Safrane Club
http://forum.safrane.org/

Servořízení - problém.
http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=7&t=299
Stránka 1 z 1

Autor:  jendys [ pon srp 25, 2008 4:24 pm ]
Předmět příspěvku:  Servořízení - problém.

Našel jsem olejovou skvrnu u levého předního kola a téměř prázdnou nádržku serva.Po atletickém výkonu jsem zjistil,že olej kape/už spíše teče/ z trubky serva,která jde od levého předku okolo levého kola nahoru podběhem a k servořízení.Je obalena takovou pěnovou hmotou a v ní to asi prorezlo.Prosím - dotaz.Je to tlaková větev,nebo zpáteční potrubí?Mám motor 2.5 pětiválec,ale řekl bych,že to bude obdobné či stejné u všech provedení.Díky za každou radu.

Autor:  HOnza_UL [ pon srp 25, 2008 10:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

ahoj je to zpatecka na uplne stejnym miste se mi to prosoupalo - neprorezlo :wink: cimz nabadam ostatni ze by asi nebylo od veci si tam tu trubku zkontrolovat :wink:

Autor:  jendys [ pon srp 25, 2008 10:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

Děkuju - tak to bude oprava jednodušší.Je to tam fakt asi dost choulostivé místo.

Autor:  daweo [ pon led 11, 2010 9:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Servořízení - problém.

Co se tyka serva rizeni, mel bych tez dotaz. Jak se pozna ze muj safran mel variabilni posilovac rizeni? (od ktere verze to mel a tak) - predpokladam ze variabilni servo se pozna tak ze pri max rychlosti jde otacet volantem ztuha, ale pri pomale jizde celkem zlehka.


Druha otazka je - pokud mam "gumovy pocit" pri otaceni volantem... kde muze byt problem? ze by to servo bylo variabilni - pokud ano, kde co zkontrolovat, nastavit aby variabilni opet bylo? nebo neco jineho - presneji predni naprava v haji? a nebo proste servo je down a nejjednodussi bude vymenit servo rizeni?


diky vsem za odpoved

Autor:  Bóďa [ pon led 11, 2010 9:52 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Servořízení - problém.

jestli je variabilni poznas tak, ze je na jeho telese takovy "bobek", z ktereho vedou tri draty. respektive elektromagnet.

Autor:  daweo [ pon led 11, 2010 11:28 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Servořízení - problém.

Bóďa píše:
jestli je variabilni poznas tak, ze je na jeho telese takovy "bobek", z ktereho vedou tri draty. respektive elektromagnet.



ok diky... overim

Autor:  Atilla [ pát zář 03, 2010 5:15 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Servořízení - problém.

Přestal mi jít posilovač (variab.) druhý den ráno byla pod levým předkem pěkná louže. Stejný případ jak výše prasklá nějaká hadice, trubice? Co mám vyměnit, koupit? Může být problém i jinde? Díky za rady

Autor:  Bóďa [ ned zář 05, 2010 5:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Servořízení - problém.

to teda docela cumim, myslel jsem, ze je to ojedinela zavada. pred nedavnem jsme to u jednoho safrana taky resili... u levyho nosniku na rozhrani obaleno penou/neobaleno to bylo prorezle a kapalo to.. protoze se to opravovalo "v tramtárii", tak zatím opraveno provizorně - převlečeno hadicí a několik pevně stažených motex.. ale vyšlo to až na poněkolikátý.

atilla: no tak jestli tam nemas olej, tak to je asi ono, ne? :D
trubka jde bohuzel od serva, pod naraznik, kde je takovy chladic a potom kolem leveho nosniku (kde to tedy prorezava) az k rizeni..

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/