Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv čer 19, 2025 2:35 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Výškový reproduktory
PříspěvekNapsal: čtv říj 30, 2008 1:48 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
No, jelikož mám "hvězdnou" výbavu RN, tak ve svým Safránu nemám výškáče (nebo mi aspoň při poslechu rádia přijde, že tam nejsou).:) Chci se zeptat, jak velká práce by mě čekala, kdybych je tam chtěl dát. Musí pryč celá palubka nebo to jde nějakým jednoduším způsobem?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 30, 2008 2:01 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
kdyz chces sundat celou palubku tak nejdriv musis sundat ty vejsky protoze tam je uchycena ta palubka takze ne nemusis sundat celou palubku :) ....normalne je sroubovakem vyloupni a uvidis sam jestli tam jsou kdyz ne tak je sehnat a pridelat a zapojit konektor je hracka :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 30, 2008 2:07 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Aha...:) Paráda, hned jak přijedu z práce domů, tak to prozkoumám a kdyžtak ty repráky dokoupím. Díky!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 30, 2008 2:15 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
kdyz by si byl aspon trochu audiofilni jako ja a mel finance tak Pioneer dela vysky ktery tam pasujou do origo uchytu :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 30, 2008 2:28 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Myslím , že stačí vyloupnout ty mřížky opatrně šroubováčkem a zjistíš to hned.A pak mrkni,jestli už tam nemáš na ně vytažený kabely... :wink:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 30, 2008 2:40 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
No, já jsem taky docela audiofil, ale od Pioneeru by mě je asi nedaly za 300, ne? :) Já doufám že tam káblíky jsou, kdyby tam nebyly, tak už fakt nevim...:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 30, 2008 4:17 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
hejlák píše:
No, já jsem taky docela audiofil, ale od Pioneeru by mě je asi nedaly za 300, ne? :) Já doufám že tam káblíky jsou, kdyby tam nebyly, tak už fakt nevim...:)
kably tam snad budou.... a jak je tu receno, vyloupnes to sroubovakem. spis jsem se docela divil ze tam nemas to osvetleni nastupniho prostoru u repraku... dyztak nekdy zas prijed a dame to tam, je to prace na par minut... :wink:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 31, 2008 8:07 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Tak jsem na to včera koukl, kably tam jsou, dokonce jsou tam ty repráky nahrazený plastama stejnýho tvaru.:)
Bóďo, určitě se někdy zase stavím, ale pokud budem pracovat zrovna na osvětlení, tak to na pár minut rozhodně nebude.:D Jo, díky moc za tu ráčnu a konektor co jsi mi poslal. Až se uvídíme, tak to srovnáme!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 31, 2008 11:41 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
hejlák píše:
Tak jsem na to včera koukl, kably tam jsou, dokonce jsou tam ty repráky nahrazený plastama stejnýho tvaru.:)
Bóďo, určitě se někdy zase stavím, ale pokud budem pracovat zrovna na osvětlení, tak to na pár minut rozhodně nebude.:D Jo, díky moc za tu ráčnu a konektor co jsi mi poslal. Až se uvídíme, tak to srovnáme!
jako jo, s osvetlenim si klidne hrat muzem, jenom si k tomu privez i zarovky :D protoze prehazovani z jedny kontorky na druhou je na prd.... kazdopadne kdybys nekdy prijel tak muzem udelat treba ten teplomer a tak...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 31, 2008 11:50 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Bóďa píše:
hejlák píše:
Tak jsem na to včera koukl, kably tam jsou, dokonce jsou tam ty repráky nahrazený plastama stejnýho tvaru.:)
Bóďo, určitě se někdy zase stavím, ale pokud budem pracovat zrovna na osvětlení, tak to na pár minut rozhodně nebude.:D Jo, díky moc za tu ráčnu a konektor co jsi mi poslal. Až se uvídíme, tak to srovnáme!
jako jo, s osvetlenim si klidne hrat muzem, jenom si k tomu privez i zarovky :D protoze prehazovani z jedny kontorky na druhou je na prd.... kazdopadne kdybys nekdy prijel tak muzem udelat treba ten teplomer a tak...
Ok, to bych si dovezl. A je to tam na to osvětlení připravený?:) Bych přijel třeba až bude v provozu to rádio (pokud teda vůbec v provozu někdy bude) a naplácali bychom tam to ovládátko pod volant... Ale pozor, abychom z toho RN neudělali RXE.;D
Jo, to jsem se chtěl zeptat, nevíš o někom, kdo by měl na prodej ostřikovače (nebo aspoň ty zadělávací plastíky) na světla na phaseII, pak tunel kolem řadící páky ve slušným stavu? Otec se rozhodl, že si toho svýho Safroše dá do kupy. Jo a taky motorek ke klimě, otec zjistil, že je podělanej a buď ho nechá převinout nebo koupí novej...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 09, 2008 1:23 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
hejlák píše:
Bóďa píše:
hejlák píše:
Tak jsem na to včera koukl, kably tam jsou, dokonce jsou tam ty repráky nahrazený plastama stejnýho tvaru.:)
Bóďo, určitě se někdy zase stavím, ale pokud budem pracovat zrovna na osvětlení, tak to na pár minut rozhodně nebude.:D Jo, díky moc za tu ráčnu a konektor co jsi mi poslal. Až se uvídíme, tak to srovnáme!
jako jo, s osvetlenim si klidne hrat muzem, jenom si k tomu privez i zarovky :D protoze prehazovani z jedny kontorky na druhou je na prd.... kazdopadne kdybys nekdy prijel tak muzem udelat treba ten teplomer a tak...
Ok, to bych si dovezl. A je to tam na to osvětlení připravený?:) Bych přijel třeba až bude v provozu to rádio (pokud teda vůbec v provozu někdy bude) a naplácali bychom tam to ovládátko pod volant... Ale pozor, abychom z toho RN neudělali RXE.;D
Jo, to jsem se chtěl zeptat, nevíš o někom, kdo by měl na prodej ostřikovače (nebo aspoň ty zadělávací plastíky) na světla na phaseII, pak tunel kolem řadící páky ve slušným stavu? Otec se rozhodl, že si toho svýho Safroše dá do kupy. Jo a taky motorek ke klimě, otec zjistil, že je podělanej a buď ho nechá převinout nebo koupí novej...
no ja nevim, ale snad jo... a kup jeste nekde ten zadni stredovej tunel, sorry, ale ten co tam mas je prisernej :lol2:. ta loketka a vzadu jak tam nejsou ty vydechy... :lol2:

ty krytky ostrikovacu bych koupil asi novy, stojej 600 a tezko se to jety shani... motorek ke klime myslis jako ventilator u spolujezdce pod palubkou? jestli jo, tak to se taky tezko shani takze radsi previnout :lol2:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 09, 2008 4:30 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Bóďa píše:
hejlák píše:
Bóďa píše:
hejlák píše:
Tak jsem na to včera koukl, kably tam jsou, dokonce jsou tam ty repráky nahrazený plastama stejnýho tvaru.:)
Bóďo, určitě se někdy zase stavím, ale pokud budem pracovat zrovna na osvětlení, tak to na pár minut rozhodně nebude.:D Jo, díky moc za tu ráčnu a konektor co jsi mi poslal. Až se uvídíme, tak to srovnáme!
jako jo, s osvetlenim si klidne hrat muzem, jenom si k tomu privez i zarovky :D protoze prehazovani z jedny kontorky na druhou je na prd.... kazdopadne kdybys nekdy prijel tak muzem udelat treba ten teplomer a tak...
Ok, to bych si dovezl. A je to tam na to osvětlení připravený?:) Bych přijel třeba až bude v provozu to rádio (pokud teda vůbec v provozu někdy bude) a naplácali bychom tam to ovládátko pod volant... Ale pozor, abychom z toho RN neudělali RXE.;D
Jo, to jsem se chtěl zeptat, nevíš o někom, kdo by měl na prodej ostřikovače (nebo aspoň ty zadělávací plastíky) na světla na phaseII, pak tunel kolem řadící páky ve slušným stavu? Otec se rozhodl, že si toho svýho Safroše dá do kupy. Jo a taky motorek ke klimě, otec zjistil, že je podělanej a buď ho nechá převinout nebo koupí novej...
no ja nevim, ale snad jo... a kup jeste nekde ten zadni stredovej tunel, sorry, ale ten co tam mas je prisernej :lol2:. ta loketka a vzadu jak tam nejsou ty vydechy... :lol2:

ty krytky ostrikovacu bych koupil asi novy, stojej 600 a tezko se to jety shani... motorek ke klime myslis jako ventilator u spolujezdce pod palubkou? jestli jo, tak to se taky tezko shani takze radsi previnout :lol2:
No konečně seš tady...;) Ten tunel asi začnu shánět, to z toho plastu je fakt síla... Motorek už je převinutej.
Jo, zítra mi dojde ta mlhovka pro Tebe (spolu s reprákama a vejškama), tak se musíme domluvit, jestli Ti to mám poslat poštou nebo až za Tebou zase někdy pojedu...:D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 09, 2008 4:48 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
hejlák píše:
Bóďa píše:
hejlák píše:
Bóďa píše:
hejlák píše:
Tak jsem na to včera koukl, kably tam jsou, dokonce jsou tam ty repráky nahrazený plastama stejnýho tvaru.:)
Bóďo, určitě se někdy zase stavím, ale pokud budem pracovat zrovna na osvětlení, tak to na pár minut rozhodně nebude.:D Jo, díky moc za tu ráčnu a konektor co jsi mi poslal. Až se uvídíme, tak to srovnáme!
jako jo, s osvetlenim si klidne hrat muzem, jenom si k tomu privez i zarovky :D protoze prehazovani z jedny kontorky na druhou je na prd.... kazdopadne kdybys nekdy prijel tak muzem udelat treba ten teplomer a tak...
Ok, to bych si dovezl. A je to tam na to osvětlení připravený?:) Bych přijel třeba až bude v provozu to rádio (pokud teda vůbec v provozu někdy bude) a naplácali bychom tam to ovládátko pod volant... Ale pozor, abychom z toho RN neudělali RXE.;D
Jo, to jsem se chtěl zeptat, nevíš o někom, kdo by měl na prodej ostřikovače (nebo aspoň ty zadělávací plastíky) na světla na phaseII, pak tunel kolem řadící páky ve slušným stavu? Otec se rozhodl, že si toho svýho Safroše dá do kupy. Jo a taky motorek ke klimě, otec zjistil, že je podělanej a buď ho nechá převinout nebo koupí novej...
no ja nevim, ale snad jo... a kup jeste nekde ten zadni stredovej tunel, sorry, ale ten co tam mas je prisernej :lol2:. ta loketka a vzadu jak tam nejsou ty vydechy... :lol2:

ty krytky ostrikovacu bych koupil asi novy, stojej 600 a tezko se to jety shani... motorek ke klime myslis jako ventilator u spolujezdce pod palubkou? jestli jo, tak to se taky tezko shani takze radsi previnout :lol2:
No konečně seš tady...;) Ten tunel asi začnu shánět, to z toho plastu je fakt síla... Motorek už je převinutej.
Jo, zítra mi dojde ta mlhovka pro Tebe (spolu s reprákama a vejškama), tak se musíme domluvit, jestli Ti to mám poslat poštou nebo až za Tebou zase někdy pojedu...:D
super, diky moc, no ja neim, podle toho, kdy sem pojedes :D jo a jeste jsi neco rikal o levnejch prednich svelech, napis mi do PM cenu a jestli to jsou xenony nebo halogeny, diky

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 09, 2008 7:02 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Bóďa píše:
hejlák píše:
Bóďa píše:
hejlák píše:
Bóďa píše:
hejlák píše:
Tak jsem na to včera koukl, kably tam jsou, dokonce jsou tam ty repráky nahrazený plastama stejnýho tvaru.:)
Bóďo, určitě se někdy zase stavím, ale pokud budem pracovat zrovna na osvětlení, tak to na pár minut rozhodně nebude.:D Jo, díky moc za tu ráčnu a konektor co jsi mi poslal. Až se uvídíme, tak to srovnáme!
jako jo, s osvetlenim si klidne hrat muzem, jenom si k tomu privez i zarovky :D protoze prehazovani z jedny kontorky na druhou je na prd.... kazdopadne kdybys nekdy prijel tak muzem udelat treba ten teplomer a tak...
Ok, to bych si dovezl. A je to tam na to osvětlení připravený?:) Bych přijel třeba až bude v provozu to rádio (pokud teda vůbec v provozu někdy bude) a naplácali bychom tam to ovládátko pod volant... Ale pozor, abychom z toho RN neudělali RXE.;D
Jo, to jsem se chtěl zeptat, nevíš o někom, kdo by měl na prodej ostřikovače (nebo aspoň ty zadělávací plastíky) na světla na phaseII, pak tunel kolem řadící páky ve slušným stavu? Otec se rozhodl, že si toho svýho Safroše dá do kupy. Jo a taky motorek ke klimě, otec zjistil, že je podělanej a buď ho nechá převinout nebo koupí novej...
no ja nevim, ale snad jo... a kup jeste nekde ten zadni stredovej tunel, sorry, ale ten co tam mas je prisernej :lol2:. ta loketka a vzadu jak tam nejsou ty vydechy... :lol2:

ty krytky ostrikovacu bych koupil asi novy, stojej 600 a tezko se to jety shani... motorek ke klime myslis jako ventilator u spolujezdce pod palubkou? jestli jo, tak to se taky tezko shani takze radsi previnout :lol2:
No konečně seš tady...;) Ten tunel asi začnu shánět, to z toho plastu je fakt síla... Motorek už je převinutej.
Jo, zítra mi dojde ta mlhovka pro Tebe (spolu s reprákama a vejškama), tak se musíme domluvit, jestli Ti to mám poslat poštou nebo až za Tebou zase někdy pojedu...:D
super, diky moc, no ja neim, podle toho, kdy sem pojedes :D jo a jeste jsi neco rikal o levnejch prednich svelech, napis mi do PM cenu a jestli to jsou xenony nebo halogeny, diky
Ok


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz