Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát bře 29, 2024 1:31 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Olej do motoru
PříspěvekNapsal: sob lis 07, 2009 3:59 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: úte pro 02, 2008 4:51 pm
Příspěvky: 117
Bydliště: Beroun
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE, lpg
TOMGWELL píše:
A také rychlost do 90km/h při 120km/h spotřeba naroste cca až o 30%

To sice píše příručka, ale zapomíná na to, že nadcházející kopec levněji vyjedeš při těch 120ti (150ti:) a udržovat rychlost při 110, anebo 150 mi u safrana přijde na spotřebu stejné, alespoň u třílitra.

_________________
Renault Safrane V6i 3.0 Lpg 400tkm - fialovej, rozebráno
Renault Safrane V6i 3.0 210 tkm - bílej, v provozu, automat, pneu podvozek
Renault Safrane V6i 3.0 - modrej pracant


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej do motoru
PříspěvekNapsal: sob lis 07, 2009 4:06 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Ano, ano, do kopce to je mnohem lepší pořádně rozjet a rychle kopec vyjet než to pomalu a dlouho trápit :)
Ono to nedela uplnych 30% ja to počital u toho sveho na te stejne rovne trase a po přepočtu byl rozdil 21%, ale ja mam automat a tam je to jinak, jde tam ale o odpor vzduchu. Vubec nejlepší spotřebu jsem naměřil při cca 65-75Km/h kdy muj 2,5 v automatu bral 6,2l cesta byla zcela rovná a dlouhá 5km

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motorové oleje
PříspěvekNapsal: sob lis 07, 2009 5:36 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
TOMGWELL píše:
Jaký kdo používa olej do motorů? A máte zkušenosti se změnou spotřeby?

Vždy jsem tam daval Shell 10W40 SJ a každých 10tis. měnil. Průměrnou spotřebu jsem vždy měl 8.4l
Teď jsem tam zkusil Castrol EDGE 5w30 najel jsem na něm už 2200Km a spotřeba 8,1l
Myslel jsem že je to jen tím průměrem, 22Km trasu kterou sem pravidelně jezdil 90Km/h s 10w40 za 7,9l ted jezdím za 7.5l
Překvapilo mne že kvalitní olej dělá 0.3l rozdíl

Ahoj,na takovou spotřebu se tedy nedostanu,myslel jsem,že s manuálem,tak jsem tomu nevěnoval pozornost,ale v posledním příspěvku píšeš,že je to automat.Když se dostanu hodně nízko a při velmi rozumné jízdě,tak lehce pod 9,tedy tak 8,7-8,8,ale to je fakt jízda na spotřebu - max.100km/h v běžném provozu.Mám najeto 210 tis ale to myslím není vůbec podstatné u tohoto motoru.Omlouvám se za příspěvek mimo téma olej.

_________________
Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motorové oleje
PříspěvekNapsal: ned lis 08, 2009 4:32 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
jendys píše:
TOMGWELL píše:
Jaký kdo používa olej do motorů? A máte zkušenosti se změnou spotřeby?

Vždy jsem tam daval Shell 10W40 SJ a každých 10tis. měnil. Průměrnou spotřebu jsem vždy měl 8.4l
Teď jsem tam zkusil Castrol EDGE 5w30 najel jsem na něm už 2200Km a spotřeba 8,1l
Myslel jsem že je to jen tím průměrem, 22Km trasu kterou sem pravidelně jezdil 90Km/h s 10w40 za 7,9l ted jezdím za 7.5l
Překvapilo mne že kvalitní olej dělá 0.3l rozdíl

Ahoj,na takovou spotřebu se tedy nedostanu,myslel jsem,že s manuálem,tak jsem tomu nevěnoval pozornost,ale v posledním příspěvku píšeš,že je to automat.Když se dostanu hodně nízko a při velmi rozumné jízdě,tak lehce pod 9,tedy tak 8,7-8,8,ale to je fakt jízda na spotřebu - max.100km/h v běžném provozu.Mám najeto 210 tis ale to myslím není vůbec podstatné u tohoto motoru.Omlouvám se za příspěvek mimo téma olej.


Ne ne, spotřeba je také k tématu :-)
No zaleží na stylu jízdy a taky na terénu, nebo možná jezdíš o něco víc město. A bude to taky tím že já jsem z Hanéé a my tady mame jen same roviny, žádný kopec.... a kopce těžkým autům nesvědčí

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej do motoru
PříspěvekNapsal: sob led 16, 2010 12:27 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Trochu jsem to tu pročítal, ale pořád si nejsem jistý, jaký olej tedy nalít do toho svého. Počítám, že prvních pár tisíc ho ještě nebudu moc vytáčet.

A další věc, teď je v motoru ještě původní olej. Mám ho vypustit nebo ho tam nechat a motor s ním nastartovat a ujet pár km nebo ho dokonce neměnit a najet s ním nějakých těch 6000 km do první výměny?
Nebyl léta nastartovaný a když vyndám měrku tak z jedné strany měrky je olej jak nový a z druhé strany docela černý :D. Tak nevím.. Mohl by tam ten bordel být teď pěkně usazený :).

Motor má najeto cca 500 km, takže tedy asi nějaký ten "řidší"?
Zatím jsem koukal po Elf Evolution SXR 5W/30 nebo Elf Evolution SXR 5W/40.
A pořádně jsem se nedozvěděl, co vlastně vůbec doporučuje Renault. V té tabulce co je v manuálu se moc nevyznám :oops:.

díky

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej do motoru
PříspěvekNapsal: sob led 16, 2010 2:41 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Do 3.0 24v se doporucuje Elf Evolution SXR 5W30
Dal sem ho i do 12v i do 2L je to dobry olej,motor po nem ztichl hlavne u toho 2L,ted do tehle dam 5W40 bo sem se dozvedel ze ten 5W30 je longlife pry,ale ja ho menil po 10tis km takze mi to bylo jedno

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej do motoru
PříspěvekNapsal: sob led 16, 2010 6:42 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Tvůj motor je jakoby naprosto nový, ten olej co v něm máš tedy sloužil jako konzervant :-) Takže určitě olej vyměnit.
Olej v něm byl několik let, takže budeš mít v motoru olejové usazeniny, na to je nejvhodnější nějaký přípravek který Ti rozpustí usazeniny, ten zakoupíš v nějakém odborném obchodě s oleji. naleje se do motoru, najede se cca 10km a pak se olej vypustí. U motorů co dlouho nejely je to fakt vhodné vyčistit.

´´´´Motor má najeto cca 500 km, takže tedy asi nějaký ten "řidší"?,,,,,,
Ano, motor je nový takže ti olej žrát nebude. Ja osobně bych tam dal nějaký 0W-30, 5W-30 na značce nezáleží, vybral sis Elfíka tak ho tam klidně nalej :-) Nový motor stejně nemužeš moc vytáčet takže olej 0W-30 asi bude nejvhodnější.
Jak se motor zaběhne tak při dálší výměně bych tam dal třeba 5W-40 nebo pokud budeš motor hodně točit tak i 5W-50, 10W-60 ale to už záleží na stylu jízdy. No a až na něm najedeš zhruba 200tis tak už ti motor začne žrát olej a budeš muset dávat ty hustější 10W-40,50,60 :-)

P.S Ten 0W-30 od Elfíka je hodně drahý, tak bych tam dal 0W-30 od jiné značky a nebo pokud trváš na Elfika tak tam dej ten Elf Evolution SXR 5W/30 a určitě neuděláš chybu :good:

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej do motoru
PříspěvekNapsal: sob led 16, 2010 8:36 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
takže pochopil jsem správně, že do toho oleje co je tam teď mám nalejt nějakej ten sajrajt, nechat motor chvíli běžet a potom vypustit a nalejt nový olej?
do těhle sajrajtů se mi právě moc nechtělo. jak je to s tím, když v motoru toho stejně trochu zbyde a bude to i v novém oleji..?
dík :good:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej do motoru
PříspěvekNapsal: sob led 16, 2010 8:54 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Hodně lidí se těch srajd do oleje bojí. Ono je to totiž tak:
1. Jsou přísady do oleje
2. Jsou aditiva do oleje
Ty aditiva to jsou ty srajdy které mohou dělat neplechu, ale přísady do olejů neplechu neudělají, ba naopak zlepšují vlastnosti oleje.
Pokud tam nalejes čistič usazenin tak je dobré motor trochu projet aby se celý vyčistil. Nemusíš se bát že by to poškodilo nový olej, pokud tam toho čistidla trošinka zůstane tak je to jen malá koncentrace a ta tam bude dobrá jako prevence aby se tak rychle neusazovaly nečistoty i v novém oleji.

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej do motoru
PříspěvekNapsal: sob led 16, 2010 9:09 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
TOMGWELL píše:
Hodně lidí se těch srajd do oleje bojí. Ono je to totiž tak:
1. Jsou přísady do oleje
2. Jsou aditiva do oleje
Ty aditiva to jsou ty srajdy které mohou dělat neplechu, ale přísady do olejů neplechu neudělají, ba naopak zlepšují vlastnosti oleje.
Pokud tam nalejes čistič usazenin tak je dobré motor trochu projet aby se celý vyčistil. Nemusíš se bát že by to poškodilo nový olej, pokud tam toho čistidla trošinka zůstane tak je to jen malá koncentrace a ta tam bude dobrá jako prevence aby se tak rychle neusazovaly nečistoty i v novém oleji.


jo tak. no já jenom, že jsem o tom někde četl článek, že ta aditiva jsou sice účinná a je možné pozorovat nějaké zlepšení chodu motoru apod, ale že způsobují korozi, takže proto jsou naprosto nevhodná.

no najet s tím těch 10 km bude asi problém. teda motor tam zatím ani nemám, ale počítám, že až budu tak to zatím najede maximálně stovky metrů tady po hřišti :lol_. dílna - garáž, garáž - dílna. nebudu to mít ještě na papírech, takže maximálně tak jezdit tu tam a zpátky :lol_.
no, takže jak to udělat... hned před prvním startem do toho teda nalejt tu "přísadu" a olej pak hned vylejt...? je to takový problematický, protože ještě nevím, jestli to bude moct nějak výraznějc jet (výfuk, brzdy) a tak... :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej do motoru
PříspěvekNapsal: ned led 17, 2010 8:59 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
,,,,,,,jo tak. no já jenom, že jsem o tom někde četl článek, že ta aditiva jsou sice účinná a je možné pozorovat nějaké zlepšení chodu motoru apod, ale že způsobují korozi, takže proto jsou naprosto nevhodná´´´´´´´´´´

Přesně tak Aditiva mohou zpusobovat koroze a některé nekvalitní i poškodit motor. Ta aditiva se používají hlavně do starých vyběhaných motorů Škoda 120, favorit atd.. olej je pak hustější a nedochází ke spalování oleje a tudíž auta pak tolik nečoudí. ale to važně jen pro ty staré vraky. Aditiva do oleje to je většina těch přípravků do 200Kč


Ale zato přísady do oleje narozdíl od aditiv, to už je INE KAFE ty stojí od 600Kč nahoru a korozi motoru ani jiné poškození nezpusobují. Naopak snižují tření a prodlužují životnost motoru.
Do nejlepších Přísad patří například PRO-LONG ten používají i někteří rallye jezdci a opravdu si jej chválí stojí zhruba 800Kč ale motor po použítí je nesmrtelný. Nejsou to žádné teflonové vrstvičky ani nic podobného jako lubrifilm atd... Je to chemická sloučenina která se přímo chemickou reakcí přisaje na stěny válců a ani pod tlakem nelze seškrábnout. Motor se poté v podstatě neopotřebovává. Hodně lidí na to nevěří a tak dokonce i časopis SVĚT MOTORŮ (35/2009) udělal vlastní test kdy vyřazené auto z bazaru testovali. Naleli tam PRO-LONG a ujeli 100km poté dokonce uplně vypustili olej a sundali i vanu a auto ujelo 35km úplně bez oleje. Pak se motor zadřel. Samotný ředitel si udělal vlastní test na Favoritu podrobnosti a e-shop přímo na http://www.pro-long.cz
To je asi jediná přísada které věřím a kterou použivají i rallye jezdci.

Budeš jezdit tedy hřistě garáž, to vubec ničemu nevadí. Jde tam hlavně o to aby se motor pořádně zahřál. Takže když si dáš hřistě-garáž 5x tam a zpet a pojedeš to pořád na jedničku tak auto bude mít otáčky a motor se zahřeje a protočí dostatečně, pak rychle za tepla vypustit :-)
Jinak nejlevnější oleje najdeš na http://www.olejspol.cz je to tam za polovic co v obchodech.
Držím palce :good:

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej do motoru
PříspěvekNapsal: ned led 17, 2010 9:10 am 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Jak se to pouziva??Kdyz je napln napr. 5,5L tak dat 5L oleje a pul litru tohoto??

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej do motoru
PříspěvekNapsal: ned led 17, 2010 9:16 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
ToJa píše:
Jak se to pouziva??Kdyz je napln napr. 5,5L tak dat 5L oleje a pul litru tohoto??


Ano 500ml PRO-LONGU je na 5L oleje, Hned po přidání se sníží hlučnost a hned po nasednutí za volant naroste tah motoru v mém případě cca o 5%

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej do motoru
PříspěvekNapsal: ned led 17, 2010 10:32 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
TOMGWELL píše:
Jinak nejlevnější oleje najdeš na http://www.olejspol.cz je to tam za polovic co v obchodech.

no nějak to vymyslim... :jop:

bohužel v tomhle shopu nemaj elf... s motorovym budu objednávat i převodovej. v tom druhym shopu mě to vyjde na nějaký 3000,-.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej do motoru
PříspěvekNapsal: ned led 17, 2010 11:19 am 
Offline
Pokročilý

Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
Příspěvky: 38
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: dost slušná :)
Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
ten Evolution 5W30 odporúčam, je to dobrý olej. Mal som ho v 3.0 V6 24V, pokial mi ho nezačal motor papať asi 1L/1000km :D .

OT: Teraz tam mám dáke 3 rôzne typy (5w30, 10w40, daky shell turbo diesel a vobec co doma zvyšovalo) a 1 dáku prísadu na utesnenie a prilievam uz len 0,3L ELF Competition 10W40 raz za cca 2000km... Ale ak prejdem po dialnici trebars 300km svižnejšie 180-220km/h v kuse, tak musím dolievať hned aspon 0,5L :D . Nechce sa mi zatial motor meniť (mám komplet druhé auto na dvore) a hľadám priebežne kto by navŕtal do tohto skoro K.O. motora väčší objem aspoň 3,2-3,3L, nové kované piesty, ostrá vačka, prípadne kompresor/turbo s výkonom okolo 280-300PS a životnosťou cca 100.000km aj na LPG....celé to však chcem maximálne do cca 2000euro...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz