Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pon kvě 06, 2024 10:20 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ovládání všech oken jedním tlačítkem?
PříspěvekNapsal: stř srp 06, 2008 6:41 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Ahoj, chci si udelat ovladani vsech oken jednim tlacitkem (taky z toho duvodu, ze nemam pneumatickej podvozek a mam vedle saltpaky panylek na podvozek z baccary takze ty tlacitka jsou nevyuzity), tak jsem o tom tak premejslel a dosel jsem k zaveru, ze vlastne nevim jak na to... vsechno jsem promyslel, jenom tu nejzakladnejsi vec nevim :D. a to je to, jak vlastne seskupit vsechny okna do jednoho... protoze kdyz spojim draty pred ovladanim u ridice do jednoho a za ovladanim do jednoho a pripojim to na to tlacitko ktery bude ovladat vsechny okna, tak se mi z toho stane vlastne jenom jeden drat a pri otevreni kteryhokoli okna od ridice se otevrou vsechny... takze jak to udelat?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 10, 2008 9:06 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
aha, tak jsem zjistil, ze to se dela pomoci diod :D, takze to mam vyreseny

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 15, 2008 10:32 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned bře 09, 2008 6:24 pm
Příspěvky: 102
Akosi mi uniká prakticky zmysel toho vynálezu, iba ak jednorázové vyvetranie auta v horúcom dni, ale počas jazdy ? :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 17, 2008 5:51 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
elmer55 píše:
Akosi mi uniká prakticky zmysel toho vynálezu, iba ak jednorázové vyvetranie auta v horúcom dni, ale počas jazdy ? :roll:
nějak jsem te nepochopil.... smysl toho vynalezu je, ze se budou moct otevrit nebo zavrit vsechny okna najednou, to je cely.... bud kdyz je vedro a auto nekde stoji nebo kdyz mas nektery okna otevreny, jdes z auta a chces je vsechny zavrit...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 17, 2008 7:05 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Hele Bóďo,v tobě spí skrytý pianista,ne?Já že si tak libuješ v mačkání knoflíků. :P Kolik lidí ze sta ti vzadu nezavírá okýnka,že to potřebuješ zavírat jedním tlačítkem najednou.

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 17, 2008 7:10 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Plzeňák píše:
Hele Bóďo,v tobě spí skrytý pianista,ne?Já že si tak libuješ v mačkání knoflíků. :P Kolik lidí ze sta ti vzadu nezavírá okýnka,že to potřebuješ zavírat jedním tlačítkem najednou.
nejen skrytý, driv jsem hral na piano dost casto, ted uz prilezitostne :lol2: no ja nevim, ale uz jsem to videl u vice aut a myslim si ze je to docela prakticka vec protoze kdyz z auta odchazis a jsou pootvirany okynka, tak nikdy nezmacknes vsechny ctyri cudliky najednou, ale musis jendo po druhy, nebo maximalne dve a dve a to zdržuje :lol2: .... nebo kdyz je chces vsechny otevrit nebo nechat u vsech okynek jenom miniaturni skvirku kdyz jdes od auta a nekde ho nechas na slunicku. navic se mi nelibej ty nic nedělající tlačítka na pneumatickej podvozek kterej v autě nikdy nebyl...

a nebude to moc slozity, uz to mam vymysleny, udelam takovou jednoduchouckou ridici jednotku par diodama, relatkem a konektorem a pak jenom vyvist kabliky a je to

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 17, 2008 7:21 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Ty Bóďo ,nestíhám lítat z tématu na téma,jseš děsně rychlej.Já totiž píšu jak datel a občas mi nějaký písmenko někdo ukradne.Ale k věci:Kolik ušetříš času ,když zavřeš všechny okýnka jedním tlačítkem a co pak s tím ušetřeným časem
uděláš? CCA 5 vteřin,ebo 10?

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 17, 2008 7:26 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Plzeňák píše:
Ty Bóďo ,nestíhám lítat z tématu na téma,jseš děsně rychlej.Já totiž píšu jak datel a občas mi nějaký písmenko někdo ukradne.Ale k věci:Kolik ušetříš času ,když zavřeš všechny okýnka jedním tlačítkem a co pak s tím ušetřeným časem
uděláš? CCA 5 vteřin,ebo 10?
no a co kua, proste rad vymejslim ptakoviny no :lol2: to je jak kdyby ses ptal, na co jsou elektricky sedacky atd :lol2: proste si ted hraju s interierem a jedna z tech veci je tohle... delal jsem osvetleni tlacitek stropu, osvetleni madla v zadnich dverich pri otevreni.. driv uz nejaky kozeny dily, drevo, vsak jsi to videl... dalsi bude obsit madlo rucky, znovu saltpaku a volant, dalsi pochromovat par detailu (jeste nevim co vsechno, nechci to preplacat protoze chrom moc nemusim ale v urcity mire se mi libi), dalsi bude dokoupit interier z baccary atd... proste to chci tak decentne vysperkovat aby jen tak nekdo nepoznal, ze to ani neni origo :wink:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 28, 2008 10:17 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned bře 09, 2008 6:24 pm
Příspěvky: 102
no pokial si dobre pametam, tak nejake automaticke zatvaranie okien sa montovalo aj do niektorich modelov Safrane, malo by to mat nieco spolocne s centralom, vystupis - cvaknes central auto sa zamkne a ak mas otvorene okna tak sa automaticky zavru, len som uz zabudol kde som to cital, mozno aj na tomto fore, ale viem na sto pro ze cosi take existuje, to by si nemusel tlacit ani to jedno tlacidlo :joo:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 28, 2008 10:32 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
to se davalo i do safranu? ja myslel ze jenom do nejakejch treba passatu a tak...

ale ted mam spis jinou otazku. nekdo mi ted rikal ze bych mohl spalit elektriku kdyz se budou otvirat nebo zavirat vsechny okna najednou.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 29, 2008 8:43 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
nahodou to mi u Safrana taky dost chybí, já otvírám všechny okna dost často a taky mě nebaví je zavírat jedno po druhém. Už se mi taky stalo, že jsem si toho nevšiml a nechal okno otevřené. Docela by se mi ale líbilo, kdyby to bylo třeba na druhé zmáčknutí centrálu nebo tak. Ale to by muselo mít nějakou logiku v té řídící jednotce, což nebude tak jednoduché.
Já tam žádné nefungující tlačítka totiž nemám, hihi 8)

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 29, 2008 12:27 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Max900R píše:
nahodou to mi u Safrana taky dost chybí, já otvírám všechny okna dost často a taky mě nebaví je zavírat jedno po druhém. Už se mi taky stalo, že jsem si toho nevšiml a nechal okno otevřené. Docela by se mi ale líbilo, kdyby to bylo třeba na druhé zmáčknutí centrálu nebo tak. Ale to by muselo mít nějakou logiku v té řídící jednotce, což nebude tak jednoduché.
Já tam žádné nefungující tlačítka totiž nemám, hihi 8)
viď? aspoň někdo se mě zastane :D taky mě napadlo udělat to jedno tlačítko na všechny okna místo toho nesmyslu na děti jak se bloknou zadní okna, sedačky a asi zapalovač nebo co.. aby bylo vsechno ovladani oken pohromade. kdybys chtel tak jestli se do toho budu poustet tak ty "ridici jednotky" udelam klidne dve, ale ted mi jde hlavne o to, jestli se nebudou namahat motorky nebo kabelaz nejakym zpusobem. protoze kdyz jedno okynko bude otevreny vic a jedno min tak to co je otevreny min tak az dojede tak do toho pujde porad proud. krome ridicovyho okynka teda, kde je ta ridici jednotka na dojezd ze to pozna kdyz je to zavreny.. tak jestli by se nenicily motorky treba kdyz uz by bylo okynko zavreny a tlacitko by se porad drzelo.

jo hele a Maxi, potrebuju se s tebou domluvit ohledne tricek na sraz jestli bys byl ochotnej to zase zmaknout... mluvil jsem s tvoji drahou polovickou ale bud ti to jaksi zapomnela vyridit nebo si mi zapomnel napsat nebo ses na me vykaslal :lol2: :D

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 29, 2008 2:33 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
Já bych měl na to takovej nápad. Než to všechno předdělávat růčo, tak koupit dovírání oken co se dá sehnat, nebo rovnou alarm na DO s dovíráním a na to napojit i to tlačítko. Je teda fakt zě to bude jen dovírat a né otvírat. :oops:

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob srp 30, 2008 11:41 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
V čem je jiný motor okna u řidiče a u ostatních oken? myslim tim v čem tkví ten dojezd...chtel bych to alespon pro spolujezdce.....protoze me to docela otravuje.......

to "kouzelny" tlacitko by nemel byt problem si myslim, jelikoz se vetsinu casu budou okna pohybovat bud tim tlacitkem, tak jejich pozice bude zhruba stejna, takze pak nepojedou na prazdno ty motorky. Ale kdyz by se vsechny okna predelali na ten dojezd tak by to pak bylo "čistší".


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 31, 2008 9:09 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
MatesK píše:
V čem je jiný motor okna u řidiče a u ostatních oken? myslim tim v čem tkví ten dojezd...chtel bych to alespon pro spolujezdce.....protoze me to docela otravuje.......

to "kouzelny" tlacitko by nemel byt problem si myslim, jelikoz se vetsinu casu budou okna pohybovat bud tim tlacitkem, tak jejich pozice bude zhruba stejna, takze pak nepojedou na prazdno ty motorky. Ale kdyz by se vsechny okna predelali na ten dojezd tak by to pak bylo "čistší".

motorek stejnej, ma to navic tu ridici jednotku mezi tapecem a kapsou ve dverich, kousek za reprakem, takze tu namastit i do druhejch dveri, zapojit (coz by treba pro me nebyla vubec prdel, mel sem co delat abych zbastlil tu elektriku v prednich dverich kvuli zadnim okynkum kdyz jsem je predelaval z klicky na elektriku) a vmyenit to tlacitko za to dvoupolohovy, tot vse :P

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz