Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je úte kvě 14, 2024 7:50 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 07, 2008 10:38 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
MatesK píše:
Hugo z hor píše:
MatesK píše:
Hugo z hor píše:
:shock: Startér má házet jiskru? Hmm, já vždycky hledal jiskru u svíček, asi blbě..
Uhlíky stojej okolo 2 kil, tak nevidím důvod kupovat startér novej za x tisíc nebo jetej taky za x/2 tisíc kdesi z vrakáče, kterej vydrží tejden.


Tvůj tón příspěvku se mi moc nezamlouvá ... ne kazdej asi umi ty uhliky vymenit natoz aby vedel co to obnasi si nechat opravit starter ... mimochodem mam starter z vrakace a jede 9 mesicu bez jakyhokoliv problemu :lol2:
když má někdo obě ruce levý, tak to asi nezvládne, no. Startér rozšroubovat, vyčistit od prachu, vyměnit tam jednu součástku -uhlíky a zas ho sešroubovat jak byl, co na tom je složitýho? a když je to takovej problém, nevím proč se tu teda na to někdo ptá co s tím, když s tím stejně nic neumí udělat


ANO, SAMOZŘEJMĚ.... pak mi prosim vysvetli proc osmdesat procent lidi si to na autě neudělá :?: :?: :?: .....reknou ti milion duvodu a par z nich je ze treba nemaj nářadí, ze treba nikdy nevideli starter zevnitr atd.....taky bych ti mohl hodit na stůl PC rozebrany do posledni soucastky a sestav to aby to bylo plne funkcni a jestli s pocitace nedelas tak asi nepochodis - no a me by to trvalo cca 5 minut..... :?: chapes o cem mluvim..... ale taky bych ti mohl rikat ze mas obe ruce levy 8)

Hugo, nechceš se z hor vypravit do Brna a dát mi safroše trošku do pucu? Myslím že by Ti to netrvalo ani moc dlouho...;x


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 07, 2008 2:41 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Ale dyt se na to i specializuji firmy me stal na Lagunu repas altiku 1800 na vraku chteli 1500 za pouzity :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 07, 2008 10:02 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: sob črc 19, 2008 10:54 pm
Příspěvky: 7
Matesi, když nedělám počítače, tak se v nich ani nevrtám a neptám se, co s tím mám udělat. Dám to někomu, kdo se v tom vyzná. Takže když někdo o autech ví jen to, že jezdí dopředu dozadu a umí kroutit volantem, má si dát auto do servisu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 08, 2008 7:43 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Hugo z hor píše:
Matesi, když nedělám počítače, tak se v nich ani nevrtám a neptám se, co s tím mám udělat. Dám to někomu, kdo se v tom vyzná. Takže když někdo o autech ví jen to, že jezdí dopředu dozadu a umí kroutit volantem, má si dát auto do servisu.

Začínáš mi trochu vadit....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 08, 2008 1:10 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: sob črc 19, 2008 10:54 pm
Příspěvky: 7
hejlák píše:
Hugo z hor píše:
Matesi, když nedělám počítače, tak se v nich ani nevrtám a neptám se, co s tím mám udělat. Dám to někomu, kdo se v tom vyzná. Takže když někdo o autech ví jen to, že jezdí dopředu dozadu a umí kroutit volantem, má si dát auto do servisu.

Začínáš mi trochu vadit....
tím že napíšu pravdu? pak je asi někde chyba, můžeš hádat kde


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 08, 2008 1:51 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
notak pánové.... je pravda, že hugo z hor má ve všech příspěvcích náražky atd a ani tu nemá vyplněné auto, abysme věděli, co má... takže prosímtě hugo, kdyby ses trochu uklidnil a nez prispevek odesles, tak aby sis to rozmyslel nez by jsi na sebe nepostval pulku fora... a seznamil nas s tvym autem, nechci tu zadny hadky :wink:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 08, 2008 2:43 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Hugo z hor píše:
hejlák píše:
Hugo z hor píše:
Matesi, když nedělám počítače, tak se v nich ani nevrtám a neptám se, co s tím mám udělat. Dám to někomu, kdo se v tom vyzná. Takže když někdo o autech ví jen to, že jezdí dopředu dozadu a umí kroutit volantem, má si dát auto do servisu.

Začínáš mi trochu vadit....
tím že napíšu pravdu? pak je asi někde chyba, můžeš hádat kde
Tak jinak, podle mě není Safrane úplně jedoduchý auto, ptal jsem se jestli někdo neví, čím by ten a ten problém mohl být, protože jsem chtěl třeba vědět, jestli je chyba v elektronice, nebo je chyba někde v mechanické části. Kdyby mi někdo napsal, že ten problém měl, že je to v řídící jednotce a že se chyba napraví tím, že koupím jinou a vyměním ji, tak to nemusím dávat do servisu (uvedl jsem pouze příklad). Nevím jestli člověk Tvého myšlení tohle vůbec může pochopit. Jestli rozlišuješ lidi na dvě skupiny a to na ty, kteří ví o auto jen to, že jezdí dopředu, dozadu a na lidi, co jsou naprostí experti jak přes mechaniku, tak přes elektroniku, jsi podle mě chudák...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 08, 2008 3:21 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Chlapi,nechte toho.Neutíkáte trochu od původního problému? :wink:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: startování
PříspěvekNapsal: sob srp 09, 2008 6:19 am 
Offline
Pokročilý

Registrován: pát dub 04, 2008 6:21 pm
Příspěvky: 31
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: ---
Ahoj,

měl sem něco podobnýho. Auto mi někdy nechtělo chytnout a pak přestalo chytat uplně. Když sem se na to koukal co to dělá a nedělá, tak vůbec svíčky neházeli jiskru a starter uplně normálně točil, nakonec stačilo vyměnit modul cívky a od tej doby to startuje zese na poprvé.

Samozřejmě že to muže byt nějáke čidlo, ale to je podle mě lepší asi hodit na diagnostiku, než kupovat čidla a čekat až se to rezjede. Když mi to nestartovalo, tak sem si puvodně myslel, že je KO čidlo snímajicí otáčky klikového hřídele.

Hodně štěstí a kdyby si chtěl tak mám v autokelly tady v Brně 30% slevu, tak se když tak něják domluvíme.

Měj se


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 15, 2008 11:04 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned bře 09, 2008 6:24 pm
Příspěvky: 102
No zopár štartérov som už opravil, taze za ad 1: ak ti starter iba cvakne a dalej nič, bude pravdepodobne v háji spínacia cievka štartera,
ad 2: ak chceš opravit štarter nestači iba vymenit uhlíky, treba skontrolovať puzdrá či niesú pridreté alebo naopak vymlátené, na 80% ich treba meniť
ad 3: treba dať prebrúsiť rotorový zberač či komutátor, alebo ako sa to čudo menuje,
vela šťastia pri oprave,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob srp 16, 2008 10:51 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Tak hejláku,jak to vypadá?Už jsi něco zkusil?Dej nám vědět. :wink:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 17, 2008 10:10 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Plzeňák píše:
Tak hejláku,jak to vypadá?Už jsi něco zkusil?Dej nám vědět. :wink:
Právě se chystám na dovolenou, tak to chci nechat až přijedu. Jak se do toho pustím, tak Vás informuju.
To Elmer55: Když mi Safrane nechce chytnout, tak startér točí pořád dokola a stejně, dokud auto nevychladne. Ve chvíli, kdy auto vychladne nastartuju hned.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 17, 2008 5:06 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Já bych to stejně tipoval na to čidlo teploty nasávaného vzduchu.Měl jsem stejný příznaky.....Na ten starter se mi to nezdá.Ten buď točí,nebo ne.Teplota motoru podle mě na něj nemá vliv. 8) Jinak tedy šťastnou cestu a doufám že dorazíš taky na sraz :wink:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 27, 2008 8:08 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: stř srp 27, 2008 7:04 pm
Příspěvky: 8
Ahoj. Jen malý dodatek k téhle diskuzi. Repase startéru mne stála 1800,- v čemž bylo vyčištění,výměna uhlíků,ložisek a demontáž a montáž. Už jsem pár aut opravil ale přístup k tomu starteru mne přesvědčil že budu raději dělat práci která mne baví a které rozumim a zaplatím za vydělané peníze odborníka který dělá startéry. A to myslím že nemám v oblasti aut rozhodně obě ruce levý. Každý rozumíme něčemu jinému a podle mne když někdo něčemu nerozumí tak to neznamená že je levej,prostě je to mimo rozsah jeho působnosti.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 28, 2008 10:13 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Taz píše:
Ahoj. Jen malý dodatek k téhle diskuzi. Repase startéru mne stála 1800,- v čemž bylo vyčištění,výměna uhlíků,ložisek a demontáž a montáž. Už jsem pár aut opravil ale přístup k tomu starteru mne přesvědčil že budu raději dělat práci která mne baví a které rozumim a zaplatím za vydělané peníze odborníka který dělá startéry. A to myslím že nemám v oblasti aut rozhodně obě ruce levý. Každý rozumíme něčemu jinému a podle mne když někdo něčemu nerozumí tak to neznamená že je levej,prostě je to mimo rozsah jeho působnosti.


Určitě souhlasím, ale já na tohle argumentuju tím, že pokud skutečně v tom čase budeš dělat nějakou jinou smysluplnou práci, nejlépe tu, za kterou jsi placený, vytvářet děti nebo to aspoň trénovat apod., tak je absolutní nesmysl mrhat časem na práci, která tě neživí nebo které nerozumíš. Ale pokud se budeš v té době cpát čipsánkama, nalívat pivkem a čumět na bednu nebo do zdi tak si myslím, že to pro rozvoj tvé osobnosti velký přínos nebude. A najdou se i tací, kteří opečovávají svého miláčka prostě proto, že je to baví-jako koníček.

A musím na závěr určitě dodat, že pokud nešlo o zcela jednoznačnou závadu, tak jsem měl většinou i blbé zkušenosti s výsledkem a cenou oprav v servise.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz