 |
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pát čer 20, 2025 4:02 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Přehřívání Napsal: ned kvě 11, 2008 10:29 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Tak se u mě ze zdánlivě banální závady zase vyklubal závažný problém.Auto se mi přehřívá, když stojím. Myslel jsem,že to bude čidlo větráku, protože ty nespínají. Tak jsem ho vyměnil a opět nic. Zapojil jsem to naprudko, větráky se točí a auto se stejně přehřeje.Chladič je úplně ledový.Tak jsem myslel,že se sekl termostat.Vyhodil jsem ho a hřeje se to furt.Jakmile se rozjedu,tak jde teplota okamžitě dolů a bez termostatu je to furt podchlazené.Ale zastavím a jsem během chvíle v červeném!
Co to je kuafaja????  Poradíte někdo?
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 12, 2008 4:06 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
to je nejaky divny čeče... me dycky sahary blby, v kolonach sem varil a musel sem zapinat klimacku aby se zaply a ted uz nejdou vubec, takze ani klima nejde a nemam to jak uchladit. tak zkusim vymenit elektriku sahar s relatkama a uvidim...
to tvoje cece, to je ale nejaky zahadny.. napadlo me treba ucpanej chladic nebo foukly tesneni pod hlavou, ale co sem si precetl ty dalsi veci tak to je asi blbost...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
HOnza_UL
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 12, 2008 6:13 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm Příspěvky: 348 Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
|
neodeslo ti nejakym zpusobem vodni cerpadlo nebo spis prehreje se ti to i kdyz to budes drzet trosku v otackach ? 
_________________ Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II plus dalsi hromada renaultu
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 12, 2008 7:52 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
to je fakt totok
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte kvě 13, 2008 12:07 am |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
No to čerpadlo se mi zdá jako jediná pravděpodobná možnost, ale nechápu, co na něm mohlo odejít? Řemen je v poho a čerpadlo se točí...Ale mrknu na to, až se vrátím z UK...
Těsnění je OK. Chladič se mi nezdá,měnil jsem ho a navíc když jedu,tak je to podchlazené a když tam byl termostat, tak ta teplota se držela stále na stejné úrovni. Hadice jsou horké od motoru (obě), směrem k chladiči jsou chladnější. Jo a zezačátku, když jsem si toho přehřívání poprvé všiml, tak se mi stalo, že ručka vylezla až k "červenému" ale těsně před ním se to najednou začlo chladit a ručka začala rychle klesat až do půlky. Jakoby se to najednou nějak pustilo. Pak mi to takhle udělalo ještě jednou. Teď to ale jen stoupá. Uvařit jsem to nenechal, ale určitě by to tak daleko došlo. Jinak držet to v otáčkách na místě jsem nezkoušel, byl jsem na to měkký. :?
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
 |
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte kvě 13, 2008 12:50 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Čerpadlo je v řiti.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte kvě 13, 2008 6:09 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
2DIX píše: Čerpadlo je v řiti. nedejbože aby bylo v prdeli 
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř kvě 14, 2008 1:36 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Typoval bych to na těsnění pod hlavou.Koukni do vyrovnávací nádobky a při střídavém přidání plynu koukej,jestli se ti tam dělaj bublinky,nebo pěna.Po opatrném otevření při teplém motoru to vyzkoušej taky.Pro přesnost.
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
 |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát kvě 16, 2008 2:24 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Těsnění to není, kvůli toho jsem měnil celý motor a ten je OK. Bublinky se nedělají, voda nemizí a olej je čistý.
Včera jsem rozebral palivovou pumpu ze starého motoru a takovou kavitaci jsem ještě neviděl. Je tím úplně rozežraná. Jestli bude něco takového v tom mém novém, tak se ani nedivím, že to nepumpuje.... :-( Nafotím to a hodím sem, aby jste se také poučili....
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
 |
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát kvě 16, 2008 2:34 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Já to říkal. 
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
 |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 19, 2008 8:04 am |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Dělal jsem další z testů a zkusil jsem to podržet v otáčkách. Jakmile to držím na 2000 otáček, tak vše funguje bez problémů, ručička je na prostředku, větráky spínají a auto se nepřehřeje.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
 |
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 19, 2008 1:14 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Tak v tom případě, při vyšších ot. něco nestíhá. Napadá mě jen to jedno.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
 |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 19, 2008 1:39 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
No čerpadlo je dost žhavý kandidát, to je jasný, ale furt mi neleze do hlavy, co by na něm mohlo být až tak špatné. Musím ho vyhodit a uvidím.
Ještě mě napadlo, jestli to nemůže dělat LPG? Je tam rozbočka na vyhřívání zplynovače, tak jestli to třeba nechytá nějaký krátký okruh nebo nedělá odpor?Ale je to na té boční větvi k chlazení převodovky a k topení, tak si myslím, že by to na průtok hlavní větví k chladiči snad němělo mít vliv???
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
 |
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 19, 2008 2:21 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Okruhy stejně otvírá termostat. A jeslti si ho měnil tak to nebude.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
 |
maga
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob čer 14, 2008 7:26 pm |
|
 |
Mírně pokročilý |
 |
Registrován: pon pro 17, 2007 5:51 pm Příspěvky: 18 Bydliště: Brno
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: initiale
|
...budes mit asi vyzraty lopatky u vodniho cerpadla (bezna vec pri nekvalitni chladici smesy atd.) a na volnobehu tim padem necirkuluje dostatecne voda a prehriva se ti to....az kdyz to je v tockach tak zacne castecne proudit voda a chladit a dalsi chlazeni mas jeste naporem vzduchu....... 
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|