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 11:47 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Olej do motoru
PříspěvekNapsal: sob lis 01, 2008 9:58 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Chtel bych vymenit olej ale nevim jakej....muzete mi nekdo trochu objasnit problematiku? Dík :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 01, 2008 12:41 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha
No otázkou je, co tam máš za olej teďka. Nemůžeš jen tak měnit olej z polosyntetiky na plnou syntetiku ba dokonce na mineralní olej. Mohlo by to udělat v motoru paseku. Ale jinak bych volil plnou syntetiku. Já tam mám olej Elf 5W-40. Nejvíc maže. A pokud vytáčíš motor do vysokých otáček, tak je plná syntetika nejlepší volbou. A pokud chceš nejlepší olej, co se dá koupit, tak je Zn.Shell ( 1litr oleje = kolem 1000kč ).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 01, 2008 12:54 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Ja mel v svem 3.0 12v takovem jakeho se tyka ten dota olej Cstrol 10w40,nicmene dal sem tam Ef Evolution 5w30 a pohoda,nestoji moc a je to origo olej doporucey sice do 24v ale nalil sem ho tam a je to ok,vlezlo tam 5.5L zhruba.5L stalo nejakych 980kc


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 02, 2008 10:21 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Amstafek píše:
No otázkou je, co tam máš za olej teďka. Nemůžeš jen tak měnit olej z polosyntetiky na plnou syntetiku ba dokonce na mineralní olej. Mohlo by to udělat v motoru paseku. Ale jinak bych volil plnou syntetiku. Já tam mám olej Elf 5W-40. Nejvíc maže. A pokud vytáčíš motor do vysokých otáček, tak je plná syntetika nejlepší volbou. A pokud chceš nejlepší olej, co se dá koupit, tak je Zn.Shell ( 1litr oleje = kolem 1000kč ).


No motor vytacim kazdych asi tak pet minut do 5k....nemuzu se jedna plnej a dva plnej nabazit:).....no a neni tedka na zimu naprd tam davat 5W? Nebo staci abych vzdycky nechal zahrat motor?!
Nicmene me napada ze bysme mohli dat nekdy sraz a trochu provetrat Šafáře, kdyz se to na srazu nepovedlo... :?: 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 02, 2008 10:56 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
MatesK píše:
Amstafek píše:
No otázkou je, co tam máš za olej teďka. Nemůžeš jen tak měnit olej z polosyntetiky na plnou syntetiku ba dokonce na mineralní olej. Mohlo by to udělat v motoru paseku. Ale jinak bych volil plnou syntetiku. Já tam mám olej Elf 5W-40. Nejvíc maže. A pokud vytáčíš motor do vysokých otáček, tak je plná syntetika nejlepší volbou. A pokud chceš nejlepší olej, co se dá koupit, tak je Zn.Shell ( 1litr oleje = kolem 1000kč ).


No motor vytacim kazdych asi tak pet minut do 5k....nemuzu se jedna plnej a dva plnej nabazit:).....no a neni tedka na zimu naprd tam davat 5W? Nebo staci abych vzdycky nechal zahrat motor?!
Nicmene me napada ze bysme mohli dat nekdy sraz a trochu provetrat Šafáře, kdyz se to na srazu nepovedlo... :?: 8)

5w neni na zimu naprd, ale hlavni je co tam mas ted, jestli treba 15w/40 a nalejes tam 5w/40 tak si koledujes o pruser (15w ma silnejsi film na mazanych plochach a prechodem na 5w se slabsim filmem muze dojit ke strzeni toho staryho a pridreni nebo zadreni motoru muze byt vysledek vymeny oleje) dal bych tam 10w/40 nejlip shell, tim na 99procent nic neposeres a budes mit olej pouzitelnej i na sviznejsi jezdeni... jo a nechavat zahrat motor v zime na volnobeh - NIKDY - nejvic se motor opotrebovava za chodu pri nizzi nez provozni teplote, takze je dobry snazit se vzdy co nejrychleji motor ohrat a za jizdy se zahreje mnohem rychleji nez na volnobeh kdy nevykonava temer zadnou praci oproti jizde a tudiz neprodukuje tolik tepla... ovsem nevylozit si to zpusobem ze kdyz tomu dam poradne napit tak se to ohreje ryhleji :lol2: musi se pocitat s tim ze cim nizzsi teplota tim je olej hustsi a dyl trva nez se vubec dostane vsude kam ma, takze nejidealnejsi je podle me tak do 2000rpm hned po nastartovani a dejme tomu za minutu radit tak maximalne ve 3500rpm dokud se motor neohreje aspon na ctvrtku teplomeru, pak tocit klidne do aleluja

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: To : MatesK
PříspěvekNapsal: ned lis 02, 2008 11:03 am 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha
:D ... Já myslím, že není. Ale někdo Ti řekne že to nemá smysl. Ale jelikož máš 3litra, tak bych ho tam určitě dal. Problém je v tom, že nemůžeš nebo- li respektive by jsi neměl pokaždý výměně dávat různý oleje. A jakej typ oleje tam máš teď??? No motor by jsi měl nechat zahřát pokaždý, bez ohledu na to, co tam máš za olej. Za studena by jsi ho neměl vytáčet nad 3000ot/min. Jasně můžem :) . Stačí se domluvit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 02, 2008 11:04 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
jo a co se toho bazeni tyce, tak nevim proc jedna a dva netocis do 6000, vrchol vykonovy krivky to ma v 5500rpm a na jednicku a dvojku to ochabovani po maximu vykonu nestacis vubec pocitit, takze ma smysl to tocit do maxima protoze 6000 zni lip nez 5000:lol:

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 02, 2008 6:32 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
NeviM píše:
jo a co se toho bazeni tyce, tak nevim proc jedna a dva netocis do 6000, vrchol vykonovy krivky to ma v 5500rpm a na jednicku a dvojku to ochabovani po maximu vykonu nestacis vubec pocitit, takze ma smysl to tocit do maxima protoze 6000 zni lip nez 5000:lol:


Vim kde je papirove max vykon ale muj starik uz takovej prubeh nema :) od 5500 uz zacina fakt chudoba :) dalsi dovod je prave ze ja sem najezdil uz tak 20tkm a jezdim na olej co tam je od zacatku :oops: pak nejaky loziska tam taky chtej do vecnych lovist, mozna pridrenej klima kompresor, za katalizatorem mi to netesni vubec, a mam spatny cidla teploty, tlaku a mnozsti oleje - takze nic moc tomu davat 6300ot :cry:

S tim ohratim motoru sem to nevedel dik
Olej chci dat rovnou celej novej s filtrem...vyplati se ta plna syntetika? preci jenom dat 6x750 treba je dost :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 02, 2008 11:17 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha
Určitě vyplatí!! A bejt Tebou, tak to udělám co nejdřív. Po tom, co tu píšeš :) !!! Mělo by se tam vejít cca 6,5l oleje. A renolťáckej olej Zn. Elf je fakt kvalitní a výjde Tě cca na 450Kč/litr + cca 300Kč filtr. Na oleji nikdy nešetři!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 03, 2008 1:24 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Amstafek píše:
Určitě vyplatí!! A bejt Tebou, tak to udělám co nejdřív. Po tom, co tu píšeš :) !!! Mělo by se tam vejít cca 6,5l oleje. A renolťáckej olej Zn. Elf je fakt kvalitní a výjde Tě cca na 450Kč/litr + cca 300Kč filtr. Na oleji nikdy nešetři!!!
450kc???Litr??Neblazni tady je 5L za 954kc,mam ho i ja tam mam stejny motor.
http://www.superautodily.cz/index.php?s ... odukt=9583


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 03, 2008 10:28 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha
Nebláznim. Záleží jak kde....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 04, 2008 9:30 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
ToJa píše:
Amstafek píše:
Určitě vyplatí!! A bejt Tebou, tak to udělám co nejdřív. Po tom, co tu píšeš :) !!! Mělo by se tam vejít cca 6,5l oleje. A renolťáckej olej Zn. Elf je fakt kvalitní a výjde Tě cca na 450Kč/litr + cca 300Kč filtr. Na oleji nikdy nešetři!!!
450kc???Litr??Neblazni tady je 5L za 954kc,mam ho i ja tam mam stejny motor.
http://www.superautodily.cz/index.php?s ... odukt=9583


Pěkný ceny!!! V Renaultu mi rekli trochu jiny ceny :D A teď jestli mi reknete kterej bych mel zakoupit :oops: predpokladam High Performance, plnou syntetiku?!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 04, 2008 12:28 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha
Já bych volil ELF EVOLUTION SXR 5W40


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 04, 2008 5:47 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Amstafek píše:
Já bych volil ELF EVOLUTION SXR 5W40


Ja myslel spis tendle
http://www.superautodily.cz/index.php?s ... odukt=9715
absolutne tomu nerozumim ale kdyz tam je Best Performance :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 04, 2008 10:28 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha
Ten není špatnej. Ten jsem tam měl předtím. A letos, když jsem měnil olej, tak mi byl doporučen tenhleten ( ELF EVOLUTION SXR 5W40 ). Ale volba je na Tobě.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz