Safrane Club http://forum.safrane.org/ |
|
Servořízení - problém. http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=7&t=299 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | jendys [ pon srp 25, 2008 4:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | Servořízení - problém. |
Našel jsem olejovou skvrnu u levého předního kola a téměř prázdnou nádržku serva.Po atletickém výkonu jsem zjistil,že olej kape/už spíše teče/ z trubky serva,která jde od levého předku okolo levého kola nahoru podběhem a k servořízení.Je obalena takovou pěnovou hmotou a v ní to asi prorezlo.Prosím - dotaz.Je to tlaková větev,nebo zpáteční potrubí?Mám motor 2.5 pětiválec,ale řekl bych,že to bude obdobné či stejné u všech provedení.Díky za každou radu. |
Autor: | HOnza_UL [ pon srp 25, 2008 10:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ahoj je to zpatecka na uplne stejnym miste se mi to prosoupalo - neprorezlo cimz nabadam ostatni ze by asi nebylo od veci si tam tu trubku zkontrolovat |
Autor: | jendys [ pon srp 25, 2008 10:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Děkuju - tak to bude oprava jednodušší.Je to tam fakt asi dost choulostivé místo. |
Autor: | daweo [ pon led 11, 2010 9:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Servořízení - problém. |
Co se tyka serva rizeni, mel bych tez dotaz. Jak se pozna ze muj safran mel variabilni posilovac rizeni? (od ktere verze to mel a tak) - predpokladam ze variabilni servo se pozna tak ze pri max rychlosti jde otacet volantem ztuha, ale pri pomale jizde celkem zlehka. Druha otazka je - pokud mam "gumovy pocit" pri otaceni volantem... kde muze byt problem? ze by to servo bylo variabilni - pokud ano, kde co zkontrolovat, nastavit aby variabilni opet bylo? nebo neco jineho - presneji predni naprava v haji? a nebo proste servo je down a nejjednodussi bude vymenit servo rizeni? diky vsem za odpoved |
Autor: | Bóďa [ pon led 11, 2010 9:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Servořízení - problém. |
jestli je variabilni poznas tak, ze je na jeho telese takovy "bobek", z ktereho vedou tri draty. respektive elektromagnet. |
Autor: | daweo [ pon led 11, 2010 11:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Servořízení - problém. |
Bóďa píše: jestli je variabilni poznas tak, ze je na jeho telese takovy "bobek", z ktereho vedou tri draty. respektive elektromagnet. ok diky... overim |
Autor: | Atilla [ pát zář 03, 2010 5:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Servořízení - problém. |
Přestal mi jít posilovač (variab.) druhý den ráno byla pod levým předkem pěkná louže. Stejný případ jak výše prasklá nějaká hadice, trubice? Co mám vyměnit, koupit? Může být problém i jinde? Díky za rady |
Autor: | Bóďa [ ned zář 05, 2010 5:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Servořízení - problém. |
to teda docela cumim, myslel jsem, ze je to ojedinela zavada. pred nedavnem jsme to u jednoho safrana taky resili... u levyho nosniku na rozhrani obaleno penou/neobaleno to bylo prorezle a kapalo to.. protoze se to opravovalo "v tramtárii", tak zatím opraveno provizorně - převlečeno hadicí a několik pevně stažených motex.. ale vyšlo to až na poněkolikátý. atilla: no tak jestli tam nemas olej, tak to je asi ono, ne? trubka jde bohuzel od serva, pod naraznik, kde je takovy chladic a potom kolem leveho nosniku (kde to tedy prorezava) az k rizeni.. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |