 |
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je čtv čer 19, 2025 10:27 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Jiří
|
Předmět příspěvku: Typový štítek Napsal: stř črc 23, 2008 10:15 am |
|
 |
Začátečník |
Registrován: stř črc 23, 2008 9:48 am Příspěvky: 3 Bydliště: Olomouc
|
Zdravím Vás všechny.
Zároveň Vás prosím o radu.  Mán nevšední problém, neprošel jsem technickou z důvodu nenalezení identifikačního štítku. (střední sloupek, pravá strana). V té chvíli jsem si uvědomil, žě při lakování celého safrouše jsem o tento lepící štítek někde nenávratně přišel. Nepomohlo ani org. vyražené číslo kar. a motoru.
Štítek by asi nebyl takový problém udělat, ale nemám ani tušení jak vypadal a co je na něm všechno napsané. Když se obrátím na zasoupení RENAULTU, tak to bude neůnosná suma.
Děkuji Vám všem a přeji jen samé příjemné dny se SAFRANEM[/i]
//Bóďa: změnil jsem nazev tematu, kazdej kdo tu pise dotaz tak chce asi pomoct a kdyby tak popisoval tema tak bysme se tu nevyznali 
_________________ Safrane 2.1Td:-)
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: HELP ME Napsal: stř črc 23, 2008 10:21 am |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Jiří píše: Zdravím Vás všechny. Zároveň Vás prosím o radu.  Mán nevšední problém, neprošel jsem technickou z důvodu nenalezení identifikačního štítku. (střední sloupek, pravá strana). V té chvíli jsem si uvědomil, žě při lakování celého safrouše jsem o tento lepící štítek někde nenávratně přišel. Nepomohlo ani org. vyražené číslo kar. a motoru. Štítek by asi nebyl takový problém udělat, ale nemám ani tušení jak vypadal a co je na něm všechno napsané. Když se obrátím na zasoupení RENAULTU, tak to bude neůnosná suma. Děkuji Vám všem a přeji jen samé příjemné dny se SAFRANEM[/i] no tak vzhledem k tomu ze na tom ma kazdej safran neco jinyho, tak ti asi nezbyne nic jinyho nez to objednat v renaultu. jinak ten stitek tam bejt fakt nemusi, to je jenom pro tvoje a servisni informace, jsou na tom kody vybavy, original laku atd. jestli ho nutne nepotrebujes tak zajed na jinou technickou
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř črc 23, 2008 10:26 am |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Taky bych zkusil jinou STK.Mě v Plzni na STK taky kontrolovali jen to vyražené na karoserii.Na motoru ho ani nenašel....... A prošlo to. 
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř črc 23, 2008 10:31 am |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
oni stary safrani tenhle stitek maj razenej v motorovym prostoru a nekdy od poloviny 95 se to davalo jako samolepka na "B" sloupek u spolujezdce... ale fakt na tom neni pro technickou kontrolu nic dulezityho pokud je nezajima jestli si tam mel kozeny sedacky atd... jsou tam teda napsany jeste nejaky vahy ale to mas snad v technicaku... a je tam barva, ale jako kod a pochybuju ze oni to takhle zjistujou, navic pokud jsi menil barvu tak s tim stai dojit na urad a za padesat korun to nechat zmenit
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř črc 23, 2008 10:37 am |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Podle mě je to jen buzerace nějakýho technika , kterej dělá chytrýho.Stejně by z toho nic nezjistil.Já bych jel jinam. 
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
 |
Jiří
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř črc 23, 2008 10:42 am |
|
 |
Začátečník |
Registrován: stř črc 23, 2008 9:48 am Příspěvky: 3 Bydliště: Olomouc
|
Děkuji za odpovědi, ale opravdu jsem bez TK. A přímo mne odkázal na zastoupení renaultu. 
_________________ Safrane 2.1Td:-)
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř črc 23, 2008 10:46 am |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
proste pokud po tom stitku vylozene netouzis tak zajed jinam. pokud po nem touzis, tak zajed do renaultu at ti podle VIN objednaj novej. bude to za par kil
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř črc 23, 2008 10:46 am |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Řešil bych to úplně stejně. Šel bych na jinou STK nebo požádal nějaký servis, ať mi STK udělá. Sice to stojí třeba 1500,- "za přípravu na STK"  ale furt to bude míň než ten štítek a hlavně s menšíma komplikacema. Já jsem od poslední technické taky vyléčený, nikdy jsem na technickou sám nechodil a teď jsem byl poprvé a stačilo mi. Takovou buzeraci jsem nezažil, to za těch pár uspořených kaček fakt nestojí.
Jako to, že auto zkontrolují a upozorní na závady to spíš oceňuju, ale aby někoho buzerovali, že mu chybí výbavový štítek nebo jako mě, že mám ve výfuku dírku jak špendlíkovou hlavičku a nedali kvůli toho ještě technickou,to je vrchol!
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
 |
Jiří
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř črc 23, 2008 11:02 am |
|
 |
Začátečník |
Registrován: stř črc 23, 2008 9:48 am Příspěvky: 3 Bydliště: Olomouc
|
Jestli je to možné, tak bych to tedy zkusil u jiné STK, ale nevím jestli je to možné, když mám v protokolu napsané, že se mám na opravnou TK dostavit tam kde jsem byl? ? ?
Omlouvám se, že se tady ještě nevyznám a příspěvky posílám jinam, ale snad mi to prominetejsem zde poprvé.
Děkuji
_________________ Safrane 2.1Td:-)
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř črc 23, 2008 11:07 am |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no tak zas tak bych to neresil, 1500 ten stitek stat nebude. jestli mas zajet zase tam (nevim jestli ti to muzou naridit) tak bych se na ten stitek poptal v renaultu, podle me to bude do litra urcite....
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř črc 23, 2008 12:19 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Tak to bych zjistil kolik by stál ten duplikát štítku v Renaultu a když by to stálo víc než 1500kč-jel bych jinam.Na STK můžeš jet kdekoli v ČR,bez ohledu na to, že už jsi byl tam,kde jsi teď původně byl a neprošel. 
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
 |
Hugo z hor
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř črc 23, 2008 12:48 pm |
|
 |
Začátečník |
Registrován: sob črc 19, 2008 10:54 pm Příspěvky: 7
|
Jednoznačně buzerace! Samolepka není nesejmutelný a nepozměnitelný identifikátor. Zajeď tam znovu a vyžádej si nadřízenýho toho debila, popř.majitele stanice. Ať se třeba stavěj na hlavu a odstrkujou ušima, ale chtěj po nich nový protokol a nálepku na značku. Od identifikace tam mají na kastli VIN, tak jim řekni, ať si ho klidně zrentgenujou (teda jen pokud si seš jist, že je původní, samo sebou..). Pokud neuspěješ, trvej na sepsání zápisu, kde bude jednoznačně uvedený, že VIN je na autě v pořádku, ale že ti nedali technickou kvůli absenci nějaký samolepky (pokud toto není už výslovně napsáno v protokolu, kterej máš - ale musí tam být opravdu napsaný, že VIN lze zkontrolovat a je v pořádku). S tím pak zajdi na odbor dopravy svýho úřadu a podej na ně stížnost.
|
|
Nahoru |
|
 |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř črc 23, 2008 3:06 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
No jako 1500,- přijde možná moc, ale když si vezmeš, že já jsem tam musel jet dvakrát, tj. dvakrát odejít dřív z práce, zajet tam, vyslechnout si kopec chytrých řečí a narážek, zaplatit nějak 750,- poprvé, 75,- podruhé, pak 100,- za naprosto zbytečnou opravu výfuku...
Ve finále se to od těch 1500,- zas tak moc neodkulí, navíc to byly víc jak dvě hodiny z práce, což jsou taky nezanedbatelné peníze....
A to nemluvím o tom, že pokud ti to napodruhé neuznají (v mém případě za úplně jinou věc, než na které jsme se domluvili, že opravím), tak jedeš domů na odtahovce, protože bych věřil, že jsou to takové svině, že tě ještě napráskají cajtům, když se budeš snažit odjet.
Jak říkám, já na tohle nemám nervy a technickou kašlu.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|