Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je úte dub 16, 2024 6:19 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: KLIMA
PříspěvekNapsal: ned črc 06, 2008 6:49 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 29, 2008 1:48 pm
Příspěvky: 76
Bydliště: Slovakia , Čadca
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: ALIZEE-uz upravena
Úpravy: DISKY 15" 7J ET33 -nic nechyta o blatnik gumy 195/60 R15
Zdar ,zauimalo by ma ,ake mnozstvo naplne (freonu) ide do klimi 2.1 DT .
Malo by to byt niekde udane ale na mojom safovy to neni .

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 07, 2008 11:30 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
compresorový olej:
Elf Rima 100 135 cm3+-15

freon:
Freon R12 1100 g+-50

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 19, 2008 6:08 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
:shock:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 19, 2008 11:18 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: sob črc 19, 2008 10:54 pm
Příspěvky: 7
:shock: :roll: freon? :?: :roll: od 31.12.1995 je výroba R12 zakázána, plní se už pouze R132A (pro přestavbu nutno vyměnit těsnění) a safran má předepsáno 810 +/-35 až 850 +/-50g chladiva R132A (2 TN udávají odlišný množství). A olej samozřejmě Sanden SP 20..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 20, 2008 3:27 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Chlapi,kde berete ty informace? :shock:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 20, 2008 5:57 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
kua to je na me nejak moc cisilek :lol2:

hele mam dotaz, je asi blbost aby klima vubec nebezela kvuli tomu ze je malo naplnena co? to by spis normalne bezela ale moc nechaldila co? me totiz pred zimou slapala v pohode a po zime kdyz se zapne tak blika A.C a za chvili prestane a proste to nejde, tak jestli mam hledat chybu v elektroinstalaci nebo to staci naplnit...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 20, 2008 7:44 pm 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 16, 2008 8:09 am
Příspěvky: 26
Bydliště: JBC
Plním klimatizace a musím říct že se nikdy žádná těsnění neměnila, a chtěl bych vidět toho kdo by je měnil, kdo by sundaval palubku a měnil O-kroužky na trubkách a taky všude kolem motoru.

Do všech klimatizací plním R134A, množství dle tabulek nebo dle provozních tlaků.

Samozřejmě pokud je v okruhu málo chladiva tak klima chladí málo a dlouho "nabíhá".

Pokud je chladiva pod ca 2bar tak klima nesepne vůbec.

Takže abys zjistil kde je problém potřebuješ systém napojit na plničku nebo alespoň tlakoměry a zkontrolovat tlaky, pokud bude málo tak doplnit a zkontrolovat systém kde to uniklo, a pokud bude dost tak zkontrolovat tlakový spínač, vedení ,pojistky, elektroniku...

_________________
Antény a satelity
www.volny.cz/antenysatelity
BMW PRODÁNO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 20, 2008 7:51 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Fugo píše:
Samozřejmě pokud je v okruhu málo chladiva tak klima chladí málo a dlouho "nabíhá".

Pokud je chladiva pod ca 2bar tak klima nesepne vůbec.

Takže abys zjistil kde je problém potřebuješ systém napojit na plničku nebo alespoň tlakoměry a zkontrolovat tlaky, pokud bude málo tak doplnit a zkontrolovat systém kde to uniklo, a pokud bude dost tak zkontrolovat tlakový spínač, vedení ,pojistky, elektroniku...
ok, dík, no ono to uniká tak nejak pozvolna, uz je to delsi dobu co se to plnilo takze by nebylo zadne prekvapeni kdyby tm toho bylo uz malo. nicmene na jare to jeste obcas slo a obcas uz to blikalo a ted uz to jen blika.... takze jestli to pozna je to tam malo chladiva tak tak to bude tim.. diky

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 23, 2008 2:37 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 29, 2008 1:48 pm
Příspěvky: 76
Bydliště: Slovakia , Čadca
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: ALIZEE-uz upravena
Úpravy: DISKY 15" 7J ET33 -nic nechyta o blatnik gumy 195/60 R15
Boda ,ten isty problem som riesil aj ja . V lete som klimu naplnil plyn + farbivo ktore malo oznacit pripadny unik plynu. Klima fachala do jari a potom uz len blikalo AC . Môj klima mechanik mi tvrdil ze ked tak rychlo unikol plyn tak tam bude väcsi problem . Nechcel som mu verit a klimu som naplnil znova a ta mi uz usla do 3 mesiacov .Vtedy uz mi bolo jasne ze mal pravdu ,pozical mi zlte brile s UV lampou a v garazi som svietil . Zistil som ze mam v pi... chladic . Nakoniec som vymenil chladic naplnil klimu a ta facha dodnes .Bola to premna draha skusenost .

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 23, 2008 2:55 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
osmicka píše:
Boda ,ten isty problem som riesil aj ja . V lete som klimu naplnil plyn + farbivo ktore malo oznacit pripadny unik plynu. Klima fachala do jari a potom uz len blikalo AC . Môj klima mechanik mi tvrdil ze ked tak rychlo unikol plyn tak tam bude väcsi problem . Nechcel som mu verit a klimu som naplnil znova a ta mi uz usla do 3 mesiacov .Vtedy uz mi bolo jasne ze mal pravdu ,pozical mi zlte brile s UV lampou a v garazi som svietil . Zistil som ze mam v pi... chladic . Nakoniec som vymenil chladic naplnil klimu a ta facha dodnes .Bola to premna draha skusenost .


Ja jsem si ten chladič nechal zavařit a fachal taky bezvadně.Po výměně motoru jsem se ale ještě nedostal k tomu si klimu znova naplnit.
Jinak co se týče náplně, tak jsem vycházel z dialogysu. Ale jiného plniva se asi bude dávat jiné množství, když se ten freon už nedělá.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 23, 2008 3:45 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no ja mam chladic sice zavarovanej (bylo to v dobe kdy jeste nebylo tolik dilu a novej stal ranec) ale fungovalo to v pohode, ale uz se par let (tak dva roky) klima neplnila a ono to u starsich aut casem utece i kdyz je to ok

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 26, 2008 2:10 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
tak mi zas parkrat sla... vymenil jsem relatka, ale porad nejede. koukal jsem, ze je to u relatek zezadu zbastleny nejakym tmelem takze vymenim celou elektriku sahar, akorat me stve, ze budu muset vypustit klimu...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA
PříspěvekNapsal: čtv čer 16, 2011 9:43 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 413
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
Já mám dotaz hoši... Už jsem se někoho ptal na srazu, ale nic jsem se nedozvěděl... Čim to může bejt, že když sepne kompresor klimatizace, po chvilce mi začne u spolujezdce něco syčet, jak kdyby bylo cosi ucpanýho... Když kompresor vypne, tak syčení během čtyř sekund utichne...
Když jsem měl v okruku 50g chladiva, syčelo to o něco míň, teď jí mám tejden plnou a syčí to o něco víc.
Jinak to chladí jak s prázdnou, tak s plnou, furt stejně (na nic).
Nemáte někdo podobnej problém nebo nějakej nápad? Mám trochu podezření na takovou kostičku která je na stěně mezi motorem a kabinou. Vedou do toho ty dvě hadičky od klímy. Pravděpodobně by to měl bejt nějakej expanzní ventil. Co uvidim když sundám ségrovku a tu zátku co je z vrchu? Díky.

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA
PříspěvekNapsal: pát čer 17, 2011 9:17 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
To syčení dělá, když je málo náplně v klimě.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA
PříspěvekNapsal: pát čer 17, 2011 9:18 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 413
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
Já si to před tejdnem nechal doplnit a syčí to víc

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz