Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 6:54 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Servořízení - problém.
PříspěvekNapsal: pon srp 25, 2008 4:24 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Našel jsem olejovou skvrnu u levého předního kola a téměř prázdnou nádržku serva.Po atletickém výkonu jsem zjistil,že olej kape/už spíše teče/ z trubky serva,která jde od levého předku okolo levého kola nahoru podběhem a k servořízení.Je obalena takovou pěnovou hmotou a v ní to asi prorezlo.Prosím - dotaz.Je to tlaková větev,nebo zpáteční potrubí?Mám motor 2.5 pětiválec,ale řekl bych,že to bude obdobné či stejné u všech provedení.Díky za každou radu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 25, 2008 10:25 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
ahoj je to zpatecka na uplne stejnym miste se mi to prosoupalo - neprorezlo :wink: cimz nabadam ostatni ze by asi nebylo od veci si tam tu trubku zkontrolovat :wink:

_________________
Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze
mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi
tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze
na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II
plus dalsi hromada renaultu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 25, 2008 10:31 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Děkuju - tak to bude oprava jednodušší.Je to tam fakt asi dost choulostivé místo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Servořízení - problém.
PříspěvekNapsal: pon led 11, 2010 9:31 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Co se tyka serva rizeni, mel bych tez dotaz. Jak se pozna ze muj safran mel variabilni posilovac rizeni? (od ktere verze to mel a tak) - predpokladam ze variabilni servo se pozna tak ze pri max rychlosti jde otacet volantem ztuha, ale pri pomale jizde celkem zlehka.


Druha otazka je - pokud mam "gumovy pocit" pri otaceni volantem... kde muze byt problem? ze by to servo bylo variabilni - pokud ano, kde co zkontrolovat, nastavit aby variabilni opet bylo? nebo neco jineho - presneji predni naprava v haji? a nebo proste servo je down a nejjednodussi bude vymenit servo rizeni?


diky vsem za odpoved

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Servořízení - problém.
PříspěvekNapsal: pon led 11, 2010 9:52 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jestli je variabilni poznas tak, ze je na jeho telese takovy "bobek", z ktereho vedou tri draty. respektive elektromagnet.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Servořízení - problém.
PříspěvekNapsal: pon led 11, 2010 11:28 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Bóďa píše:
jestli je variabilni poznas tak, ze je na jeho telese takovy "bobek", z ktereho vedou tri draty. respektive elektromagnet.



ok diky... overim

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Servořízení - problém.
PříspěvekNapsal: pát zář 03, 2010 5:15 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: úte pro 02, 2008 4:51 pm
Příspěvky: 117
Bydliště: Beroun
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE, lpg
Přestal mi jít posilovač (variab.) druhý den ráno byla pod levým předkem pěkná louže. Stejný případ jak výše prasklá nějaká hadice, trubice? Co mám vyměnit, koupit? Může být problém i jinde? Díky za rady

_________________
Renault Safrane V6i 3.0 Lpg 400tkm - fialovej, rozebráno
Renault Safrane V6i 3.0 210 tkm - bílej, v provozu, automat, pneu podvozek
Renault Safrane V6i 3.0 - modrej pracant


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Servořízení - problém.
PříspěvekNapsal: ned zář 05, 2010 5:02 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
to teda docela cumim, myslel jsem, ze je to ojedinela zavada. pred nedavnem jsme to u jednoho safrana taky resili... u levyho nosniku na rozhrani obaleno penou/neobaleno to bylo prorezle a kapalo to.. protoze se to opravovalo "v tramtárii", tak zatím opraveno provizorně - převlečeno hadicí a několik pevně stažených motex.. ale vyšlo to až na poněkolikátý.

atilla: no tak jestli tam nemas olej, tak to je asi ono, ne? :D
trubka jde bohuzel od serva, pod naraznik, kde je takovy chladic a potom kolem leveho nosniku (kde to tedy prorezava) az k rizeni..

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz