Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pon říj 14, 2019 5:33 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ERG 2.2 101 KW
PříspěvekNapsal: čtv říj 15, 2015 5:26 pm 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 09, 2013 8:47 pm
Příspěvky: 49
Bydliště: Ostrava
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: RN
Plány: Hlavně technický stav musí být prostě top Safrane :)
Ahojte mám jednu technickou spíše ze zvědavosti. Má Safranek phease 1 motor 2.2 12V 101 kw benzín egr ventil?? jak jo tak kde cca ví někdo? Díky :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ERG 2.2 101 KW
PříspěvekNapsal: sob říj 17, 2015 2:52 pm 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 09, 2013 8:47 pm
Příspěvky: 49
Bydliště: Ostrava
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: RN
Plány: Hlavně technický stav musí být prostě top Safrane :)
a prosím ještě jedna otázka: auto mi znova netopí už jsem to tady řešil,ale zkoušel jsem termostat ten funguje,voda mi nikde neuniká.odvzdušněno mám,expanzní nádobka je ted nová,hadice teplé obě stejně,emulze nikde ani náznak těsnění pod hlavou...,chladící kapalina nová ale stále netopí budík se zvedá a teplotu drží.. díky za pomoc


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ERG 2.2 101 KW
PříspěvekNapsal: ned říj 18, 2015 7:56 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 11, 2008 11:28 am
Příspěvky: 131
Bydliště: Praha 4
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: 2.0i RN
Úpravy: 17"
Plány: sříknout prahy do barvy karoserie + zrcátka, K&N filtr, podvozek
Auto snů: Renault SAFRANE Baccara BiTurbo
pochybuji že 2,2Si bude mít EGR, hlavně euro 1 u benzínu to určitě jentak nebude mít.
Ale můžeš se kouknout, pokud ti vede z vyfukových svodů trubička kovová do sání a je tam nějaky solenoid, tak ho máš.

Okolo topení, náhodou nevypadlo ti táhlo z ovladacího panelu? Nebo chodí ti volně to táhlo na regulaci topení?

_________________
Můj pocit je SAFRANE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ERG 2.2 101 KW
PříspěvekNapsal: ned říj 18, 2015 10:32 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1689
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Máš manuální klima nebo automat? U automatu jsou různý závady, například ovládací klapky teplej/studenej vzduch, nebo čidlo teploty v kabině...nad tyčí volantu je vstup/vystup vody do kabiny, tak zkus jestli jsou teply...Pokud jo, tak si vsadim, že máš auto klima a jednu z těch jmenovaných poruch :D

_________________
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RXE Manual
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RT - LPG
I-V6RXE Manual
I-V6RT Manual
II-V6RXE Automat
II-R5Manual 430tkm
II-R5Automat
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ERG 2.2 101 KW
PříspěvekNapsal: pon říj 19, 2015 6:19 pm 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 09, 2013 8:47 pm
Příspěvky: 49
Bydliště: Ostrava
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: RN
Plány: Hlavně technický stav musí být prostě top Safrane :)
Ahoj tak erg nemám :) ale s tím topením klimu nemám ano opravdu né mám r,v.94 a výbava RN je to holátko.Táhla fungujou je to celkově záhada,dneska mi známý říkal že to může být i víčkem od nádobky a taky že se něco událo auto začlo opravdu topit ale voda v nádobce mi s novým víčkem stoupla asi 1cm nad max.předtím mezi ryskami..A do toho jak jse ohřeje na provozní teplotu tak mi v nádobce bublá ta kapalina.Při sepnutí větráku mi předtím voda vytryskla ale dneska ne ale stále bublá..bublinky žádné nejdou vidět od hadic v nádobce ale myslím jsi že to bude těsnění pod hlavou.Ale zas do toho mi známý říkal že mu to na Octavii taky dělalo a měl vadné čidlo teploty ale budík ukazuje normálně.A další věc když mám motor studený a otevřu nádobku tak mi pumpa tlačí vodu nepřerušovaně jak vodopádek ale jak jse začne ohřívat tak stříká vodu z toho přepadu na všechny strany a po úplném zahřátí už zas hezky tak nevím co je špatně jestli pumpa,těsnění čidlo... jsem v koncích prosím Matesu pomož nějakou radou díky M000C :good: :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ERG 2.2 101 KW
PříspěvekNapsal: úte říj 20, 2015 6:01 pm 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 09, 2013 8:47 pm
Příspěvky: 49
Bydliště: Ostrava
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: RN
Plány: Hlavně technický stav musí být prostě top Safrane :)
A kluci asi změna ta nádobka mi vaří až pouze při tom jak jse mi sepne větrák.. a jaké tam vlastně patří víčko jako tlak na výběr jsou dva tak nevím jestli mám správné bud:1,2 bar/15Psi nebo 1,4 bar/20psi???


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ERG 2.2 101 KW
PříspěvekNapsal: úte říj 20, 2015 9:46 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 11, 2008 11:28 am
Příspěvky: 131
Bydliště: Praha 4
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: 2.0i RN
Úpravy: 17"
Plány: sříknout prahy do barvy karoserie + zrcátka, K&N filtr, podvozek
Auto snů: Renault SAFRANE Baccara BiTurbo
otevírací tlak by měl být 1,2Bar

_________________
Můj pocit je SAFRANE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ERG 2.2 101 KW
PříspěvekNapsal: stř říj 21, 2015 6:24 pm 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 09, 2013 8:47 pm
Příspěvky: 49
Bydliště: Ostrava
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: RN
Plány: Hlavně technický stav musí být prostě top Safrane :)
No tak to je divné když jsem tam dal to víčko dneska tu s 1.2 bar tak mi to vybouchlo voda ven přes zavřené víčko nádoby prostě jsem vařil tlakuje to jak svina nevím co s tím.A s tím druhým víčkem s tou 1.4 bar mi to jen bublá nádobka a tlakuje.. prosím co mám s tím dělat?????? :kladivo: :kladivo: :kladivo: :kladivo: :kladivo: :shock:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ERG 2.2 101 KW
PříspěvekNapsal: stř říj 21, 2015 7:06 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm
Příspěvky: 140
Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
Pokud ti to netopí a tlakuje, tak to vypadá jednoznačně na těsnění pod hlavou.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ERG 2.2 101 KW
PříspěvekNapsal: stř říj 21, 2015 7:17 pm 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 09, 2013 8:47 pm
Příspěvky: 49
Bydliště: Ostrava
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: RN
Plány: Hlavně technický stav musí být prostě top Safrane :)
no právě že mi to už topí ale tedka nee pač jsem vyndal termostat tak se motor neohřívá potřeboval jsem dojet domů..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ERG 2.2 101 KW
PříspěvekNapsal: stř říj 21, 2015 9:23 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm
Příspěvky: 140
Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
Musí to topit a ohřát motor i bez termostatu, jen to bude trvat delší dobu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ERG 2.2 101 KW
PříspěvekNapsal: pát říj 23, 2015 11:55 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1689
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Jak řiká Karlos, prostě tam bude nějakej problém větší než jen víčka atd...mám zkušenost, že pokud má auto už třeba těch dvacet let, tak to tešnění pod palicí zrezne jak sračka a rozpadne se, to je prostě daný, je to plech mezi dvouma papírama, takže to časem zhnije.
Popravdě kvůli tomu měnit auto, neni uplně rozumný, zvlášť za nějakej podobně starej vůz, kde ten problém je teprv za dveřma :)

Poslední dobou mi přijde, že lidi chtěj aby auto prostě fungovalo a neotravovalo jim život...tak to ale nefunguje...jestli chci mít hodnou manželku, tak jí musim respektovat a né na ni za rohem nadávat, musím jí často pomoct a starat se o ní. A NÉ SE K NÍ CHOVAT, JAK K OTROKOVI, KTERÝMU NEDEJBOŽE MUSÍM I MIMO JÍDLA, DÁT TAKY TŘEBA OVOCE KVŮLI VITAMÍNŮM, ABY MI NECHCÍP...Nerozumim tomu, že spousta lidí nechápe, že za to se platí ty statisíce za uplný mrdky auta, ale hlavně nový ABYCH NEMUSEL NIC ŘEŠIT...a stejně ti pak ten sajrajz z MB napíše SERVICE a konec, nikam nejedeš....
Co je za problém dát do dvacet let starýho dědy 10 000,- a bude sloužit zase léta...ne lepší je si koupit nějakou LOWEND pičovinu v který pak DÍKY NAPROSTO TOTOŽNÝ ZÁVADĚ ODEJDE TEN MOTOR KOMPLET CELEJ A TO PAK BUDU MÍT ŠKODU ZA 5 SAFRANŮ.

Mimo to mě napadá, že zrovna na tomhle motoru jsem řešil, že se tam ucpal přívod nebo odvod vody do hlavy, musel jsem to prošťouchnout šroubovákem.

_________________
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RXE Manual
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RT - LPG
I-V6RXE Manual
I-V6RT Manual
II-V6RXE Automat
II-R5Manual 430tkm
II-R5Automat
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ERG 2.2 101 KW
PříspěvekNapsal: pát říj 23, 2015 3:47 pm 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 09, 2013 8:47 pm
Příspěvky: 49
Bydliště: Ostrava
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: RN
Plány: Hlavně technický stav musí být prostě top Safrane :)
Děkuji za rozsáhlou odpověd ale já nemám auto jen na to aby mě vozilo a já jse nestaral.Je to můj koníček mám ho strašně rád a jsem právě neštastný z toho že mu něco je a já nevím co víš.Je mi jedno že to vyjde na 10 třeba a to že jsem ho nabídl na prodej tady na foru byla chyba to jsem se unáhlil.To o tom ucpaném kanálku mi taky říkal mechanik příští týden už jde k němu :D :lol_


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ERG 2.2 101 KW
PříspěvekNapsal: pát říj 23, 2015 8:05 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1689
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
OK :good:
s mechanikama teda pozor, najít opravdu zodpovedneho je docela sila...Kdyz tu hlavu (nejspis) bude delat tak je tam dost veci, co jakoby moc lidi nedela...to je treba s citem ocistit komplet vsechny plochy kam tesneni jde, popravde ani ja sem to nedelal kdyz sem o tom vedel hovno :lol_ na druhou stranu nejsem mechanik :) V bloku procistit vsechny zavity a at tam hlavne nezustane voda...Dalsi vec je ze by se meli koupit novy srouby do hlavy, protoze je tam takovy pnuti, ze se proste po prvnim utahnuti roztahnou, takze na podruhy uz jsou o trochu delsi....ale co si budem povidat, budou stat hodne :) Hlavu srovnat, pretesnit VZDY kdyz neco nefunguje jak ma...Pokud máš problémy s vodou tak profouknout kanálky v bloku, proplachnout chladic urcite idealne wapkou...Po tehle vecech urcite prvni náplň po opravě celou vyměnit...

Nejradsi bych to delal ja ale porad jeste neni poradna praxe a cas, takze az pristi rok se zacnu Safranum venovat pro ostatni. Tak hodne stesti :good:

_________________
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RXE Manual
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RT - LPG
I-V6RXE Manual
I-V6RT Manual
II-V6RXE Automat
II-R5Manual 430tkm
II-R5Automat
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ERG 2.2 101 KW
PříspěvekNapsal: pát říj 23, 2015 8:53 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
jestli chci mít hodnou manželku, tak jí musim respektovat a né na ni za rohem nadávat, musím jí často pomoct a starat se o ní. A NÉ SE K NÍ CHOVAT, JAK K OTROKOVI, KTERÝMU NEDEJBOŽE MUSÍM I MIMO JÍDLA, DÁT TAKY TŘEBA OVOCE KVŮLI VITAMÍNŮM, ABY MI NECHCÍP
:smichypozemi: :smichypozemi: :smichypozemi: :smichypozemi: jak popsat problém s topením u safrana by mates

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz