|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je čtv kvě 02, 2024 4:48 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
hejlák
|
Předmět příspěvku: Orig. rádio, display, ovládání pod volant Napsal: pát říj 24, 2008 7:14 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Tak jsem včera koupil za dobrou cenu origo. rádio, horní diplay od rádia (kterej v Safroši taky nemám) a ovládání pod volant.
Mohl by mi někdo nastínit, jak to mám všechno dostat do auta? No a taky bych potřeboval vědět, jak tam dostat ten diplay (na kterej nemám ani otvor). Díky za rady!
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: Orig. rádio, display, ovládání pod volant Napsal: pát říj 24, 2008 8:03 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát říj 24, 2008 10:34 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Musíš rozmontovat celou přístrojovkou včetně plastu okolo volantu-tím začneš- a pak na závěr vymontovat celý ten díl nad výstupem vzduchu z přístrojovky ve kterém máš ten display.Samotný displey se vymněnit nedá.Musíš celý ten obdélníkový díl.Přibližný návod máš v rubrice "NÁVODY" na úvodní stránce webu ,kde uvidíš,jak vlasně začneš....
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát říj 24, 2008 10:48 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Plzeňák píše: Musíš rozmontovat celou přístrojovkou včetně plastu okolo volantu-tím začneš- a pak na závěr vymontovat celý ten díl nad výstupem vzduchu z přístrojovky ve kterém máš ten display.Samotný displey se vymněnit nedá.Musíš celý ten obdélníkový díl.Přibližný návod máš v rubrice "NÁVODY" na úvodní stránce webu ,kde uvidíš,jak vlasně začneš.... No, přiznám se, že nevím jestli vůbec celej ten obdélníkovej díl mám. Rádio leží zatím v Brně na poště a vyberu ho až dneska. Pokud to k tomu borec nedal, tak fakt nevím. Domlouval jsem se s ním, že chci rádio, ovládání pod volant a display. Ale jestli říkáš, že to jinak než i s tím dílem nejde, tak to snad bude v pohodě.
Jinak Tys to rádio někdy dával do auta? Je to těžký (mám na tady tyhle věci trochu gramla-ruce)?
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát říj 24, 2008 11:00 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Nedával,ale měnil jsem žárovky na displeyi.Neni to nic těžkýho,ani složitýho,když znáš postup.
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát říj 24, 2008 11:37 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
A musím teda dát ven celou palubku, jo? :\ No to se teda těším.
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát říj 24, 2008 11:49 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
hejlák píše: A musím teda dát ven celou palubku, jo? :\ No to se teda těším.
NE e .... celou ne....zacnes na krytu volantu (jak tam jsou vystrazny blinkry) to jsou dva srouby ty uvidis...potom pod tim je prichycenej ramecek okolo budíků taky dvema sroubama ty se trochu blbe demontujou ale de to....potom nahore nad budikama musis sundat ten jakoby "strop" to jsou tri srouby.... to kdyz sundas tak tam uvidis horni uchyceni vsech tech ramecku......nejdriv teda musis sundat ten ramecek okolo budíků a potom uvidis jak je ten plast s tim displejem pridelanej....jsou to celkem tri srouby.....konektory by tam meli bejt pripraveny a nedaj se zamenit......kdyz by bylo neco nejasnyho tak pisni....delal sem to tolikrat ze to znam zpameti:)......kdyz si to vytisknes ten postup tak by te nemelo nic prekvapit a cela vymena by ti mela trvat tak pul hodky ale kdyz to delas poprvi tak mozna hodku;)
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát říj 24, 2008 11:56 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
MatesK píše: hejlák píše: A musím teda dát ven celou palubku, jo? :\ No to se teda těším. NE e .... celou ne....zacnes na krytu volantu (jak tam jsou vystrazny blinkry) to jsou dva srouby ty uvidis...potom pod tim je prichycenej ramecek okolo budíků taky dvema sroubama ty se trochu blbe demontujou ale de to....potom nahore nad budikama musis sundat ten jakoby "strop" to jsou tri srouby.... to kdyz sundas tak tam uvidis horni uchyceni vsech tech ramecku......nejdriv teda musis sundat ten ramecek okolo budíků a potom uvidis jak je ten plast s tim displejem pridelanej....jsou to celkem tri srouby.....konektory by tam meli bejt pripraveny a nedaj se zamenit......kdyz by bylo neco nejasnyho tak pisni....delal sem to tolikrat ze to znam zpameti:)......kdyz si to vytisknes ten postup tak by te nemelo nic prekvapit a cela vymena by ti mela trvat tak pul hodky ale kdyz to delas poprvi tak mozna hodku;) Jo, díky moc, jestli to jde takhle, tak je to paráda! Do toho se snad pustím ještě o víkendu.
No a když už jsme u toho, jaký žárovky jsou kolem tachometrů? Nesvítí mi tam skoro celej otáčkoměr, tak že bych to zrovna vyměnil...
Díky moc za rady!
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát říj 24, 2008 12:23 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
To je trochu problem....ja sem pouzil z jinyho auta co mi zbyli...ale nekde se to tady resilo prolez forum nekde to je.......MAX s Bodou to myslim resili.....nicmene tam jsou takovy ty klasicky malinky zarovicky jenze maj tu debilni objimku ktera je tam pripajena takze menit jen ty zarovky je naprd.....nebo me vlastne napada ze jsem to udelal jeste tak ze tam jsou zarovky i pro veci ktery v tom aute nejsou...napriklad kontrolka airbagu (ktery ja nemam) tak sem vzal zarovku z toho;) a je tam toho vic akorat se koukni co tam na tom tachaci je a ty to nemas ve vybave a prohod to:)
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát říj 24, 2008 12:26 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
MatesK píše: To je trochu problem....ja sem pouzil z jinyho auta co mi zbyli...ale nekde se to tady resilo prolez forum nekde to je.......MAX s Bodou to myslim resili.....nicmene tam jsou takovy ty klasicky malinky zarovicky jenze maj tu debilni objimku ktera je tam pripajena takze menit jen ty zarovky je naprd.....nebo me vlastne napada ze jsem to udelal jeste tak ze tam jsou zarovky i pro veci ktery v tom aute nejsou...napriklad kontrolka airbagu (ktery ja nemam) tak sem vzal zarovku z toho;) a je tam toho vic akorat se koukni co tam na tom tachaci je a ty to nemas ve vybave a prohod to:) Jo až takhle? No tak já zvolím asi rovnou tu kontrolku pro airbag (ten moje auto vživotě nevidělo a ani neuvidí).
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát říj 24, 2008 12:29 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Takle z hlavy je to tezky ale kazdopadne urcite jeste kontrolka vzduchovyho podvozku, vyhrivani sedacek myslim ze tam je taky, pak kontrolka pro pasy....hele nevim ale je toho docela dost;) hlavne v moji RT vybave:)
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát říj 24, 2008 12:34 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
MatesK píše: Takle z hlavy je to tezky ale kazdopadne urcite jeste kontrolka vzduchovyho podvozku, vyhrivani sedacek myslim ze tam je taky, pak kontrolka pro pasy....hele nevim ale je toho docela dost;) hlavne v moji RT vybave:) Já mám výbavu RN (horší snad už ani není), takže tam budu mít taky spoustu "matroše". Jinak jsem se chtěl ještě zeptat, je potřeba na tyhle akce mikropájka?
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát říj 24, 2008 12:38 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Troufnu si říct že ne.....
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát říj 24, 2008 12:47 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
hejlák píše: MatesK píše: Takle z hlavy je to tezky ale kazdopadne urcite jeste kontrolka vzduchovyho podvozku, vyhrivani sedacek myslim ze tam je taky, pak kontrolka pro pasy....hele nevim ale je toho docela dost;) hlavne v moji RT vybave:) Já mám výbavu RN (horší snad už ani není), takže tam budu mít taky spoustu "matroše". Jinak jsem se chtěl ještě zeptat, je potřeba na tyhle akce mikropájka?
proto o tom mluvim ze kdyz prendas funkcni tam kde nejsou treba tak na to nic nepotrebujes...maj normalne objimku....mikropajku potrebujes kdyz by si chtel v tech objimkach menit primo tu zarovicku
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát říj 24, 2008 12:55 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Ahá, ok. Musíte mě brát jako naprostýho laika, kterej tachometr (natož celou palubku) zevnitř ještě nikdy neviděl.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|