|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pon dub 29, 2024 6:27 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Autor |
Zpráva |
edik
|
Předmět příspěvku: Náboje kol a brzdy Napsal: pát kvě 23, 2008 9:54 pm |
|
|
Pisálek.. |
Registrován: úte úno 12, 2008 4:45 pm Příspěvky: 53 Bydliště: Batelov
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: plná
|
Přední kotouče zvlněný,zadní sjetý a hučí zadní ložisko.Potřebuju poradit jaké typy(výrobce,případně prodejce) koupit.Jestli se někdo podělí o zkušenosti a poradí,budu vděčnej.Měl jsem 25ku Bakaru a vypadá to stejně,ale každá rada k dobru.Dík Eda
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob kvě 24, 2008 10:11 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
zkus dát dobředu vrtaný zimmermany, jsou levnejsi nez origo a slysel jsem na ne samou chvalu. dej si to do vyhledavace, maj je ve spouste e-shopech
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
edik
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob kvě 24, 2008 12:59 pm |
|
|
Pisálek.. |
Registrován: úte úno 12, 2008 4:45 pm Příspěvky: 53 Bydliště: Batelov
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: plná
|
Proběhl jsem Net.a kotouče na Saf. nenašel.Dal bych tam FERODA nebo ATE?!?Jezdím klidně,ale když spěchám,tak rychle.Díval ses na tu houkačku,nebo kde se dá koupit?Čus Eda
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 26, 2008 7:50 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Kotouce se dají sehnat v pohodě a výměna je snadná. Ty Zimmermany ale neznám, já dával myslím Lucasy nebo Bremba,už si nepamatuju.Bylo to ještě na 2,2jce... To ložisko je blbý, je to dost peněz ale já si pořád myslím, že by to šlo nějak rozlisovat a opravit. Ale neslyšel jsem zatím o nikom, kdo by to zkoušel.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
NeviM
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 26, 2008 1:39 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
|
Max900R píše: Kotouce se dají sehnat v pohodě a výměna je snadná. Ty Zimmermany ale neznám, já dával myslím Lucasy nebo Bremba,už si nepamatuju.Bylo to ještě na 2,2jce... To ložisko je blbý, je to dost peněz ale já si pořád myslím, že by to šlo nějak rozlisovat a opravit. Ale neslyšel jsem zatím o nikom, kdo by to zkoušel.
to mate z toho ze mate predokolky, na quadru stoji zadni lozo stejne jak predni, kolem dvojky
_________________ Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 26, 2008 2:29 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
NeviM píše: Max900R píše: Kotouce se dají sehnat v pohodě a výměna je snadná. Ty Zimmermany ale neznám, já dával myslím Lucasy nebo Bremba,už si nepamatuju.Bylo to ještě na 2,2jce... To ložisko je blbý, je to dost peněz ale já si pořád myslím, že by to šlo nějak rozlisovat a opravit. Ale neslyšel jsem zatím o nikom, kdo by to zkoušel. to mate z toho ze mate predokolky, na quadru stoji zadni lozo stejne jak predni, kolem dvojky
Hehe, zas na druhou stranu nás stojí kotouče tak pětku všechny čtyři a tebe horko těžko jeden přední... :?
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 26, 2008 5:38 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Max900R píše: NeviM píše: Max900R píše: Kotouce se dají sehnat v pohodě a výměna je snadná. Ty Zimmermany ale neznám, já dával myslím Lucasy nebo Bremba,už si nepamatuju.Bylo to ještě na 2,2jce... To ložisko je blbý, je to dost peněz ale já si pořád myslím, že by to šlo nějak rozlisovat a opravit. Ale neslyšel jsem zatím o nikom, kdo by to zkoušel. to mate z toho ze mate predokolky, na quadru stoji zadni lozo stejne jak predni, kolem dvojky Hehe, zas na druhou stranu nás stojí kotouče tak pětku všechny čtyři a tebe horko těžko jeden přední... :? kdyby kotouce, ale jenom desky 26 ale prej se tam daj dat z baworaka
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
edik
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 26, 2008 7:49 pm |
|
|
Pisálek.. |
Registrován: úte úno 12, 2008 4:45 pm Příspěvky: 53 Bydliště: Batelov
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: plná
|
Bylo mi doporučeno ATE - komplet dopředu a dozadu.Je to za přijatelnou cenu a prý doporučená náhrada?!?Ty zadní ložiska odložím("pravé" v zatáčce začíná lehce hučet).U Renaultu v Jihlavě chtěj za jeden náboj kolem 7000,-.Ale v nabídce na netu jsem našel i samostatně ložiska na zadek,tak by to mělo nějak jít.Ten problém jsem měl i s 25kou a Bloňďáci říkaly,že to jde,ale dost blbě,takže to nedělaj.Tam jsem to řešil ojetým,ale na Safíra dám nové.
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte kvě 27, 2008 6:51 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
No brácha ho teď kupoval na R25 nějaké polské a bylo to tam řešené trošku jiným nábojem a v něm obyč ložisko a gufero. To originál má ložisko s guferem dohromady. Tak možná bude problém právě v tom ložisku, že není ekvivalentní náhrada. Jinak cenově ho to vyšlo asi na 4000,-.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|