Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát kvě 17, 2024 10:34 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 28, 2008 7:15 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: stř srp 27, 2008 7:04 pm
Příspěvky: 8
Asi jsem se vyjádřil poněkud nepřesně ale ve své podstatě s Tebou ve všem souhlasím.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 28, 2008 10:43 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned bře 09, 2008 6:24 pm
Příspěvky: 102
Ak Ti toci starter motor dostatocne rychlo, tak problem nebude v starteri ale niekde v elektrike, pripomina mi to bimetalovy efekt, ked sa zohreje rozopne sa nejaky kontakt, ked ochladne opet zopne a mozes startovat, ak Ti za studena startuje tak neries starter ale elektriku,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 10, 2008 7:42 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Tak mě Safrane včera opět zradil. Zatím to vždycky nestartovalo jenom pokud byl zahřátej motor, včera když jsem šel z práce, tak mi nechytl ani za studena. Po asi 10ti minutovým marným startování jsem to vzdal a jel domů městskou hromadnou dopravou (nic moc zážitek). Asi za hodinu na to jsme s kamarádem vzali jeho auto (Renault Twingo) s tím, že to odtáhneme na laně. Vůbec mi v té chvíli nebylo jasný, jak s tak malinkým Twingoušem utáhneme skoro dvoutunovýho Safrana. No, když jsme přijeli k práci, tak jsem si řekl, že to ještě zkusím nahodit a auto chytlo (jakoby mělo moje auto snad duši a nechtělo toho malinkýho Twingouše ztrhat)... :)
Až bylo auto doma, tak jsem zavolal kamarádovi, mechanikovi, kterej má shodou okolností taky Safrana (2,2TD) a ten mi řekl, že to stoprocentně bude nějakej snímač otáček a že mi to vymění. Mě se to spíš zdá na ten modul cívky, jak psal Schawyk, protože tomu to taky nestartovalo jen ze začátku a po čase vůbec...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 10, 2008 8:45 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
to je starter, je to normalni umirani... nejdriv nechce za tepla a pak uz ani za studena.. vymen ho nebo aspon vycisti a zrepasuj/nech zrepasovat

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 10, 2008 9:08 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Bóďa píše:
to je starter, je to normalni umirani... nejdriv nechce za tepla a pak uz ani za studena.. vymen ho nebo aspon vycisti a zrepasuj/nech zrepasovat
I když pořád točí pořád stejně? Pasoval by startér z benzínu 2,5 do benzínu 2,2?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 10, 2008 9:50 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Podle mě ne.Z 2.5 benzínu tak max. do 2.0 benzínu ale jen phaseII.Do phaseI 2.2l by mohl pasovat z 2.0l,ale taky jen z phaseI.Tyhle motory byli taky v R25,a R21. :wink:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon zář 22, 2008 10:38 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned bře 09, 2008 6:24 pm
Příspěvky: 102
prave dnes som čital o podobnom probleme, zavada takmer ta ista, nakoniec zistene zoxidovaný kostrovy plochy kabel, po vymene vsetko v poriadku, za pokus to snad stoji,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 23, 2008 9:04 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Tak mám nový zprávy, kamarád co si nedávno koupil taky Safroše (blázen do těchto aut - před tím měl R25 od doby co vyšla) mi řekl, že je to špatný čidlo na snímání otáček (což už byl 2. člověk co mi řekl to stejné). Moc jsem tomu nevěřil, ale říkal, že se o tom přesvěčím jednoduše, až problém nastane, ať poleju to čidýlko vodou, ono okamžitě schladne a auto chytne. Zkusil jsem to zatím jen jednou (víckrát mi od té doby auto nezlobilo) a světe div se, ono to funguje. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 23, 2008 10:02 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
hejlák píše:
Tak mám nový zprávy, kamarád co si nedávno koupil taky Safroše (blázen do těchto aut - před tím měl R25 od doby co vyšla) mi řekl, že je to špatný čidlo na snímání otáček (což už byl 2. člověk co mi řekl to stejné). Moc jsem tomu nevěřil, ale říkal, že se o tom přesvěčím jednoduše, až problém nastane, ať poleju to čidýlko vodou, ono okamžitě schladne a auto chytne. Zkusil jsem to zatím jen jednou (víckrát mi od té doby auto nezlobilo) a světe div se, ono to funguje. :)
no nevim no, me se to porad nezda, protoze kdyz na vsech safranech pri teplym motoru nesel starter tak to vyresila jeho výměna...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 23, 2008 12:43 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Ja bych to na starter netypoval.Taky spíš na ten snímač :wink:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 23, 2008 3:01 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Já jen čekám, kdy mi to zase nechytne, abych mohl ten "trik" s vodou vyzkoušet ještě jednou. Jestli to opět pomůže, tak to nechám hnedka zpravit (a poté samozřejmě napíšu výsledek).:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 23, 2008 3:12 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
nechces si to "zpravit" radsi sam? jestli to bude ono, tak vymenit halluv snimac je prace tak na pet minut :D

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 08, 2008 2:36 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Tak snímač už je vyměněnej a auto startuje normálně (tudíž mi spadl kámen ze srdce). Celá oprava mě nakonec stála asi 2 stovky.;) Navíc se mi teď po té výměně zdá Safroš o docela dost silnější (líp táhne). Je to možný?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz