Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pon dub 29, 2024 6:09 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tlumiče
PříspěvekNapsal: pon čer 09, 2008 7:08 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: úte úno 12, 2008 4:45 pm
Příspěvky: 53
Bydliště: Batelov
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: plná
Jak poznám že mám aktivní podvozek?Zahlídl jsem čidla polohy na stabilizátorech.Podle prodávajícího je auto v max. výbavě,pochází z Francie.Čus Edík


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tlumiče
PříspěvekNapsal: úte čer 10, 2008 8:15 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
edik píše:
Jak poznám že mám aktivní podvozek?Zahlídl jsem čidla polohy na stabilizátorech.Podle prodávajícího je auto v max. výbavě,pochází z Francie.Čus Edík


Mrkni pod sukně :-) Aktivní podvozek má vzadu v kufru kompresor, tlumiče mají navíc vzduchové vaky (ale vypadají podobně jako obyčejné McPhersony), v kabině je tlačítko u řadicí páky s tlumičem a autíčko s šipkou pro zvyšování podvozku.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 10, 2008 8:16 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jestli mas vzadu stabilizatory s potenciometrama tak ho tam s nejvetsi pravdepodobnosti mas... jeste jde o to jestli uz nemas vymeneny tlumice. jak rikal max tak koukni na tlumice jestli maj měchy

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 10, 2008 3:16 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Nejsem si jistý,ale mám pocit,že aktivní podvozek se do phase II už nemontoval.Čidla na stabilizátorech budou sloužit zřejmě k regulaci sklonu xenonů.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 10, 2008 3:40 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jendys píše:
Nejsem si jistý,ale mám pocit,že aktivní podvozek se do phase II už nemontoval.Čidla na stabilizátorech budou sloužit zřejmě k regulaci sklonu xenonů.
nojo, a jde o phasi II?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 10, 2008 5:19 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Edík má u svých nacionálů psáno phase 2 tak asi joooo.....:wink:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 11, 2008 8:08 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Aha,tak to jsem si nevšiml, on má 3.0 24V. Ten aktiv nemá a nikdy neměl.Omlouvám se.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 11, 2008 10:43 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Max900R píše:
Aha,tak to jsem si nevšiml, on má 3.0 24V. Ten aktiv nemá a nikdy neměl.Omlouvám se.
taktéž... ja abych pravdu rekl tak jsem si vsiml ale spise jsem si myslel ze je jedna o jineho safrana :)
ale stejne by me ty cidla na xenony zajimaly. muzes to vyfotit prosim? zajimalo by me jestli by se daly dat do safrana co nema aktivni podvozek ty cidla z aktivniho podvozku a pripojit to nejak na motorky svetel aby se automaticky naklapely

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 11, 2008 2:49 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: úte úno 12, 2008 4:45 pm
Příspěvky: 53
Bydliště: Batelov
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: plná
Zkusil jsem to vyfotit,ale bez sundanýho kola a zdvyženýho auta,to moc nejde.Ukážu na srazu.V kolik asi se tam budeme slejzat??Ty tlumiče jsou obyč,takže asi pasiv.Auto je z Francie,přivezený pro KB Praha,jako služební.Čus Edik


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz