|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pát kvě 10, 2024 12:09 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
hejlák
|
Předmět příspěvku: Startování Napsal: úte srp 05, 2008 7:11 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Mám na svým Safroši problém, občas nejde nastartovat. Nevím jestli to má nějakou spojitost, ale stává se mi to, když přijedu z práce, tak hodinku až dvě jsem doma a pak chci někam jet. Chci nastartovat, ale startér neháže jiskru. Když nechám auto poté tak hodinku vychladnout, tak zase chytne jak nic, hned na poprvé. Neví někdo čím by to mohlo být?
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte srp 05, 2008 8:13 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
A startér ti normálně točí? jakože rychle? jestli to je jak když máš slabou baterku, ale baterku máš OK, tak ve starteru máš uhlíky na konci....buď výměnna startéru nebo oprava...jesli startér točí normálně, tak ti poradí někdo zkušenější než já:roll:...
Já sem už od začátku měl špatnej startér...vždy když auto vychladlo tak za 3 hoďky, tak jsem tak nějak nastartoval, ale když bylo ještě ohřátý tak ani ťuk......jinak na 3 litr mě stál na vrakáči 2000,-
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte srp 05, 2008 8:22 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
To by mohlo být ono, možná točí línějc. Každopádně mě to taky musí vychladnout, abych nastartoval. Na 3 litr je startér dražší než na 2,2?
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte srp 05, 2008 8:42 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Počkej do odpoledne až tu bude Bóďa atd. tak se ti dostane odpovědí na vše ..... každopadně jestli je točení startéru znatelně pomalejší a baterku máš v pořádku, tak by dle mojich né moc hlubokých vědomostí to nemůže být nic jinýho než startér před koncem kariéry.....jak říkám vydrž do odpoledne .... jo a ceny nových startérů jsou jsou na 3.0 a 2.2 přibližně stejný podle www.elit.cz ale spíš bych se poptal tady - určitě to budou tisíce co ušetříš
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte srp 05, 2008 8:45 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Mohlo by to také být čidlo teploty nasávaného vzduchu.Taky mi to teplý nechtelo chytat,jen to točilo na prázdno.Po jeho výměně to bylo OK.
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte srp 05, 2008 9:24 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte srp 05, 2008 11:10 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Z druhovýroby počítám tak do 500kč.Zkus Auto Kely nebo Elit.
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte srp 05, 2008 11:44 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
To by šlo, zkusil bych jednu prodejnu dílu v Brně, otec tam má 20% slevu a i tak jsou dost levní. A hlavně před tím zkusím Bóďu, jestli nemá nějaký čidlo navíc...
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte srp 05, 2008 4:20 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Jinak,proc kupovat jety z vrakace,lespi je nechat ho zrepasovat si myslim
|
|
Nahoru |
|
|
Hugo z hor
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte srp 05, 2008 8:32 pm |
|
|
Začátečník |
Registrován: sob črc 19, 2008 10:54 pm Příspěvky: 7
|
Startér má házet jiskru? Hmm, já vždycky hledal jiskru u svíček, asi blbě..
Uhlíky stojej okolo 2 kil, tak nevidím důvod kupovat startér novej za x tisíc nebo jetej taky za x/2 tisíc kdesi z vrakáče, kterej vydrží tejden.
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř srp 06, 2008 6:25 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
rika se, ze starter jaksi "lepí", vyměň uhlíky ale predim jeste zkontroluj kabely co vedou ke starteru. dela to kdyz je to ohraty, je to docela casej problem... starter jakoby cvakne a dal ani tuk... takze nejdriv bych zkontroloval ty kabely, potom vymenil uhliky a melo by to byt ok. novej soji ranec, to kdy uz tak bych ho nechal tak maximalne za dvojku zrepasnout...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv srp 07, 2008 7:07 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
No, co tak čtu, připadá mi, že by to spíš mohlo být tím čidlem, protože když mi auto nechce chytnout, tak startér točí pořád stejně (snahu má).
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv srp 07, 2008 8:50 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Hugo z hor píše: :shock: Startér má házet jiskru? Hmm, já vždycky hledal jiskru u svíček, asi blbě.. Uhlíky stojej okolo 2 kil, tak nevidím důvod kupovat startér novej za x tisíc nebo jetej taky za x/2 tisíc kdesi z vrakáče, kterej vydrží tejden.
Tvůj tón příspěvku se mi moc nezamlouvá ... ne kazdej asi umi ty uhliky vymenit natoz aby vedel co to obnasi si nechat opravit starter ... mimochodem mam starter z vrakace a jede 9 mesicu bez jakyhokoliv problemu
|
|
Nahoru |
|
|
Hugo z hor
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv srp 07, 2008 9:25 am |
|
|
Začátečník |
Registrován: sob črc 19, 2008 10:54 pm Příspěvky: 7
|
MatesK píše: Hugo z hor píše: :shock: Startér má házet jiskru? Hmm, já vždycky hledal jiskru u svíček, asi blbě.. Uhlíky stojej okolo 2 kil, tak nevidím důvod kupovat startér novej za x tisíc nebo jetej taky za x/2 tisíc kdesi z vrakáče, kterej vydrží tejden. Tvůj tón příspěvku se mi moc nezamlouvá ... ne kazdej asi umi ty uhliky vymenit natoz aby vedel co to obnasi si nechat opravit starter ... mimochodem mam starter z vrakace a jede 9 mesicu bez jakyhokoliv problemu když má někdo obě ruce levý, tak to asi nezvládne, no. Startér rozšroubovat, vyčistit od prachu, vyměnit tam jednu součástku -uhlíky a zas ho sešroubovat jak byl, co na tom je složitýho? a když je to takovej problém, nevím proč se tu teda na to někdo ptá co s tím, když s tím stejně nic neumí udělat
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv srp 07, 2008 10:28 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Hugo z hor píše: MatesK píše: Hugo z hor píše: :shock: Startér má házet jiskru? Hmm, já vždycky hledal jiskru u svíček, asi blbě.. Uhlíky stojej okolo 2 kil, tak nevidím důvod kupovat startér novej za x tisíc nebo jetej taky za x/2 tisíc kdesi z vrakáče, kterej vydrží tejden. Tvůj tón příspěvku se mi moc nezamlouvá ... ne kazdej asi umi ty uhliky vymenit natoz aby vedel co to obnasi si nechat opravit starter ... mimochodem mam starter z vrakace a jede 9 mesicu bez jakyhokoliv problemu když má někdo obě ruce levý, tak to asi nezvládne, no. Startér rozšroubovat, vyčistit od prachu, vyměnit tam jednu součástku -uhlíky a zas ho sešroubovat jak byl, co na tom je složitýho? a když je to takovej problém, nevím proč se tu teda na to někdo ptá co s tím, když s tím stejně nic neumí udělat
ANO, SAMOZŘEJMĚ.... pak mi prosim vysvetli proc osmdesat procent lidi si to na autě neudělá .....reknou ti milion duvodu a par z nich je ze treba nemaj nářadí, ze treba nikdy nevideli starter zevnitr atd.....taky bych ti mohl hodit na stůl PC rozebrany do posledni soucastky a sestav to aby to bylo plne funkcni a jestli s pocitace nedelas tak asi nepochodis - no a me by to trvalo cca 5 minut..... chapes o cem mluvim..... ale taky bych ti mohl rikat ze mas obe ruce levy
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|